Zobacz, jak zadbać o prawidłowe linkowanie wewnętrzne na swojej stronie! Poznaj kilka technik, które pozwolą lepiej zapanować nad propagowaniem PageRank na Twojej stronie. Naucz się wybierać najważniejsze podstrony swojego serwisu, które będziesz mógł ze spokojem pozycjonować.
SEO (search engine optimization) czyli optymalizacja strony internetowej pod wyszukiwarkę Google. Podejmując działania optymalizacyjne należy również brać pod uwagę użytkownika i optymalizując stronę pod Google pamiętać w szczególności o nim. Działania SEO to ta część działań, która jest bezpośrednio związana ze stroną - to tzw. działania On-site (optymalizacja). Do najważniejszych czynników optymalizacyjnych możemy zaliczyć:
- słowa kluczowe w tagu tytułowym
- umieszczenie słów kluczowych w tekstach, które znajdują się na stronie,
- dobór optymalnych nagłówków (h1, h2, h3),
- odpowiednie linkowanie wewnętrzne na stronie,
- optymalizacja meta tagów, description oraz altów,
- optymalizacja czasu ładowania strony.
Pozycjonowanie (link building) stron internetowych w wyszukiwarce Google jest zestawem działań, jakie powinien wykonać webmaster lub agencja w celu zwiększania widoczności strony w Google. Pozycjonowanie jest skierowane na tzw. działania Off-site, czyli budowę linków do strony pozycjonowanej. Jakość oraz liczba tych linków bezpośrednio wpływa na widoczność strony w Google i jest to najważniejszy z czynników rankingowych algorytmu Google.