Chcesz dotrzeć do osób, które zetknęły się już z Twoją ofertą i przekonać je do zakupu? Wykorzystaj kampanie w Google Ads i systematycznie zwiększaj zyski w swoim biznesie. Poznaj narzędzie od podszewki i dowiedz się kiedy warto wykorzystać remarketing tradycyjny, a kiedy dynamiczny.
SEM (SEO + PPC) - mianem SEM (search engine marketing) określamy wszystkie działania, które są podejmowane w internecie w celu uzyskania jak najlepszych pozycji - zarówno w wynikach organicznych, jak i płatnych.
PPC - (pay per click), czyli reklama w wynikach płatnych Google Adwords. Zaletą tej formy promocji jest to, że jest ona niemal błyskawiczna i daje natychmiastowe rezultaty. Dzięki możliwości szybkiego uruchomienia kampanii otrzymujemy możliwość wybrania odpowiednich słów kluczowych oraz regulacji stawki, za jaką bindujemy.
SEO - (search engine optymalization) jest procesem długofalowym. Przez SEO należy rozumieć wszystkie działania, które są podejmowane dla poprawy widoczności strony w wynikach organicznych. SEO dzielimy na:
- On-page - czyli działania związane bezpośrednio z optymalizacją strony
- Off-page - czyli działania związane z budowaniem linków