SEM - marketing internetowy


SEM (SEO + PPC) -  mianem SEM (search engine marketing) określamy wszystkie działania, które są podejmowane w internecie w celu uzyskania jak najlepszych pozycji - zarówno w wynikach ogranicznych, jak i płatnych.

PPC - (pay per click), czyli reklama w wynikach płatnych Google Adwords. Zaletą tej formy promocji jest to, że jest ona niemal błyskawiczna i daje natychmiastowe rezulataty. Dzieki możliwości szybkiego uruchomienia kampanii otrzymujemy możliwość wybrania odpowiednich słów kluczowych oraz regulacji stawki, za jaką bindujemy.

SEO - (search engine optymalization)  jest procesem długofalowym. Przez SEO należy rozumieć wszystkie działania, które są podejmowane dla poprawy widoczności strony w wynikach organicznych. SEO dzielimy na:

  • On-page - czyli działania związane bezpośrednio z optymalizacją strony 
  • Off-page - czyli działania związane z budowaniem linków 

Email marketing automation (EMA)
Czym jest i jak wykorzystać Email Marketing Automation?
Jeśli zastanawiasz się czym jest email marketing automation (EMA) lub chcesz dowiedzieć się jak go wykorzystać, to ten artykuł jest dla Ciebie. Dzięki dzisiejszej analityce webowej masz możliwość śledzenia i reagowania na działania użytkowników, a co za tym idzie, możesz w pełni wykorzystać atuty automatyzacji mailingów. Potwierdzeniem tego, że warto pochylić się nad tym tematem jest choćby fakt, że najlepsi marketerzy korzystają z tego narzędzia w celu osiągania lepszych efektów swoich kampanii.
Podstawowa analityka strony internetowej
Podstawowa analityka strony - Google Analytics
Bez poprawnej analizy możemy jedynie snuć domysły, czy wykonywane przez specjalistę lub agencję SEO działania przynoszą oczekiwany rezultat. Nie dowiemy się, jaką osiągamy widoczność w Google ani jak sprawdza się nasza strategia content marketingowa. Bez podstawowej analityki nic nie będziemy wiedzieć o naszej stronie. Zobacz, jak można to zmienić.
google analytics - nowa koncepcja seo
Dlaczego warto mierzyć ruch na swojej stronie?
Czy warto analizować ruch na swojej stronie? Warto! A czy wiesz od czego zacząć taką analizę? Nie? Zainteresuj się tym wpisem, a dowiesz się, jakie narzędzia powinny stać się Twoim numerem jeden oraz numerem dwa w codziennej pracy. Mając przygotowane stosowne analizy, jesteś w stanie szybko wyprzedzić swoją konkurencję wykorzystując otrzymywane dane.
fanpage a blog
Dlaczego fanpage nie jest alternatywą dla bloga firmowego
Czy warto jeszcze prowadzić bloga, czy może jednak lepiej skupić się na promocji swojej strony na Facebooku? Co ma większy zasięg i jest skuteczniejsze? Jeśli prowadzisz firmę i chcesz wiedzieć, jak skutecznie promować swoje usługi i co powinno być dla Ciebie priorytetem, zapraszamy do lektury tego artykułu.
LinkedIn – przewodnik dla początkujących
Portale networkingowe są najlepszym sposobem na znalezienie pracy w swoim zawodzie. Największym z nich jest LinkedIn - ponad 300 milionów zarejestrowanych. Chciałbyś zacząć korzystać z tego portalu, ale nie wiesz jak? Na co warto zwrócić uwagę i jak zoptymalizować swój profil, tak, by potencjalny pracodawca sam nas znalazł?
GoldenLine
GoldenLine – przewodnik dla początkujących
Obecnie większość osób poszukujących pracy korzysta z Internetu. W tym celu powstały specjalistyczne portale, takie jak GoldenLine, pomagające stworzyć własny profil zawodowy i profesjonalne CV online. Dowiedz się, jak rozpocząć swoją przygodę z tym najpopularniejszym w Polsce portalem networkingowym i za jego pomocą znaleźć wymarzoną pracę.
GoldenLine i Linkedln
GoldenLine i Linkedln – czyli jak zrobić karierę z pomocą mediów społecznościowych
Zarówno pracownicy, jak i pracodawcy coraz częściej sięgają po social media w procesie rekrutacji. Które z najpopularniejszych portali społecznościowych są najskuteczniejsze w poszukiwaniu pracy? No co powinniśmy uważać, tworząc nasz profil zawodowy w sieci? Jakie dodatkowe korzyści możemy osiągnąć, poszukując pracownika przez media społecznościowe?
Centrum pomocy Facebook - główne sekcje
Centrum pomocy Facebooka - jak i po co z niego korzystać
Centrum pomocy Facebooka to sekcja, o istnieniu której wielu użytkowników nie ma pojęcia. Warto jednak czasem do niej zajrzeć i dotyczy to zarówno użytkowników "prywatnych", jak i osób prowadzących biznes w obrębie tej sieci społecznościowej. Centrum pomocy pomaga znaleźć odpowiedź na większość najważniejszych pytań związanych z obsługą serwisu, jak i prowadzeniem działań promocyjnych i reklamowych.
Google Plus
Google Plus - liczby, funkcje i optymistyczne przewidywania
Niektórzy mówią że ten portal nigdy nie żył i dalej jest wymarły. Jednak w wielu branżach jest zupełnie inaczej. Warto też cały czas mieć na uwadze, że Google Plus to element ekosystemu Google. Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami tej platformy, podamy też kilka ważnych liczb oraz argumentów, dlaczego warto w niej być.
Human to human
Human to human - nowa era marketingu?
Zapowiadamy początek ciekawych kampanii pełnych ludzkiego głosu. Prognozach na rok 2015 mówią bardzo wyrażnie - to będzie rok człowieka w komunikacji marketingowej. Kończą się podziały na B2B, B2C - teraz zaczynamy działać w sferze human to human.
ruch z contentstream
ContentStream - oceniamy jakość ruchu od Netsprint
Jednym z narzędzi, które pozwala pozyskać ruch dla treści content marketingowych jest ContentStream. Całość odbywa się przy pomocy boksów, które setki portali umieszczają pod artykułami. Pozyskiwanie ruchu jest możliwe dzięki powiązaniu tematycznemu boksów z artykułem.
zwiększenie ruchu na stronie internetowej
21 inspiracji na zwiększenie ruchu na stronie internetowej
Właściciele serwisów internetowych dążą do zdobycia jak największego ruchu na stronie. Wykorzystują m.in linki płatne, SEO, social media, marketing szeptany czy content marketing. Poniżej przedstawiamy listę możliwości, która przyda się zwłaszcza osobom stawiającym pierwsze kroki w promocji własnych stron i blogów.
źródła wiedzy
Internetowe ciekawe źródła wiedzy.
Wiemy, że z naszej platformy korzystają ludzie różnych profesji m. in. marketingowcy, PR-owcy, wydawcy, pozycjonerzy. Dlatego
z myślą o wszystkich naszych partnerach, regularnie publikujemy ciekawe artykuły, które dostarczają wiedzę i inspirację. Inne artykuły godne uwagi, nie będące naszego autorstwa wskażemy poniżej.
Bloguj, inspiruj, zarabiaj!
Stworzyliśmy nowy moduł dla influencerów.
Zarejestruj się
Zapytaj o ofertę SEO.
Zintegrowane usługi SEO
dla wymagających.
Napisz do nas
Skuteczne narzędzie
wspierające e-Marketing.
Zobacz jak działa platforma
Sprawdź możliwości
Śledź nas na
Facebooku
Zobacz również
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 45 1240 1170 1111 0010 5429 3648

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top