Content is King - powiedział kiedyś Bill Gates. Dzisiaj, kiedy kolejne aktualizacje algorytmu Google coraz skuteczniej dążą do tego, aby promować w wynikach wyszukiwania strony zawierające atrakcyjną i przydatną dla użytkownika treść, sprawą wagi „być albo nie być” staje się wysoka jakość tekstów i innych elementów witryny.

Wartościowe teksty, a więc domena copywritingu, a także coraz bardziej popularne infografiki to właśnie content – a więc sól, esencja, clue content marketingu. W tym dziale naszej bazy wiedzy poruszamy różnorakie aspekty związane z copywritingiem i infografiką. Jak samodzielnie zadbać o jakość treści na stronie? Komu można to zlecić i ile to kosztuje? Jakie są trendy? Na co trzeba uważać? Czym się inspirować?

Zapraszamy do lektury.

 

Tych zaś, którzy od razu wolą zaufać doświadczonym specjalistom od tworzenia wartościowych, eksperckich tekstów oraz infografik, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Copywriting / infografiki
Ile kosztują dobre teksty
Ile kosztuje dobry tekst?

Opłaca się zainwestować w dobry tekst – twierdzą ewangeliści content marketingu. Faktycznie, dziś, kiedy algorytm Google coraz skuteczniej promuje witryny z interesującą użytkownika treścią, wartościowe teksty na stronie www to już nie tylko sprawa PR-u, ale sprawa kalibru "być albo nie być" w Google. Nie ma Cię w Google? To nie istniejesz... No dobrze, zainwestować w dobry copywriting. Ale ile to kosztuje?

SEO copywriting
SEO copywriting – poradnik dla początkujących

W sieci można spotkać masę poradników dotyczących fraz kluczowych. Większość dotyczy ich odnajdywania, stosowania w SEO i pozycjonowania strony, czyli kwestii typowo technicznych. Tymczasem najczęściej to na copywriterze spoczywa ciężar faktycznego ich zastosowania i to on musi dostarczyć dobry content, czyli treść. Podpowiadamy, jak to zrobić.

artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany

Reklama w internecie staje się coraz bardziej agresywna i mało skuteczna. Odbiorcy takich przekazów, jeśli już klikną w "skaczący obrazek", od razu wychodzą ze strony. Są jednak metody, aby skłonić internautów do zapoznania się z materiałem promocyjnym, jednym z nich jest artykuł sponsorowany.

Zarobki copywriterów
Ile zarabia copywriter? Zarobki copywriterów 2021

Ile średnio zarabia copywriter w 2021 r.? Ponieważ przeprowadzone w 2018 roku mini badanie cieszyło się dużym zainteresowaniem, postanowiliśmy go powtórzyć. Copywriterzy udzielili nam szczegółowych odpowiedzi dotyczących nie tylko zarobków, ale też formy współpracy, ilości godzin poświęcanych na pisanie oraz doświadczenia zawodowego.

Copywriting - eksperci i wskazówki
20 ekspertów copywritingu pomoże Ci podrasować warsztat!

Zawsze chciałeś zapytać bardziej doświadczonych copywriterów o wycenę zleceń, wpadki z klientami, sposoby na pobudzanie kreatywności i (tu miejsce na Twoje pytanie)? Zadaliśmy je dwudziestu ekspertom content marketingu, autorom książek o tworzeniu treści, specom od słowa pisanego z wieloletnim doświadczeniem i oddajemy odpowiedzi w Twoje ręce.

Dziennikarz a copywriter
Dziennikarz a copywriter – czym się różnią?

Choć na pierwszy rzut oka wydawałoby się, że zawody copywritera i dziennikarza są niemal identyczne, to w rzeczywistości bardzo wiele je dzieli. Owszem, ich praca z pozoru wygląda bardzo podobnie. Przy bliższym spojrzeniu stają się jednak widoczne drobne, ale wciąż niezmiernie ważne różnice... o których więcej w artykule.

blog firmowy
Blogi firmowe, na których warto się wzorować

Blog firmowy jest jednym z najlepszych kanałów do dystrybuowania przydatnych użytkownikowi treści wysokiej jakości i budowania tym samym pozycji eksperta. Coraz więcej przedsiębiorstw zdaje sobie z tego sprawę - trzeba to jednak robić umiejętnie i z pomysłem. W artykule prezentujemy kilka wzorcowych blogów firmowych, z których warto brać przykład.

blog firmowy
10 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy

Blog firmowy jest coraz częściej wykorzystywaną formą w inbound marketingu. Daje on wiele nowych możliwości reklamy, jakich nie dają bannery, artykuły sponsorowane czy kampanie CPC. Budowanie "długiego ogona" i zwiększanie potencjału SEO, dostarczanie leadów, skuteczny PR - to tylko niektóre, sprawdzone i potwierdzone badaniami zalety prowadzenia firmowego bloga. Prowadzisz firmę i jeszcze nie masz bloga? Przedstawiamy 10 powodów, dla których powinieneś o nim pomyśleć!

złap czytelników na blogu
Złap uwagę czytelników i filtruj na blogu

Zaczynasz pisać bloga, ale nie wiesz, jak zainteresować potencjalnych czytelników i zachęcić ich do dyskusji? Jak sprawić, by napisany przez nas artykuł był jak najbardziej atrakcyjny? Poniżej zaprezentuję Ci filtry, które polecam użyć przy redagowaniu artykułu. Zastosuj się do nich, a sukces masz w kieszeni.

copywriting
Copywriting – język korzyści

Strona, na której znajduje się oferta w e-sklepie, jest jak rozmowa z klientem - chociaż jest ona pozbawiona bezpośredniego kontaktu. Taka sytuacja w sposób oczywisty ogranicza możliwości kierowania i śledzenia uwagi osoby zapoznającej się z naszymi usługami lub produktami. Rozwiązaniem tego problemu jest język korzyści.

jakość artykułów
Jakość artykułów - szanujemy wydawców i internautów

Ewoluacja SEO i pozostałych narzędzi marketingowych jest w ostatnim czasie bardzo widoczna. Podążając za tymi trendami, wiele firm zmieniło swoje podejście m. in. do kwestii pozycjonowania, rezygnując np. z automatów wytwarzających linki czy ze SPAM-u. Przedstawiamy nowe kierunki prowadzące do sukcesu w SEO.

artykuł ekspercki
Artykuł ekspercki

Artykuły w formie poradników, zawierające treści unikalne i bogate merytorycznie, stają sie coraz bardziej wartościowymi treściami w internecie. Takie treści są bardzo chętnie publikowane u Wydawców i cieszą dużym zainteresowaniem wśród czytelników. Jak poprawnie skonstruować taki artykuł i jakie korzyści może przynieść - dowiesz się z artykułu.

Ponad 64500 portali, 10700 influencerów, 1140 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto