Copywriting / infografiki


Content is King - powiedział kiedyś Bill Gates. Dzisiaj, kiedy kolejne aktualizacje algorytmu Google coraz skuteczniej dążą do tego, aby promować w wynikach wyszukiwania strony zawierające atrakcyjną i przydatną dla użytkownika treść, sprawą wagi „być albo nie być” staje się wysoka jakość tekstów i innych elementów witryny.

Wartościowe teksty, a więc domena copywritingu, a także coraz bardziej popularne infografiki to właśnie content – a więc sól, esencja, clue content marketingu. W tym dziale naszej bazy wiedzy poruszamy różnorakie aspekty związane z copywritingiem i infografiką. Jak samodzielnie zadbać o jakość treści na stronie? Komu można to zlecić i ile to kosztuje? Jakie są trendy? Na co trzeba uważać? Czym się inspirować?

Zapraszamy do lektury.

 

Tych zaś, którzy od razu wolą zaufać doświadczonym specjalistom od tworzenia wartościowych, eksperckich tekstów oraz infografik, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.


Copywriting i rekrutacja
Próbki tekstu a proces rekrutacyjny copywritera – prawo autorskie
Jak wygląda kwestia praw autorskich podczas procesu rekrutacyjnego na stanowisko copywritera? Specjalista prawa pracy mec. Wojciech Krawiec z Kancelarii Adwokackiej LASSOTA I PARTNERZY odpowiada na pytania związane z tekstami próbnymi tworzonymi w ramach rekrutacji do pracy etatowej.
copywriter - zabezpieczenie tekstu
Copywriterze - wysyłasz tekst próbny? Sprawdź jak się zabezpieczyć
Copywriterzy często otrzymują propozycję współpracy pod warunkiem wysłania teksty próbnego. Czy zleceniodawca może wykorzystać Twój próbny artykuł? Czy może to zrobić bez zapłaty i uzgodnienia z Tobą? Jak się zabezpieczyć? Na te pytania odpowiadamy w naszym artykule.
Interaktywne infografiki
Interaktywne infografiki jako sposób komunikacji z klientem
Rok 2015 jest czasem visual content marketingu, jest to fakt powszechnie znany. Od zeszłego roku w ta forma marketingu w znacznym stopniu ewoluowała. Nie wystarczy, by treści wizualne były jedynie ładne. Ich efekt wow! musi być na najwyższym poziomie.
blog firmowy
Blogi firmowe, na których warto się wzorować
Blog firmowy jest jednym z najlepszych kanałów do dystrybuowania przydatnych użytkownikowi treści wysokiej jakości i budowania tym samym pozycji eksperta. Coraz więcej przedsiębiorstw zdaje sobie z tego sprawę - trzeba to jednak robić umiejętnie i z pomysłem. W artykule prezentujemy kilka wzorcowych blogów firmowych, z których warto brać przykład.
blog firmowy
10 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy
Blog firmowy jest coraz częściej wykorzystywaną formą w inbound marketingu. Daje on wiele nowych możliwości reklamy, jakich nie dają bannery, artykuły sponsorowane czy kampanie CPC. Budowanie "długiego ogona" i zwiększanie potencjału SEO, dostarczanie leadów, skuteczny PR - to tylko niektóre, sprawdzone i potwierdzone badaniami zalety prowadzenia firmowego bloga. Prowadzisz firmę i jeszcze nie masz bloga? Przedstawiamy 10 powodów, dla których powinieneś o nim pomyśleć!
Ile kosztuje dobry tekst?
Opłaca się zainwestować w dobry tekst – twierdzą ewangeliści content marketingu. Faktycznie, dziś, kiedy algorytm Google coraz skuteczniej promuje witryny z interesującą użytkownika treścią, wartościowe teksty na stronie www to już nie tylko sprawa PR-u, ale sprawa kalibru "być albo nie być" w Google. Nie ma Cię w Google? To nie istniejesz... No dobrze, zainwestować w dobry copywriting - ale ile to kosztuje?
Obrazkowy storytelling, czyli zasady tworzenia dobrej infografiki
Gdy masowy zalew informacji powoduje przymusowy powrót cywilizacji do kultury obrazkowej, infografika staje się coraz bardziej popularną metodą dotarcia z treścią do odbiorcy. Jakie są zasady tworzenia dobrej infografiki? Dobrej, czyli jakiej?
Dlaczego warto posługiwać się infografiką?
Infografika - nie każdy potrafi ją wykonać, zlecenie jej wykonania, jak każdej graficznej usługi, kosztuje. A jednak popularność infografiki wzrasta w tempie błyskawicznym. Co takiego ma w sobie infografika, że warto się nią posługiwać?
złap czytelników na blogu
Złap uwagę czytelników i filtruj na blogu
Zaczynasz pisać bloga, ale nie wiesz, jak zainteresować potencjalnych czytelników i zachęcić ich do dyskusji? Jak sprawić, by napisany przez nas artykuł był jak najbardziej atrakcyjny? Poniżej zaprezentuję Ci filtry, które polecam użyć przy redagowaniu artykułu. Zastosuj się do nich, a sukces masz w kieszeni.
ikonografika
Darmowe narzędzia do tworzenia infografik
Najbardziej modną formą SEO i Content Marketingu stały się w ostatnich latach infografiki, które są dla odbiorców bardzo atrakcyjną formą prezentacji treści, a co za tym idzie - są jednym z najłatwiejszych sposobów na zdobycie linka. Więcej na temat infografiki przeczytacie poniżej.
copywriting
Copywriting – język korzyści
Strona, na której znajduje się oferta w e-sklepie, jest jak rozmowa z klientem - chociaż jest ona pozbawiona bezpośredniego kontaktu. Taka sytuacja w sposób oczywisty ogranicza możliwości kierowania i śledzenia uwagi osoby zapoznającej się z naszymi usługami lub produktami. Rozwiązaniem tego problemu jest język korzyści.
jakość artykułów
Jakość artykułów - szanujemy wydawców i internautów
Ewoluacja SEO i pozostałych narzędzi marketingowych jest w ostatnim czasie bardzo widoczna. Podążając za tymi trendami, wiele firm zmieniło swoje podejście m. in. do kwestii pozycjonowania, rezygnując np. z automatów wytwarzających linki czy ze SPAM-u. Przedstawiamy nowe kierunki prowadzące do sukcesu w SEO.
marketing treści
Budowanie relacji poprzez słowa – marketing treści
Słowa, zarówno pisane jak mówione, mają duży wpływ - o tej zasadzie pamietają copywriterzy, dziennikarze i specjaliści od tworzenia contentu. Produkt opakowany w ciekawe, obiektywne i mocne merytorycznie zdania dużo bardziej trafia do odbiorcy niżeli slogany reklamowe - których unikalność pozostawia wiele do życzenia.
artykuł ekspercki
Artykuł ekspercki
Artykuły w formie poradników, zawierające treści unikalne i bogate merytorycznie, stają sie coraz bardziej wartościowymi treściami w internecie. Takie treści są bardzo chętnie publikowane u Wydawców i cieszą dużym zainteresowaniem wśród czytelników. Jak poprawnie skonstruować taki artykuł i jakie korzyści może przynieść - dowiesz się z artykułu.
artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Reklama w internecie staje się coraz bardziej agresywna i mało skuteczna. Odbiorcy takich przekazów, jeśli już klikną w "skaczący obrazek", od razu wychodą ze strony. Są jednak metody, aby skłonić internautów do zapoznania się z materiałem promocyjnym, jednym z nich jest artykuł sponsorowany.
Bloguj, inspiruj, zarabiaj!
Stworzyliśmy nowy moduł dla influencerów.
Zarejestruj się
Zapytaj o ofertę SEO.
Zintegrowane usługi SEO
dla wymagających.
Napisz do nas
Skuteczne narzędzie
wspierające e-Marketing.
Zobacz jak działa platforma
Sprawdź możliwości
Śledź nas na
Facebooku
Zobacz również
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 45 1240 1170 1111 0010 5429 3648

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top