Opłaca się zainwestować w dobry tekst – twierdzą ewangeliści content marketingu. Faktycznie, dziś, kiedy algorytm Google coraz skuteczniej promuje witryny z interesującą użytkownika treścią, wartościowe teksty na stronie www to już nie tylko sprawa PR-u, ale sprawa kalibru "być albo nie być" w Google. Nie ma Cię w Google? To nie istniejesz... No dobrze, zainwestować w dobry copywriting. Ale ile to kosztuje?
Content is King - powiedział kiedyś Bill Gates. Dzisiaj, kiedy kolejne aktualizacje algorytmu Google coraz skuteczniej dążą do tego, aby promować w wynikach wyszukiwania strony zawierające atrakcyjną i przydatną dla użytkownika treść, sprawą wagi „być albo nie być” staje się wysoka jakość tekstów i innych elementów witryny.
Wartościowe teksty, a więc domena copywritingu, a także coraz bardziej popularne infografiki to właśnie content – a więc sól, esencja, clue content marketingu. W tym dziale naszej bazy wiedzy poruszamy różnorakie aspekty związane z copywritingiem i infografiką. Jak samodzielnie zadbać o jakość treści na stronie? Komu można to zlecić i ile to kosztuje? Jakie są trendy? Na co trzeba uważać? Czym się inspirować?
Zapraszamy do lektury.
Tych zaś, którzy od razu wolą zaufać doświadczonym specjalistom od tworzenia wartościowych, eksperckich tekstów oraz infografik, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.