Ahrefs - kompletny SEO poradnik do analizy konkurencji oraz audytów stron

Ahrefs – kompletny SEO poradnik
Poradnik SEO, który pozwoli Ci lepiej zrozumieć narzędzie Ahrefs. Wspomniane narzędzie to jedno z najpopularniejszych rozwiązań do analizy linków i słów kluczowych w wyszukiwarkach. Warto zapoznać się z nim, nie tylko w celu lepszego pozycjonowania strony, ale także do weryfikacji działań zleconych zewnętrznym firmom.
Ponad 15800 portali, 12400 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Ahrefs – co to jest?

Narzędzie ahrefs.com służy do przeprowadzania analizy dowolnej strony internetowej głównie pod kątem ruchu organicznego. Oficjalne dane od Google, które możemy znaleźć w Google Analytics czy Google Search Console, nie mają tylu przydatnych danych, a przede wszystkim nie jesteśmy w stanie sprawdzić konkurencji, co przecież jest bardzo ważne. Oczywiście dane pochodzące od Google’a są najbardziej dokładne i żadne narzędzie nie będzie w stanie w pełni ich odzwierciedlić. To nie zmienia faktu, że dzięki Ahrefs, który śledzi wyniki wyszukiwania w Google (i nie tylko), jesteśmy w stanie wyciągnąć dużo więcej przydatnych informacji. Wszystko to dzięki porównywaniu informacji, których bez odpowiednich dostępów w Google nie jesteśmy w stanie przeanalizować. A to przecież oczywiste, że konkurencja nam ich nie udostępni. Do źródeł, które analizuje Ahrefs należą: Google, YouTube, Amazon, Bing, Yahoo, Yandex, Baidu, Daum, Navem, Seznam.
 

Bot Ahrefs – czyli skąd Ahrefs ma tyle danych?

Firma Ahrefs stworzyła sieć serwerów, które monitorują cały czas sieć, a zwłaszcza wyszukiwarki. Wszystkie dane zostały podzielone na 4 ogromne indexy, należą do nich: Content index, Keyword index, Search traffic index oraz Backlink index. Dane, które zebrała firma, można liczyć już w dziesiątkach petabajtów. Dzięki tak ogromnej liczbie danych Ahrefs jest w stanie dosyć dobrze szacować je bez wsparcia samego Google. Pewnie zadajecie sobie pytanie, czy bota, który monitoruje sieć, można nie wpuścić na stronę internetową (np. na zaplecze). Można próbować to robić i często z pozytywnym wynikiem, ale trzeba śledzić na bieżąco logi, sprawdzić, jakie boty odwiedzają strony i ostatecznie blokować podejrzane zapytania.


 

Do czego może Ci się przydać Ahrefs? – najważniejsze funkcje

Tak jak już wcześniej wspomniałem, jedną z najważniejszych cech narzędzia jest możliwość dogłębnego sprawdzenia własnej strony, jak i konkurencji. A to wszystko dzięki łączeniu danych z ogromnego Big Data. Ale co może Ci się przydać z tych danych? Oto najważniejsze funkcje, które możesz sprawdzić dla każdej treści:

  • Ogólna ocena strony na bazie wskaźników:
    • Ahrefs Url Rating (UR),
    • Domain Rating (DR),
    • Ahrefs Rank (AR),
    • Liczba linków zwrotnych oraz odsyłających domen,
    • Liczba organicznych słów kluczowych,
    • Szacowany ruch organiczny i jego potencjalna wartość.
  • Linkowanie wewnętrzne,
  • Płatne wyszukiwania, czyli gdzie reklamuje się konkurencja,
  • Najlepsze podstrony jakiejkolwiek strony,
  • Śledzenie uszkodzonych linków,
  • Automatyczny Audyt strony,
  • Pozycje słów kluczowych,
  • Trendy w contencie.

Jak widzisz, narzędzie Ahrefs ma ogromne możliwości, które nie zawsze masz do dyspozycji, gdy korzystasz jedynie z narzędzi Google.
 

Wskaźniki Ahrefs: UR (Url Rating) raz DR (Domain Rating)

UR to URL Rating, czyli wskaźnik w skali 100-punktowej, który pokazuje profil linków wybranej podstrony. Im większa jego wartość, tym lepszy profil linkowania podstrony. Wskaźnik liczy zarówno linki zewnętrzne, jak i wewnętrzne. Ahrefs ocenia profil linków całej domeny jak i domen linkujących do tej domeny, aby móc stworzyć rzetelny wskaźnik. Warto dodać, że punkty liczone są skalą logarytmiczną, osiągnięcie wysokich wyników jest trudniejsze. UR liczony jest dla wszystkich stron znajdujących się w bazie Ahrefs.

DR to Domain Rating jest prawie tym samym co UR, ale liczony jest dla całej domeny (domain level). Ahrefs porównuje DR do Ahrefs Rank (AR), który jest ogólnym rankingiem domen, i w swojej dokumentacji wyraźnie zwraca uwagę, że DR jest bardziej szczegółową wersją AR.


 

Ahrefs Site Explorer – najważniejsze, podstawowe dane o witrynie

To zakładka, która jest najczęściej używana. Znajdziemy w niej wszystkie dane potrzebne do analizy konkretnego adresu, podstrony, subdomen czy zbiorczo całego prefiksu podstron.

Na samej górze wita nas Overview, czyli szybki podgląd danych, które pozwolą oszacować wybrany adres lub grupę adresów. Poniżej znajdują się wykresy związane z Profilem linków, Wyszukiwań organicznych i płatnych. Tak jak przystało na stronę główną, znajdują się tu mniej szczegółowe informacje, które mają pomóc w szybkim oszacowaniu sprawy.

Z ważniejszych zakładek, które znajdują się po lewej stronie, znajdziemy:

  • Linki zwrotne z podziałem na: nowe, utracone i uszkodzone – to lista znalezionych przez robota Ahrefs linków zewnętrznych;
  • Odsyłające domeny z podziałem na: nowe i utracone – na tej liście znajdują się wszystkie domeny, z jakich pochodzą linki prowadzące do strony;
  • Anchory – frazy, na które linkowana jest strona;
  • Linki wewnętrzne – to lista linków, które znajdują się na sprawdzanej stronie. Wszystko co dotyczy linków na sprawdzanej stronie;
  • Przekrój linków – narzędzie, które w szybki sposób jest w stanie wskazać, na jakich domenach znajdują się linki konkurencji;
  • Organiczne słowa kluczowe – lista słów kluczowych, na które strona pojawia się w wyszukiwarce;
  • Najlepsze podstrony – lista podstron, które są najlepsze pod względem darmowego ruchu w wyszukiwarce;
  • Konkurencyjne domeny i strony – prosty wgląd w konkurencyjne domeny lub strony;
  • Różnica treści – daje możliwość porównania strony pod względem innych stron odnośnie występowania na słowa kluczowe;
  • Najlepsze według linków – listuje najlepsze strony według linków;
  • Najlepsze według przyrostu – tak jak powyżej listuje stronę, ale pod względem przyrostu na bazie dnia, 7 dni oraz 30 dni;
  • Linkowane domeny – lista domen, które linkowane są przez wybraną stronę;
  • Anchory linków wychodzących – frazy, na jakie sprawdzana strona linkuje zewnętrznie, do innych stron;
  • Uszkodzone linki – lista linków, które nie działają i należy je poprawić;
  • Słowa kluczowe PPC, Reklamy – to wgląd do płatnych wyników wyszukiwania, na które została wykupiona reklama w Google Ads;
  • Najlepsze strony – to lista stron, na które trafia najwięcej ruchu z reklam.
     

Ahrefs Keyword explorer – pomoc w doborze fraz

Kolejna zakładka, czyli Keyword explorer, pomaga w sprawdzeniu atrakcyjności wybranej frazy. Główna podstrona zawiera Overview, w którym znajdują się:

  • Keyword difficulty – trudność słowa kluczowego. Mówi nam, ile domen potrzeba, aby zaistnieć w wynikach wyszukiwania na daną frazę;
  • Search volume – miesięczna liczba wyszukań. W zakładce znajduje się także klikalność, czyli CPS (Click Per Search);
  • CPC – dotyczy płatnych wyników wyszukiwania. Pozwala oszacować koszt za jedno kliknięcie;
  • Global volume – informacja odnośnie wyszukiwania wybranej frazy w różnych krajach. W przypadku fraz polskojęzycznych jesteśmy w stanie oszacować wyszukiwania polonii bądź osób, które nauczyły się języka polskiego. Natomiast w przypadku fraz globalnych możemy oszacować popularność frazy na cały świat;
  • Parent topic – ogólny temat, z którym powiązana jest wybrana fraza.
  • Keyword ideas by search volume – szybki skrót do podobnych fraz, pytań oraz fraz nowo znalezionych;
  • SERP position – szybki wgląd w sytuację w wyszukiwarce. Wykres przedstawia listę TOP 5 stron na wybrane słowo kluczowe;
  • SERP overview – bardziej szczegółowy wgląd w TOP 10 pozycji na wyszukiwaną frazę;
  • Ads history – historia reklam i domen, które były reklamowane;
  • All keyword ideas – frazy, które są podobne do wyszukanej frazy. To dobre miejsce do sprawdzenia, czy wybrana fraza jest wystarczająco często wyszukiwana pod nasz projekt;
  • Phrase match – wszystkie frazy, które zawierają wyszukiwaną frazę. Różne odmiany fraz, które mogą narzucić nam nowy temat bądź spojrzenie na pozycjonowanie lokalne;
  • Having same terms – wszystkie frazy, które zawierają dokładnie wyszukiwaną frazę;
  • Also rank for – frazy, na które rankuje top 100 podstron.
  • Search suggestion – frazy, które pochodzą z funkcji autouzupełniania w Google;
  • Newly discovered – nowo znalezione powiązane frazy;
  • Questions – czyli pytania dotyczące frazy, które wyświetla wyszukiwarka;
  • Traffic share – podział ruchu związanego z frazą na domeny bądź strony.
     


 

Ahrefs Site audit – audyt SEO prawie z automatu

Do skorzystania z audytu stron w Ahrefs potrzebna jest weryfikacja strony na jeden z trzech sposobów. Możesz ją zweryfikować, dodając odpowiedni wpis TXT do konfiguracji DNS bądź wgrywając plik HTML lub meta-tag HTML. Weryfikacja jest wymagana, gdyż bot Ahrefsa intensywnie skanuje każdą podstronę audytowanej strony.

Na głównej podstronie raportu dostajemy podstawowe informacje odnośnie do przeanalizowanej strony. Do najważniejszych należą:

  • Health Score – to wskaźnik, który odzwierciedla liczbę prawidłowych adresów wewnętrznych we wszystkich przenalizowanych zasobach;
  • Crawled URLs – przeanalizowane adresy z podziałem na Zasoby (Resources) oraz Podstrony (Internal);
  • Found links – to znalezione adresy, które udało się przeanalizować botowi Ahrefs z podziałem na zeskanowane strony (Crawled) oraz te czekające w kolejce (Uncrawled);
  • Issues – problemy związane ze stroną w wykresie słupkowym z podziałem na Błędy (Errors), Ostrzeżenia (Warnings) oraz Powiadomienia (Notices);
  • Error distribution – to rozkład błędów ujęty w wykresie pierścieniowym z podziałem na adresy z błędami (URLs with errors) i bez błędów (URLs without errors);
  • Top issues – to tabela, która zawiera konkretne informacje na temat wykrytych błędów na stronie, należą do nich m.in.:
    • Błędy HTTP 4XX, 5XX,
    • Problemy z treścią nieszyfrowaną na stronie szyfrowanej (HTTPS/HTTP mixed content),
    • Indeksacja,
    • Nieprawidłowe/uszkodzone linki wewnętrzne,
    • Nieprawidłowe/uszkodzone przekierowania,
    • Błędy dotyczące meta tagów (długość, dublowanie, braki),
    • Nieprawidłowe metadane sieci społecznościowych: Open Graph bądź Twitter card,
    • Duplikacja treści,
    • Nieprawidłowa lokalizacja,
    • Wydajność związana z wczytywaniem strony,
    • Kwestie związane z aspektem technicznym strony: obrazki (brak atrybutu alt), JavaScript, CSS, Mapa strony.
  • HTTP status code of internal URLs – wykres pierścieniowy z podziałem na kody odpowiedzi HTTP;
  • Content types of internal URLs – wykres pierścieniowy z podziałem na wszystkie zasoby, do których otrzymał dostęp bot Ahrefs;
  • HTTP status codes of internal URLs by depth – wykres słupkowy, który odzwierciedla wewnętrzne linkowanie zasobów z podziałem na kody odpowiedzi HTTP;
  • Bulk export – szybka możliwość importowania bądź przejrzenia różnych raportów związanych z danymi przeanalizowanymi przez Ahrefs.

W menu, które znajduje się po lewej stronie, znajdują się bardziej szczegółowe dane oraz kilka dodatkowych opcji, takich jak:

  • To-do – lista zadań, które zostały zaznaczone w zakładce Report;
  • Crawl log – raport z analizy strony przez robota Ahrefs;
  • Page explorer – narzędzie, które ma służyć do przeglądnięcia każdego przeanalizowanego adresu. Bardzo przydatną informacją w tym narzędziu jest wskaźnik PR (Page Rating), który jest odzwierciedleniem mocy linkowania wewnętrznego;
  • Link explorer – narzędzie, które daje możliwość analizowania linków wewnętrznych wraz z zaawansowanym filtrowaniem;
  • Structure explorer – dzięki temu narzędziu w czytelny sposób jesteśmy w stanie przejrzeć drzewo wszystkich zasobów.
     

Ahrefs Rank tracer – śledzenie fraz w wyszukiwarkach

Ta funkcjonalność służy do sprawdzania pozycji w wyszukiwarce na wybraną frazę. Podobnie jak w przypadku Site Audit, wymagana jest weryfikacja strony. Po przejściu prostej procedury otwiera nam się Overview, czyli szybki podgląd wszystkich informacji odnośnie do dodanych słów kluczowych.

W okienku dodawania słów kluczowych jest możliwość wyboru lokalizacji (nawet miasta, co jest przydatne w pozycjonowaniu lokalnym) oraz języka. Możemy także wybrać słowa kluczowe, na które Ahrefs widzi dobre pozycje i ruch, co znacząco przyśpiesza proces dodawania fraz z widoczną już pozycją.

Wszystkie wskaźniki, które pojawiają się na podstronie Rank Tracer Ahrefsa zależą tylko i wyłącznie od dodanych wcześniej słów kluczowych. Do najważniejszych informacji należą:

  • Visibility – to stosunek klików do ruchu wyrażony procentowo ze wszystkich dodanych słów kluczowych;
  • Average position – średnia pozycja w wyszukiwarce, od 1 do 100;
  • Traffic – estymowany średni ruch ze słów kluczowych na śledzonej stronie;
  • SERP features – to specjalne wyniki wyszukiwań, które Ahrefs jest w stanie śledzić. Niektóre wyniki wyszukiwania mogą wyglądać nieco inaczej i zawierać na przykład:
    • Płatne wyniki wyszukiwania,
    • Panel wiedzy (Knwledge panel),
    • Kartę wiedzy (Knwledge card),
    • Fragment z odpowiedzią (Feature snippet),
    • Pakiet zdjęć (Image pack),
    • Najważniejszy artykuły (Tp stories),
    • Wyniki produktowe (Shopping results),
    • Filmy (Vides),
    • Podobne wyszukiwania (Related questions),
    • Dodatkowe linki do witryny (Site links),
    • Miniatury (Thumbnails),
  • Positions – liczba słów kluczowych, które miały wzrost bądź spadek (jeśli wzrost, wyświetlane są z plusem, jeśli spadek – z minusem).

Na samym dole strony znajduje się lista wszystkich słów kluczowych z podstawowymi informacjami, takimi jak: aktualna pozycja, ruch na frazie, trudność frazy, lokalizacja i czas ostatniej aktualizacji.

W menu po lewej stronie znajduje się lista z bardziej szczegółowymi danymi, do których prowadzą zakładki:

  • Tags służy do sprawdzenia tematów (tagów), na które mogą być podzielone słowa kluczowe;
  • Pages służy do sprawdzenia stron związanych ze słowami kluczowymi. Znajdują się tutaj dodatkowe informacje typu odsyłające domeny oraz możliwość wyklikania;
  • Grossing to miejsce, w którym można sprawdzić wzrosty i spadki wszystkich sprawdzanych słów kluczowych. Wyodrębnione są tutaj czasy, w jakich została dokonana ostatnia aktualizacja;
  • Metrics służy do przejrzenia dokładniejszych metryk związanych ze słowem kluczowym. Znajdują się tutaj takie informacje jak CPS (kliki na wyszukanie), CPC czy Parent topic (temat, do którego należy słowo kluczowe);
  • Competitors może pomóc w śledzeniu konkurencji. Dostajemy porównanie danych z Overview w stosunku do podanej strony konkurencji.
    • Tags – jeśli słowa kluczowe zostały podzielone na Tagi, to mamy możliwość posługiwać się nimi;
    • Traffic share – to podział ruchu, który także możemy porównać w stosunku do konkurencji. Znajduje się tu podział na strony i domeny.
       

Ahrefs Content explorer – badanie treści

W tej sekcji Ahrefsa jesteśmy w stanie zbadać treści pod względem zainteresowania na wybrany temat. Ta popularność objawia się m.in. liczbą opublikowanych artykułów, a dokładniej brane są pod uwagę tytuły wszystkich sprawdzanych stron.

Z ważniejszych informacji jesteśmy w stanie uzyskać listę najlepszych stron wraz ze wskaźnikiem DR, odsyłającymi domenami, organicznym ruchem oraz wartością tego ruchu. W przypadku sieci społecznościowych wyświetla się wynik akcji dokonanych na nich. Otrzymujemy nawet listę autorów z Twittera, którzy tweetowali daną treść. W pozostałych zakładkach możemy znaleźć:

  • W zakładce Autorów oprócz imienia i nazwiska mamy informacje odnośnie do konta na Twitterze i liczby obserwatorów. Znajduje się tu także wartość ruchu, który generuje każdy autor oraz średnia liczba domen linkujących do stworzonej treści;
  • Websites służy do wylistowania domen, które tworzą treści na wyszukiwany temat. Do każdej domeny podana jest liczba stron oraz ruchu generowanego na dany temat. Wskazana jest także sumaryczna potencjalna wartość contentu;
  • Ostatnia zakładka Languages przydaje się w przypadku badania treści skierowanej na cały świat. Mamy dostęp do informacji, w jakiej lokalizacji temat trenduje najbardziej, jaka jest liczba podstron oraz ruchu, a także jego estymowana wartość.
     

Ahrefs w WhitePress® – dane SEO prosto z panelu projektów

W WhitePress® masz możliwość generowania statystyk domeny. Nie musisz posiadać dostępu do Ahrefsa, aby sprawdzić najważniejsze parametry pozycjonowanego projektu. Z najważniejszych parametrów, jakie możesz sprawdzić, znajdziesz tam:

  • URL Rating (UR),
  • Domain Rating (DR),
  • Liczba linków zwrotnych,
  • Liczba odsyłających domen,
  • Liczba organicznych słów kluczowych,
  • Ruch organiczny,
  • Wartość ruchu organicznego,
  • TOP 10 stron konkurencji,
  • Najpopularniejsze anchory,
  • Najpopularniejsze strony.

Dodatkowo w wyszukiwarce portali można filtrować po estymacji ruchu organicznego pobranego z Ahrefs.


 

Ahrefs – od czego zacząć?

Bardzo się cieszę, że dotarłeś do końcówki tego artykułu. Danych zawartych w artykule jest dość dużo i dlatego właśnie postanowiłem podzielić się planem działania, który pomoże troszkę poukładać czynności, jakie powinieneś wykonywać w Ahrefsie.
 

Ahrefs dla zlecających pozycjonowanie

Warto sprawdzać, jakie czynności wykonują osoby, które zajmują się pozycjonowaniem strony. Niestety raporty nie zawsze odzwierciedlają to, co dokładnie zostało zrobione.

ahrefs dla zlecających pozycjonowanie – infografika

Do podstawowych kwestii, które warto sprawdzać, należą:

  • Ogólny postęp – wskaźniki UR i DR wraz z dobrymi działaniami powinny rosnąć. Pamiętaj, że nagłe duże wzrosty i spadki też nie są dobre;
  • Śledź działania contentowe – jeśli kupujesz publikacje na portalach, linki zwrotne powinny pojawiać się w narzędziu. Jeśli widzisz linki zwrotne dziwnego pochodzenia, które nie były zawarte w raporcie agencji, warto skonsultować to z agencją bądź innym specjalistą SEO;
  • Miej oko na to, co urosło bądź spadło – warto przewidywać potencjalne wzrosty bądź spadki, aby nie być zaskoczonym. Śledź organiczne słowa kluczowe, ale pamiętaj, że na rynku istnieją różne trendy i nie zawsze jest dobrze przez cały rok;
  • Podglądaj konkurencję i porównuj – konkurencja nie śpi, a Ty masz możliwość sprawdzenia, kto jest Twoim konkurentem i w jaki sposób aktualnie działa. Pamiętaj, że budżet musi być elastyczny i dopasowany do sytuacji na rynku;
  • Działaj długofalowo – sprawdzaj, co reklamuje konkurencja i szukaj możliwości do rozwoju. Reklama to najszybszy i najdroższy sposób na sprzedaż, w długiej kolejności najbardziej sprawdza się ruch organiczny.
     

Ahrefs dla pozycjonerów

Jeśli jesteś pozycjonerem to na pewno już wiesz, jak używać Ahrefsa, ale jeśli dopiero zaczynasz – te podstawowe wskazówki mogą Ci pomóc:

ahrefs dla pozycjonerów – infografika

  • Sprawdzaj kondycje strony – technik pozycjonowania jest dużo i nie każda jest zgodna z wizją Google. Musisz wiedzieć, jakie strona ma linkowanie oraz na jakie frazy ma ruch organiczny;
  • Śledź wykonane działania – algorytmy Google są kapryśne, zmiany dzieją się każdego dnia. Nie możesz być w tyle, analizuj wykonywaną przez siebie pracę;
  • Naprawiaj – to, co zostało źle zaimplementowane, napisane, utracone trzeba poprawić;
  • Szukaj możliwości rozwoju – sprawdzaj konkurencję oraz aktualne trendy na rynku. Klient nie może być w tyle;
  • Raportuj – wszystko, co zostało wykonane, przekazuj klientowi. Ahrefs ma wiele możliwości eksportu danych, dzięki którym przejrzyście widać efekty działań.
  • Autor: Dominik Fajferek

    SEO Specialist w WhitePress®

    Ciekawy nowych technologii. Informatyk z wykształcenia oraz zamiłowania. Fan chińskiej myśli technologicznej oraz japońskiej kreski. Specjalista SEO w najlepszej firmie contentowej w Polsce.

Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Polecane artykuły
Site Explorer od Majestic – praktyczny poradnik
Praktyczny przewodnik po Site Explorer od Majestic

Majestic jako niezależne narzędzie, które analizuje i zbiera dane pochodzące z Internetu, dodatkowo ułatwia analizę profilu linków prowadzących do witryny. Jego szerokie możliwości skanujące pozwalają przefiltrować ponad miliard adresów URL, badając powiązania między nimi. Zebrane dane są przedstawione w czytelny sposób za pomocą raportów i zestawień, co umożliwa dokładną analizę konkurencji i badanie trendów.