Przewodnik dla Wydawców - jak więcej zarabiać

21 kwi 2015

Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie
Przygotowaliśmy specjalną prezentację dla Wydawców, którzy chcą więcej zarabiać z WhitePress. Na podstawie obserwacji i statystyk  określiliśmy 8 najważniejszych cech atrakcyjnej oferty, czyli takiej, która generuje stałe przychody.

Okazuje się, że wystarczy kilka minut, aby portal spotkał się z dużym zainteresowaniem reklamodawców. Najważniejsze czynniki decydujące atrakcyjności oferty to:

  • wysoka jakość serwisu
  • dobre parametry (oglądalność i SEO)
  • różnorodna oferta
  • dobra relacja ceny do jakości i promocji
  • wdrożenie kodu śledzenia
  • szybka i staranna obsługa
  • oferta Super Content Marketing
  • dobrze opisany portal i oferta.

Większość z tych elementów można poprawić bardzo szybko.


Prezentacja w formie PDF

jak więcej zarabiać z WhitePress.

 

Zobacz także
Wasze komentarze (1)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • kobieta w e-bizniesie

    Dodałabym do tego - samodzielnie twórz treści, niestety teksty podsyłane do publikacji czytają się dziesięciokrotnie gorzej od tych neutralnych, one na pierwszy rzut oka są reklamowe i sztampowe, a to nie daje prawdziwego obrazu potencjału strony.

    kobietawe-biznesie.pl

    2015-04-22, 10:14