Nowa koncepcja SEO - klienci
Jak zacząć?
Nie wiesz od czego zacząć pracę przy swojej stronie internetowej? Czy audyt SEO powinieneś zrobić sam czy zlecić go agencji SEO? A może zastanawiasz się nad nawiązaniem długofalowej współpracy ze specjalistą SEO? Pomożemy Ci odpowiedzieć na najważniejsze pytania jakie możesz mieć podczas nawiązywania współpracy z firmą SEO.
Jak dodać Profil Firmy w Google? Zakładamy wizytówkę Google Moja Firma
Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z e-biznesem, tworzenie Profilu Firmy w Google (dawniej Google Moja Firma) może Ci się wydawać czymś skomplikowanym. Na szczęście w praktyce sprawa jest całkiem prosta. Z tego poradnika dowiesz się, co należy zrobić, aby zaistnieć w lokalnych wynikach wyszukiwania i ułatwić potencjalnym klientom odnalezienie swojej strony.
Przekierowanie 301 i inne - co to jest i jak je wykorzystać?
Przekierowania 301 a także, każde inne nie powinny stanowić żadnej tajemnicy dla każdego kto zajmuje się promocją stron w Internecie. Przekierowania to potężne narzędzie pozwalające zmaksymalizować potencjał witryny oraz ominąć trudności. Zobacz co możesz zrobić wykorzystując przekierowania.
Które usługi SEO warto zlecić na zewnątrz?
Jesteś właścicielem strony internetowej i zależy Ci na jej promocji, ale nie wiesz, co jest najważniejsze? Chcesz wiedzieć, jakie działania warto zlecić specjaliście lub agencji SEO, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty i zamierzone cele?
Jak znaleźć dobrą agencję SEO?
Rynek agencji SEO jest obecnie bardzo duży i trudno nie pogubić się w gąszczu ogłoszeń i reklam obiecujących promowanie stron w wyszukiwarkach. Jeśli więc zdecydowałeś się na podjęcie tego kroku i chciałbyś wiedzieć, czym kierować się przy wyborze agencji, podpowiadamy, gdzie jej szukać, czego oczekiwać i na co zwracać uwagę podczas zawierania umowy.
Audyt SEO i audyt UX - wzór umowy na opracowanie i nadzór nad wdrożeniem
Jedną z pierwszych usług zalecanych przez agencje interaktywne dla nowych klientów, którym zależy na zwiększeniu konwersji i wartościowym ruchu na stronie, jest wykonanie audytu SEO i UX. Audyt przynosi korzyści po wdrożeniu, do którego jest potrzebny nadzór autorów audytu. Z pomocą radcy prawnego przygotowaliśmy dla Was wzory umów na wykonanie audytu i jego wdrożenie. Umowy można modyfikować uwzględniając uwarunkowania każdej ze stron.
Meta tagi - czym są i jak ich używać? Rola znaczników meta w SEO
Odpowiednio zoptymalizowane meta tagi mogą znacząco wpłynąć na większą liczbę przejść z Google na naszą stronę. Znaczniki meta — meta title oraz meta description pełnią ważną rolę w SEO, ponieważ przekazują robotom wyszukiwarek i informacje na temat treści strony. Sprawdź, jaki wpływ mogą mieć te znaczniki HTML na widoczność witryny. Dowiedz się, jak dodawać i pisać meta tagi na swojej stronie!
Umowa o dzieło jako instrument content marketingu - darmowy wzór i omówienie
Jednym z najbardziej przydatnych instrumentów prawnym dla potrzeb prowadzenia działalności skierowanej na wysokiej jakości treści jest umowa o dzieło. Pozwala ona przedsiębiorcom na pozyskiwanie od wykonawców, autorów konkretnie określonego rodzaju treści (np. w formie artykułów, opracowań, e-booków) oraz przeniesienie praw autorskich z wykonawcy na przedsiębiorce. Aby ułatwić przedsiębiorcom ten proces przygotowaliśmy uniwersalne wzory umów.
Szybki start
z
Zobacz jakie to łatwe
z
Nasza grupa
w platformie
Facebook
Weź udział w dyskusji
w platformie
Webinary
Prezentacje
Szkolenia
Zobacz harmonogram
Prezentacje
Szkolenia