Nowa koncepcja SEO - agencje
Jak zacząć?
Jak zdefiniować swoje usługi w sposób przystępny dla klientów? Jak rozliczać się ze swoimi obecnymi i przyszłymi klientami? Jak sprawić aby współpraca przebiegała w miłej i bezstresowej atmosferze? Dowiesz się tego z naszych artykułów które pomogą Ci wprowadzić filozofię Nowej Koncepcji SEO do Twojej agencji SEO! Wprowadź działania SEO na zupełnie inny poziom. Już nie będziesz musiał martwić się o spadki w wynikach wyszukiwania z powodu działania algorytmów w wyszukiwarce Google.
Przekierowanie 301 i inne - co to jest i jak je wykorzystać?
Przekierowania 301 a także, każde inne nie powinny stanowić żadnej tajemnicy dla każdego kto zajmuje się promocją stron w Internecie. Przekierowania to potężne narzędzie pozwalające zmaksymalizować potencjał witryny oraz ominąć trudności. Zobacz co możesz zrobić wykorzystując przekierowania.
Jak przekonać klienta do abonamentu SEO?
Zmiana własnego punktu widzenia na promocje w wyszukiwarce jest trudna. Jeszcze trudniejsze jest przekonanie nowych lub obecnych klientów do zmiany rozliczania na – teoretycznie – bardziej obciążające budżet. Zobacz, jakie argumenty możesz wykorzystać podczas próby zmiany z rozliczenia w oparciu o frazy na rozliczenie abonamentowe.
Jakie usługi zawrzeć w swojej ofercie?
Czy zdajesz sobie sprawę, ile ciekawych usług jesteś w stanie wyodrębnić prowadząc tylko "zwykłe" pozycjonowanie? Co jednak, jeżeli w Twoim słowniku zabraknie słowa "pozycjonowanie" a pozostanie tylko "SEO" oraz szeroki wachlarz innych usług? Zobacz, jak możesz sprzedać swojemu klientowi SEO na kilkanaście zupełnie różnych sposobów!
Jak wykonać selekcję klientów w agencji SEO?
Czy możliwe jest mieć mniej klientów niż obecnie i zarabiać na nich więcej? Oczywiście, że tak! Konieczne jest jednak dobre wyczucie, odrobina cierpliwości oraz umiejętność dyplomacji. Zobacz, jak możesz podejść do tematu zmiany nastawienia obecnych, jak i potencjalnie nowych klientów w kwestii usługi promocji strony w wynikach wyszukiwania.
Agencja SEO czy interaktywna - dlaczego warto integrować SEO z innymi usługami
Perfekcja to cel, do którego każdy z nas powinien dążyć. Wie o tym branża interaktywna, gdzie bardzo popularna staje się specjalizacja usług. Szczególnie widoczne jest to w branży SEO, gdzie za słuszne uważa się ograniczanie do wykonywania jednego rodzaju usług. Poniżej prezentujemy opinie wielu specjalistów z branży, którzy mają odmienne stanowisko. Postaramy się wytłumaczyć, dlaczego każda agencja SEO powinna poszerzać swoje usługi.
Umowa o dzieło jako instrument content marketingu - darmowy wzór i omówienie
Jednym z najbardziej przydatnych instrumentów prawnym dla potrzeb prowadzenia działalności skierowanej na wysokiej jakości treści jest umowa o dzieło. Pozwala ona przedsiębiorcom na pozyskiwanie od wykonawców, autorów konkretnie określonego rodzaju treści (np. w formie artykułów, opracowań, e-booków) oraz przeniesienie praw autorskich z wykonawcy na przedsiębiorce. Aby ułatwić przedsiębiorcom ten proces przygotowaliśmy uniwersalne wzory umów.
Szybki start
z
Zobacz jakie to łatwe
z
Nasza grupa
w platformie
Facebook
Weź udział w dyskusji
w platformie
Webinary
Prezentacje
Szkolenia
Zobacz harmonogram
Prezentacje
Szkolenia