Dwudniowe szkolenie

SEO & Content Marketing

27-28 listopada 2017, Wrocław.

2 dni szkolenia za jedyne 1276 776 zł netto przy wpłacie do 22.11.2017

Zapisz się Lista szkoleń
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Optymalizacja stron internetowych
  • Jak zacząć gromadzić ważne dane na temat strony i wykorzystać je do budowy przewagi.
  • Jak sprawić, że ilość kliknięć z wyników wyszukiwania wzrośnie.
  • O czym pamiętać wprowadzając duże zmiany w serwisie.
  • Rozprawimy się z popularnymi mitami i legendami w SEO.
  • Jak porównać swoją stronę ze stronami konkurentów.
  • Jak samodzielnie przygotować prosty audyt SEO dla swojej strony.
Content Marketing i Link Building
  • Jak analizować linki przychodzące do strony.
  • Jak monitorować działania SEO.
  • Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe dla naszej witryny.
  • Co to jest negatywne SEO i jak się go wystrzegać.
  • Czym jest Content Marketing i jak wykorzystać go w procesie linkowania.
  • Jakie inne usługi można łączyć z SEO dla własnych korzyści.
Jesteś zainteresowany szkoleniem? Nie zwlekaj
Zapisz się
Kto prowadzi szkolenie?
Optymalizacja stron internetowych
Tomasz Stopka
Product Manager w WhitePress
Tomasz Stopka zajmuje się promocją stron internetowych w wyszukiwarce Google od 2008 roku. Posiada bogate doświadczenie agencyjne, gdzie poznawał różne problemy i potrzeby, z jakimi borykają się właściciele stron. Od zawsze chętnie dzielił się swoją wiedzą czy to podczas konferencji takich jak SilesiaSEM, Festiwal SEO, gdzie występował na jednej scenie z takimi personami jak Kaspar Szymański czy Łukasz Żelezny, jak i podczas samodzielnie organizowanych spotkań – SEO Hangout on Air.

Tomasz jest pasjonatem optymalizacji stron WWW. Uwielbia analizować i testować rozwiązania bazujące na mocno technicznych aspektach działania strony, kończąc na łączeniu dobrze wykonanego SEO z przyjaznością strony dla użytkownika.

Działaniami on-site można nieraz ugrać więcej niż linkowaniem!
Content Marketing i Link Building
Tomasz Biegun
Project Manager w WhitePress
Tomasz Biegun posiada doświadczenie zdobyte w agencjach interaktywnych, ale także w pracy w wewnętrznym dziale marketingu po stronie klienta - Rankomat.pl, gdzie był odpowiedzialny za rozwój oraz widoczność serwisów z grupy Rankomat.pl w wyszukiwarce Google.

Od trzech lat pracuje w WhitePress jako project manager. Obsługuje największe marki oraz domy mediowe, prowadzi dla nich rozbudowane kampanie content marketingowe na portalach premium, które nastawione są na pozyskiwanie ruchu z linków przychodzących. Jest jedną z osób odpowiedzialnych za wysoką jakość obsługi klientów oraz Wydawców premium w WhitePress. Ponadto współtworzy strategię content marketingową WhitePress.
Agenda
Dzień 1

9:00-10:00

Terminologia:

SEO vs Pozycjonowanie

Główne czynniki rankingowe

Algorytmy i kary w Google

10:00-10:40

Analiza obecnej sytuacji strony:

Omówienie Google Analytics

Omówienie Google Search Console

10:40-10:50

PRZERWA

10:50-12:00

Narzędzia:

Omówienie SEMSTORM

Omówienie SENUTO

Omówienie Majestic

12:00-13:40

Analiza SXO:

Problemy z indeksacją (GSC, websniffer, robots.txt)

Działanie strony z różnymi technologiami (JavaScript, flash).

Meta znaczniki

Mikroformaty

13:40-14:10

PRZERWA

14:10-15:30

Techniczne SEO:

Nagłówki hX

Słowa kluczowe w treści

Budowanie URL przyjaznych użytkownikom oraz robotom

Unikalność treści oraz adresów

Linkowanie wewnętrzne

15:30-16:00

Q&A

 

Dzień 2

9:00-10:00

Terminologia:

Content marketing vs Reklama natywyna

Inbound marketing

SEO PR

E-PR

10:00-10:40

Strategia content marketingowa:

Jak przygotować plan publikacji treści?

Jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe?

Jak znaleźć tematy na atrakcyjną treść?

Social Media w content marketingu.

10:40-10:50

PRZERWA

10:50-12:00

Promocja treści CM:

Jak promować treści?

Jaki budżet przeznaczyć na promocje?

Gdzie promować treści?

12:00-13:40

Link building w 2017 roku cz. 1

Rodzaje linków 

Analiza linków

13:40-14:10

PRZERWA

14:10-15:30

Link building w 2017 roku cz.2

Dywersyfikacja linków

Sposoby pozyskiwania linków

15:30-16:00

Q&A

 

Miejsce szkolenia

IBIS STYLES ***
plac Konstytucji 3 Maja 3,
50-083
Wrocław

Zapisz się na szkolenie

Zamawiam wstęp na dwudniowe szkolenie z SEO oraz Content Marketingu we Wrocławiu w cenie 1276 776 zł netto - tylko do 22.11.2017.

Dane do faktury VAT

BRAK MIEJSC NA SZKOLENIE!
2 dni szkolenia za jedyne 776 zł netto
 

Masz pytania w sprawie szkolenia?
Napisz do nas:
lub zadzwoń: 663 972 501
Partnerzy Nowej Koncepcji SEO