Jednodniowe szkolenie

Influencer Marketing

6 luty 2018, Warszawa.

Szkolenie za jedyne 999 400 zł netto przy wpłacie do 25.01.2018

Zapisz się Lista szkoleń
Czego dowiesz się na szkoleniu?
  • Dlaczego influencer marketing będzie trendem 2018 roku i jaka jest jego przewaga nad innymi działaniami marketingowymi?
  • Ile kosztuje influencer marketing i jak cena przekłada się na wyniki?
  • Jak przygotować strategię współpracy z influencerami, zaplanować budżet i określić grupę docelową?
  • Gdzie szukać influencerów do kampanii?
  • Jakie są dobre praktyki współpracy z influencerami i dlaczego warto ich przestrzegać?
  • Czy influencer marketing sprawdzi się w każdej branży?
Szkolenie zawiera część warsztatową!
Jesteś zainteresowany szkoleniem? Nie zwlekaj
Zapisz się
Kto prowadzi szkolenie?
Patrycja Górecka-Butora
Szef działu influencer marketing w platformie WhitePress i redaktor naczelna portalu Influencer.pl, publikującego artykuły poradnikowe dla twórców internetowych i newsy branżowe.

W platformie WhitePress skupia się na automatyzacji współpracy z influencerami. Od ponad czterech lat wspiera klientów w realizacji strategii content marketingowych i influencer marketingowych. Koordynowała kampanie dla takich marek jak Allegro, Netto czy BP. Była także odpowiedzialna za obsługę agencji i domów mediowych. Była prelegentem na konferencjach branżowych, m.in. SeeBloggers, Marketing Day i Influencers Day. Swoją wiedzę o blogosferze i social media pogłębiała m.in. w ramach studiów Social Media & Content Marketing na AGH.
Agenda

9:00-10:00

Wprowadzenie:

Czym jest influencer marketing?

Influencer marketing a inne strategie marketingowe

Kto jest influencerem, a kto nie?

Czy influencer marketing sprzedaje?

10:00-11:00

Strategia:

Planowanie budżetu na kampanię z influencerami

Określenie grupy docelowej

Przygotowanie briefa – warsztat

11:00-11:15

PRZERWA KAWOWA

11:15-12:00

Wybór influencerów:

Jakie parametry sprawdzić – czy liczy się tylko zasięg?

Jakie kanały wybrać do współpracy (YouTube, blog, Instagram itd.)?

Typy influencerów

Czy można wykreować własnych influencerów?

Narzędzia ułatwiające współpracę z influencerami

12:00-12:30

Kampania krok po kroku:

Pomysł i przygotowanie contentu – obowiązek influencera czy współpraca marki z twórcą? + krótkie ćwiczenie

Dodatkowa promocja w kampani z influencerami

Mierzenie efektów działań

Rozliczenie i umowa z influencerem

12:30 - 13:15

PRZERWA - LUNCH

13:15-13:45

Dobre praktyki współpracy z influencerami

13:45-14:15

Case study

14:15-15:00

Q&A i rozdanie certyfikatów

 

Miejsce szkolenia

Golden Floor Tower
ul. Chłodna 51
Warszawa

Zapisz się na szkolenie

Zamawiam wstęp na szkolenie z Influencer Marketing w Warszawie w cenie 999 400 zł netto - tylko do 25.01.2018.

Dane do faktury VAT
Pozostało jeszcze 7 miejsc na szkolenie w Warszawie!
Masz pytania w sprawie szkolenia?
Napisz do nas:
lub zadzwoń: 603 540 096