Dwudniowe szkolenie

SEO & Content Marketing

Wybierz termin i miejsce
18-19.03.2024
15-16.04.2024
10-11.06.2024
16-17.09.2024
18-19.11.2024
Dwudniowe szkolenie już od 1286 zł netto

Szkolenie SEO prowadzone przez specjalistów WhitePress®

WhitePress® już od kilku lat szkoli z zakresu SEO, Content Marketingu i szeroko rozumianego pozycjonowania stron internetowych. Wieloletnie doświadczenie zdobyte także przy pozycjonowaniu najtrudniejszych fraz, pozwoli na rozwianie wątpliwości początkujących jak i zaawansowanych uczestników szkolenia.

W pierwszym dniu szkolenia Dominik Fajferek zdradzi tajniki prawidłowej optymalizacji strony internetowej i przekona nas, że działania on-site potrafią znacząco wzmocnić widoczność serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania. Drugiego dnia swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się Tomasz Biegun. Wprowadzi nas nie tylko w zasady bezpiecznego link buildingu, ale także pokaże interesujące case study jak zdobyć top 1 dla frazy „pozycjonowanie”.


Kurs SEO – dowiedz się jak bezpiecznie i skutecznie pozycjonować strony internetowe w 2024 r.

W dobie częstych aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google, które coraz skuteczniej promują wartościowy content i walczą z agresywnymi sposobami pozycjonowania opartymi na dużej ilości niskiej jakości linków przychodzących, bezpieczeństwo prowadzonych działań z roku na rok zyskuje coraz większego znaczenia. W trakcie szkolenia dowiesz się nie tylko jak analizować linki przychodzące, jak odpowiednio je dywersyfikować, ale i jak wystrzegać się kar nakładanych przez wyszukiwarkę.


Szkolenie Content Marketingowe – czym jest Content Marketing i dlaczego jest niezbędny we współczesnym pozycjonowaniu stron internetowych?

Content Marketing to tworzenie wartościowych i angażujących użytkownika treści. Czasy, gdy pozycjonowanie polegało na produkowaniu kiepskiej jakości, synonimizowanych artykułów odeszły w niepamięć. W trakcie szkolenia wyjaśnimy jak w oparciu o narzędzia zewnętrzne w szybki sposób zaplanować strategię Content Marketingową, wybrać najlepsze słowa kluczowe i odpowiednio zoptymalizować treść by odpowiedzieć na oczekiwania użytkownika oraz zwiększyć widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google.