Już 22 czerwca jedna z najbardziej merytorycznych konferencji poświęconych influencer marketingowi.
Już 22 czerwca jedna z najbardziej merytorycznych konferencji poświęconych influencer marketingowi.
26 i 27 czerwca zapraszamy do centrum konferencyjnego The Tides, mieszczącego się nad brzegiem Wisły w Warszawie. Patrycja Górecka-Butora, Head of Influencer Marketing, wygłosi prelekcję podczas pierwszego bloku konferencji Influencer Marketing & Digital Programmatic Trends 2018.
Chcesz wiedzieć, jak połączyć email marketing i inne działania marketingowe? Przyjdź na konferencję M@il My Day już 20-21 marca w Złotych Tarasach.
Specjaliści WhitePress® zaczynają edukować z zakresu influencer marketingu i content marketingu. W ramach Akademii WhitePress będziemy organizować szkolenia otwarte i zamknięte. Planujemy też publikację 20 video poradnikowych, 2 e-booków, 10 webinariów i wielu innych materiałów przygotowanych we współpracy z 20 partnerami z branży.
Wiarygodne i kompletne informacje o zasięgach influencerów powinny być dla marketerów podstawą decyzji o dobrze twórców do współpracy. WhitePress®, dzięki integracji z portalami społecznościowymi Facebook, YouTube i Instagram, oferuje reklamodawcom dostęp zarówno do standardowych statystyk z mediów społecznościowych, jak i do ich graficznej ilustracji pozwalającej wychwycić trendy dotyczące zachowania fanów
Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznasz podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.
Mamy dla Was solidną porcję nowości w module influencerskim. Zobaczcie, z jakich funkcji możecie od niedawna korzystać.
ARTYKUŁ JEST JUŻ NIEAKTUALNY - NIE REALIZUJEMY KAMPANII BARTEROWYCH Z INFLUENCERAMI
Patrycja Górecka-Butora, szef działu influencer marketingu w WhitePress®, opowie o tajnikach współpracy z influencerami podczas jednego z webinarów na Online Marketing Maraton
Nawet po zatwierdzeniu opublikowanego artykułu reklamodawca może zlecić modyfikację jego treści. Od dzisiaj realizacja takiego zamówienia, komunikacja i rozliczenia mogą być realizowane w 100% poprzez platformę.
WhitePress rozszerza ofertę Programu Partnerskiego proponując nowy sposób zarabiania. Każdy użytkownik platformy może zyskać aż 20 zł netto za polecenie influencera, który zarejestruje się w WhitePress i pozytywnie przejdzie proces weryfikacji.
Czy wiesz ile procent osób przeczytało więcej niż połowę Twojego artykułu? Teraz możesz to sprawdzić. Nasze autorskie narzędzie do mierzenia zaangażowania czytelników zaskakuje nowymi danymi. Dla publikacji zrealizowanych przez WhitePress® statystyki udostępniamy bezpłatnie.
Podstawowym wskaźnikiem efektywności publikacji jest informacja o liczbie internautów, którzy czytali artykuł. W WhitePress® reklamodawcy mogą korzystać z autorskiego skryptu do statystyk. Część wydawców nie ma jednak możliwości ich zamieszczenia, a wybrani reklamodawcy oczekują dodatkowych danych. Dlatego przygotowaliśmy nowy moduł, który automatyzuje przekazywanie statystyk przygotowanych przez wydawców.