Już w listopadzie kolejna edycja konferencji Traffic Day dla właścicieli i managerów e-sklepów oraz wszystkich zainteresowanych nowinkami z branży e-commerce. Dla tych, którzy chcą wziąć udział w wydarzeniu, mamy niespodziankę.
Już w listopadzie kolejna edycja konferencji Traffic Day dla właścicieli i managerów e-sklepów oraz wszystkich zainteresowanych nowinkami z branży e-commerce. Dla tych, którzy chcą wziąć udział w wydarzeniu, mamy niespodziankę.
Intensywny rozwój międzynarodowy to sporo wyzwań, także prawnych i w zakresie ochrony własności intelektualnej. Dlatego wystąpiliśmy o rejestrację słowno-graficznego znaku WhitePress. Proces został ukończony sukcesem i otrzymaliśmy Świadectwo Rejestracji w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej.
Za wschodnią granicą już dziś rozpoczyna się jedno z największych wydarzeń branżowych – Lviv Media Forum we Lwowie. WhitePress® został partnerem tego wydarzenia, by wspólnie z organizatorami wspierać rozwój ukraińskiego rynku medialnego.
Podobno apetyt rośnie w miarę jedzenia – w naszym przypadku stale rośnie apetyt na działania międzynarodowe. Dziś informujemy o kolejnych państwach, w których wystartowała platforma WhitePress®. Teraz możesz publikować artykuły na 20 rynkach zagranicznych, a wśród nich od niedawna również Francja, Litwa, Łotwa i Słowenia.
Proces ekspansji na kolejne państwa i kontynenty, w którym wspiera nas RTB House, przebiega zgodnie z planem. Własnie powstał nowy oddział zagraniczny WhitePress® na terenie Dubaju. To dobra wiadomość w kontekście działań międzynarodowych, ale także relacji z klientami, ponieważ w przyszłości prestiżowa lokalizacja ma posłużyć m.in. do organizacji cyklicznych eventów i spotkań biznesowych.
Już 19 marca odbędzie się kolejna, 16. edycja semKRK. 9 ekspertów dostarczy praktycznych informacji z obszaru marketingu w wyszukiwarkach i analityki. WhitePress® jest głównym partnerem tego wydarzenia – z tej okazji przygotowaliśmy dla Was coś specjalnego.
Kto najlepiej poradził sobie z SEO w 2020 r. w obszarze e-commerce? Dowiedz się, w jakich branżach wzrosła widoczność w sieci i komu udało się wyprzedzić konkurencję w kryzysie. Zapraszamy do lektury raportu pod patronatem WhitePress®" Liderzy e-commerce 2020"opracowanego przez Mayko.pl.
Influencer wykonuje ciężką pracę. Jest napędzany satysfakcją, aktywnością followersów i wynagrodzeniem od klientów, z którymi współpracuje. Jednak klienci przed podjęciem współpracy analizują ofertę, historię, trendy widoczności i inne statystyki. Zebranie tych danych oraz przygotowanie atrakcyjnej, dedykowanej strony jest drogie i czasochłonne. WhitePress przygotował prezent dla influencerów - mogą oni stworzyć taką stronę w 5 minut, zupełnie bezpłatnie i w atrakcyjnej domenie.
W związku z prowadzonymi działaniami nad usprawnieniem komunikacji mailowej z naszymi klientami, informujemy, że od dnia 25 lutego 2020 każdy newsletter oraz pojedynczy e-mail wysłany z panelu WhitePress® będzie nadany tak jak dotychczas lub z nowych adresów e-mail.
WhitePress® rozpoczął 2019 rok z kilkoma dużymi i rozpędzonymi projektami, które mocno zaprzątały nam głowę. Z drugiej strony, jako firma mieliśmy też oczekiwania związane ze wzrostem podstawowych wskaźników finansowych. Ten rok był dużym wyzwaniem. Jak więc ostatecznie minął? Czy zdarzyło się coś niespodziewanego? Wreszcie, jakie mamy wyzwania na 2020 rok? Odpowiadamy na wszystkie te pytania
Rozszerzona Wyszukiwarka Influencerów i bezpłatna Strefa Ogłoszeń to dwie główne funkcjonalności zaprojektowanego od podstaw, nowego WhitePress® Influencer. Doświadczenie zdobyte podczas koordynacji tysięcy kampanii pozwoliły nam stworzyć zaawansowany produkt, który ułatwi najtrudniejszy etap realizacji projektów influencer marketingowych, czyli dobór właściwych osób do współpracy.
Wiarygodne i kompletne informacje o zasięgach influencerów powinny być dla marketerów podstawą decyzji o dobrze twórców do współpracy. WhitePress®, dzięki integracji z portalami społecznościowymi Facebook, YouTube i Instagram, oferuje reklamodawcom dostęp zarówno do standardowych statystyk z mediów społecznościowych, jak i do ich graficznej ilustracji pozwalającej wychwycić trendy dotyczące zachowania fanów