„Social Media & Content Marketing” na AGH rusza z dodatkową, wiosenną edycją!
Jak wykorzystać potencjał social media i content marketingu? Warto zacząć od dobrych szkoleń, a najlepiej studiów, które w usystematyzowany sposób nauczą nas, jak efektywnie przeprowadzać nowatorskie kampanie w Internecie. WhitePress został właśnie partnerem studiów podyplomowych - których III edycja niebawem rozpoczenie się na Akademii Górniczo - Hutniczej.
Dzięki potężnej dawce praktycznej wiedzy i wykładowcom, którzy są najlepszymi specjalistami w branży, kierunek ten zyskuje coraz więcej słuchaczy. Dlatego w tym roku zdecydowano się uruchomić dodatkową, wiosenną edycję studiów.
"Absolwenci naszego kierunku są zadowoleni z praktycznej wiedzy i zdobytych kontaktów. Często polecają nas swoim znajomym" – tłumaczy duże powodzenie kierunku jego opiekun Adrian Gamoń, na co dzień właściciel agencji social media i content marketigu Social Frame, która sprawuje merytoryczną opiekę nad kierunkiem.
Studia adresowane są do absolwentów szkół wyższych, pracowników agencji reklamowych, interaktywnych i PR, działów marketingu, działaczy w sektorze organizacji pożytku publicznego, pracowników instytucji państwowych i wszystkich osób, które rozpoczynają lub planują pracę w branży marketingowej.
"Największą zaletą zajęć na kierunku Social Media & Content Marketing jest dobór wykładowców. To tylko i wyłącznie praktycy - właśniciele, pracownicy firm branżowych" - mówi Paweł Strykowski, współwłaściciel WhitePress i absolwent kierunku.
Więcej informacji na stronie: www.studiasocialmedia.edu.pl
Nabór na dodatkową, wiosenną edycję trwa jedynie do końca lutego, dlatego warto się pospieszyć!
Kontakt:
Social Media & Content Marketing
Studia podyplomowe WH AGH
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 50,
chromik@agh.edu.pl
Kwestie programowe:
Adrian Gamoń
Tel. 511 153 666
e-mail: adrian.gamon@socialframe.pl