SEO & Content Camp 2023. Czas na podsumowanie

6 cze 2023

Tak jak w zeszłym roku, tak i w tym, planując SEO & Content Camp chcieliśmy połączyć edukację, networking i rozrywkę. Nie bez powodu wybraliśmy luksusowy hotel Nosalowy Dwór Resort & SPA, który sprzyja organizacji tego typu wydarzeń, a także zapewnia relaks i wypoczynek na najwyższym poziomie. W ciągu tych 3 dni, spędzonych w otoczeniu malowniczych Tatr, mieliśmy okazję wysłuchać 14 prelegentów z całego świata, wziąć udział w ekstremalnym torze SEO Warriors, świętować 10. urodziny WhitePress® na oficjalnej gali, zobaczyć prawdziwą magię w wykonaniu Iluzjonisty Y i po prostu dobrze się bawić! Nie było Cię z nami w Zakopanem? Żałuj i zobacz, co Cię ominęło!

SEO, SEO w Zakopanem

Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

Dzień 1. SEO & Content Camp 2023 czas start!

Konferencję dla VIP-ów rozpoczęliśmy z przytupem już w czwartek 25 maja. Po szybkim i sprawnym zameldowaniu, gości przywitał nasz duet do zadań specjalnych, czyli Ania Jaroszewska i Sławek Borowy, aka Barbie i Ken (kto wie, ten wie ;)), aka najlepsi konferansjerzy pod słońcem!

Tego dnia odbył się pierwszy blok wykładowy - Biznes Premium - na którym Damian Sałkowski, Rafał Chomsky, Maciej Gałecki, Paweł Pawluk podzielili się z nami swoimi biznesowymi tipami i doświadczeniami. Po części wykładowej przyszedł czas na panel dyskusyjny w gronie wspomnianych ekspertów.

Po zakończeniu części merytorycznej gorące dyskusje przeniosły się do klimatycznej Restauracji Regionalnej, gdzie do późnych godzin wieczornych bawiliśmy się na before party. To był jednak jedynie przedsmak tego, co przygotowaliśmy dla naszych gości na kolejny dzień!
 

Dzień 2. Rywalizacja, merytoryka i urodzinowa gala

Piątek rozpoczęliśmy bardzo intensywnie. Nasza ekipa od bladego świtu przygotowywała wielką (i to dosłownie!) atrakcję - tor przeszkód SEO Warriors, inspirowany popularnym Ninja Warrior. Kojarzysz te wszystkie epickie upadki? Te emocje, kiedy śliskie dłonie niweczą szansę na wygraną na ostatniej przeszkodzie? My mieliśmy to na żywo.

Zamówiliśmy pogodę na ten dzień i - na szczęście! - nie padał deszcz. Dzięki temu konkurencja się udała, a nasi goście mogli poczuć się jak prawdziwi sportowcy. Był komentator, były medale, kibice i wywiady. Nawet mieliśmy swojego trenera - Tomasz Biegun spisał się na medal i przygotował swoich podopiecznych na najbardziej hardcorowe przeszkody.

Po bardzo aktywnym poranku przyszedł czas na potężną dawkę wiedzy. Ten dzień był all about SEO. Na naszej scenie wystąpili: Szymon Słowik, Judith Lewis, Cindy Krum, Kyle Roof, Koray Tuğberk GÜBÜR oraz Piotr Gabalewicz, czyli prawdziwi SEO eksperci z całego świata!

Było dużo o AI i wyzwaniach, przed jakimi stoi branża SEO. Szymon Słowik zwrócił uwagę na wykorzystanie User Experience w SEO, Judith Lewis rzuciła nowe spojrzenie na proces przygotowywania strategii i pozyskiwania klienta, a Koray Tuğberk GÜBÜR zaciekawił wszystkich swoimi przemyśleniami na temat semantycznego SEO. Każda prelekcja, mimo że skupiona na tematyce SEO, przedstawiała inne aspekty i zagadnienia.

Tego dnia odbył się również wyczekiwany przez wielu panel dyskusyjny w formacie AMA (Ask Me Anything) z Robertem Niechciałem i Mattem Diggity. Panowie rozmawiali m.in. o tworzeniu topical map, internal linking, backlinkach czy działaniach SEO na YouTube. Nie zabrakło oczywiście pytań o AI (a jakżeby inaczej!).

Zwieńczeniem intensywnego piątku była uroczysta Gala z okazji 10. urodzin WhitePress®. Cóż to była za noc! Był brokat, cekiny i czarne smokingi. Na naszych gości czekał 2-metrowy tort z logotypami firm partnerskich i twarzami m.in. Eweliny Podrez-Siamy i Szymona Słowika oraz oficjalne rozdanie statuetek SEO SZCZYTÓW, czyli nagród m.in. za wieloletnią współpracę, profesjonalizm czy popularność. Nie obyło się także bez wzruszeń (nawet niektórym Panom zakręciła się łezka w oku - mamy to nagrane!). Podczas gali zaprezentowaliśmy naszym gościom krótki film, pokazujący ostatnią dekadę w WhitePress®. 

Atrakcją wieczoru był występ magika - Iluzjonisty Y, który czarował, czarował i nas oczarował! Na oczach wszystkich zamienił dyszkę w stówę, tym samym osiągając ROI na poziomie 1000%. Może i nie wyciągnął królika z kapelusza, ale za to Chupa Chupsa z ognia dla Jadzi Dabińskiej (pozdrawiamy!) owszem. Jak on to wszystko robi? Nadal nie wiemy. 

Dzień 3. And the ZA-SZCZYT goes to…

Pomimo grubej piątkowej imprezy, która oficjalnie zakończyła się o godzinie 4 nad ranem (nieoficjalnie możemy się jedynie domyślać, o której) niektórzy najwytrwalsi już od 9 kręcili się wokół sali konferencyjnej, w oczekiwaniu na pierwszą sobotnią prelekcję, zaplanowaną na godzinę 10. 

Tego dnia odbyły się 3 prezentacje - w tym jedna nieco inna niż poprzednie, bo dotycząca content marketingu. Na pierwszy ogień poszedł Miłosz Krasiński, który opowiedział nam o HARO i relacjach z partnerami. Następnie wysłuchaliśmy prelekcji Damiana Kwinty, poświęconej SEO w branży fashion. Trzecią prelekcją, zamykającą konferencję, było wstąpienie Bartosza Walata o ostatniej dekadzie w content marketingu. 

Końcowym punktem w agendzie tegorocznej konferencji było nagrodzenie najlepszej prelekcji statuetką „ZA-SZCZYT za najlepszą prelekcję na SEO & Content Camp”. Kto ją zdobył? Bartosz Walat, który uzyskał 5,85 na 6 punktów w głosowaniu widowni. Congrats!

Podsumowanie

Celem, który przyświecał nam podczas organizacji drugiej edycji SEO & Content Camp, było stworzenie konferencji wyjątkowej - innej niż wszystkie - na której nauka i networking połączone są z dobrą zabawą. Czy się udało? Wydaje nam się, że tak.

Ale, ale! My w naszej opinii jesteśmy lekko stronniczy, zatem najlepiej chyba poznać zdanie naszych gości i prelegentów:

Konferencja jest niesamowita. To jest naprawdę chyba najlepsza konferencja w Polsce, a może nawet i w tej części Europy. [...] Przygotowanie jest super. [...] Szczerze polecam, też z uwagi na poziom merytoryczny, który wydaje się być bardzo wysokiRafał Chomsky.

To jest wysokiej klasy konferencja. Zwrócono uwagę na wszystkie szczegóły. Wszystko tutaj jest na najwyższym poziomie pod względem tego, jak zorganizowano to miejsce, jak bardzo się o Ciebie troszczą. Polecam tę konferencję, nawet jeżeli nie mieszkacie w okolicy. Przylećcie do Polski, która również jest cudownaMatt Diggity.

Co tu dużo mówić pisać… Takie opinie to miód na nasze serca. 

Ahrefs, Senuto, Link Affinity, Expirki.pl, Vestigio, NapoleonCat, Miłosz Krasiński, Fabryka Marketingu, GoodContent jeszcze raz wielkie dzięki za wsparcie tego eventu! Dziękujemy także naszym Patronom Medialnym: Marketer+, Marketing przy Kawie, Magazyn Online Marketing, DailyWeb, Polska Agencja Prasowa, sprawny.marketing, NowyMarketing, Jestem Interaktywna.

Łapcie link do wszystkich zdjęć z eventu: https://wp2go.net/g5s7

Musimy przyznać, że w tym roku zawiesiliśmy poprzeczkę bardzo wysoko. Czy uda nam się ją przeskoczyć w kolejnych edycjach? To się okaże!

SEO & Content Camp jest dla wszystkich. Niech nazwa Was nie zmyli, bo każdy wyciągnie coś dla siebie Bartosz Walat.

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.