Klienci czekają... Wydawco, dodaj ofertę promocyjną na Black Week
Szał zakupów coraz bliżej, również tych związanych z kampaniami content marketingowymi. Black Friday w WhitePress® to polowanie na okazyjne ceny publikacji i warto pamiętać o tym, przygotowując oferty promocyjne w panelu wydawcy.
Wydawco - przygotuj oferty promocyjne
Reklamodawcy WhitePress® bardzo lubią promocje. Zwłaszcza w okresie Black Week chętnie przeglądają oferty promocyjne, by zrealizować więcej publikacji w ramach budżetu na kampanię. Wydawcy, którym zależy na zwiększeniu obrotu, mogą się na to przygotować. Czy wiesz, jak to zrobić? W module dodawania ofert promocyjnych wystarczy stworzyć nową ofertę, określić czas jej trwania i podać nową cenę. Kilka kroków i gotowe! Reklamodawcy będą widzieli Twoją nową pozycję na liście ofert promocyjnych.
Promowanie ofert wydawców już od 18 listopada
Dodaj swoje promocje czasowe już teraz, by mieć pewność, że pierwsi zainteresowani już będą mogli z nich skorzystać. Każdy portal z ofertą promocyjną jest widoczny w wyszukiwarce WhitePress® z oznaczeniem „promocja” przy cenie artykułu – dzięki temu Twoja oferta wyróżni się na liście konkurencyjnych serwisów. Ponadto o ofertach czasowych wydawców będziemy informować reklamodawców w platformie, a także promować je w social media i kanałach partnerów.
Pamiętaj, że klienci mogą wyświetlać w wyszukiwarce wyłącznie portale z aktywną promocją i zapewne wielu z nich zrobi to podczas Black Week. Oznacza to, że Twoja promocyjna oferta dotrze do większej liczby Reklamodawców.
Duża część klientów platformy to agencje i domy mediowe, które często prowadzą szeroko zakrojone działania w okresie przedświątecznym. Prawdopodobnie możesz się więc spodziewać większej ilości zamówień w okresie trwania promocji.
Jak włączyć promocję czasową na portalu?
Jeśli chcesz znacząco podnieść sprzedaż z publikacji artykułów, to idealny moment. Promocja czasowa przyciągnie klientów poszukujących okazji na Black Friday, a jej ceny i terminy ustalasz samodzielnie. Zobacz, jak krok po kroku ustawić nową promocję:
W zakładce „Moje portale” znajduje się nowa zakładka: „Promocje”.
Uzupełnij niezbędne informacje:
- Określ procentowo, o ile obniżasz cenę – masz do dyspozycji przedział od 10 do 50%.
- Zaznacz w kalendarzu czas trwania promocji – może być zarówno kilkudniowa, jak i znacznie dłuższa.
- Zaznacz portale, których dotyczy promocja.
- Zapisz wprowadzone dane – Twoja promocja będzie aktywna w zaznaczonym czasie. Oczywiście, jeśli zmienisz zdanie, możesz ją wyłączyć wcześniej.
W każdej chwili masz możliwość wyłączenia promocji. Pamiętaj jednak, że zamówienia z ceną promocyjną mogą spływać na Twoje konto do kilku dni roboczych od jej wygaśnięcia, ponieważ klient ma 48 godzin od momentu złożenia zamówienia do sfinalizowania płatności.