Nowa koncepcja SEO

Nowa Koncepcja SEO - partnerzy

Poniżej wymienione firmy i organizacje są partnerami Nowej Koncepcji SEO.

Blogerzy AboutProducts

AboutProducts.pl to pierwszy w Polsce blog skupiający się przede wszystkim na optymalizacji treści produktowych. Skierowany jest on głównie do właścicieli sklepów internetowych, specjalistów zajmujących się product contentem oraz innych osób pracujących na co dzień w branży e-commerce.

Autorem jest Paweł Cyzman, który jako konsultant, szkoleniowiec i specjalista ds. contentu produktowego, propaguje ideę tworzenia wysokiej jakości opisów produktów, uwzględniających zarówno aspekty SEO jak i UX. Zdecydowany przeciwnik metody 'copy and paste' :)

zobacz: AboutProducts
Media Admonkey

AdMonkey to jeden z magazynów internetowych o tematyce poświęconej biznesowi internetowemu, e-marketingowi, kampaniom reklamowym oraz nowym technologiom.

Serwis jest przeznaczony dla osób, które szukają konkretnej wiedzy, rozrywki, informacji lub chcą zgłębiać temat szeroko rozumianej branży interaktywnej oraz nowych technologii. Na stronie serwisu codziennie aktualizowane są nowe treści zapewniające sporą dawkę lektury. Admonkey może pochwalić się szerokim kompendium wiedzy dotyczącym współczesnego rynku reklamy.

zobacz: Admonkey
Blogerzy Antyweb

Antyweb to  jeden z dwóch największych  blogów w Polsce  poruszających tematy szeroko rozumianej technologii. Na łamach antyweb.pl  najczęściej publikowane są artykułu dotyczące tematyki telefonii, startupów, komputerów ale także informacje ze świata dużych firm IT oraz wszystkiego czego potrzebuje do życia prawdziwy geek. Blog powstał w 2006 roku i od samego początku jest prowadzony przez Grzegorza Marczaka.

Antyweb uważany jest za jeden z najlepszych niezależnych serwisów technologicznych w polskim Internecie. Sam Antyweb należy do AntyGrupy czyli koalicji serwisów o tematyce nowych technologii, biznesu i marketingu.

zobacz: Antyweb
Blogerzy Artur Jabłoński Blog

Arturjablonski.com to blog o tematyce marketingu internetowego. Właścicielem oraz autorem bloga jest Artur Jabłoński, który zajmuje się szeroko rozumianą komunikacją marketingową. Najczęściej poruszanymi tematami na blogu są copywriting, content marketing oraz media społecznościowe.

Artur Jabłoński to konsultant-freelancer, który współpracował między innymi z takimi klientami jak BIC, Makro, Polpharma, czy Danone. Obecnie odpowiada za komunikację marketingową inkubatora nowych technologii Exea Smart Space.

Ponadto Artur prowadzi szkolenia oraz konsultacje z zakresu marketingu internetowego oraz jest wykładowcą na kilku uczelniach oraz szkołach wyższych.

zobacz: Artur Jabłoński Blog
Narzędzia Brand24

Brand24 to narzędzie monitoringu Internetu, które pozwala wyłapać wzmianki o danej marce, produkcie lub osobie zamieszczone w Internecie.  Jest również narzędziem do pomiaru szumu, jaki pojawia się obok wybranej marki, słowa kluczowego, produktu, wydarzenia lub osoby. Serwis zapewnia pełną archiwizację interesujących danych od momentu rozpoczęcia monitoringu danego słowa kluczowego.

Jedną z wielu funkcjonalności narzędzia jest możliwość pozyskiwania i obsługi klientów, którzy są skupieni w platformach społecznościowych takich jak Twitter, Facebook, czy Blip. Powiadomienia o nowych wzmiankach oraz dyskusjach na temat konkretnej marki czy też tematu pojawiają się po kilku minutach od opublikowania wypowiedzi przez autora. Mechanizm ten umożliwia błyskawiczną odpowiedź na potrzeby obecnego lub potencjalnego klienta oraz włączenie się do dyskusji.

Brand24 jest również bardzo dobrym źródłem raportów oraz analiz dających kompletne informacje na temat klientów. Pozwala na analizę oraz obserwowanie opinii, zachowań, trendów, które można wykorzystać np. przy wsparciu sprzedaży lub w obsłudze klienta.

zobacz: Brand24
Narzędzia Brandle

Brandle służy do prowadzenia, tworzenia oraz sprawdzania przebiegu i efektów kampanii buzz marketingu. Narzędzie zostało stworzone aby ułatwić agencjom PR oraz interaktywnym prowadzenie kampanii marketingu szeptanego w Internecie.

Brandle dzięki rozbudowanej bazie agentów oraz tematyce obsługujących for oraz portali umożliwia przeprowadzanie efektywnej kampanii marketingu szeptanego niemal w każdej branży.

Dzięki rozbudowanemu systemowi powiadomień oraz raportów po przeprowadzeniu kampanii przez wybranego agenta klient otrzymuje kompleksowy raport z przeprowadzonych działań zawierający nie tylko odnośniki do postów, ale także dane dotyczące czasu dodania postu oraz znajdujących się w nim odnośników.

zobacz: Brandle
Media Brief

Brief.pl to branżowy miesięcznik o marketingu i sprzedaży, który pomaga czytelnikom osiągnąć sukces w biznesie. Grupą docelową magazynu są ludzie przedsiębiorczy, bez względu na skalę działania czy też branże z jakiej się wywodzą.

Brief m.in. prezentuje sylwetki osób i firm, które odniosły sukces stawiając na innowacyjność jako sposób przewagi nad konkurencją oraz wyróżnienia się z szeregu innych firm. W miesięczniku można znaleźć materiały, które powstają przy współpracy z ekspertami oraz autorytetami w swojej dziedzinie działalności. Ponadto Brief publikuje liczne raporty oraz jest twórcą wielu rankingów wyróżniających wybitne osoby oraz firmy w swojej dziedzinie.

Brief pomaga w rozwinięciu biznesu za pomocą dostarczania praktycznej oraz teoretycznej wiedzy oraz narzędzi niezbędnych do osiągnięcia sukcesu.

zobacz: Brief
Agencje Click Performance

Click Performance - agencja marketingu efektywnościowego. Mówimy językiem efektów. Dlatego nasze działania nie opierają się na przypadku. Najpierw starannie analizujemy aktualną sytuację i dopiero do niej dobieramy efektywne strategie. Dzięki czemu skupiamy się na mierzalnych wynikach, na efekcie, który z nami osiągniesz

zobacz: Click Performance
Narzędzia ContentStream

ContentStream jest jednym z najpopularniejszych narzędzi wspomagających działania w zakresie content marketingu w Polsce. Platforma umożliwia kontekstowo-behawioralne wyświetlanie linków do najbardziej interesujących artykułów w sieci tworzonych przez reklamodawców.

Z jednej strony ContentStream dostarcza ruch i ożywia mniejsze strony www oraz blogi, a dla dużych wydawców jest niezależnym kanałem dotarcia ze swoimi treściami do nowych użytkowników. Podstawowym modelem rozliczenia obowiązujacym użytkowników platformy jest CPC, czyli "opłata za kliknięcie" w zajawkę promowanego artykułu.

Z drugiej strony reklamodawcy dostają całkiem nowe narzędzie, które pozwala dotrzeć do wybranej grupy odbiorców za pośrednictwem nowego kanału reklamowego.

zobacz: ContentStream
Media Crossweb.pl

Crossweb to miejsce w którym agregowane są informacje na temat nadchodzących wydarzeń dla branży IT. Za projekt odpowiedzialny jest Krzysztof Hostyński.

Wśród wydarzeń jakie znajdują się w serwisie znaleźć można wydarzenia dla branży IT, Startupów, UX, SEM/SEO oraz szeroko rozumianego e-biznesu. Znajdą się także informacje o różnego rodzaju barcampach, spotkaniach, warsztatach, konferencjach czy targach pracy.

Baza serwisu Crossweb jest cały czas aktualizowana o wydarzenia zgłoszone przez organizatorów, ale także o wydarzenia, które samodzielnie znaleźli moderatorzy serwisu. Crossweb jest idealnym miejscem dla wszystkich tych, którzy chcą być na bieżąco z odbywającymi się w całej Polsce wydarzeniami.

zobacz: Crossweb.pl
Media e-biznes

E-biznes.pl jest najdłużej działającym oraz najstarszym serwisem poświęconym tematyce budowania oraz prowadzenia biznesu w Internecie. Celem serwisu jest zdobywanie oraz wymiana doświadczeń, wiedzy i informacji. Pomaga także w nawiązywaniu kontaktów biznesu. Użytkownicy odwiedzający serwis otrzymują najnowsze wiadomości z obszarów marketingu internetowego oraz e-biznesu.

Serwis jest partnerem wielu konferencji oraz wydarzeń poświęconych rozwiązaniom informatycznym, marketingowi internetowemu oraz szeroko rozumianej branży IT.

Ponadto serwis oferuje usługi w zakresie: pośrednictwa w sprzedaży i zakupie domen internetowych, tworzenia treści internetowych, przygotowania i realizacji strategii SEO i SEM, stworzenia i obsługi biura prasowego oraz pełnej obsługi w zakresie obecności marki w serwisach społecznościowych.

zobacz: e-biznes
Agencje EACTIVE

EACTIVE zajmuje się zwiększaniem widoczności firm w internecie. W branży marketingu internetowego działa nieprzerwanie od 2000 roku. W ciągu 16 lat istnienia firmy regularnie zdobywana wiedza i doświadczenie pozwoliły stale ulepszać oferowane usługi.


Chcąc w pełni odpowiadać na potrzeby klientów, EACTIVE stworzyło autorską ofertę na zwiększanie widoczności firm w internecie – KOP. Zawiera ona sprawdzone i właściwie dobrane dla konkretnego biznesu narzędzia oraz metody takie jak: analityka internetowa, pozycjonowanie, Google AdWords, remarketing, Google Shop, Google Display Network, mobile marketing czy video marketing. Oferta KOP powstała w oparciu o przetestowane działania na marce EACTIVE, dzięki którym strona firmy widoczna jest w naturalnych wynikach w TOP3 pod kluczowymi dla niej frazami.


Nad poprawnością wszystkich projektów czuwa zespół certyfikowanych doradców oraz specjalistów. Podczas realizacji działań dla klienta, priorytetem są dla nich dokładność, merytoryczność oraz doradztwo. Dzięki wieloletniej obecności w branży oraz doświadczonemu zespołowi wiedzą jak spełnić obietnicę daną klientowi.

zobacz: EACTIVE
Narzędzia FastTony

FastTony.es to dedykowane narzędzie, które umożliwia wsparcie promocji i sprzedaży za pośrednictwem platformy social media Facebook. Jest jednym narzędziem, które dysponuje niestandardowymi formatami reklam oraz postów.

Multi Product Ads FastTony łączy rodzaj postów z przyciskami Call to Action: "więcej informacji", "kup teraz" oraz "zarezerwuj" w jednym poście. Daje możliwość rozliczenia kampanii w oparciu o CPC, CPM, oCPM i CPA.

Za pomocą FastTony użytkownicy mogą wykorzystywać geolokalizację, która pozwala zawęzić grupę docelową do wybranych kodów pocztowych. Ponadto aplikacja daje możliwość monitoringu wypowiedzi z wcześniej zdefiniowanym słowem kluczowym oraz tworzenia raportów efektywnościowych z przeprowadzonych kampanii.

zobacz: FastTony
Narzędzia Freshmail

FreshMail to intuicyjny i niezawodny system do email marketingu. Bogaty w narzędzia optymalizacyjne, rozbudowane raporty oraz funkcjonalności, które pozwolą Ci tworzyć skuteczne kampanie. Email Marketing Automation oparty na integracji z Google Analytics umożliwi Ci obserwowanie efektów kampanii email marketingowych na stronie oraz identyfikację odwiedzających.

Dodatkowo system oferuje darmowy edytor szablonów FreshMail Designer, dzięki któremu samodzielnie stworzysz piękne mailingi lub skorzystasz z 120 gotowych, responsywnych szablonów newsletterów.

FreshMail to nie tylko oprogramowanie. Zapewniamy także wsparcie profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu, a w szczególności: budowaniu i zarządzaniu bazami danych, przeprowadzaniu kampanii e-mailowych, doradztwie w zakresie strategii, kreacji, a także analizie efektów kampanii mailingowych.

zobacz: Freshmail
Narzędzia GO.PL

GO.PL to przede wszystkim platforma nowoczesnych i prostych w obsłudze narzędzi marketingowych skierowany do środowiska biznesu, agencji oraz e-commerce.  Platforma jest pierwszym w Polsce otwartym i w pełni automatycznym systemem do dynamicznego remarketingu.

GO.PL wykorzystuje technologię RTB za pomocą której oferuje dotarcie do konkretnego użytkownika, a nie zbioru użytkowników odwiedzających wybrany serwis.

Dzięki zaawansowanym algorytmom system daje możliwość do rekomendacji konkretnych produktów czy też usług. Na podstawie zachowań wybranego użytkownika na stronie internetowej czy też sklepie daje możliwość analizy i pokazywania reklam produktów, którymi wybrany użytkownik jest w danym momencie zainteresowany. 

zobacz: GO.PL
Media Interaktywnie

Interaktywnie.com jest specjalistycznym magazynem skierowanym do wszystkich pracujących w branży marketingu internetowego. Serwis może się pochwalić społecznością kilku tysięcy użytkowników, którzy wymieniają za jego pomocą doświadczenia, piszą blogi, doradzają sobie oraz rozmawiają o najnowszych i najbardziej skutecznych rozwiązaniach.

Obecnie interaktywnie.com to nowoczesne medium internetowe, które dostarcza codziennie najnowsze informacje z rynku polskiego oraz zagranicznego w formie artykułów, newsów i wywiadów.

Redakcja serwisu przygotowuje też cyklicznie obszerne raporty poświęcone wybranym branżom, które są dystrybuowane do najlepszej grupy odbiorców. Raporty są prezentowane w formie szczegółowych opracowań dotyczących poszczególnych segmentów rynku internetowego oraz zmian w nim zachodzących.

zobacz: Interaktywnie
Agencje iSurival

iSURVIVAL to firma prowadzona przez Macieja Lewińskiego, który zajmuję się rozwiązywaniem problemów małych, średnich i dużych firm z Google AdWords i Google Analytics. Powołał go do tego… sam Google. Jest Certyfikowanym Trenerem Google, któremu gigant powierzył edukowanie agencji SEM w ramach projektu Akademia Google Partners oraz konsultowanie najtrudniejszych przypadków. Działa także w ramach Centrum Pomocy Google, a za merytoryczne wsparcie oficjalnego forum Google otrzymał tytuł Najlepszego Współtwórcy Forum Google.

Maciek jest również twórcą własnego projektu szkoleniowego Akademia Analytics, który ma na celu edukowanie polskich przedsiębiorców w wykorzystaniu Google Analytics do realizacji celów biznesowych. Swoją wiedzą oprócz szkoleń dzieli się często na największych branżowych konferencjach SEM camp, Google dla Agencji, Google Partners, Kongres Marketing Online, Targi ehandlu, M@il My Day, SearchMarketingDay, itp.

Maciej znany jest z umiejętności wykorzystania Google Analytics w niemal dowolny sposób. Jest jednym z niewątpliwie największych ekspertów Google Analytics w Polsce. Posiada prestiżowy status Google Analytics Partner. 


Maciej może pochwalić się bogatym portfolio, w którym zawiera się wiele dużych i znanych firm, w tym z branży turystycznej, e-commerce, wydawniczej a także finansowej.

zobacz: iSurival
Agencje Juicy Relations

Juicy Relations to warszawska agencja zajmująca się business communication. Jako jedna z niewielu agencji w Polsce, specjalizuje się w obsłudze klientów B2B. Działa na rynku od początku 2011 roku, a obecnie świadczy usługi w zakresie: Public Relations, Client Relations, Content Marketingu i etykiety biznesowej.

Agencją zarządza jej właściciel, Michał Żołądkowski – doświadczony manager, od kilku lat projektujący i realizujący działania w zakresie komunikacji biznesowej. Agencja realizowała usługi dla kilkunastu klientów, zarówno polskich firm, jak i polskich oddziałów zagranicznych organizacji. Specjalizuje się w takich obszarach jak: marketing, content marketing, outsourcing, HoReCa i project management.

zobacz: Juicy Relations
Agencje Karol Dziedzic

Karol Dziedzic to Director of Online Marketing w agencji Brandman, a także certyfikowany trener Google AdWords. Swoją wiedzą dzieli się na licznych szkoleniach, które organizuje sam lub jest zapraszany w roli szkoleniowca. Dodatkowo Karol jest wykładowcą na poznańskim Collegium da Vinci gdzie uczy studentów jak sprawnie korzystać z narzędzi dostarczanych przez Google do lepszego mierzenia i reklamowania się w Google.

Karol posiada 8-letnie doświadczenie zdobywane w krakowskich agencjach interaktywnych, ale także podczas pracy nad licznymi zleceniami jako freelancer, w tym w branży finansowej, FMCG oraz e-commerce.

Najważniejszym obszarem działalności Karola jest Google Analytics oraz Google AdWords. Głównym celem jaki stawia sobie pracując z klientem jest optymalizacja konwersji oraz zwiększanie ROI.

zobacz: Karol Dziedzic
Blogerzy Lexy's SEO Blog

Lexy SEO Blog prowadzony przez Martę Gryszko, w branży marketingu internetowego znaną pod pseudonimem "Lexy", porusza tematykę optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach.

Marta jest autorem takich produktów jak "Kurs pozycjonowania dla początkujących" oraz "kursy pozycjonowania dla średniozaawansowanych". Ponadto stworzyła poradnik "Zarabiaj na audytach SEO", w którym dzieli się wiedzą dotyczącą przeprowadzenia audytu SEO witryny internetowej.

Ponadto jest jednym z współwłaścicieli oraz twórców takich narzędzi jak SeoStation, które służy monitoringu słów kluczowych w wyszukiwarce Google, oraz platformy wspierającej działania marketingu szeptanego Brandle.pl.

zobacz: Lexy's SEO Blog
Media Mam Startup

Mamstartup.pl to magazyn internetowy skupiony na branży startupowej. Należy do grupy serwisów skupionych wokół AntyGrupy. Na jego łamach publikowane są informacje dotyczące szeroko rozumianego tematu startupów. Portal jest dobrym miejscem dla wszystkich osób, które są zainteresowane branżą przedsięwzięć internetowych, ale także dla właścicieli firm, którzy szukają miejsca do promocji swoich projektów.

Mamstartup.pl jest również miejscem, w którym znajduje się katalog startupów, gdzie każdy zainteresowany podmiot mający taki charakter może zostać dopisany po odpowiedzi na wybrane pytania dotyczące jego firmy czy też projektu.    

zobacz: Mam Startup
Media Marketer

Marketer+ to przede wszystkim magazyn skierowany do specjalistów marketingu, menadżerów, jak również właścicieli i prezesów firm. Ekspercką wiedzą dzielą się w nim praktycy, którzy na co dzień zajmują się obszarami działalności sprzedażowej, marketingowej oraz biznesowej.

Celem Marketer+ jest ciągłe podnoszenie kompetencji oraz poziomu wiedzy czytelników w obszarze szeroko rozumianego marketingu, jak również przedstawienie narzędzi dostępnych na rynku oraz ich praktycznego i właściwego zastosowania. 

Magazyn przybliża najnowsze trendy w branży marketingowej, zarówno polskie, jak i zagraniczne. Ukazuje się w wydaniu cyfrowym oraz papierowym.

zobacz: Marketer
Media Marketing Link

MarketingLink jest pierwszym w Polsce serwisem poświęconym technologii w marketingu. Na łamach serwisu ukazują się informacje na temat tego, jak w skuteczny sposób wykorzystać nowe technologie w działaniach promocyjnych marki bądź wybranego serwisu. 

Dzięki MarketingLink dowiesz się o nowatorskich narzędziach reklamowych, zgłębisz tajniki budowania synergii między komunikacją online a działaniami offline oraz zaznajomisz się z technologią, o której nie tak dawno można było przeczytać w książkach science-fiction, a już teraz mogą realizować najbardziej strategiczne cele Twojej firmy.

zobacz: Marketing Link
Agencje Mayko

Mayko to agencja SEM której głównym obszarem działań jest pozycjonowanie i optymalizacja stron oraz prowadzenie kampanii AdWords. Mayko to zgrany zespół specjalistów, który od 2008 roku pomaga odnieść sukces firmom w Internecie. Mayko proponuje efektywne rozwiązania, które przynoszą realne korzyści klientom.

Zespół Mayko nieustannie poszerza swoją wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach i śledząc najnowsze trendy, co przekłada się na skuteczną realizację projektów. Firmie zależy na budowaniu długofalowych relacji z klientami i osiąganiu założonych efektów. Wszelkie działania opierają na transparentnych warunkach współpracy.

Firma prowadzi bloga: http://marketingwsieci.pl

zobacz: Mayko
Media MiB

Marketing&Biznes to magazyn skierowany dla przedsiębiorców, studentów oraz osób zainteresowanych szeroko pojętym e-biznesem. Ten darmowy periodyk zawiera praktyczne porady dotyczące e-pr, prawa, content marketingu i e-commerce. Naszym celem jest edukacja oraz wsparcie w zakresie marketingu.

Dla  Marketing&Biznes pisali tacy specjaliści jak: Asia Stopyra, Milena Majchrzak (Szałacka), Sebastian Jakubiec, Artur Smolicki czy Maciej Dziedzic. W każdym numerze znajdziesz pasjonujące wywiady z ludźmi sukcesu, którzy dzielą się swoją wiedzą. Na łamach e-gazety wypowiadali się między innymi: Monika Czaplicka, Paweł Gontarek (SEO zgred), Piotr Chmielewski oraz Artur Jabłoński.

zobacz: MiB
Media Nowy Marketing

NowyMarketing.pl to serwis należący do AntyGrupy, skupiający się przede wszystkim na szeroko rozumianym marketingu internetowym. Na łamach serwisu poruszane są takie zagadnienia jak email marketing, reklama internetowa, mobile marketing, social media oraz strategia marketingowa.
Hasłem przewodnim serwisu jest "Where's the beef?". Serwis skierowany jest do osób, które szukają rzetelnej wiedzy i tzw. "mięsa" w treściach, które serwuje dany wydawca. Celem serwisu jest przekazywanie konkretnej wiedzy dotyczącej marketingu internetowego popartej doświadczeniem oraz case'ami.

zobacz: Nowy Marketing
Media Online Marketing

Magazyn Online Marketing Polska jest jedynym drukowanym czasopismem, które w całości jest poświęcone tematyce e-marketingu. Autorzy oraz dziennikarze magazynu to wyłącznie praktycy, którzy efektywnie zrealizowali kampanie marketingowe za pomocą kanału internetowego i które charakteryzowały się faktyczną sprzedażą oraz rentownością. Twórcy magazynu prezentują tylko sprawdzoną wiedzę na temat marketingu internetowego podawaną czytelnikom w przystępnej formie.

Jednym z podstawowych produktów czasopisma i symbolem największej jakości jest organizacja Kongresu Online Marketing, dzięki któremu przeszkolono ponad 2000 osób. W tym roku Kongres odbył się już po raz dziesiąty.

zobacz: Online Marketing
Media PiO

Forum Pozycjonowanie i Optymalizacja to najstarsze forum dotyczące promocji stron internetowych w polskim Internecie. Forum PiO to miejsce, w którym wiele osób zaczynało swoją przygodę z SEO czy pozycjonowaniem.

Forum PiO utworzone zostało przez braci Kubę i Michała Makaruk w 2004 roku. Na początku forum skupiało garstkę wtajemniczonych osób zajmujących się pozycjonowaniem. Na przestrzeni 10 lat forum to stało się dostępnym dla każdego miejscem, na którym można spotkać zarówno nowe osoby w branży SEM, jak i osoby które zajmują się promocją stron już od lat.

Forum Pozycjonowanie i Optymalizacja  od dawna jest obecne w życiu specjalistów SEO poprzez różnego rodzaju akcje, w tym bycie partnerem oraz organizatorem wielu wydarzeń czy konkursów dedykowanych specjalistom SEO.

zobacz: PiO
Agencje Plista

Plista od 2008 roku Plista buduje pozycję lidera na rynku dostawców kompleksowych rozwiązań dotyczących reklamy natywnej. Klienci od Holandii po Australię docenili skuteczność i prostotę oferowanych rozwiązań.

To logiczne – zamiast zarzucać Internautę treściami, które nie odpowiadają Jego zainteresowaniom, Plista nieinwazyjnie prezentuje mu atrakcyjny content, idealnie dopasowany do jego profilu. Precyzyjna mapa zainteresowań oparta jest na 40 unikalnych algorytmach (uwzględniających zarówno zainteresowania, jak i geolokalizację czy rodzaj urządzenia).

Plista to agencja reklamowa holdingu GroupM, do którego należą takie domy mediowe jak Mindshare Polska, MEC, Maxus i Quisma. Plista to zarazem platforma content marketingowa umożliwiająca behawioralne i kontekstowe promowanie treści. Cały proces rekomendacji przebiega w czasie rzeczywistym i oparty jest na analizowaniu Big-Data. Co ważne, w sieci Plista dostępne są nie tylko klasyczne formaty natywne, ale również formaty video i richmedia, zarówno w kanale online, jak i mobile.

zobacz: Plista
Media Polish Market

Polish Market jest prestiżowym anglojęzycznym magazynem, który jest wydawany od 1996r. Głównymi odbiorcami miesięcznika jest kadra zarządzająca firm. Czasopismo otrzymują również agendy rządowe zajmujące się promocją Polski na arenie międzynarodowej.

Magazyn jest cennym źródłem wiedzy o potencjale gospodarczym Polski dla urzędników agend Unii Europejskiej oraz członków i pracowników Parlamentu Europejskiego.

Polish Market towarzyszy wydarzeniom specjalnym oraz misjom gospodarczym organizowanym przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej. Jest również obecny na międzynarodowych branżowych imprezach targowych. Dystrybułowany jest drogą mailową w ilości 8 tysięcy egzemplarzy. Ponadto poszczególne numery Polish Market prezentowane są w trakcie polskich i zagranicznych konferencji, targów oraz seminariów.

zobacz: Polish Market
Media Portal Medialny

PortalMedialny.pl to serwis z bardzo bogatą i długą historią, która zaczyna się już od 1999 od bloga MediaFM na republika.pl. W Portalu Medialnym pojawiają się informacje dotyczące szeroko rozumianej branży medialnej, nowych technologii oraz reklamy i public relations.

Z portalem związany jest jedyny w Polsce plebiscyt "Zdobywcy Eteru", w którym użytkownicy oraz czytelnicy serwisu mogą wybrać w plebiscycie najlepszych radiowców oraz najlepsze audycje radiowe. Laureatom konkursu wręczane są specjalne statuetki. 

Na łamach serwisu znajdują się ciekawe artykuły, wywiady, badania rynku oraz informacje o najważniejszych wydarzeniach związanych z branżą.

zobacz: Portal Medialny
Media Portal SEO

Portal-Seo.pl jest ogólnopolskim serwisem skierowanym zarówno do specjalistów SEO, jak i właścicieli witryn internetowych. W serwisie prezentowane są aktualności dotyczące pozycjonowania stron internetowych i optymalizacji.

Ponadto serwis prezentuje narzędzia niezbędne w pracy każdego specjalisty SEO, listy SEO oraz wywiady ze specjalistami z branży marketingu internetowego.

Celem serwisu jest pokazanie w jaki sposób działania związane z SEO wpływają na widoczność stron w wynikach wyszukania oraz jaką ścieżkę należy wybrać, żeby osiągnąć najlepsze rezultaty.

zobacz: Portal SEO
Narzędzia Positionly

Positionly to jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi na rynku SEO, które sprawia, że optymalizacja strony internetowych staje się łatwiejsza. Umożliwia ono śledzenie rankingów pozycji stron internetowych, monitorowanie linków przychodzących oraz dokładną analizę konkurencji.

Narzędzie umożliwia automatyczną ocenę optymalizacji oraz poprawę najczęściej występujących błędów. Ułatwia zwiększenie widoczności witryny w wyszukiwarce Google.

Użytkownicy Postionly mają możliwość połączenia konta w platformie z kontem w Google Analytics, co pozwala na monitorowanie wizyt organicznych, płatnych oraz  refferal. Dzięki codziennej aktualizacji wyników wyszukiwania narzędzie daje możliwość porównania pozycji wybranej domeny  oraz jej konkurencji.

zobacz: Positionly
Agencje Qantum

Agencja marketingowa Qantum, która powstała ponad 6 lat temu, bacznie obserwuje ewolucję rynkowych trendów, aby tworzyć wartościowe i skuteczne treści – zarówno z punktu widzenia odbiorcy, jak i klienta. Sami mówią o sobie: "w sieci czujemy się jak ryby w wodzie, które nie dają się łapać na haczyk algorytmu. Rozumiemy mechanizmy przepływu ruchu na stronach i sukcesywnie zwiększamy go dla naszych klientów."

Qantum jako agencja specjalizuje się w content marketingu, który nierozerwalnie związany jest z optymalizacją. Ich doświadczenie w obu dziedzinach pozwala dzielić się posiadaną wiedzą z innymi – blog firmowy Qantum zdobył pierwsze miejsce w konkursie na Blogi Firmowe Roku 2014 w kategorii średnich firm, a od 2015 roku firma współpracuje ze Stowarzyszeniem Content Marketing Polska.

zobacz: Qantum
Narzędzia Salesmanago

SALESmanago to największa w Polsce platforma Marketing Automation i jeden z pierwszych tego typu systemów w Europie. Jest polskim produktem sprzedawanym w 40 krajach, korzysta z niego ponad 3500 firm.
SALESmanago jest obecnie jedną z najbardziej innowacyjnych spółek technologicznych. Łącznie klienci platformy zarządzają bazą składającą się z ponad 25 mln kontaktów.

Platforma daje możliwość identyfikacji osób wchodzących na stronę internetową i monitoringu ich zachowań w Internecie. Dzięki możliwości budowy unikalnych profili behawioralnych konkretnych osób z bazy klientów, użytkownicy narzędzia mają możliwość zautomatyzowania i spersonalizowania marketingu realizowanego w kanałach: mobilnym, e-mail, sieciach reklamowych, sprzedaży bezpośredniej oraz dynamicznej treści na stronie WWW.

zobacz: Salesmanago
Agencje Semahead

Agencja SEM działająca w strukturach INTERIA.PL i Bauer Media Group. Jej misją jest tak odkrywać potencjał Internetu, aby każdy kto z nią współpracuje, wygrywał. Stąd powstała IDEA KLIENT360 – w centrum jest wygrana klienta, na którą pracuje zespół profesjonalistów z obszarów Google Analytics, DoubleClick, AdWords, SEO, content marketing i social media.

Semahead oferuje kompleksowe rozwiązania dla e-commerce w oparciu o dedykowaną strategię rozwoju – autorski proces oparty o lejek zakupowy, który przynosi znacznie większe korzyści niż standardowe działania. Kompetencje agencji potwierdza certyfikat Google Qualified Company oraz uznanie w branży, m.in. nominacja do IAB Mixx Awards, nagroda Grand Webstar Creative. Do tej pory zaufali jej: RMF, Szlachetna Paczka, Bank BHP, Starcom, Rajapack, TUI, Nokaut, PWN, Philips, Comarch SA.

zobacz: Semahead
Narzędzia Semstorm

SEMSTORM to największe polskie narzędzie dostarczające danych niezbędnych o prowadzenia efektywnego i jakościowego marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki dedykowanym raportom dla e-commerce użytkownicy mają możliwość optymalizowania prowadzonych kampanii dla sklepów internetowych.

Narzędzie umożliwia nie tylko sprawdzenie widoczności wybranej domeny w Google, ale również porównanie i analizę konkurencyjnych domen. SEMSTORM umożliwia sprawdzenie, które ze wskazanych słów kluczowych mają potencjał oraz jakie są średnie stawki CPC w AdWords dla danego słowa kluczowego.

Raporty widoczności domen w wynikach wyszukiwania są generowane zarówno w wersji mobilnej, jak i desktopowej. Dostępna jest analiza domeny na przestrzeni kilkunastu ostatnich miesięcy oraz wybranego dnia.

zobacz: Semstorm
Agencje SEMTEC

SEMTEC to specjalistyczna agencja SEO, która świadczy kompleksowe usługi pozwalające zwiększyć wartościowy ruch na stronie internetowej. W ramach realizowanych strategii SEO prowadzi działania z zakresu m.in. audytów witryn, analizy konkurencji, optymalizacji SEO, tworzenia i promocji contentu (content marketingu), czy zarządzania reputacją w wyszukiwarkach (SERM). Jedną ze specjalizacji firmy są szczegółowe audyty SEO stron, w tym także audyty wersji mobilnej, umożliwiające pełne wykorzystanie potencjału witryny. Zakres usług uzupełnia tworzenie stron contentowych, zaprojektowanych od podstaw pod pozyskanie ruchu organicznego, łącząc jednocześnie SEO z UX.

SEMTEC wchodzi w skład Cube Group. Na rynku marketingu internetowego agencja działa od 2008 roku. Od tego czasu nieustannie dostosowuje swoje usługi do zmieniających się trendów i wymogów branży oraz Google. Zaufały jej największe marki w Polsce. Portfolio firmy liczy ponad 300 średniej i dużej wielkości klientów, którzy doceniają SEMTEC za długotrwałe efekty pracy, skuteczną realizację celów oraz partnerskie zasady współpracy

zobacz: SEMTEC
Narzędzia Sentione

SentiOne to narzędzie, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci. Główne zastosowania systemu to: monitoring wizerunku marki, prowadzenie komunikacji z klientem online, wsparcie sprzedaży w internecie oraz ochrona przed kryzysami wizerunkowymi. SentiOne zbiera w jednym miejscu opinie i artykuły z całego internetu (w tym z: serwisów społecznościowych, forów internetowych, blogów, portali, mikroblogów, serwisów wideo, serwisów informacyjnych oraz porównywarek opinii) na wcześniej zadany temat.

Zaletami SentiOne są brak limitu słów kluczowych, zasięg monitorowanych źródeł, dane historyczne z pięciu lat oraz szybkość pojawienia się informacji w systemie (monitoring w czasie rzeczywistym). Wiadomości oraz opinie agregowane są natychmiast po ich opublikowaniu w internecie, bez względu na miejsce, w którym zostały dodane. System jest bardzo pomocny przy wprowadzaniu nowych produktów oraz usług na rynek i śledzeniu aktualnych kampanii marketingowych, gdzie szybkość odpowiedniej interakcji ze strony marki lub osoby ma znaczenie.

SentiOne to także dokładne analizy i raporty podsumowujące wybrany temat w Internecie.

zobacz: Sentione
Narzędzia Senuto

SENUTO powstało z myślą o SEO. W jednym narzędziu skupiliśmy wszelkie narzędzia wspomagające prowadzenie i analizę działań SEO. Narzędzie kierowane jest do osób, które chciałyby kontrolować efekty działań i analizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Na SENUTO składają się cztery główne moduły:

  • Analiza widoczności – na bazie 20 milionów fraz tygodniowo i 2,5 miliona dziennie badamy widoczność serwisów www w wynikach wyszukiwania. Dowiesz się dzięki temu na jak wiele słów kluczowych twoja witryna widoczna jest w wynikach wyszukiwania. Pokazujemy również jakie to słowa i jak ta widoczność zmienia się w czasie.
  • Audyty SEO – audyt to 10 precyzyjnych raportów pokazujących w jakim stopniu witryna dostosowana jest do standardów wyszukiwarek internetowych. Raporty są cyklicznie odświeżane dzięki czemu informacja o zmianach na stronie mogących zagrażać pozycji w wyszukiwarce przychodzi zawsze na czas.
  • Baza słów kluczowych – posiadamy bazę 100 milionów słów kluczowych wraz z możliwością filtrowania po liczbie wyszukiwań i wielu innych cechach.
  • Narzędzia SEO – to 33 precyzyjne narzędzia, które ułatwiają codzienną pracę. Dzięki możliwości kolejkowania i planowania zadań możliwe jest automatyzowanie swojej pracy.
zobacz: Senuto
Narzędzia Seostation

SeoStation to rozbudowane narzędzie monitoringu słów kluczowych skierowane do profesjonalistów, agencji SEO oraz właścicieli stron internetowych. Oprócz wskazania pozycji w wyszukiwarce Google dla wybranego słowa kluczowego i domeny jest wzbogacone w wiele przydatnych funkcji, w tym w pełni automatyczne codzienne monitorowanie wybranej domeny.  

Użytkownicy mają możliwości wizualizacji danych dostępnych w narzędziu za pomocą raportów oraz wykresów. Umożliwia również śledzenie kosztów pozycjonowania oraz generowanie raportów kosztów i zarobków z wybranego słowa kluczowego.

Dzięki funkcji "alerty" narzędzie daje możliwość otrzymania powiadomienia o różnych zdarzeniach, m.in. spadkach pozycji, zmiany Page Rank oraz wirusach i atakach hakerskich na stronę.

zobacz: Seostation
Media Social Press

Socialpress.pl to doskonałe źródło informacji, które zajmuje się tematem szeroko rozumianych mediów społecznościowych. Na łamach serwisu znajdują się informacje o najnowszych trendach panujących na rynku, raportach i badaniach oraz strategiach marketingowych, w szczególności w social media. Serwis jest skierowany do osób zajmujących się marketingiem w social media.

Dzięki serwisowi socialpress.pl uzyskasz wiedzę na temat prowadzenia kampanii marketingowych w portalach społecznościowych. Za pomocą serwisu właściciele firm dowiedzą się jak skutecznie przeprowadzić kampanię marketingową w social media, a specjaliści wzbogacą już posiadaną wiedzę.

zobacz: Social Press
Media Sprawny Marketing

SprawnyMarketing.pl to serwis o marketingu internetowym, który skupia przede wszystkim marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz social media, Google i Facebooku. Serwis skierowany jest do specjalistów SEO, pracowników agencji interaktywnych, działów marketingu, studentów oraz osób zainteresowanych marketingiem internetowym.

Stałymi redaktorami serwisu są założyciele MaxROY.com sp z o.o.: Cezary Lech, Bartosz Berliński i Tomasz Frontczak.

SprawnyMarketing.pl jest również organizatorem ogólnopolskiego cyklu szkoleń z zakresu szeroko rozumianego marketingu internetowego oraz konferencji dla małych i średnich przedsiębiorstw "I love Marketing", która odbędzie się 1 marca 2016 roku w Warszawie.

zobacz: Sprawny Marketing
Agencje takaoto.pro

Takaoto łączy w sobie kompetencje firmy konsultingowej i agencji marketingowej. Fundamentem naszej codziennej pracy i punktem wyjścia do świadczenia bardziej specjalistycznych usług są kompleksowe audyty serwisów internetowych. W myśl prostego założenia, że efektywność strony zależy zarówno od jej zdolności do przyciągania ruchu, jak i stopnia w jakim realizuje potrzeby użytkowników, firma stawia na równoległą analizę i optymalizację czynników związanych z SEO i UX.

Oprócz usług audytorskich oferuje także doradztwo i tworzenie planów marketingowych oraz obsługę firm w zakresie inbound marketingu.

Takaoto dba o nieustanne podnoszenie kwalifikacji - zarówno własnych, jak również ogólnego poziomu wiedzy i kompetencji na rynku po stronie klientów i marketerów.

zobacz: takaoto.pro
Narzędzia Text Broker

Textbroker to globalna platforma redakcyjna, koordynująca pracę ok. 120 tysięcy autorów w Europie i USA.
Klienci Textbroker mają możliwość zamówienia tekstów w 10 językach, m.in. polskim, niemieckim, angielskim, hiszpańskim i francuskim. W 2015 Textbroker stworzył ponad 1 milion różnego rodzaju tekstów.

W Polsce Textbroker zatrudnia około 2 tysięcy autorów, co pozwala na dobranie najlepszego zespołu redakcyjnego dla każdego zadania dotyczącego produkcji contentu. Duży zasób autorów o różnych specjalizacji i sprawny mechanizm zarządzania ich zespołami pozwala na dopasowanie usługi do dowolnego poziomu skalowania objętości obsługiwanych projektów.

Wśród klientów Textbroker znajdują się wiodące międzynarodowe firmy e-commerce, agencje reklamowe i wydawnictwa takie jak: Ebay, Allegro, Rakuten, Otto, Searchmetrics.

zobacz: Text Broker
Blogerzy Tomasz Wydra

Tomasz Wydra prowadzi bloga wydra.waw.pl/blog-seo, gdzie w przystępny sposób dzieli się swoją wiedzą, przemyśleniami, a także ciekawymi case studies. Jest także freelancerem, wykonując rozmaite działania mające na celu polepszenie sytuacji strony w wynikach wyszukiwania Google.

Tomasz z branżą SEO związany jest od 2009 roku. Jego duże zaangażowanie na forum Google dla Webmasterów od samego początku jego przygody z marketingiem w sieci spowodowało otrzymanie w 2014 roku tytułu Najlepszy Współtwórca.

Działania, które Tomasz wykonuje w ramach swoich działań to promocja stron w wynikach wyszukiwania, usuwanie kar nałożonych przez algorytm oraz pracowników Google, a także wszelkie inne działania, jakie może wykonać osoba zajmująca się SEO.

zobacz: Tomasz Wydra
Agencje WebSem

Websem.pl to serwis, którego celem jest popularyzowanie wiedzy dotyczącej optymalizacji stron internetowych, marketingu internetowego oraz kampanii linków sponsorowanych, a także analityki ruchu internetowego.

Serwis jest przede wszystkim przeznaczony dla osób, które chcą zacząć odnosić sukces dzięki działaniom w Internecie oraz chcą poznać zasady skutecznego marketingu. Jednakże osoby posiadające już doświadczenie w tej dziedzinie także znajdą coś dla siebie w tej dziedzinie.

Websem.pl to także agencja marketingu internetowego specjalizująca się w takich aspektach jak: pozycjonowanie i optymalizacja witryny, audyt SEO, marketing szeptany, copywriting, social media, oraz szkolenia z zakresu szeroko rozumianego marketingu internetowego.

zobacz: WebSem
Blogerzy Zgred SEO Blog

Seo.zgred.pl to blog, którego autorem oraz twórcą jest Paweł Gontarek, w branży marketingu internetowego znany jako "Zgred". Paweł zajmuje się doradztwem oraz konsultingiem, szczególnie specjalizując się w Audytach SEO oraz karach nakładanych na strony przez Google. Jest jedną z najbardziej znanych osób w branży SEO oraz cenionym praktykiem.  Posiada także kompleksową wiedzę na temat szeroko rozumianego e-marketingu, np. w obszarze ruchu na stronie oraz reklamy internetowej, szczególnie tej w wyszukiwarce Google. Jest prelegentem oraz uczestnikiem wielu konferencji oraz spotkań branżowych. Ponadto pełni funkcję Top Contributora na forum Google dla Webmasterów.

zobacz: Zgred SEO Blog
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top