MAM STRONĘ AGENCJA SEO
Porady dla osób prowadzących własną stronę.
4
5

Nowa koncepcja SEO - klienci

Jak zacząć?


Nie wiesz od czego zacząć pracę przy swojej stronie internetowej? Czy audyt SEO powinieneś zrobić sam czy zlecić go agencji SEO? A może zastanawiasz się nad nawiązaniem długofalowej współpracy  ze specjalistą SEO? Pomożemy Ci odpowiedzieć na najważniejsze pytania jakie możesz mieć podczas nawiązywania współpracy z firmą SEO.

Audyt SEO - wyprzedź konkurencję!
Audyt SEO - optymalizacja strony od A do Z
Zebraliśmy wiele informacji i materiałów odnośnie tworzenia audytów SEO. W naszym artykule, znajdziesz porady kiedy decydować się na wykonanie audytu SEO ale także możesz podglądnąć gotową analizę SEO dla jednego z portali weselnych. Ponadto mamy także dla Ciebie e-book o samodzielnym przygotowaniu darmowego audytu SEO. Zapraszamy do lektury!
Czym jest przekierowanie 301? (źródło obrazka:seoblog.com)
Przekierowanie 301 i inne - co to jest i jak je wykorzystać?
Przekierowania 301 a także, każde inne nie powinny stanowić żadnej tajemnicy dla każdego kto zajmuje się promocją stron w Internecie. Przekierowania to potężne narzędzie pozwalające zmaksymalizować potencjał witryny oraz ominąć trudności. Zobacz co możesz zrobić wykorzystując przekierowania.
Jak dodać firmę do Google Moja Firma
Jak dodać firmę do Google Moja Firma - Tworzymy wizytówkę do Google Maps
Posiadanie wizytówki w Google Moja Firma sprawia, że jeszcze łatwiej można osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google. W niektórych branżach stworzenie dobrze zoptymalizowanej wizytówki wystarczy, aby osiągnąć wysoką pozycję w Google. Zobacz jak założyć własną wizytówkę i stworzyć sobie szansę na wyższe pozycje!
usługi seo - wybór wykonawcy
Które usługi SEO warto zlecić na zewnątrz?
Jesteś właścicielem strony internetowej i zależy Ci na jej promocji, ale nie wiesz, co jest najważniejsze? Chcesz wiedzieć, jakie działania warto zlecić specjaliście lub agencji SEO, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty i zamierzone cele?
Google Moja Firma - optymalizacja wizytówki Google Maps
Jak zoptymalizować wizytówkę w Google Moja Firma?
Posiadanie wizytówki w Google Moja Firma pozwala wciąż wypracować sporą przewagę nad konkurencją! Zobacz jak uzupełnić swoją wizytówkę aby zwiększyć szansę na pojawienie się w wynikach wyszukiwania nad wynikami organicznymi! Generuj dwa razy więcej przejść na swoją stronę poprzez synergię działań!
wybór agencji SEO
Jak znaleźć dobrą agencję SEO?
Rynek agencji SEO jest obecnie bardzo duży i trudno nie pogubić się w gąszczu ogłoszeń i reklam obiecujących promowanie stron w wyszukiwarkach. Jeśli więc zdecydowałeś się na podjęcie tego kroku i chciałbyś wiedzieć, czym kierować się przy wyborze agencji, podpowiadamy, gdzie jej szukać, czego oczekiwać i na co zwracać uwagę podczas zawierania umowy.
audyt SEO i UX - wzór umowy
Audyt SEO i audyt UX - wzór umowy na opracowanie i nadzór nad wdrożeniem
Jedną z pierwszych usług zalecanych przez agencje interaktywne dla nowych klientów, którym zależy na zwiększeniu konwersji i wartościowym ruchu na stronie, jest wykonanie audytu SEO i UX. Audyt przynosi korzyści po wdrożeniu, do którego jest potrzebny nadzór autorów audytu. Z pomocą radcy prawnego przygotowaliśmy dla Was wzory umów na wykonanie audytu i jego wdrożenie. Umowy można modyfikować uwzględniając uwarunkowania każdej ze stron.
Meta znaczniki - obrazek pochodzi z serwisu moz.com
Meta znaczniki - podstawowa optymalizacja strony
Meta znaczniki nie powodują, że nasza strona zwiększa pozycje w Google. Sprawiają jednak, że w przypadku osiągnięcia wysokich pozycji nasza strona staje się atrakcyjna dla użytkownika. Dzięki temu zwiększa się szansa na pozyskanie dodatkowych wejść na naszą stronę internetową poprzez wyszukiwarkę Google.
umowa o dzieło
Umowa o dzieło jako instrument content marketingu - darmowy wzór i omówienie
Jednym z najbardziej przydatnych instrumentów prawnym dla potrzeb prowadzenia działalności skierowanej na wysokiej jakości treści jest umowa o dzieło. Pozwala ona przedsiębiorcom na pozyskiwanie od wykonawców, autorów konkretnie określonego rodzaju treści (np. w formie artykułów, opracowań, e-booków) oraz przeniesienie praw autorskich z wykonawcy na przedsiębiorce. Aby ułatwić przedsiębiorcom ten proces przygotowaliśmy uniwersalne wzory umów.
Szybki start
z
Zobacz jakie to łatwe
Nasza grupa
w platformie
Facebook
Weź udział w dyskusji
Webinary
Prezentacje
Szkolenia
Zobacz harmonogram
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 45 1240 1170 1111 0010 5429 3648

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top