MAM STRONĘ AGENCJA SEO
Porady dla osób prowadzących własną stronę.
4
5

Nowa koncepcja SEO - klienci

Jak zacząć?


Nie wiesz od czego zacząć pracę przy swojej stronie internetowej? Czy audyt SEO powinieneś zrobić sam czy zlecić go agencji SEO? A może zastanawiasz się nad nawiązaniem długofalowej współpracy  ze specjalistą SEO? Pomożemy Ci odpowiedzieć na najważniejsze pytania jakie możesz mieć podczas nawiązywania współpracy z firmą SEO.

Audyt SEO - wyprzedź konkurencję!
Audyt SEO - optymalizacja strony od A do Z
Zebraliśmy wiele informacji i materiałów odnośnie tworzenia audytów SEO. W naszym artykule, znajdziesz porady kiedy decydować się na wykonanie audytu SEO ale także możesz podglądnąć gotową analizę SEO dla jednego z portali weselnych. Ponadto mamy także dla Ciebie e-book o samodzielnym przygotowaniu darmowego audytu SEO. Zapraszamy do lektury!
Jak stworzyć Profil Firmy w Google i pozyskać wizytówkę na mapach Google
Jak dodać firmę do Google Moja Firma - Tworzymy wizytówkę Google Maps
Posiadanie wizytówki w Google Moja Firma sprawia, że jeszcze łatwiej można osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google. W niektórych branżach stworzenie dobrze zoptymalizowanej wizytówki wystarczy, aby osiągnąć wysoką pozycję w Google. Zobacz jak założyć własną wizytówkę i stworzyć sobie szansę na wyższe pozycje!
Czym jest przekierowanie 301? (źródło obrazka:seoblog.com)
Przekierowanie 301 i inne - co to jest i jak je wykorzystać?
Przekierowania 301 a także, każde inne nie powinny stanowić żadnej tajemnicy dla każdego kto zajmuje się promocją stron w Internecie. Przekierowania to potężne narzędzie pozwalające zmaksymalizować potencjał witryny oraz ominąć trudności. Zobacz co możesz zrobić wykorzystując przekierowania.
usługi seo - wybór wykonawcy
Które usługi SEO warto zlecić na zewnątrz?
Jesteś właścicielem strony internetowej i zależy Ci na jej promocji, ale nie wiesz, co jest najważniejsze? Chcesz wiedzieć, jakie działania warto zlecić specjaliście lub agencji SEO, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty i zamierzone cele?
wybór agencji SEO
Jak znaleźć dobrą agencję SEO?
Rynek agencji SEO jest obecnie bardzo duży i trudno nie pogubić się w gąszczu ogłoszeń i reklam obiecujących promowanie stron w wyszukiwarkach. Jeśli więc zdecydowałeś się na podjęcie tego kroku i chciałbyś wiedzieć, czym kierować się przy wyborze agencji, podpowiadamy, gdzie jej szukać, czego oczekiwać i na co zwracać uwagę podczas zawierania umowy.
audyt SEO i UX - wzór umowy
Audyt SEO i audyt UX - wzór umowy na opracowanie i nadzór nad wdrożeniem
Jedną z pierwszych usług zalecanych przez agencje interaktywne dla nowych klientów, którym zależy na zwiększeniu konwersji i wartościowym ruchu na stronie, jest wykonanie audytu SEO i UX. Audyt przynosi korzyści po wdrożeniu, do którego jest potrzebny nadzór autorów audytu. Z pomocą radcy prawnego przygotowaliśmy dla Was wzory umów na wykonanie audytu i jego wdrożenie. Umowy można modyfikować uwzględniając uwarunkowania każdej ze stron.
Meta znaczniki - obrazek pochodzi z serwisu moz.com
Meta znaczniki - podstawowa optymalizacja strony
Meta znaczniki nie powodują, że nasza strona zwiększa pozycje w Google. Sprawiają jednak, że w przypadku osiągnięcia wysokich pozycji nasza strona staje się atrakcyjna dla użytkownika. Dzięki temu zwiększa się szansa na pozyskanie dodatkowych wejść na naszą stronę internetową poprzez wyszukiwarkę Google.
umowa o dzieło
Umowa o dzieło jako instrument content marketingu - darmowy wzór i omówienie
Jednym z najbardziej przydatnych instrumentów prawnym dla potrzeb prowadzenia działalności skierowanej na wysokiej jakości treści jest umowa o dzieło. Pozwala ona przedsiębiorcom na pozyskiwanie od wykonawców, autorów konkretnie określonego rodzaju treści (np. w formie artykułów, opracowań, e-booków) oraz przeniesienie praw autorskich z wykonawcy na przedsiębiorce. Aby ułatwić przedsiębiorcom ten proces przygotowaliśmy uniwersalne wzory umów.
Szybki start
z
Zobacz jakie to łatwe
Nasza grupa
w platformie
Facebook
Weź udział w dyskusji
Webinary
Prezentacje
Szkolenia
Zobacz harmonogram
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top