MAM STRONĘ AGENCJA SEO
Porady dla osób prowadzących własną stronę.
4
5

Nowa koncepcja SEO

Mierzenie i raportowanie


Mierz pozyskany ruch oraz analizuj linki prowadzące do Twojej strony interentowej. Monitorowanie pozwoli Ci wykorzystać szansę lub zabezpieczyć się przez zagrożeniem. Wykorzystaj czas który zyskasz do wypracowania jeszcze większej przewagi nad konkurencją!

Analiza konkurencji
Analiza konkurencji - jak zacząć badać naszą konkurencję?
Konkurencja nie śpi - czuwa. A czy Ty czuwasz? Czy monitorujesz zachowanie Twoich konkurentów w Internecie? Reagujesz na wprowadzane przez nich zmiany? Nie? Czas najwyższy to zmienić! Być może właśnie w tym momencie tracisz szansę na wypracowanie przewagi nad swoim odwiecznym konkurentem! Zobacz nasz krótki poradnik na temat monitorowania konkurencji.
google analytics - nowa koncepcja seo
Dlaczego warto mierzyć ruch na swojej stronie?
Google Analytics, Google Search Console, a może SEMSTORM? Nie wiesz z którego rozwiązania skorzystać? Nasz krótki poradnik wskaże Ci odpowiedź oraz pokaże, jakie narzędzia będą dla Ciebie idealne do działań, które wykonujesz. Analiza ruchu jest istotna, jeżeli chcesz odnieść miażdżącą przewagę nad konkurencją.
Podstawowa analityka strony internetowej
Podstawowa analityka strony - Google Analytics
Czy wiesz, że brak odpowiedniej analityki - nawet tej najbardziej podstawowej - może skutecznie wykluczyć Cię z wyników wyszukiwania? Jeżeli nie będziesz monitorował tego, co dzieje się z Twoją stroną, może zdarzyć się, że konkurencja - lub zwykły przypadek - sprawi, że Twoja strona zniknie z takiego czy innego powodu z wyników wyszukiwania. Zobacz, jak zabezpieczyć się przed takimi wypadkami i jak mieć pełną kontrolę nad swoją stroną.
analiza linków przychodzących
Analiza linków przychodzących
Analiza linków jest ważna szczególnie w przypadku, gdy posiadamy dużą, znaną stronę. Dzięki analizie odkryjemy zawczasu potencjalne zagrożenia oraz możliwe szanse na rozwój. Analiza linków jest przydatna w momencie prowadzenia przez nas lub przez agencję SEO kampanii link buildingowej. Zobacz, jak wykonać podstawową analizę linków.
Google Analytics dla początkujących
Google Analytics dla początkujących
Analiza prowadzonych działań SEO jest niezbędna do weryfikacji ich efektywności. Możemy wykonać ją za pomocą m. in. Google Analytics. Dzięki temu będziemy mogli przeanalizować ruch na naszej stronie m. in. pod kątem odbiorców, ich lokalizacji i zachowania na stronie, a także dowiemy się, o co warto zadbać, by strona była bardziej atrakcyjna.
SEMSTORM przydatne funkcjonalności
6 funkcji SEMSTORM przydatnych w działaniach SEO
SEMSTORM to narzędzie o ogromnych możliwościach. Zobacz 6 funkcji narzędzia, które mogą Ci się przydać każdego dnia, a o których mogłeś nie wiedzieć. Zobacz też, dlaczego warto zainteresować się kupnem konta w SEMSTORM i jak taka inwestycja może wpłynąć na sukces Twojej strony!
Szybki start
z
Zobacz jakie to łatwe
Nasza grupa
w platformie
Facebook
Weź udział w dyskusji
Webinary
Prezentacje
Szkolenia
Zobacz harmonogram
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 45 1240 1170 1111 0010 5429 3648

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top