MAM STRONĘ AGENCJA SEO
Porady dla osób prowadzących własną stronę.
4
5

Nowa koncepcja SEO

e-PR


Działania ePRowe doskonale współgrają z pozycjonowaniem oraz SEO. Zobacz jak wykorzystać Public Relations i SEO i osiągnąć sukces. Zobacz jak budować listę dziennikarzy oraz jak się z nimi komunikować. Przekuj kontakty w Link Building Relacyjny! Zyskuj zasięgi, linki oraz ruch! Naucz się tworzyć treści które będą korzystne dla Ciebie oraz dla dziennikarza.

epr - public relations SEO
Public relations - bezpieczne i skuteczne SEO
Przed uruchomieniem działań e-PR dla SEO warto odpowiedzieć na kilka pytań. Czy e-PR jest odpowiedni dla każdej firmy? Czy public relations może być źródłem wysokiej jakości linków? Czy działania public relations będziemy realizowali sami czy zlecali agencji? W tym artykule odpowiemy na te pytania i podamy istotne elementy strategii e-PR+SEO.
public relations i content marketing
Public relations i content marketing - idealna para!
Content marketing wypiera public relations - głoszono. Okazuje się jednak, że tego typu prognozy były przedwczesne, a branża kreatywna nie tylko ma miejsce na oba, ale ich połączenie jest optymalnym rozwiązaniem - content marketing i public relation mają ze sobą wiele wspólnego i świetnie się nawzajem uzupełniają.
notatki prasowe - zasady tworzenia
Zasady tworzenia notek prasowych
Pracujesz jako PR'owiec i chciałbyś zwiększyć skuteczność publikacji notek prasowych? Nie wiesz, na co zwracają uwagę dziennikarze, decydując o akceptacji tekstu? Chciałbyś, by Twoje notki zwiększyły zasięg i zainteresowały firmą jak największą liczbę odbiorców? Poznaj najważniejsze zasady dobrych notek i przyjaznych relacji z dziennikarzami.
tworzenie bazy dziennikarzy
Budowanie bazy dziennikarzy
Każda firma, która posiada własne biuro prasowe powinna stworzyć także własną bazę dziennikarzy. Jeśli jeszcze nie wiesz, dlaczego i jakie korzyści możesz z niej wyciągnąć, zapraszamy do lektury artykułu. Dowiesz się, jaki jest ich cel, zasady jakimi powinieneś się kierować, a także poznasz 9 kroków do zbudowania optymalnej bazy dziennikarzy.
Zasady komunikacji PR’owca z dziennikarzem
Zasady komunikacji PR’owca z dziennikarzem
Jeśli pracujesz jako PR'owiec, do Twoich zadań należy dbanie o dobre kontakty z dziennikarzami. Jak więc zadbać o to, by pozostawać z nimi w jak najlepszych stosunkach? Jakich zachowań powinniśmy unikać, by nie trafić na czarną listę, a jakie są pożądane? Przedstawiamy najważniejsze zasady, jakimi powinien się kierować każdy PR'owiec.
Wirtualne biuro prasowe
Wirtualne biuro prasowe – funkcje i zalety prowadzenia
Obecnie, kiedy nawet małe lokalne firmy mają swoje strony internetowe, obecność w sieci staje się wręcz obowiązkiem każdego przedsiębiorcy. Świetnym rozwiązaniem, po które sięga coraz więcej osób, jest biuro prasowe. Czy i dlaczego warto z niego skorzystać? Zapraszamy do lektury, po której dowiesz się, jakie są zalety i dodatkowe funkcje wirtualnego biura prasowego.
Szybki start
z
Zobacz jakie to łatwe
Nasza grupa
w platformie
Facebook
Weź udział w dyskusji
Webinary
Prezentacje
Szkolenia
Zobacz harmonogram
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top