MAM STRONĘ AGENCJA SEO
Porady dla osób prowadzących własną stronę.
4
5

Nowa koncepcja SEO - agencje

Jak zacząć?


Jak zdefiniować swoje usługi w sposób przystępny dla klientów? Jak rozliczać się ze swoimi obecnymi i przyszłymi klientami? Jak sprawić aby współpraca przebiegała w miłej i bezstresowej atmosferze? Dowiesz się tego z naszych artykułów które pomogą Ci wprowadzić filozofię Nowej Koncepcji SEO do Twojej agencji SEO! Wprowadź działania SEO na zupełnie inny poziom. Już nie będziesz musiał martwić się o spadki w wynikach wyszukiwania z powodu działania algorytmów w wyszukiwarce Google.

Audyt SEO - wyprzedź konkurencję!
Audyt SEO - optymalizacja strony od A do Z
Zebraliśmy wiele informacji i materiałów odnośnie tworzenia audytów SEO. W naszym artykule, znajdziesz porady kiedy decydować się na wykonanie audytu SEO ale także możesz podglądnąć gotową analizę SEO dla jednego z portali weselnych. Ponadto mamy także dla Ciebie e-book o samodzielnym przygotowaniu darmowego audytu SEO. Zapraszamy do lektury!
nawigacja seo friendly - 7 inspiracji
7 inspiracji SEO - Jak przygotować nawigację przyjaznę SEO?
Jeżeli podczas optymalizacji strony lub po prostu podczas jej budowy, zastanawiasz się jak ugryźć temat nawigacji na stronie w taki sposób aby była ona użyteczna ale i jednocześnie przyjazna SEO to myślę, że mamy dla Ciebie odpowiedź. Prezentujemy subiektywnie wybrane 7 inspiracji SEO z Polskich strony internetowych które posiadają ciekawie rozwiązane kwestie nawigacji.
Czym jest przekierowanie 301? (źródło obrazka:seoblog.com)
Przekierowanie 301 i inne - co to jest i jak je wykorzystać?
Przekierowania 301 a także, każde inne nie powinny stanowić żadnej tajemnicy dla każdego kto zajmuje się promocją stron w Internecie. Przekierowania to potężne narzędzie pozwalające zmaksymalizować potencjał witryny oraz ominąć trudności. Zobacz co możesz zrobić wykorzystując przekierowania.
abonament SEO
Jak przekonać klienta do abonamentu SEO?
Zmiana własnego punktu widzenia na promocje w wyszukiwarce jest trudna. Jeszcze trudniejsze jest przekonanie nowych lub obecnych klientów do zmiany rozliczania na – teoretycznie – bardziej obciążające budżet. Zobacz, jakie argumenty możesz wykorzystać podczas próby zmiany z rozliczenia w oparciu o frazy na rozliczenie abonamentowe.
Usługi w abonamencie SEO
Jakie usługi zawrzeć w swojej ofercie?
Czy zdajesz sobie sprawę, ile ciekawych usług jesteś w stanie wyodrębnić prowadząc tylko "zwykłe" pozycjonowanie? Co jednak, jeżeli w Twoim słowniku zabraknie słowa "pozycjonowanie" a pozostanie tylko "SEO" oraz szeroki wachlarz innych usług? Zobacz, jak możesz sprzedać swojemu klientowi SEO na kilkanaście zupełnie różnych sposobów!
selekcja klientów SEO
Jak wykonać selekcję klientów w agencji SEO?
Czy możliwe jest mieć mniej klientów niż obecnie i zarabiać na nich więcej? Oczywiście, że tak! Konieczne jest jednak dobre wyczucie, odrobina cierpliwości oraz umiejętność dyplomacji. Zobacz, jak możesz podejść do tematu zmiany nastawienia obecnych, jak i potencjalnie nowych klientów w kwestii usługi promocji strony w wynikach wyszukiwania.
SEO i content marketing
Agencja SEO czy interaktywna - dlaczego warto integrować SEO z innymi usługami
Perfekcja to cel, do którego każdy z nas powinien dążyć. Wie o tym branża interaktywna, gdzie bardzo popularna staje się specjalizacja usług. Szczególnie widoczne jest to w branży SEO, gdzie za słuszne uważa się ograniczanie do wykonywania jednego rodzaju usług. Poniżej prezentujemy opinie wielu specjalistów z branży, którzy mają odmienne stanowisko. Postaramy się wytłumaczyć, dlaczego każda agencja SEO powinna poszerzać swoje usługi.
umowa o dzieło
Umowa o dzieło jako instrument content marketingu - darmowy wzór i omówienie
Jednym z najbardziej przydatnych instrumentów prawnym dla potrzeb prowadzenia działalności skierowanej na wysokiej jakości treści jest umowa o dzieło. Pozwala ona przedsiębiorcom na pozyskiwanie od wykonawców, autorów konkretnie określonego rodzaju treści (np. w formie artykułów, opracowań, e-booków) oraz przeniesienie praw autorskich z wykonawcy na przedsiębiorce. Aby ułatwić przedsiębiorcom ten proces przygotowaliśmy uniwersalne wzory umów.
Szybki start
z
Zobacz jakie to łatwe
Nasza grupa
w platformie
Facebook
Weź udział w dyskusji
Webinary
Prezentacje
Szkolenia
Zobacz harmonogram
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 45 1240 1170 1111 0010 5429 3648

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top