Influencer marketing
od A do Zet

Pierwsza polska książka
o influencer marketingu

Premiera już w marcu!
Chcesz otrzymać kod rabatowy
w dniu premiery?
Zapisz się
Co znajdziesz w książce?
4 rozdziały pełne praktycznych wskazówek
Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania marketerów: Jak przygotować skuteczną strategię? Ile kosztuje influencer marketing? Czy warto zatrudnić agencję? Czy lepiej działać in-house? Co powinno znaleźć się w umowie z influencerem?
TOP 200 influencerów – zestawienie
Stworzyliśmy naszą WhiteListę polskich influencerów. W zestawieniu znajdziesz blogerów, instagramerów i youtuberów z ponad 30 kategorii, którzy wyróżniają się jakością tworzonego contentu i zaangażowaniem odbiorców.
10 case studies z polskiego rynku
Zebraliśmy case studies kampanii z branż takich jak: finanse, turystyka, technologie, moda czy FMCG. Pokazujemy zasięgi, ROI, koncepcje kreatywne i odpowiadamy na pytanie, czy influencer marketing sprzedaje.
15 wypowiedzi ekspertów
Zaprosiliśmy do współpracy ekspertów – influencerów, marketerów, twórców narzędzi, organizatorów eventów branżowych. Efektem tej współpracy są merytoryczne i oparte na praktycznym doświadczeniu komentarze.
Dlaczego warto mieć tę książkę?
Zaoszczędzisz
pieniądze!
Przeanalizowaliśmy setki kampanii influencer marketingowych. Zebraliśmy wskazówki, które uchronią Cię przed przepaleniem budżetu. Dzięki nim wyciśniesz 100% ze swoich kampanii.
Odkryjesz świetne
narzędzia!
Wskażemy Ci narzędzia, dzięki którym wybierzesz odpowiednich influencerów i przeanalizujesz efekty kampanii. Dzięki nim uchronisz się przed fake influencerami i zaoszczędzisz ogrom czasu na koordynacji działań z twórcami.
Poznasz najnowsze
trendy!
W końcu otrzymasz badania i komentarze dotyczące tylko polskiego rynku! W książce zamieszczamy wyniki badania "Influencer marketing 2019 – efektywność i trendy" przeprowadzonego wśród marketerów współpracujących z influencerami.
Autorzy

Patrycja Górecka-Butora
Od roku prowadzi autorski projekt edukacyjny Akademia WhitePress® i szkoli z influencer marketingu. Jako Head of Influencer Marketing rozwijała dział influencer marketingu w platformie WhitePress®. Koordynowała kampanie dla takich marek jak Allegro, Netto, Purina czy BP. Była odpowiedzialna za obsługę kluczowych klientów, agencji i domów mediowych. Wykładowca na kierunkach Social Media&Content Marketing na AGH oraz Social Media Manager na WSEI. Prelegent na licznych konferencjach branżowych, m.in. Golden Marketing Conference, SeeBloggers i Influencers Day. Miłośniczka egzotycznych podróży na własną rękę.

Paweł Strykowski
Pomysłodawca i CEO firmy WhitePress®, jednej z pierwszych w Polsce platform optymalizujących realizację kampanii content i influencer marketingowych, której zasięg wkrótce rozszerzy się na rynki zagraniczne. Mówiono o nim, że studiował zanim jeszcze napisał maturę. W biznesie stawia na rozwój i optymalizację, jest zawsze na bieżąco z trendami w marketingu i SEO. Wyzwania zmienia w cele, a cele w działania. Żyje z pasją – nowoczesne technologie, fotografia, podróże i dobra literatura to tylko niektóre z jego licznych zainteresowań.

Katarzyna Biegun
Influencer&Digital Marketing Manager w WhitePress®. Świat mediów społecznościowych bierze pod lupę na branżowych eventach i konferencjach w kraju i za granicą. Instagram'a i Facebook'a zna na wylot. Umiejętnie łączy pasję z pracą. Realizowała kampanie z mikroinfluenerami oraz z najbardziej wpływowymi influencerami w Polsce, m.in. dla marek: Yves Rocher, Alior Bank, Mastercard, Allegro czy PEPCO. W życiu prywatnym miłośniczka mody i odpowiedzialna konsumentka; po godzinach udziela się w organizacji Fashion Revolution. Promuje transparentność produkcji w branży odzieżowej oraz ideę slow fashion.
Więcej szczegółów już wkrótce!
Chcesz zamówić książkę w dniu premiery?
Zapisz się
i dołącz do naszego newslettera – będziesz otrzymywał informacje o najnowszych artykułach.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu wykonania wybranej poprzez akceptację regulaminu usługi jak również w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in.: informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z wybranym rodzajem usługi.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych są: niezbędność wykonania umowy, której użytkownik jest stroną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
czytaj całość ›