Influencer marketing

Załóż konto i rozpocznij kampanię

Łączymy blogerów i vlogerów z reklamodawcami

Reklamodawcy mogą wygodnie wyszukać influencerów, zlecić im działania i rozliczyć się po zaakceptowaniu prac. Komunikacja pomiędzy stronami pozwala na ustalenie zasad współpracy w sposób formalny i elastyczny.

Influencerzy w platformie
Liczba influencerów w platformieZasięg sumaryczny (live)
1004 blogi 21.3 mln unikalnych odsłon
353 kanały Youtube 7.9 mln subskrybentów
1081 fanpage i grup Facebook 12.9 mln fanów
349 kont Twitter 381.2 tyś. obserwujących
1059 kont Instagram 16.8 mln obserwujących
146 kont Snapchat 880.4 tyś. obserwujących
46 kont LinkedIn 13.7 tyś. obserwujących
Influencer marketing nigdy jeszcze nie był tak dostępny i efektywny.
Łatwo wyszukuj influencerów

rozbudowane informacje i opis ofert, tylko aktywne i zweryfikowane profile, wiele kryteriów wyszukiwania, dostęp do opinii ze współpracy z influencerem, możliwość tworzenia i eksportowania ofert

Wymagania wobec influencerów w platformie
Wymagana liczba:
UU / subskrybentów / fanów / followersów / obserwujących / widzów
Wymagania wobec influencerów
  • 1000
  • 500
  • 5000
  • 1000
  • 1000
  • 1000
  • 500

Z każdym blogerem i vlogerem kontaktujemy się osobiście,
weryfikujemy jego ofertę, opis i parametry.

Ty już tego nie musisz robić.

Czy wiesz, że... 

Ponad 53% procent odbiorców blogów i vlogów przyznaje, że kupiło produkt pod ich wpływem. Zaletą współpracy z influencerem przy promocji marki jest duża wiarygodność jego komunikatów. Opinia wpływowej osoby jest bardziej autentyczna od tradycyjnych reklam i owocuje dużo większym zaangażowaniem odbiorców.

Funkcje modułu Influencer Marketing w
Przegląd i filtrowanie profili influencerów

Każdy zarejestrowany użytkownik platformy dostaje dostęp do aktualnej bazy influencerów. W bazie znajdują się dokładne opisy i parametry dotyczące ich zasięgów. Rozbudowane filtry wyszukiwania oraz przykłady przeprowadzonych kampanii pozwalają w szybki sposób wybrać blogerów i vlogerów do współpracy. Lista influencerów jest codziennie aktualizowana i zwiększa się o 100-200 profili miesięcznie. Influencer może posiadać wiele ofert współpracy z różnymi cenami w zależności od zakresu usług.

Przegląd i filtrowanie  profili influencerów
Tworzenie ofert i eksport do XLS

Użytkownicy zainteresowani współpracą z influencerami mają możliwość tworzenia i zapamiętywania wielu zestawów profili influencerów i ich ofert. Do wszystkich wyselekcjonowanych blogerów i vlogerów można wysłać brief za pomocą jednego kliknięcia. Dodatkowo system umożliwia eksport listy influencerów do pliku XLS – funkcja ta jest użyteczna szczególnie dla agencji, które mogą przedstawić taką listę klientom według własnej polityki cenowej i w dostosowanym formacie.

Tworzenie ofert  i eksport do XLS
Interaktywny kreator briefu

Dobry brief gwarantuje udaną współpracę przy każdym projekcie. Udostępniamy kreator dostosowany zarówno do prostych jak i rozbudowanych kampanii. Można w nim określić wiele szczegółów współpracy (np. kwestie licencji i praw autorskich). Każdy brief jest weryfikowany przez redakcję WhitePress®. Nasz zespół oferuje także pomoc w uzupełnieniu kreatora.

Interaktywny kreator  briefu
Pomoc redakcji przy doborze influencerów

Po akceptacji redakcji brief jest wysyłany do influencerów. Klient lub agencja może wybrać oferty sam lub poprosić o przygotowanie zestawienia przez redakcję WhitePress®. Zespół po otrzymaniu takiego zapytania może przedstawić także ofertę blogerów i vlogerów, którzy nie są widoczni w bazie. Reklamodawca może dobierać influencerów tak długo, dopóki nie zamknie projektu. Wybrani influencerzy otrzymują brief i na jego podstawie tworzą indywidualne oferty.

Pomoc redakcji przy  doborze influencerów
Negocjacje i elastyczna komunikacja

Platforma umożliwia negocjację warunków współpracy. Influencerzyi reklamodawcy mogą się kontaktować na każdym etapie kampanii poprzez czat z możliwością przesyłania informacji multimedialnych. System umożliwia także udostępnianie danych adresowych w celu wysyłania produktów do testowania.

Negocjacje i elastyczna  komunikacja
Podział kampanii na etapy

Każdą kampanię można realizować wieloetapowo. Oprogramowanie porządkuje ten proces wymagając od reklamodawców i influencerów działania i podejmowania decyzji w odpowiednich momentach. Każdy etap jest rozliczany i akceptowany osobno. Podczas kampanii strony mogą zrezygnować z wybranych etapów. Całość wspomagana jest wewnętrznym czatem oraz automatycznie generowanymi mailami.

Podział kampanii  na etapy
Analityka i raportowanie

Już na etapie briefu reklamodawca określa wymagania dotyczące raportowania prac influencera. Po zakończeniu kampanii influencer dostarcza przez dedykowany formularz odpowiednie raporty. W przypadku publikacji na blogach można skorzystać z bezpłatnego kodu śledzenia WhitePress®, które weryfikuje jakość ruchu i zaangażowania użytkowników. W najbliższych miesiącach zostaną wdrożone specjalne funkcje śledzące skuteczność współpracy w social media.

Analityka i raportowanie
Rozliczenie kampanii i formalności

Rozliczenie kampanii jest proste i nie wymaga podpisywania umowy o dzieło. Po zrealizowanych kampaniach wystarczy podpiąć w panelu rachunek. Influencer otrzymuje wynagrodzenie dopiero po akceptacji kampanii (lub etapu) przez reklamodawcę - do 24 godzin. Wszelkie elementy dotyczące rozliczeń podatkowych (i ew. ZUS) są po stronie WhitePress. Reklamodawca ma dostęp do wszystkich kampanii w jednym miejscu. Może analizować ich przebieg, komunikację oraz skuteczność.

Rozliczenie kampanii  i formalności
Ocena współpracy przez obie strony

Po zakończeniu kampanii każda ze stron ocenia drugą. Specjalny formularz pozwala wystawić po trzy oceny, gdzie brane są pod uwagę jakość współpracy, szybkość reakcji i komunikacja. Takie oceny oraz uwagi są później dostępne w panelu dla wszystkich stron. Pozwalają lepiej dobrać influencerów do współpracy.

Ocena współpracy  przez obie strony
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 45 1240 1170 1111 0010 5429 3648

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top