Influencer marketing

Współpracuj z blogerami i vlogerami w efektywny
i wygodny sposób
przez platformę WhitePress.
Załóż konto
Łączymy blogerów i vlogerów z reklamodawcami
Reklamodawcy mogą wygodnie wyszukać influencerów, zlecić im działania i rozliczyć się po zaakceptowaniu prac. Komunikacja pomiędzy stronami jest formalna, ale elastyczna.
Zobacz jakie to łatwe!
KROK 1 Określasz cele - brief
Twoja kampania zaczyna się od briefu, który opisuje Twoje cele, grupę docelową, sposób współpracy z influencerami. Kreator briefu jest prosty i intuicyjny.
KROK 2 Dobierasz influencerów
Możesz skorzystać z naszej wyszukiwarki blogerów i vlogerów lub zlecić redakcji dobór odpowiednich osób do Twojej kampanii.
KROK 3 Realizujesz kampanię
Influencerzy realizują działania zgodnie z briefem, Ty obserwujesz i kontrolujesz kolejne etapy. Cała komunikacja jest prowadzona przez platformę.
ZAŁÓŻ KONTO Rozpocznij swoją
pierwszą kampanię!
Zarejestruj się
Influencerzy
w platformie
Liczba influencerów w platformie
Zasięg sumaryczny (live)
1364 blogi
29.3 mln unikalnych odsłon
602 kanały Youtube
35 mln subskrybentów
1629 fanpage i grup Facebook
34.4 mln fanów
441 kont Twitter
1.3 mln obserwujących
1817 kont Instagram
48.8 mln obserwujących
212 konta Snapchat
1.5 mln obserwujących
86 kont LinkedIn
25.8 tys. obserwujących
2016 aktywnych influencerów
2353 ofert influencerów
Influencer marketing nigdy jeszcze nie był tak dostępny i efektywny.

Łatwo wyszukuj influencerów

Rozbudowane informacje i opis ofert, tylko aktywne i zweryfikowane profile, wiele kryteriów wyszukiwania, dostęp do opinii ze współpracy z influencerem, możliwość tworzenia i eksportowania ofert.

Elastycznie, ale formalnie komunikuj się z blogerami i vlogerami

Wygodny kreator briefu – możliwość negocjacji warunków współpracy, wbudowany czat i wysyłka multimediów, obsługa wieloetapowych kampanii.

Odbierz bonusy i przywileje dla reklamodawców

Minimum formalności – rozliczenia oparte o fakturę, darmowa analityka zaangażowania czytelników (blog), pomoc redakcji przy wyborze influencerów, jeden panel i dostęp do wszystkich usług WhitePress.
Funkcje modułu Influencer Marketing w
Przegląd i filtrowanie profili influencerów

Każdy zarejestrowany użytkownik platformy dostaje dostęp do aktualnej bazy influencerów. W bazie znajdują się dokładne opisy i parametry dotyczące ich zasięgów. Rozbudowane filtry wyszukiwania oraz przykłady przeprowadzonych kampanii pozwalają w szybki sposób wybrać blogerów i vlogerów do współpracy. Lista influencerów jest codziennie aktualizowana i zwiększa się o 100-200 profili miesięcznie. Influencer może posiadać wiele ofert współpracy z różnymi cenami w zależności od zakresu usług.

Tworzenie ofert i eksport do XLS

Użytkownicy zainteresowani współpracą z influencerami mają możliwość tworzenia i zapamiętywania wielu zestawów profili influencerów i ich ofert. Do wszystkich wyselekcjonowanych blogerów i vlogerów można wysłać brief za pomocą jednego kliknięcia. Dodatkowo system umożliwia eksport listy influencerów do pliku XLS – funkcja ta jest użyteczna szczególnie dla agencji, które mogą przedstawić taką listę klientom według własnej polityki cenowej i w dostosowanym formacie.

Interaktywny kreator briefu

Dobry brief gwarantuje udaną współpracę przy każdym projekcie. Udostępniamy kreator dostosowany zarówno do prostych jak i rozbudowanych kampanii. Można w nim określić wiele szczegółów współpracy (np. kwestie licencji i praw autorskich). Każdy brief jest weryfikowany przez redakcję WhitePress. Nasz zespół oferuje także pomoc w uzupełnieniu kreatora.

Pomoc redakcji przy doborze influencerów

Po akceptacji redakcji brief jest wysyłany do influencerów. Klient lub agencja może wybrać oferty sam lub poprosić o przygotowanie zestawienia przez redakcję WhitePress. Zespół po otrzymaniu takiego zapytania przedstawia ofertę blogerów i vlogerów, którzy nie są widoczni w bazie. Reklamodawca dobiera influencerów tak długo, dopóki nie zamknie projektu. Wybrani influencerzy otrzymują brief i na jego podstawie tworzą indywidualne oferty.

Negocjacje i elastyczna komunikacja

Platforma umożliwia negocjację warunków współpracy. Influencerzy i reklamodawcy mogą się kontaktować na każdym etapie kampanii poprzez czat z możliwością przesyłania informacji multimedialnych. System umożliwia także udostępnianie danych adresowych w celu wysyłania produktów do testowania.

Podział kampanii na etapy

Każdą kampanię można realizować wieloetapowo. Oprogramowanie porządkuje ten proces wymagając od reklamodawców i influencerów działania i podejmowania decyzji w odpowiednich momentach. Każdy etap jest rozliczany i akceptowany osobno. Podczas kampanii strony mogą zrezygnować z wybranych etapów. Całość wspomagana jest wewnętrznym czatem oraz automatycznie generowanymi e-mailami.

Analityka i raportowanie

Już na etapie briefu reklamodawca określa wymagania dotyczące raportowania prac influencera. Po zakończeniu kampanii influencer dostarcza przez dedykowany formularz odpowiednie raporty. W przypadku publikacji na blogach można skorzystać z bezpłatnego kodu śledzenia WhitePress, który weryfikuje jakość ruchu i zaangażowania użytkowników. W najbliższych miesiącach zostaną wdrożone specjalne funkcje śledzące skuteczność współpracy w social mediach.

Rozliczenie kampanii i formalności

Rozliczenie kampanii jest proste i nie wymaga podpisywania umowy o dzieło. Po zrealizowanych kampaniach wystarczy podpiąć w panelu rachunek. Influencer otrzymuje wynagrodzenie dopiero po akceptacji kampanii (lub etapu) przez reklamodawcę - do 24 godzin. Wszelkie elementy dotyczące rozliczeń podatkowych (i ew. ZUS) są po stronie WhitePress. Reklamodawca ma dostęp do wszystkich kampanii w jednym miejscu. Może analizować ich przebieg, komunikację oraz skuteczność.

Ocena współpracy przez obie strony

Po zakończeniu kampanii każda ze stron ocenia drugą. Specjalny formularz pozwala wystawić po trzy oceny, gdzie brane są pod uwagę jakość współpracy, szybkość reakcji i komunikacja. Takie oceny oraz uwagi są później dostępne w panelu dla wszystkich stron. Pozwalają lepiej dobrać influencerów do współpracy.

Wymagania
dla influencerów
Z każdym blogerem i vlogerem kontaktujemy się osobiście, weryfikujemy jego ofertę, opis i parametry.
Ty nie musisz już tego robić.
Załóż konto
Masz pytania?
Napisz do nas: