Poznaj wyniki badania i dowiedz się więcej o tym, jak wyglądają kwestie finansowe w agencjach digital marketingowych i z jakimi wyzwaniami mierzą się obecnie tego rodzaju biznesy, by utrzymać rentowność. Zapytaliśmy setki pracowników i właścicieli agencji, a teraz prezentujemy najciekawsze wnioski z ankiety.
Ile powinny kosztować poszczególne usługi, żeby agencja była dochodowa i mogła się rozwijać? Jak wyceniać pracę specjalistów i rozliczać klientów? Zapoznaj się z wynikami przeprowadzonych przez nas badań – sprawdź, jakie są w Polsce najpopularniejsze formy rozliczeń i średnie marże.
Skalowanie biznesu jest kluczowe dla przyszłości Twojej agencji, dlatego tak ważne jest odpowiednie dostosowanie oferty i odpowiednie sporządzanie wyceny dla klienta. Aby ułatwić te procesy, w tej sekcji dostarczyliśmy cennych informacji i dodaliśmy wzór oferty agencyjnej, który może pomóc Ci opracować własną.