Efektywne działanie agencji marketingowej jest uzależnione od wielu czynników – sprawnego zarządzania projektem przez team leadera, podtrzymywania relacji z fanami marki przez social media managera czy niepowtarzalnych pomysłów copywritera. Jakie aplikacje i narzędzia powinni znać specjaliści ds. marketingu internetowego? Sprawdźmy, co oferują darmowe i płatne rozwiązania, które wspierają kreatywne i strategiczne działania.
Prowadząc działalność, trzeba przede wszystkim odpowiadać na potrzeby klientów, ale pamiętaj, że to reklama jest dźwignią handlu. Bez odpowiedniej promocji usług i umacniania brandu trudno będzie wyprzedzić konkurencję, dlatego ten rozdział poświęciliśmy marketingowym aspektom prowadzenia agencji, zapytaliśmy o to również ekspertów.
Przeczytaj, w jaki sposób zadbać o atrakcyjność oferty i przyciągać klientów oraz jak budować agencję na bazie marki osobistej. Dowiesz się także, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i które działania możesz automatyzować. Dodatkowo przygotowaliśmy poradnik, jak zdobywać zlecenia, uczestnicząc w przetargach publicznych.