Program edukacyjny
dla agencji

Artykuły ekspertów, raporty, darmowe materiały do pobrania

Team w agencji może się składać z kilkunastu, kilku, a nawet jednej czy dwóch osób. Jednak nawet w przypadku jednoosobowej działalności konieczne jest pozostawienie niektórych zadań innym – zewnętrznym wykonawcom. Jak rozdzielać zadania, rekrutować pracowników i wybierać najkorzystniejsze formy współpracy, aby dowozić klientom efekty?

W tym zestawieniu podajemy szereg wskazówek odnośnie budowania zespołu i zatrudniania pracowników. Podpowiadamy też, jakie wirtualne rozwiązania masz do dyspozycji i jak zadbać o employer branding w dużej agencji.

Jak budować zespół i kiedy stosować outsourcing?
Tworzenie zespołu w agencji digital marketingowej od pierwszego pracownika
Tworzenie zespołu w agencji digital marketingowej od pierwszego pracownika

Początki wielu firm wyglądają podobnie: założyciel-specjalista postanawia oferować swoje usługi na własny rachunek. Z czasem zdobywa nowych klientów i z jednoosobowej działalności staje się pracodawcą. Taką samą ścieżką przechodzą założyciele małych agencji digital marketingu, a decyzja o przejściu do modelu pracy zespołowej wymusza na nich zmianę sposobu myślenia o biznesie.

Pani na zdjęciu z uśmiechem opracowuje strategię employer branding
Employer branding od podszewki – jak budować markę pracodawcy w branży digital

Czy wiesz, czym jest employer branding i jak bardzo wpływa na budowanie lojalnych i skutecznych zespołów w agencji? Prowadząc dobrze prosperujący biznes, warto dbać nie tylko o klientów i leady, ale także o pracowników, bo to od nich zależy rozwój usług i jakość ich realizacji. Dowiedz się jak budować i pielęgnować markę pracodawcy, dlaczego to tak ważne i poznaj przykłady dobrych praktych employer brandingowych w branży.

Ponad 94900 portali, 8100 influencerów, 1400 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto