Social Media opanowały komunikację w Internecie. Pod koniec 2016 roku Facebook posiadał 1,65 miliarda aktywnych profili, co oznacza, że co 4 człowiek na Ziemi ma założone konto.  Nic więc dziwnego, że reklama z tradycyjnych mediów przeniosła do Social Mediów. 

Ten dział to przewodnik po mediach społecznościowych. Znajdziecie tutaj serię tutoriali ułatwiających poruszanie się po świecie Social Mediów.  Początkujący znajdą odpowiedź na pytanie o podstawowe funkcjonalności SM, a zaawansowani znajdą informację o tym jak wykorzystywać SM w marketingu i reklamie.

Znajdują się tutaj także case study kampanii reklamowych, a także przegląd możliwości jakie dają marketerom media społecznościowe. 

Social Media
Czy Nasza-klasa.pl to cmentarzysko profili?

Nasza-klasa.pl - kiedyś najpopularniejszy serwis społecznościowy, dzisiaj miejsce wymarłych profili? Pierwsze medium społecznościowe, które połączyło Polaków, wydawałoby się, powinno wywiesić kartkę "nieczynne". Sprawdź jak radzi sobie rodzima Nasza Klasa w dobie hegemonii Facebooka i innych Social Mediów.

Tinder - co to jest i jak działa. Randkowanie w sieci

Tender to aplikacja której celem jest łączenie ludzi w świecie wirtualnym i przenoszenie ich znajomości do świata realnego. I choć głównym zamierzeniem nie było randkowanie to dzisiaj Tinder służy przede wszystkim do poznawania płci przeciwnej. Czy można go wykorzystać w kampaniach marketingowych? Pierwsze akcje Tinder ma już za sobą!

Wydarzenie na Facebooku
Facebook. Jak zaprosić wszystkich znajomych na wydarzenie?

Większość wydarzeń odbywających się w offlinie ma swoje odpowiedniki na Facebooku. Promowanie eventu w social media nie jest jednak tak proste, jak może się wydawać. Najlepiej zacząć od zbiorczego zaproszenia na wydarzenie. W artykule znajdziesz narzędzia, które pomogą Ci zrobić to szybko i bezproblemowo.

like Facebook
Facebook. Jak założyć fan page na Facebooku dla swojego bloga

Posiadasz bloga i nie wiesz jak rozpocząć promocję? Podstawowym krokiem jest założenie fanpage'a na Facebooku, który pomaga w  generowaniu dodatkowego ruchu na blogu. Na Facebooku Influencer buduje i kreuje wizerunek, nawiązuje bezpośredni kontakt z fanami i buduje relacje Influencer - czytelnik. Zobacz jak założyć fan page'a na Facebooku oraz naucz się wykorzystywać narzędzia do jego promocji.

Jak dobrze prowadzić komunikację w social media?

Twój blog jest niejako Twoim dzieckiem...? Pełen zapału i ambicji do zawojowania w blogosferze myślisz, że udało Ci się zrobić wszystko aby przyciągnąć użytkowników, jednak trzeba przemyśleć jedną ważną rzecz, jaką jest aktywność w social media. Dlaczego warto inwestować w ten kanał komunikacji? W tym artykule dowiesz się, kiedy przyda Ci się Snapchat lub Twitter i dlaczego warto wykorzystać różne miejsca do publikacji swoich wpisów.

Ponad 3800 portali, 1700 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto