Influencer marketing (influencer w wolnym tłumaczeniu to osoba wpływowa, przywódca opinii) to dziedzina marketingu bazująca na rozpoznawalności i pozycji osób zaangażowanych w promocję. Influencerem może być bloger, vloger, właściciel popularnego konta w mediach społecznościowych lub ekspert w danej dziedzinie dzielący się swoją opinią w Internecie.

Największą zaletą współpracy z influencerem przy promocji marki jest duża wiarygodność jego komunikatów. Opinia wpływowej osoby jest nie tylko bardziej autentyczna od tradycyjnych reklam, ale owocuje dużo większym zaangażowaniem odbiorców. Influencer marketing przypomina marketing rekomendacji, jednak koncentruje się wyłącznie na opinii wpływowych internautów.

Influencer marketing - zobacz możliwości platformy WhitePress >>

Influencer marketing
influencer marketing - e-book dla reklamodawców, agencji, blogerów i vlogerów
Influencer Marketing - praktyczny e-book

Kilkadziesiąt zaangażowanych osób, setki godzin pracy. Tak powstał e-book o influencer marketingu. Przeznaczony jest dla osób i firm, które chcą lub już współpracują z influencerami, to także lektura dla blogerów oraz vlogerów. Cenne porady i ogromna dawka motywacji.

Wtyczki do Wordpressa. 5 ciekawych wtyczek, które ułatwią Ci blogowanie!

Wordpress oferuje możliwość tworzenia wtyczek, które rozszerzają funkcjonalność serwisów. Przedstawiamy wybór bezpłatnych pluginów, dzięki którym samo prowadzenie bloga dużo łatwiejsze i bardziej efektywne. Instalacja wtyczek zajmuje kilka sekund i nie wymaga posiadania specjalistycznej wiedzy, a ich działanie znacząco wpływa na funkcjonalność i popularność naszej strony.

Google Analytics - Święty Graal blogerów

Połączenie Google Analytics z blogiem trwa zaledwie kilka minut. Zobacz jak zrobić to krok po kroku, by móc analizować ruch na blogu i zachowania czytelników. Statystyki z Google Analytics są również wartościowe dla agencji i reklamodawców, dlatego warto je mieć!

Gala Twórców Blog Roku
Blog roku krok po kroku. Jak wygrać konkurs?

Konkurs z ponad dziesięcioletnią historią cieszy się ogromną popularnością wśród blogerów i vlogerów. Nic dziwnego, tytuł Bloga Roku to szansa na popularność i nowe propozycje współpracy. W artykule znajdziesz zasady udziału w konkursie, laureatów i patenty na sukces.

Jak założyć bloga w WordPressie? Krok po kroku

Wordpress.com to platforma, która daje możliwość wygodnego i profesjonalnego blogowania bez posiadania informatycznej wiedzy, Natomiast Wordpress.org oferuje profesjonalny CMS, który możesz zainstalować na własnym serwerze i stworzyć bloga pod własną domeną. Dowiedz się, która z tych dwóch opcji będzie dla Ciebie najlepsza!

Zakładanie bloga na Blogspocie.
Załóż bloga na Blogspocie. Tutorial krok po kroku!

Blogspot/Blogger to jedna z najpopularniejszych platform blogerskich, na której możesz założyć darmowego bloga. Jeśli zamierzasz prowadzić bloga to własnie w tym artykule znajdziesz wskazówki jak krok po kroku przejść przez rejestracje, wybór szablonu i pierwsze publikacje. Powodzenia!

Szablony Wordpress - lista darmowych i sprawdzonych źródeł

Nie ocenia się książki po okładce, ale w przypadku bloga wizerunek jest bardzo ważny. Decyduje o tym czy czytelnik zostanie z nami na dłużej. Dlatego też decyzja o wyborze szablonu powinna być przemyślana i dostosowana do charakteru bloga. Przygotowaliśmy dla Was 6 źródeł, w których znajdziecie inspirujące szablony dla Wordpressa, by Wasz blog był atrakcyjny i zachęcał do odwiedzin.

video marketing
Video Marketing czyli praktycznie o video na papierze

YouTube uczy, YouTube bawi, YouTube rządzi w mediach interaktywnych. Coraz większa liczba użytkowników Internetu chętniej obejrzy niż przeczyta instrukcję obsługi sprzętu AGD czy nowego tuszu do rzęs. Facebook, Twitter, Snapchat, Periscope i inne aplikacje umożliwiają publikację treści video, z czego coraz częściej korzystają użytkownicy. Nadchodzą nowe czasy - video wypiera słowo pisane.

wojciech-wawrzak-prakreacja
Prawo w branży kreatywnej - 5 pytań do prawnika

Wywiad z Wojciechem Wawrzakiem (autorem bloga praKreacja) to lektura obowiązkowa dla wszystkich twórców, którzy na codzień mają styczność z takimi zagadnieniami, jak: prawo autorskie, licencje Creative Commons czy umowy cywilnoprawne. Specjalnie dla nas Wojciech odpowiada na 5 pytań dotyczących zagadnień prawnych w branży kreatywnej.

font
Jak wybrać odpowiedni font na bloga?

Nie sposób przedstawić zagadnienia doboru kroju pisma, nie znając podstaw typografii. Każdy początkujący bloger prędzej czy później będzie musiał podjąć decyzję o wyborze fonta. Najlepiej wybrać taki, który odzwierciedla charakter bloga lub naszej marki. Poniżej przedstawiamy mini przewodnik po pasjonującym świecie typografii.

logo-twoje diy
Vine bez tajemnic - wywiad z Kasią Ogórek, TwojeDIY

Kasia Ogórek - blogerka, która prowadzi i tworzy największego polskiego bloga „Zrób to sam” twojediy.pl. Codziennie inspiruje Polaków do handmade, własnoręcznego dekorowania domu, podpowiada jak przeprowadzić remont i żyć kreatywnie. Tworzy też największe polskie konto na Vine, gdzie pokazuje 6-sekundowe filmy DIY, które kupuje między innymi amerykański McDonalds.

współpraca z YouTuberami
Współpraca z YouTuberami - 10 przykazań

Wideo na YouTube jest angażujące, utrzymuje uwagę widza, jest oglądane zdecydowanie dłużej niż reklamy telewizyjne, a widzowie mogą na bieżąco komentować i oceniać film oraz udostępniać go znajomym. Jest też świetnie mierzalne – i to w czasie rzeczywistym. Do tego widzowie YouTube skupieni są wokół digital influencerów – najbardziej wiarygodnych i wpływowych osób dla większości millenialsów.

Ponad 3500 portali, 1400 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto