Chcesz przekazać influencerowi podarunek, ale nie wiesz w jaki sposób go rozliczyć? Zastanawiasz się czy lepiej jest wykorzystać wymianę barterową, czy raczej udostępnić swój produkt w promocyjnej cenie? Zobacz która metoda w Twojej sytuacji najbardziej się opłaca. W artykule radca prawny Rafał Bartosik stara się rozwiać wszelkie wątpliwości dot. rozliczeń z influencerami.
Influencer marketing (influencer w wolnym tłumaczeniu to osoba wpływowa, przywódca opinii) to dziedzina marketingu bazująca na rozpoznawalności i pozycji osób zaangażowanych w promocję. Influencerem może być bloger, vloger, właściciel popularnego konta w mediach społecznościowych lub ekspert w danej dziedzinie dzielący się swoją opinią w Internecie.
Największą zaletą współpracy z influencerem przy promocji marki jest duża wiarygodność jego komunikatów. Opinia wpływowej osoby jest nie tylko bardziej autentyczna od tradycyjnych reklam, ale owocuje dużo większym zaangażowaniem odbiorców. Influencer marketing przypomina marketing rekomendacji, jednak koncentruje się wyłącznie na opinii wpływowych internautów.
Influencer marketing - zobacz możliwości platformy WhitePress >>
Zachęcamy do lektury!