Sprawdź czy Google News jest dla Ciebie, czy powinieneś skorzystać z tego rozwiązania i czy będzie się to opłacało. W artykule znajdziesz wszystkie niezbędne dane w tym temacie.
Inbound marketing jest strategią, która w dużej mierze jest oparta o działania umożliwiające użytkownikowi internetu znalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego. Strategie tzw. "marketingu przychodzącego" powstały, aby uwolnić się od nachalnej reklamy i dać użytkownikowi coś więcej, czyli - w tym przypadku - dobrą treść. Przykładami takich działań są:
- promocja firmy/treści w social media,
- content marketing,
- stworzenie oraz prowadzenie bloga powiązanego z branżą,
- SEO - w postaci optymalizacji pod wyszukiwarkę i dobór odpowiednich słów kluczowych,
- marketing wirusowy.
Celem inbound marketingu jest dostarczenie atrakcyjnej treści użytkownikowi i popularyzowanie jej w social media. Jego założeniem jest to, że atrakcyjna treść sama się wypromuje - użytkownicy będą ją sami udostepniać, bez dodatkowych kosztów. Jednym z najważniejszych skutków dobrze przeprowadzonej kampanii inbound marketingowej jest nawiązanie trwałej relacji ze swoimi odobiorcami.