Inbound marketing


Inbound marketing jest strategią, która w dużej mierze jest oparta o działania umożliwiające użytkownikowi internetu znalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego. Strategie tzw. "marketingu przychodzącego" powstały, aby uwolnić się od nachalnej reklamy i dać użytkownikowi coś więcej, czyli - w tym przypadku - dobrą treść. Przykładami takich działań są:

  • promocja firmy/treści w social media,
  • content marketing,
  • stworzenie oraz prowadzenie bloga powiązanego z branżą,
  • SEO - w postaci optymalizacji pod wyszukiwarkę i dobór odpowiednich słów kluczowych,
  • marketing wirusowy.

Celem inbound marketingu jest dostarczenie atrakcyjnej treści użytkownikowi i popularyzowanie jej w social media. Jego założeniem jest to, że atrakcyjna treść sama się wypromuje - użytkownicy będą ją sami udostepniać, bez dodatkowych kosztów. Jednym z najważniejszych skutków dobrze przeprowadzonej kampanii inbound marketingowej jest nawiązanie trwałej relacji ze swoimi odobiorcami.


copywriting
Gdzie warto zlecać treści i jaki jest ich koszt?
Treści na swoją stronę i do działań content marketingowych możesz tworzyć sam. Możesz też zlecić to komuś, kto jest zdecydowanie bardziej doświadczony w tym temacie. Mowa oczywiście o copywriterze. Zobacz, jak copywriter może Ci pomóc oraz jakie stawki za artykuły są aktualne.
ruch brandowy
Zapytania brandowe w inbound marketingu i SEO
W poniższym wpisie poruszone zostały istotne kwestie związane z ruchem brandowym, czyli zawierającym nazwę marki w zapytaniu wpisywanym w wyszukiwarce. Ruch ten znacząco różni się od większości ruchu przychodzącego z organicznych wyników wyszukiwania.
Blogi Google
Nie wiesz, czy i jak prowadzić blog firmowy? Spójrz, jak robi to Google.
Coraz więcej firm decyduje się na blog, lecz nie do końca wie, jak go prowadzić. Jednak wciąż jest wiele takich, które trzeba przekonywać, że ten kanał komunikacji jest świetnym rozwiązaniem. O potencjale działań blogerskich sporo wie firma Google - możecie być zaskoczeni, jak długo prowadzi już swoje blogi i jak jest ich wiele.
statystyki na Twitterze
Twitter - jak dystrybuować własne treści i mierzyć ich zasięg
Twitter, między innymi przez brak powszechnego dostępu do systemu reklamowego, nie jest tak popularny jak Facebook, lecz niewątpliwie ma spory potencjał przy wspieraniu działań content marketingowych. Trzeba tylko wiedzieć, jak dystrybuować treści i analizować skuteczność prowadzonych kampanii.
darmowe i płatne zdjęcia
Darmowe i płatne zdjęcia - czyli legalne publikowanie w sieci
Google, Pinterest czy Bing to baza niezliczonych grafik, które kuszą blogerów, właścicieli stron internetowych i użytkowników portali społecznościowych. Mimo że treści są ogólnodostępne i bez problemu można je wkleić do artykułów o różnorakiej tematyce, większość zapomina, że dostępność, a wolność wykorzystania to nie to samo.
Bloguj, inspiruj, zarabiaj!
Stworzyliśmy nowy moduł dla influencerów.
Zarejestruj się
Zapytaj o ofertę SEO.
Zintegrowane usługi SEO
dla wymagających.
Napisz do nas
Skuteczne narzędzie
wspierające e-Marketing.
Zobacz jak działa platforma
Sprawdź możliwości
Śledź nas na
Facebooku
Zobacz również
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 45 1240 1170 1111 0010 5429 3648

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top