Niektóre produkty lub usługi objęte są ograniczeniami prawnymi w zakresie działań reklamowych i promocyjnych. Są to tzw. treści wrażliwe, do których należą takie obszary tematyczne jak erotyka, olejki CBD, kryptowaluty i inne. Przeczytaj szczegółowy opis zasad publikacji tego rodzaju treści i dowiedz się, na co zwracać szczególną uwagę, by robić to legalnie.
Świetnie zdajemy sobie sprawe z tego, że nieznajomość prawa szkodzi. Dlatego też postanowilismy stworzyć w naszym serwisie kategorię aspekty prawne, w której przedstawiać będziemy informacje dotyczące uregulowań prawnych dotyczących sfery Internetu, w szczególności branży marketingu internetowego.
Omawiamy tu na przykład kwestię ograniczeń prawnych w reklamie i content marketingu, podpowiadamy też, jak rozliczyć przychody z bloga lub strony internetowej. Zachęcamy także do zapoznania się z przygotowanym przez prawnika Umowami o dzieło na działania Content Marketingowe. Mamy nadzieje, że te i inne tematy tutaj podjęte pomogą wielu z Was odnaleźć się w zawiłościach prawa.