100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Zawodowo lub hobbistycznie zajmujesz się content marketingiem, social media, SEO lub PR, słowem – szeroko pojętą branżą interaktywną? Chcesz wiedzieć, kto jest kim w sieci? Szukasz inspiracji, mentora lub specjalisty w konkretnej dziedzinie? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę i chciałbyś uczyć się od najlepszych? Poniżej przedstawiamy listę, jakieś jeszcze nie stworzył nikt – subiektywny wybór 100 najbardziej inspirujących osób branży w Polsce. Jeśli jeszcze nie znasz tych nazwisk, koniecznie powinieneś to nadrobić!
Dwudniowe szkolenie SEO & CM w Warszawie 16-17.10.2017 w cenie 776 zł.
Zapisz się

Michał Barański

 

Brański Michał

Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska, odpowiedzialny za strategię oraz rozwój głównych marek, portali i serwisów Grupy WP. „Lider Biznesu 2014”, według 48. Rankingu Forbesa i „Gracz Roku 2015” – kategoria „Nowe Technologie” – wg Forbes (tytuły otrzymał wraz z Jackiem Świderskim i Krzysztofem Sierotą za transakcję kupna Wirtualnej Polski od TP S.A). „Człowiek Roku 2014” w konkursie Mixx Awards. Laureat Webstara w kategorii „Człowiek Roku Polskiego Internetu” [2006] i Nagrody Przedsiębiorca Roku [2004] w kategorii Nowy Biznes konkursu Ernst & Young. Zainteresowania: literatura XX wieku i współczesna, teoria mediów, socjologia. Gra namiętnie i z powodzeniem w squasha.

Profil social media: https://www.facebook.com/michal.branski

Bartnik Krzysztof

 

Bartnik Krzysztof

Od 2008 roku prowadzi znany portal dla właścicieli sklepów internetowych i osób zainteresowanych e-commerce pod adresem eKomercyjnie.pl. Jest redaktorem naczelnym serwisu oraz autorem licznych poradników, głównie w kontekście zwiększania sprzedaży w Internecie. Konsultuje i doradza projektom z zakresu e-commerce. Pomysłodawca i organizator ogólnopolskiej akcji Dzień Darmowej Dostawy w Polsce.

Bhandari Viren

 

Bhandari Viren

Pochodzi z Indii, mieszka w Polsce od 2001 roku. Jest współzałożycielem Avantigroup, prowadzi także dziewięć sklepów internetowych. Najpopularniejszy to Skarpetkowo.pl. Przyczyną jego sukcesu jest specyficzne podejście do e-marketingu i komunikacji z klientami oraz wykorzystywanie mediów społecznościowych i badań konsumenckich. Publikował m.in. w THINKTANK - jesienią 2011 roku. Prowadzi także na Youtube kanał "Viren Gotuje".

Białek Maciej

 

Białek Maciej

Jest twórcą międzynarodowego serwisu PIXERS, który zajmuje się produkcją wielkoformatowej sztuki użytkowej, np. fototapet. Maciej Białek jest także współtwórcą i inwestorem w PCDOC – ogólnopolskiej sieci pogotowia komputerowego oraz oprogramowania SHU.yt, pozwalającego dzielić się zdjęciem online w 0,3 sekundy.

Profil social media: https://www.facebook.com/bialazz

Blak Rahim

 

Blak Rahim

CEO i założyciel grupy click community, która jest agencją mediów społecznościowych oraz platformą aplikacji „click apps”. Koncentruje się na marketingu społecznościowym, ze szczególnym naciskiem na social commerce i social CRM. Zajmuje się także rozwijaniem produktów marketingowych i startupów w modelu SAAS i cloud marketing. Swój najnowszy startup "edrone" pozycjonuje jako "Pierwszy CRM dla e-commerce". Absolwent ASP w Krakowie i MBA w Łodzi. Jest członkiem rady przedsiębiorców ASP w Krakowie, prowadzi zajęcia z e-marketingu i social media na MBA w Łodzi i WSE w Krakowie.

Profil social media: https://www.facebook.com/rahim.blak

Brzeziński Kamil

 

Brzeziński Kamil

Jest właścicielem metroblog.pl, w którym opisuje relacje społeczeństwa z nowymi technologiami. Konsultant i szkoleniowiec z zakresu technologii i produktów mobilnych. Kamil Brzeziński jest właścicielem mobilna.pl, trudniącej się w projektowaniu, nadzorowaniu i testowaniu aplikacji mobilnych obecnych na rynku. Zajmuje się także wdrażaniem popularnych produktów na telefony, np. Gazeta.pl LIVE, będąc szefem zespołu aplikacji w Agorze. Od października br. odpowiada również za strategię rozwoju technologii wideo w Agorze. W przeszłości pracował dla Grupy Allegro, czy GG Network.

Profil social media: https://www.facebook.com/mobilny

Brzózka Rafał

 

Brzoska Rafał

Wielki popularyzator e-commerce w Polsce. Jest twórcą i współwłaścicielem Grupy Integer.pl – integer.pl, do której należą Paczkomaty® InPost – największa na świecie sieć terminali do samodzielnego nadawania i wysyłania przesyłek oraz InPost - największy prywatny operator pocztowy w Polsce. Odważna strategia w połączeniu z innowacyjnym podejściem do biznesu od kilku lat w znaczący sposób wpływa na wzrost jakości usług branży pocztowo-kurierskiej, zarówno krajowej, jak również międzynarodowej. Spółka zarządzana przez Rafała Brzoskę inicjuje i realizuje nowatorskie projekty biznesowe, promując w ten sposób innowacyjne rozwiązania ‘made in Poland’.

Profil social media: https://www.facebook.com/rafal.brzoska.58

Chmielewski Piotr

 

Chmielewski Piotr

Założyciel agencji Social Media Now, która specjalizuje się w efektywnościowych kampaniach reklamowych na Facebooku - została wyróżniona przez Facebooka, na globalnej stronie prezentującej najciekawsze studia przypadku z całego świata. Doradca i szkoleniowiec. Od 2010 roku przeprowadził ponad 500 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. W jego zajęciach biorą udział marketingowcy, przedsiębiorcy oraz pracownicy agencji marketingowych, których celem jest optymalizacja działań reklamowych w mediach społecznościowych. Prowadzi szkolenia w Polsce oraz w Wielkiej Brytanii. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Szkoły Trenerów Biznesu FRDL.

Profil social media: https://www.facebook.com/chmielewski

Cybulski Arkadiusz

 

Cybulski Arkadiusz

Prezes zarządu i współtwórca Gamfi. Obecnie firma jest liderem gamifikacji na polskim rynku. W Gamfi odpowiada za strategię, zarządzanie i rozwój biznesu. Dotychczas Arek Cybulski zajmował się promocją, sprzedażą, zarządzaniem, projektowaniem, produkcją oraz nauką tworzenia gier komputerowych. Doświadczenie zdobywał w Polkomtel – gry mobilne, one2tribe – gry internetowe (tytuły: Wiedźmin, Versus, Neuroshima). Założył także szkołę tworzenia gier komputerowych – Digital Frontier. Jest również jednym z sygnatariuszy Krajowej Izby Gospodarki Cyfrowej oraz Członkiem Rady KIGC.

Profil social media: https://www.facebook.com/arek.cybulski

Cyran Jakub

 

Cyran Jakub

W branży jest od 2003 roku. Obecnie rozwija narzędzia marketing automation i RTB, GO.PL. Występuje na licznych konferencjach, jest także wykładowcą studiów podyplomowych na Politechnice Białostockiej. Wcześniej zajmował się pozycjonowaniem i linkami sponsorowanymi. Był organizatorem wydarzeń mających na celu pomoc młodym przedsiębiorcom w zdobyciu kontaktów i doświadczenia. Podczas ostatnich Ekomersów zajął II miejsce w kategorii: Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce.

Profil social media: https://www.facebook.com/jakubcyran

Czaplicka Monika

 

Czaplicka Monika

Założycielka agencji social media Wobuzz. Tworzy fanpage  “Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” oraz bloga czaplicka.eu. Napisała książkę “Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media”, która doczekała się dodruku w bardzo krótkim czasie od pierwszego wydania. Bierze udział w wielu konferencjach i wydarzeniach branży oraz prowadzi szkolenia. W branży social media pracuje już od 8 lat

Profil social media: https://www.facebook.com/monikaczaplicka

Dutko Maciej

 

Dutko Maciej

Stworzył i zarządza internetową Grupą Dutkon.pl. W jej skład wchodzą m.in.:
blog ekspercki AkademiaInternetu.pl, firma audytująca oferty sprzedażowe Audite.pl,  firma edytorska Korekto.pl, sklep internetowy RepublikaWiedzy.pl, projekt szkoleniowy „E-biznes do Kwadratu”. Autor bestsellerowych książek z zakresu e-commerce (m. n. „E-biznes. Poradnik praktyka”, „E-biznes po godzinach” oraz „Biblia e-biznesu”, która w maju 2014 otrzymała pierwsze miejsce i nagrodę „Economicus” przyznawaną przez „Gazetę Prawną” w kategorii „Najlepszy poradnik ekonomiczny”). W 2014 r. wydał też książkę i audiobooka „Efekt tygrysa” – pierwszą w pełni polską publikację z zakresu budowy marki osobistej.

Profil social media: https://www.facebook.com/dutkon

Dziadkiewicz Kamil

 

Dziadkiewicz Kamil

W branży od 2010 roku. Zaczynał w firmie Ostryga jako moderator social media. Następnie pracował jako Project Manager na rzecz Agencji Społem Sp. z o.o. oraz Project Manager w Social Five, gdzie zajmował się m. in. realizacją i przygotowaniem strategii w social media czy przygotowywaniem treści i moderacją profili marek w social media. Obecnie działa na rzecz Omni3D, gdzie pracuje jako Technology Evangelist. Jest także autorem pierwszego vloga w historii druku 3d w Polsce – Realisty Markera.

Profil social media: https://www.facebook.com/dziadzie

Dziedzic Karol

 

Dziedzic Karol

Twórca i pomysłodawca Polskich SEO Hangoutów. Z branżą marketingu internetowego związany od 4 lat. Prelegent oraz szkoleniowiec na wielu spotkaniach i  konferencjach branżowych. Rising Star na polskim forum dla webmasterów Google. Obecnie aktywnie dzieli się swoją wiedzą z zakresu SEO oraz SEM prowadząc szkolenia z Google Analytics oraz Adwords jako certyfikowany specjalista. Pełni stanowisko Director of Online Marketing w agencji Brandman.pl.

Profil social media: https://www.facebook.com/k.w.dziedzic

Dziedzic Maciej

 

Dziedzic Maciej

Jest ekspertem ds. mediów społecznościowych. Obecnie pracuje w komórce ZenithOptimedia - New Cast, gdzie odpowiada za strategię w mediach społecznościowych oraz za działania content marketingowe. Współpracował z takimi klientami jak np. Sephora Polska czy Lipton. Ponadto do niedawna udzielał się  w unhuman.pl – sklepie internetowym związanym z kulturą hip-hopową i polskim rapem. Tworzy także autorski projekt maciejdziedzic.pl o marketingu muzycznym.

Profil social media: https://www.facebook.com/maciej.dziedzic.dudziu

Fiedoruk Tomasz

 

Fiedoruk Tomasz

Współzałożyciel spółki FBB sp. z o.o., członek zarządu oraz Chief Marketing Officer w hostingu zenbox.pl (koordynuje w nim takie przedsięwzięcia jak DDD Dzień Darmowej Dostawy). Na co dzień zajmuje się wypracowywaniem strategii rozwoju firm i produktów oraz planowaniem komunikacji. Od wielu lat związany również z polską blogosferą (w zenbox.pl pomaga np. przy Blog Forum Gdańsk). Założyciel i autor bloga o nowych technologiach IT Tech Blog http://ittechblog.pl.

Profil social media: https://www.facebook.com/tomasz.fiedoruk

 

Fornalski Paweł

 

Fornalski Paweł

Paweł Fornalski ma 34 lata, i przy tym 17-letnie doświadczenie w projektach internetowych. Znany głównie jako prezes zarządu IAI S.A., gdzie posiada tytuł Founder & CEO. IAI S.A. jest spółką notowaną na giełdzie NewConnect, dostarczającą od 15 lat usługę  IAI-Shop.com obsługującą kompleksowo profesjonalne sklepy internetowe.  Dzięki zapewnieniu swobody konfiguracji i wyglądu, bezpieczeństwa oraz świetnego stosunku ceny do jakości i możliwości, korzysta z niego już ponad 2500 sklepów internetowych, generując rocznie łączne obroty na sumę 2,5 miliarda zł w Polsce. Obecnie pochłania go głównie wprowadzanie usług IAI na rynek niemiecki i brytyjski, pod nazwą IdoSell Shop. Wymyślił i promuje obecnie także nową usługę IdoSell Booking, w której zmienia branżę hoteli i pensjonatów. W przeszłości prowadził również portale społecznościowe, w tym posiadał większościowy udział w portalu Hip-Hop.pl, który sprzedał w roku 2013. 

Profil social media: https://www.facebook.com/pfornalski

Frontczak Tomasz

 

Frontczak Tomasz

Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl i autor bestsellera "Marketing internetowy w wyszukiwarkach" (6000 sprzedanych egzemplarzy w 2006 roku, pierwsza pozycja w Polsce kompleksowo omawiająca zagadnienia SEM/SEO/PPC).
Współwłaściciel  firmy doradczo-szkoleniowej MaxROY.com. Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional (aktualnie Google Partner) a od 2008 roku prowadzi certyfikowane przez Google szkolenia AdWords (jeden z 3 pierwszych trenerów w Polsce). Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność przedsiębiorstwa.

Profil social media: https://www.facebook.com/frontczak

Gadzinowski Jacek

 

Gadzinowski Jacek

Od 15 lat zajmuje się publicystyką i dziennikarstwem, jest negocjatorem i kupcem oraz specjalistą sprzedaży, marketingu i komunikacji. Jednak głównie związany jest z marketingiem internetowym, sportowym oraz e-commerce. Pracował m. in. w: Amica Wronki S.A, Momentum/MCann, Agito.pl, PTC Era (T-Mobile) oraz Onet.pl /grupa ITI i Secret Service, pracował z Valhalla i Załoga G, doradzał zarządowi Lecha Poznań. Tworzy kanał na YouTube gdzie można oglądać rozmowy z ludźmi mający swoje pasje, filmy podróżnicze i sportowe. Prywatnie pasjonat wodnych sportów deskowych i podroży. Rozwija własną firmę zajmującą się produkcją video, doradztwem związanym z marketingiem internetowym i video.

Profil social media: https://www.facebook.com/jacek.gadzinowski

Głuszak Michał

 

Głuszak Michał

Właściciel agencji Well Done Marketing, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze marketingowej centrów handlowych. Pasjonat social media, jeden z administratorów największej polskiej grupy dyskusyjnej o mediach społecznościowych na polskim Facebooku.

Profil social media: https://www.facebook.com/gluszak.michal

 

Gonciarz Krzysztof

 

Gonciarz Krzysztof

Zaczynał w 1999 roku pisząc o grach komputerowych. Od 2007 umieszcza filmiki w internecie. Popularny twórca „Zapytaj Beczkę”. Prowadzi wykłady na uczelniach, programy komediowe i nie tylko, pisze i wydaje książki, prowadzi agencję zajmującą się współpracą influencerów z markami. Aktualnie mieszka w Tokio, gdzie tworzy firmę produkującą wideo.

Profil social media: https://www.facebook.com/krzysztof.gonciarz

 

Gontarek Paweł

 

Gontarek Paweł

Jest autorem popularnego bloga o pozycjonowaniu - seo.zgred.pl. Zajmuje się doradztwem i konsultingiem przy budowaniu stron oraz rozwiązuje problemy, które napotykają użytkownicy przy indeksacji swych serwisów. Posiada także szeroką wiedzę na temat e-marketingu, np. w obszarze ruchu na stronie, czy reklamy internetowej. Prelegent oraz uczestnik wielu spotkań oraz szkoleń branżowych. Jest Top Contributor'em na forum Google dla Webmasterów. Chętnie niesie pomoc.

Profil social media: https://www.facebook.com/pawel.gontarek

 

Góralewicz Bartosz

 

Góralewicz Bartosz

Jeden z członków zespołu w Grupie 46 – amerykańskiej firmy posiadającej m. in. pozytywne referencje od niektórych z najlepszych firm z listy Fortune 500, z którymi współpracowała. Jego pasją jest SEO, chce dać klientowi to, co dla niego najlepsze. Właśnie ta pasja doprowadziła go do uzyskania tytułu magistra w dziedzinie psychologii specjalizującej się w marketingu i podejmowaniu decyzji. Czyni go to dodatkowo prawdziwym ekspertem w dziedzinie SEO.

Profil social media: https://www.facebook.com/goralewicz

 

Górecki Michał

 

Górecki Michał

Jest twórcą oraz współwłaścicielem sklepu internetowego koszulkowo.com, gdzie pełni funkcję szefa marketingu. Działa w branży już od 10 lat. Jest również autorem wielu strategii socialowych dla różnych marek. Oprócz prowadzenia sklepu internetowego prowadzi również szkolenia z mediów społecznościowych i okolic. Wcześniej zajmował stanowisko Strategy Managera w Heureka, gdzie zajmował się tworzeniem strategii marketingowej firmy.

Profil social media: https://www.facebook.com/michal.gorecki

 

Górski Tomasz

 

Górski Tomasz

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Z branżą marketingu internetowego związany od 12 lat. Tworzył i wdrażał strategie marketingowe dla firm z listy top 500, takich jak: Dell, Blackberry oraz 24HourFitness na rynku amerykańskim. Założyciel InboundWay.com, agencji specjalizującej się w audytach i szkoleniach marketingowych. Aktualnie doradza i wspiera innowacyjne spółki internetowe, planujące ekspansję zagraniczną.

 

Profil social media: https://www.facebook.com/gorskitomasz

Gryszko Marta

 

Gryszko Marta

Specjalista ds. SEO. Od 2004 roku ma do czynienia zarówno z tworzeniem stron internetowych, jak i ich pozycjonowaniem oraz prowadzeniem i rozwijaniem własnych serwisów. Hobby z czasem przerodziło w pracę zawodową. Do tej pory pracowała m.in. jako grafik komputerowy/webmaster – DialNet (obecnie NNV Sp. z.o.o.), na stanowisku Specjalisty ds. SEO, a następnie Senior SEO Managera w NNV Sp. z.o.o. Aktualnie prowadzi firmę INFEO Marta Gryszko i jest wspólniczką w Wake App Sp. z.o.o

Profil social media: https://www.facebook.com/marta.gryszko

 

Jakubiec Sebastian

 

Jakubiec Sebastian

Sebastian Jakubiec prowadzi blog o marketingu internetowym na stronie WebSEM.pl. Specjalizuje się w marketingu internetowym, pozycjonowaniu oraz w reklamie w Internecie. Jest autorem kursu pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych dostępnego online. Posiada także certyfikat Google Adwords, potwierdzający jego wiedzę i umiejętności z zakresu marketingu w wyszukiwarkach.

Profil social media: https://www.facebook.com/SebastianJakubiec

 

Juneja Arvind

 

Juneja Arvind

Jest współtwórcą popularnej strony fangol.pl, gdzie przedstawia treści związane ze światem piłki nożnej. Ponadto jest blogerem i prowadzi blog fitback.pl, który służy motywacji i inspiracji do zadbania o własne życie i zdrowie. W projekcie Oumm pomaga przy społecznościach w Internecie. W przeszłości związany był z GoldenLine, gdzie był moderatorem, a następnie zajmował się budowaniem społeczności.

Profil social media: https://www.facebook.com/arvind.juneja

 

Jurek Tomasz

 

Jurek Tomasz

Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze polskich i zagranicznych firm i instytucji. Specjalista w zakresie rozwoju biznesu, marketingu, client service oraz rekrutacji pracowników. Prowadzi szkolenia dla pracowników w Wielkiej Brytanii. Doradza i wspiera absolwentów i studentów w stawianiu pierwszych kroków kariery. Jest mentorem w programie mentorskim banku Credit Agricole „Mocny start do pierwszej pracy". Czynnie wspiera środowisko startupowe i branżę interaktywną w Polsce, współorganizując liczne wydarzenia z ramienia ALK, w tym Aulę Polska czy warszawską edycję Startup Weekendu. Na co dzień odpowiada za rozwój firm Moja Gwarancja Sp. z o.o., Linguaservice oraz brytyjskiej spółki GSBS Ltd. Z zamiłowania tłumacz.

Profil social media: https://www.facebook.com/tomek.jurek

Juszczyk Bartłomiej

 

Juszczyk Bartłomiej

W sektorze mediów i reklamy działa ponad 15 lat. Inwestor, manager, ekspert mediów. Prelegent oraz szkoleniowiec na wielu konferencjach branżowych z dziedziny marketingu internetowego. Obecnie dyrektor zarządzający grupy AdWeb. Autor kilkuset publikacji poświęconych budowaniu marek, promocji firm i wizerunku. Wykładowca akademicki warsztatów promocji i reklamy. Promotor niesztampowych kampanii komunikacyjnych w strategiach marek. Twórca grupy marketingowej – Grupa Adweb.

Profile social media: https://www.facebook.com/bartek.juszczyk

Kanin Konstantin

 

Kanin Konstantin

Specjalista SEM na rynki RU/UA/BY. W branży od 2009 roku. Doskonale zna strukturę i charakterystykę wschodniego internetu. Prowadzi bloga o SEO i reklamie na wschodnich rynkach – Pozycjonowanie.ru. Jest współwłaścicielem firmy DaCompany.pl gdzie oferuje m.in. reklamę na rynku rosyjskim oraz kampanie SEM w Yandex’ie.

Profil social media: https://www.facebook.com/konstanty.kanin

Karwatka Tomasz

 

Karwatka Tomasz

Wraz z bratem jest współtwórcą potęgi Divante specjalizującej się w e-commerce, w której jest Prezesem Zarządu oraz Dyrektorem Operacyjnym. Spółka wprowadziła na rynek szereg innowacji: od rozliczania się z klientami w modelu success-fee po kompleksową realizację eCommerce w modelu end2end (zintegrowane IT, marketing i logistyka). Jest również autorem książki "eCommerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania" i bloga ideas2action.pl 

Profil social media: https://www.facebook.com/tkarwatka

Kijanka Anita

 

Kijanka Anita

Kobieta przedsiębiorcza. Jest właścicielką firmy Com Creation z Kielc. Jest pomysłodawczynią konferencji KielceCom, w ramach których odbywają się otwarte spotkania dla ludzi związanych z branżą internetową – tzw. barcampy. Projekt służy wymianie doświadczeń i pomysłów. Zdobyła drugie miejsce w plebiscycie Kobieta Przedsiębiorcza 2012 w województwie świętokrzyskim. Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet 2013. Organizatorka konferencji dla kobiet z różnych branż "Wenusjanki" i targów branż kobiecych Be Pretty Fair. Współwłascicielka aplikacji WenusApp.

Profil social media: https://www.facebook.com/anita.kijanka

 

Kiszluk Grzegorz

 

Kiszluk Grzegorz

Jeden z pionierów reklamy w Polsce. W latach 90-tych dyrektor działu mediów Publicis FCB i dyrektor generalny Optimedia Poland; członek zarządu ZKDP oraz pierwszy prezes rady nadzorczej PBC. Od 2003 do 2005 prezes rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Członek jury wielu festiwali, m.in.: Crackfilm, Złote Orły, Media Trendy, KTR. Laureat „Stalowego Przęsła 2004” w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej. Pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact. Od 1999 właściciel Wydawnictwa Reklamowego AdPress i redaktor naczelny magazynu Brief. Twórca platformy Brief for Poland skupionej wokół marketingu miejsc.

Profil social media: https://www.facebook.com/kiszluk

Kotarbiński Krzysztof

 

Kotarbiński Jacek

Jest wielkim autorytetem świata marketingu i innowacji. Autor bestsellera "Sztuka Rynkologii" wydawnictwa OnePress i ebooka "Sztuka Marketingu". Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Keynote speaker najważniejszych konferencji biznesowych. W branży jest już od 25 lat i wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności, marketingu i innowacyjności. Bloger Harvard Business Review Polska. Jest również trenerem biznesu, coachem i konsultantem zarządów różnych firm.

Profil social media: https://www.facebook.com/jacek.kotarbinski

 

Kotkowicz Krzysztof

 

Kotkowicz Krzysztof

Jest administratorem systemów teleinformatycznych. W branży IT działa od 2002 roku. Specjalizuje się w administracji serwerami oraz w technikach zabezpieczeń i optymalizacji wydajności usług. Od dwóch lat prowadzi własną działalność – Angry Bytes – skupiającą się na administracji serwerami oraz projektowaniu i wdrażaniu infrastruktur pod zaawansowane projekty IT. W przeszłości był m.in. administratorem w grono.net oraz NK.pl. W chwilach wolnych od pracy współorganizuje warszawskie spotkania użytkowników Twittera oraz ogólnopolską konferencję na jego temat - #TweetupPL.

Profil social media: https://www.facebook.com/LANcaster

 

Kółkowska Joanna

 

Kółkowska Joanna

Założycielka agencji Kolko zajmującej się PR’em  firm z branży nowych technologii i finansów. Od 2013 roku współtworzy i pełni rolę CEO Prowly.com - aplikacji CRM dla profesjonalistów PR. Prowly pomaga poprawiać organizację pracy PR-owców, m.in. zarządzać bazami wiedzy o mediach i wysyłać newsy do dziennikarzy. W 2014 roku dołączyła jako Partner do zespołu rozwijającego projekt modowy Bluebirds & Co. - to marka, która łączy tradycyjne rzemiosło z nowymi technologiami, pozwalając samodzielnie projektować online wymarzoną odzież.

Profil social media: https://www.facebook.com/jkolkowska

Krogulec Mateusz

 

Krogulec Mateusz

Profesjonalista z zakresu PR i komunikacji marketingowej - odpowiadał m. in. za budowanie wizerunku agencji Socializer SA (obecnie Isobar Poland) od powstania do debiutu giełdowego. Obecnie zarządza agencją Szerszeri, która zajmuje się kampaniami realizowanymi w blogosferze dla takich klientów jak Coca Cola, Pernod Ricard, Dom Development czy Grupa Żywiec. Prywatnie od 9 lat prowadzi bloga sportowego runblog.pl, na którym opisuje swoją przygodę z bieganiem.

Profil social media: https://www.facebook.com/mateusz.krogulec

Kurasiński Artur

 

Kurasiński Artur

Founder i CEO w Fokus - smarter analytics. Współtwórca serii spotkań dla przedsiębiorców pod nazwą Aula Polska oraz konkursu Aulery. Jest vlogerem prowadzącym program „Seria z AK74". Bierze udział na imprezach z cyklu Seedcamp, Labstar, DemoCamp, Intel Challenge i StartupFest. Jako przedsiębiorca aktywnie wspiera i inwestuje w projekty technologiczne znajdujące się na początkowych etapach rozwoju.

Profil social media: https://www.facebook.com/akurasinski

Latkowski Konrad

 

Latkowski Konrad

Swój czas poświęca głównie na tworzenie SaaS-owego narzędzia dla fajnych przedsiębiorców pod robocza nazwą „N4D”. Buduje także strategię rozwoju „BanFi Group”. Konsultuje i doradza w projektach „Pudełko na gwarancję” i JamesButton.com, organizuje „Startup Weekend Warsaw” i współtworzy „Fundację Startup Poland”. Od czasu do czasu robi zakupy u Pana poniżej.

Profil social media: https://www.facebook.com/konrad.latkowski

Latoszek Wojciech

 

Latoszek Wojciech

Jest właścicielem sklepu 4gift.pl, w którym oferuje – zgodnie z nazwą strony – prezenty i gadżety. Od kilku lat aktywnie działa na rynku e-commerce, gdzie współpracuje między innymi z Fundacją Polak 2.0, Allegro czy Izbą E-commerce. Jest także uczestnikiem pierwszej edycji StartupSchool. Wcześniej zajmował się marketingiem.

Profil social media: https://www.facebook.com/wojtek.latoszek

Lech Cezary

 

Lech Cezary

Cezary Lech marketingiem internetowym zajmuje się od 2005 roku. Specjalizuje się w audytach SEO i optymalizacji dużych witryn, a także w nowych formach link buildingu w oparciu o content marketing, social media i reklamę natywną. Autor wielu artykułów na SprawnyMarketing.pl oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania. Organizuje eventy szkoleniowe SearchMarketingWeek.com, a raz w roku międzynarodową konferencję o marketingu internetowym SearchMarketingDay.com. Współwłaściciel i dyrektor marketingu w MaxROY.com i GoldPosition.pl.

Profil social media: https://twitter.com/cezarylech 

Lewiński Maciej

 

Lewiński Maciej

Bez wątpienia jest on największym ekspertem w naszym kraju w zakresie Google Analytics. Mówi o sobie „SEMsei” lub „Analysis Ninja”. Maciek, jako jedyna osoba w Polsce, posiada prestiżową akredytację nadawaną przez Google - jest AdWords i Analytics Seminar Leaderem. Z usług Maćka korzysta samo Google. W ramach projektu Google Partners szkoli polskie agencje SEM/SEO w zakresie efektywnego wykorzystania Google AdWords i Google Analytics. Od kilku lat jest znanym i cenionym prelegentem podczas wielu branżowych imprez. Lubi dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na swoim profilu Google+. Cały czas praktykuje swoje umiejętności, prowadząc działania marketingowe jako freelancer dla wielu firm, zarówno w Polsce jak i za granicą.

Profil social media: https://www.facebook.com/maciej.lewinski

 

Libera Karolina

 

Liberka Karolina

 

Od 7 lat jest zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika „Marketing w Praktyce”, którego celem jest dostarczanie wiedzy i skutecznych narzędzi ułatwiających pracę marketera. Zajmuje się także działem szkoleń marketingowych, które Marketing w Praktyce z powodzeniem organizuje od 10 lat. Wielokrotnie uczestniczyła jako mentor w spotkaniach start-upowych oraz konferencjach marketingowych. W przeszłości współpracowała m.in. ze śląską agencją reklamową Wizual oraz z Business Consulting z Katowic. Zajmowała się opracowywaniem projektów między innymi dla Orange i Knorr.

Profil social media: https://www.facebook.com/karolina.liberka.52

Lipiec Paweł

 

Lipiec Paweł

Silnie związany z blogosferą – obserwuje i komentuje na facebooku lub blogu. Rozwiązania mobilne, nowe technologie oraz świat twórców internetowych to część z jego pasji. Od pewnego czasu intensywnie biega. Pracuje jako Influencer Relations Lead w VML Poland. Wcześniej pracował w Grupie Allegro oraz Bankier.pl. Książki o blogach i blogowaniu pisał w czasach, kiedy nie było to jeszcze modne.

Profil social media: https://www.facebook.com/lipiec.p

Lis Krzysztof

 

Lis Krzysztof

Twórca witryny – Zarabianie-Na-Blogu.pl, w której opowiada o tym, jak dzięki prowadzeniu bloga można zarabiać pieniądze. Prowadzi ok. 50 blogów, tworzy także treści na YouTube. Współpracuje z jedną z największych grup wydawniczych w zakresie optymalizacji reklamy kontekstowej. Dzięki prowadzeniu blogów zarabia ok. 100 000 zł rocznie.

 

Profil social media: https://www.facebook.com/krzlis

 

Majewski Piotr

 

Majewski Piotr

Jest twórcą wielu blogów i interesów internetowych. W branży od 2000 roku - od tamtego czasu uczy małych i średnich przedsiębiorców tego, jak w Polsce zrobić biznes za pomocą Internetu. Jest autorem bestsellerowej publikacji „Czas na e-biznes”. Z jego doświadczenia i rad korzystało bardzo wiele firm z różnych branż. Skupia się na przekazywaniu i dostarczaniu wiedzy i narzędzi, pomagających wykorzystać marketing do sprzedaż usług przez Internet.

Profil social media: https://www.facebook.com/piotrmajewski

Majzner Marcin

 

Majzner Marcin

Przygodę w e-biznesie zaczął w 2005 roku, kiedy był jeszcze na studiach – sprzedawał koszulki na allegro z indywidualnym nadrukiem. Dzięki temu zarobił na tyle, że mógł już sam założyć swój sklep internetowy, a później platformę sklepową. W ten sposób stał się pomysłodawcą i właścicielem www.CupSell.pl - platformy do zakładania sklepów z koszulkami. Współzałożyciel www.PracaNadMorzem.pl oraz www.aplon.pl www.fotopanel.pl. Wcześniej skupiony na wielu różnych projektach, aktualnie całą swoją uwagę zwrócił w stronę www.CupSell.pl (na dzień dzisiejszy użytkownicy CupSell.pl założyli ponad 50 tys. sklepów, a w bazie wzorów jest ponad 1,5 mln grafik).

Profil social media: https://www.facebook.com/marcin.koszulkowymajzner

Makaruk Jakub

 

Makaruk Jakub

Od dawna zafascynowany internetem, na początku hobbistycznie, później profesjonalnie związany z branżą SEO/SEM. Współzałożyciel i administrator Forum PiO – Pozycjonowanie i Optymalizacja od 2004 roku. Jest ono w tym momencie najpopularniejszym miejscem wymiany zdań na tematy SEO/SEM.  Pomysłodawca i organizator mistrzostw Polski w pozycjonowaniu. Udziela się także w projekcie copywriterskim NapiszemyDlaCiebie.pl

Profil social media: https://www.facebook.com/jakub.makaruk

Marczak Grzegorz

 

Marczak Grzegorz

Założyciel AntyWeb.pl – istniejącego od 2006 roku serwisu technologicznego w  polskim internecie. Pełni także funkcję redaktora naczelnego Antyweb’u. Zrezygnował z pracy na etacie, aby całkowicie poświęcić się rozwojowi serwisu. Jest również startuperem - odnósł sukces prowadząc serwis pytamy.pl, który został później sprzedany.

Profii social media: https://www.facebook.com/grzegorz.marczak

Miecznikowski Grzegorz

 

Miecznikowski Grzegorz

W branży od 2010 r. W przeszłości współpracował z agencjami i firmami z branży FMCG, e-commerce, nowe technologie, IT i healthcare. Zajmował się wówczas strategiami sprzedażowymi oraz planami komunikacji internetowej i standardowej. Obecnie związany jest z internetową platformą zarządzania działaniami PR – Prowly.com, gdzie zajmuje się opracowywaniem oraz realizacją strategii sprzedażowej, jak również utrzymywaniem i nawiązywaniem kontaktów z klientami. Wcześniej pracował jako New Business Executive w agencji Lewis PR.

Profil social media: https://www.facebook.com/grzegorz.miecznikowski

Misiukanis Łukasz

 

Misiukanis Łukasz

Jest twórcą największego komercyjnego sukcesu mediów społecznościowych w Polsce – Socializera. W ostatnim czasie udziały tej agencji przejął japoński holding reklamowy Dentsu za 26 mln złotych. Socjalizer odpowiada za komunikację z klientami większości najbardziej aktywnych marek w social media na świecie, m. in. Starbucks, Pizza Hut czy H&M.

Profil social media: https://www.facebook.com/l.misiukanis

Młynarczyk Katarzyna

 

Młynarczyk Katarzyna

Trenerka, konsultantka marketingu internetowego. Prezes i współwłaściciel firmy Socjomania. Jeden z czterech w Polsce trenerów globalnej organizacji marketingu internetowego Digital Marketing Institute. Szkoliła m.in. Polkomtel, Cartoon Network, Tygodnik Polityka. Zajmuje się budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Jej domeną jest serwis LinkedIn i social media w branży fashion i e-commerce. Wspiera agencje zagraniczne jako konsultant ds. wdrożenia projektów na polski rynek. Ukończyła edytorstwo na Uniwersytecie Jagiellońskim, jednak w wyniku zainteresowań została marketingowcem, szkoleniowcem i redaktorką. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Profil social media: https://www.facebook.com/katarzynamlyn

Mikowska Monika

 

Mikowska Monika

Współwłaścicielka i dyrektor zarządzająca agencji mobee dick, specjalizującej się w projektowaniu rozwiązań mobilnych i strategiach obecności w świecie mobilnym dla największych marek w Polsce. Ambasadorka doskonałego mobile UX design. Autorka popularnego i uznanego bloga jestem.mobi. Jej przygoda z branżą interaktywną trwa już 10 lat. Przez ten czas współpracowała m.in. z NIVEA Polska, Orange, Play, Wirtualna Polska, Żabka Polska, Masterfoods, TUI, Answear.com, TNS Polska. Niedawno (we wrześniu br.) została wyróżniona tytułem jednej ze 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce.

Profil social media: https://www.facebook.com/mikowska.monika

Nowicki Krzysztof

 

Nowicki Krzysztof

Obecnie zajmuje stanowisko Sales Managera belgijskiej platformy marketingowej  IgnitionOne. Przez ostatnie kilka lat odpowiedzialny za rozwój biznesu, strategię i e-marketing w jednych z największych grup interaktywnych w Polsce: K2 Internet, SARE, Kwanko.
Do niedawna zaangażowany w rozwój narzędzia analitycznego Fokus. Niezależny konsultant z zakresu rozwiązań typu SaaS, Big Data, kampanii efektywnościowych i nowych technologii. Świadczy doradztwo dla klientów bezpośrednich w zakresie Digital Marketing’u oraz zapewnia wsparcie w zarządzaniu rozwojem biznesu dla firm interaktywnych. Prelegent na największych polskich konferencjach marketingowych. Pasjonat reklamy i zdrowego stylu życia.

Profil social media: https://www.facebook.com/knowicki2

Ostrowski Grzegorz

 

Ostrowski Grzegorz

Twórca serwisu kulinarnego MniamMniam.pl, na którym przekazuje swoje przepisy, a także pokazuje - za pomocą video - jak zrobić daną potrawę. Prowadzi też sklep internetowy z akcesoriami i artykułami spożywczymi. W branży już od 2001 roku. Na początku prowadził tylko serwis kulinarny, po jakimś czasie z sukcesem stworzył sklep internetowy. Jest przykładem właściwego podejścia do Klienta - przez drobny upominek i brak nachalności w kontakcie zachęca do swojej oferty.

Profil social media: https://www.facebook.com/grzegorz.ostrowski.940

Ogonowski Andrzej

 

Ogonowski Andrzej

W branży od prawie dekady, zaczynał jako programista i menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego. Obecnie kieruje działem marketingu i PR w SMSAPI, z którym to serwisem związany jest od 2006 r. W swojej pracy stara się znaleźć przestrzeń między automatyzacją a komunikacją, czyli - jak sam mówi - efektywnością a jakością w marketingu. Jeśli właśnie nie prowadzi warsztatów lub nie występuje na konferencji branżowej, to przebywa w mediach społecznościowych. Swoje zainteresowania określa jako szeroko pojęty marketing i kulturę – szczególnie w wersji pop.

Profil social media: https://www.facebook.com/ogonowskiandrzej

Pająk Przemysław

 

Pająk Przemysław

Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.Twórca i jednocześnie redaktor naczelny Spider’s Web – wiodącego serwisu blogowego o tematyce technologii. Wcześniej pracował jako Interactive Communications Manager i Public Relations Manager w spółce Prymat Sp. z o.o. Nominowany do Grand Press Digital 2014.

Profil social media: https://www.facebook.com/przemekspider

Prószyński Jakub

 

Prószyński Jakub

Bloger marketingowy, z wykształcenia socjolog, który postanowił związać swoją karierę z komunikacją marketingową. Pracował w takich agencjach jak Think Kong, faceADDICTED i Carrot, a obecnie jest community managerem w Monday PR.
Podczas swojej trzyletniej przygody z social media współpracował z takimi markami jak Adobe, ASUS, Costa Coffee, Kompania Piwowarska, MTV Mobile i T-Mobile.
Po godzinach gracz i fan literatury fantasy.

Profil social media: https://www.facebook.com/JakubProszynski

Rak Bartłomiej

 

Rak Bartłomiej

Wiceprezes spółki konsultingowo-szkoleniowej Socjomania. Zajmuje się szkoleniami i tworzeniem strategii z zakresu digital marketingu, w szczególności social media. Obecnie kieruje wdrożeniem rozwiązań Social Media Contact Center w CCIG. Prowadzi zajęcia m. in. na AGH, Akademii Leona Koźmińskiego, WSE,  WSB. Pisał do Marketingu w  Praktyce, Hotelarza oraz Marketera+.

Profil social media: https://www.facebook.com/bartlomiejrak

Rdzeń Krzysztof

 

Rdzeń Krzysztof

Przedsiębiorca internetowy. Twórca Mensis.pl - największego magazynu sprzedawców internetowych w Polsce. Ma bogate doświadczenie w projektach internetowych, które zdobywał jako członek zarządu spółek internetowych, przedsiębiorca, specjalista i konsultant e-commerce. Autor branżowych publikacji i juror w branżowych konkursach. Aktualnie kieruje pracą agencji interaktywnej SoSho.pl, posiadającej status certyfikowanej agencji PrestaShop oraz certyfikowanego Partnera Google. Jest również pomysłodawcą projektu Trustme.pl, który wspiera małe i średnie firmy w aspektach prawnych działalności online.

Profil social media: https://www.facebook.com/krzysztof.rdzen

Roguski Artur

 

Roguski Artur

Specjalista content marketingu oraz marketingu w mediach społecznościowych. W branży od 2011 roku, zaczynał w Ogilvy Interactive. Następnie pracował na rzecz branżowego magazynu Brief jako dyrektor do spraw rozwoju mediów elektronicznych (odpowiedzialny za stronę WWW, media społecznościowe, jak również artykuły zarówno do wersji papierowej jak i elektronicznej). Obecnie pracuje w Fakt.pl jako project manager odpowiedzialny za projekty specjalne. Jest twórcą bloga – whysosocial.pl, gościnnie pisze na Onet.pl.

Profil social media: https://www.facebook.com/artur.roguski

Ryfka-Cygan Katarzyna

 

Ryfka-Cygan Katarzyna

Jest trenerką i ekspertką w dziedzinie e-handlu oraz autorką książki "Kobieta wkracza w e-commerce". Z branżą związana od 2004 roku. Uczestniczyła w tworzeniu kilku rodzinnych sklepów internetowych, w których zajmowała się copywritingiem, content marketingiem, reklamą, relacjami z klientami. Ponadto jest właścicielką EcoMotive - firmy wdrażającej sklepy internetowe, zajmuje się również doradztwem e-commerce, organizuje szkolenia, konsultacje i tzw. mentoring.

Profil social media: https://www.facebook.com/kasia.ryfka

Sadowski Michał

 

Sadowski Michał

Założyciel i Prezes Brand24 S.A. - firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki "Rewolucja Social Media". Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. W wolnym czasie gitarzysta w zespole Band24.

Profil social media: https://www.facebook.com/michalsadowski

Sala Paweł

 

Sala Paweł

Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu", a także współautor innych - w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Publikuje także w takich czasopismach jak: Marketing w Praktyce, Marketer +, Media i Marketing, Nowoczesne zarządzanie, Press i wielu innych, a także w serwisach branżowych: Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni. Poza pracą managera - trener z 12-letnim stażem w prowadzeniu szkoleń miękkich z zakresu efektywności osobistej oraz szkoleń z zakresu email marketingu.

Profil social media: https://www.facebook.com/sala.pawel

Sidor Kamila

 

Sidor Kamila

Przedsiębiorca społeczny, współzałożycielka i szefowa społeczności Geek Girls Carrots, czyli społeczności kobiet uwielbiających nowe technologie. Celem tej społeczności jest propagowanie i zwiększenie udziału kobiet w branżach z nowymi technologiami. Została inwestorem w startupie technologicznym Appcodes. Jest także współzałożycielką klubu mówców publicznych (anglojęzycznego) Speaking Elephants Toastmasters Club. W przeszłości pracowała m.in. Banku Pekao S.A.

Profil social media: https://www.facebook.com/kamila.sidor

Skorupska Justyna

 

Skorupska Justyna

Ekspertka e-commerce, szczególnie w zakresie tworzenia i wdrażania strategii biznesowych w elektronicznych kanałach sprzedaży, zaangażowana w edukację rynku i tworzenie jego standardów. Członek komitetu założycielskiego Izby Gospodarki Elektronicznej, Przewodnicząca Rady e-Izby, prezes zarządu spółki eBusiness Consulting, w ramach której zarządza markami Symcore i FACT-Finder. Manager z wieloletnim doświadczeniem. Prelegentka wielu konferencji branżowych (online/e-commerce). Wykładowca akademicki z obszaru e-commerce, autorka i trenerka w dziedzinie rozwoju kompetencji managerskich oraz umiejętności tworzenia strategii i zarządzania e-biznesem.

Profil social media: https://www.facebook.com/jskorupska

Słowiński Michał

 

Sławiński Michał

W social media już od ponad 8 lat. W The Digitals (wcześniej EVO)  - szef działu mediów społecznościowych. Obecnie odpowiada za innowacje w mediach społecznościowych w K2 Internet. Jest pomysłodawcą Czwartków Social Media, spotkań organizowanych w 10 miastach. Współtworzy School of New Media. Do tej pory współpracował między innymi z  AXA Polska, Castorama, Hyundai, Intel, Raiffeisen, Unilever, Warka. Z wykształcenia polityk społeczny.

Profil social media: https://www.facebook.com/michalslawinski

Smolicki Artur

 

Smolicki Artur

Jest specjalistą oraz pasjonatem marketingu internetowego w każdej możliwej formie. Tworzy strategie promocji w internecie dla polskich oraz światowych marek.
Aktywnie doradza oraz współpracuje z polskimi startupami. Prelegent, szkoleniowiec oraz uczestnik wielu konferencji branżowych w Polsce oraz za granicą. Jego publikacje można znaleźć m.in. w miesięczniku Marketing w Polsce, a także w internetowych magazynach.

Profil social media: https://www.facebook.com/smolicki

Sołtysińska Barbara

 

Sołtysińska Barbara

Od 7 lat związana jest z branżą PR. Od roku tworzy LifeTube, największą polską sieć partnerską YouTube (MCN) zrzeszającą wpływowych twórców wideo, która w rok awansowała na 10. miejsce w Europie i 45. na świecie. W ramach dwóch sieci, Premium i Selection, LifeTube współpracuje z ponad 100 popularnymi polskimi kanałami YouTube. 

Profil social media: https://www.linkedin.com/in/barbarasoltysinska

Stawarz Barbara

 

Stawarz Barbara

CEO Content King. Z branżą internetową związana od 2005 roku. Doświadczenie zdobyte w pracy po stronie mediów (Rzeczpospolita oraz Hubert Burda Media) wykorzystuje w projektowaniu kampanii content marketingowych dla klientów. Prowadzi aktywne działania edukujące rynek w obszarze content marketingu poprzez eksperckie publikacje oraz prelekcje na konferencjach branżowych. Od 5 lat jest wykładowcą akademickim na  SWPS, SGH oraz AGH.W pracy naukowej zafascynowana wpływem Internetu na relacje międzyludzkie i komunikację masową.

Profil social media: https://www.facebook.com/basia.stawarz

Suma Sebastian

 

Suma Sebastian

Od 2006 roku związany z branżą internetową, współwłaściciel firmy NetArch zajmującej się projektowaniem systemów e-commerce, portali internetowych oraz marketingiem w Internecie. Od 2010 roku Dyrektor Zarządzający marką SEMPAI (wydzieloną ze struktur firmy NetArch), specjalizującą się w działaniach SEO/SEM. Posiada bogatą wiedzę oraz doświadczenie z dziedziny sprzedaży i marketingu internetowego. Obecnie odpowiada za planowanie i realizację strategii w kampaniach marketingowych dla ponad 70 klientów z branży e-commerce. Autor wielu prezentacji branżowych, m.in: „Efektywne kampanie AdWords w e-commerce”, „Pozycjonowanie sklepu za darmo. Co sprzedawca może zrobić sam?”, „Konwersja w e-Commerce". Obecnie również wykładowca Politechniki Białostockiej na kierunku Marketing Internetowy.

Profil social media: https://www.facebook.com/sumaseb

Szafrański Michał

 

Szafrański Michał

Od 1 sierpnia 2013 roku jego jedynym źródłem utrzymania jest prowadzony przez niego blog – jakoszczedzacpieniadze.pl. Laureat konkursu Blog Roku 2013, w 2014 r. wyróżniony nagrodą "Blog Forum Award - Społecznie Odpowiedzialny Bloger". Jego blog, na którym dzieli się poradami z zakresu finansów osobistych i mądrego oszczędzania, odwiedza co miesiąc ponad 200 tys. osób. Czytelnicy doceniają transparentność autora i praktyczną przydatność wpisów, co doprowadziło do niebywałego sukcesu jego bloga (np. za jeden wpis na temat lokaty bankowej i umieszczonego tam linku do programu afiliacyjnego zarobił ponad 200 tys. zł).

Profil social media: https://www.facebook.com/michal.szafranski

Szczęsny Radosław

 

Szczęsny Radosław

Jest autorem bloga social360.pl, w którym pisze o ciekawych pomysłach, koncepcjach i rozwiązaniach dotyczących marketingu, nowych technologii i reklamy. Na co dzień pracuje w IDMnet S.A., gdzie jako Senior Project Manager odpowiada za mobile oraz projekty specjalne. Po godzinach projektant interakcji i architektury informacji.

Profil social media: https://www.facebook.com/radoslaw.szczesny

Szulc Aleksander

 

Szulc Aleksander

Od 2007 roku zawodowo związany z nowymi mediami. Jest partnerem w agencji kreatywnej Dozo Media, zajmującą się efektywnymi kampaniami na Youtubie i w szeroko pojętej blogosferze. Prowadzi również agencję konsultingową z zakresu nowych mediów. Łącząc doświadczenia marketingowe, produktowe i obsługowe, jako Business Developer rozpatruje każdą aktywność biznesową z wielu punktów widzenia i dostrzega aspekty niezauważalne dla innych. Wykładowca w ramach School of New Media. Częsty gość konferencji branżowych.

Profil social media: https://www.facebook.com/olek.szulc

Szymański Kaspar

 

Szymański Kaspar

W branży znany jako Guglarz – z uwagi na pracodawcę, u którego do niedawna pracował. W Google zajmował się walką ze spamem i dbał o czystość wyszukiwań na wyszukiwarce Google. Aktywnie udziela się w mediach i dąży do propagowania idei tworzenia wartościowych stron internetowych. Prelegent wielu szkoleń oraz konferencji branżowych

Profil social media: http://google.com/+KasparSzymanski

Szymański Szymon

 

Szymański Szymon

Z branżą internetową związany jest już 11 lat. Jego specjalnością jest kreatywne wykorzystywanie innowacyjnych technologii, a także optymalizacja działań reklamowych w sieci. Projekty, które realizował, były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych konkursach. Obecnie zajmuje stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji interaktywnej MRM//McCANN. Jest także autorem narzędzia o nazwie „Metrisco”, które analizuje zachowania i aktywność konsumentów w cyfrowych mediach. Wcześniej pracował jako programista w Tribal DDB, innovation director w Euro RSCG Digital oraz w Havas Worldwide Warsaw jako executive digital director, gdzie zarządzał pionem digitalowym.

Profil social media: https://www.facebook.com/szymanskisz

Tkaczyk Paweł

 

Tkaczyk Paweł

Prowadzi firmę Midea - pomaga klientom w tworzeniu silnej pozycji na rynku. Są to zarówno małe firmy, jak i naprawdę duże korporacje (Agora, Grupa Allegro, Diners Club International). Napisał dwie książki „Zakamarki marki” i „Grywalizacja” , które były na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, a „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011. Publikuje m.in. w „Brief” i „Marketing w praktyce”. Prowadzi wykłady i szkolenia, współpracując np. z Akademią im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie, Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu, a także z Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis, Hama. Aktywnie promuje rozwój swojej branży – jest członkiem Rady Marek Superbrands oraz jurorem festiwalu Camerimage. Premiera jego kolejnej książki pod tytułem „Narratologia” jest planowana na 2015 rok.

Profil social media: https://www.facebook.com/paweltkaczyk

Tomczyk Tomek

 

Tomczyk Tomek

Bardzo popularny, a co za tym idzie, wpływowy bloger.  Stworzył dwa blogi: Kominek IN i Kominek ES, gdzie pisał o tematach medialnych, psychologicznych i ogólnie o  stylu życia. Zainteresowanie było tak wielkie, że strony notowały miliony odsłon i tysiące komentarzy w każdym miesiącu. Autor ponad 2 tys. publikacji. Brał udział w tworzeniu i realizacji kampanii reklamowych dla wielu światowych marek.  Prowadzi wykłady i szkolenia dla firm z działu PR i reklamy w blogosferze. Autor książki „Bloger” i „Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj”. Od nowego roku znany jako JasonHunt. Po zamknięciu dwóch starszych blogów prowadzi aktualnie bloga pod adresem jasonhunt.pl

Profil social media: https://www.facebook.com/JasonHunt

Trojanowicz Maciej

 

Trojanowicz Maciej

Od kilku lat zajmuje się blogami, jednak na poważnie zajmuje się tym od końca 2012 roku. Obecnie prowadzi blog troyann.pl, gdzie pisze o mediach społecznościowych, technologiach i innych ciekawych tematach związanych z Internetem. Pracuje również w szeriszeri.pl, gdzie opracowuje strategię obecności brandów w blogosferze.

Profil social media: https://www.facebook.com/maciej.trojanowicz

Tworkowski Hubert

 

Tworkowski Hubert

Z branżą marketingową związany od 7 lat, pracę zaczął w dziale promocji GG Network. Od połowy 2011 roku związany z Sotrenderem, gdzie odpowiada za rozwój działów sprzedaży i obsługi klienta. Mówca na konferencjach branżowych i fan nowych technologii.

Profil social media: https://www.facebook.com/tworkowski

Warzak Wojciech

 

Wawrzak Wojciech

Jest jednym z niewielu prawników-blogerów w branży. Prowadząc swój blog prakreacja.pl przekazuje swoim czytelnikom wiele ciekawych i przydatnych informacji dotyczących prawnych aspektów działań kreatywnych. Pisze o prawie właśności intelektualnej, prawie mediów, prawie reklamy, prawie podatkowym, prawie ochrony danych osobowych oraz o prawie konkurencji.

Profil social media: https://www.facebook.com/wojciech.wawrzak

Wesołowski Mariusz

 

Wesołowski Mariusz

Swoje doświadczenie zdobywał pracując w Grupie Allego, gdzie tworzył i nadzorował projekt Edukacyjnych Spotkań Allegro. Prowadzi liczne szkolenia, których wartość doceniły takie firmy jak Agora czy Onet. Obecnie związany jest z Raben Group, gdzie zajmuje stanowisko E-commerce Managera. Prowadzi doradztwo marketingowe, doradztwo w prowadzeniu portali internetowych, operacyjne i strategiczne, a także przygotowuje strategie biznesowe.

Profil social media: https://www.facebook.com/eMmmWuu

Widawski Arkadiusz

 

Widawski Arkadiusz

Stworzył Online Marketing Polska – pierwszy drukowany magazyn poświęcony marketingowi w Internecie. Powołał również do życia Kongresy Online Marketing, a także autorski program Certyfikowany Online Marketing Manager. Od 2003 roku współpracuje z Forum Media Group, w którym tworzy produkty elektroniczne dla biznesu. W przeszłości pracował także w lokalnej telewizji, gdzie był dziennikarzem i prezenterem. Współdziałał z radiem i lokalną prasą.

Profil social media: https://www.facebook.com/arkadiusz.widawski

Winkiel Mikołaj

 

Winkiel Mikołaj

Chief Evangelist w Brand24. Od ponad 6 lat związany z branżą internetową, profesjonalnie jak i hobbystycznie.
Szlify marketingowe zbierał w agencji Heureka (obecnie VML), aby poprzez pracę w agencji Vacaloca trafić do FacebookNOW na stanowisko social media managera i analityka. Od grudnia 2011 w Brand24 zajmuje się obsługą klientów, szkoleniami z monitoringu Internetu oraz „ewangelizacją” branży reklamowej. Prywatnie fan Androida i Linuxa oraz autor bloga technologicznego.

Profil social media: https://www.facebook.com/mikolajwinkiel

Wolniak Michał

 

Wolniak Michał

Z branżą związany od niemal 20 lat. Założyciel grupy Heureka, która po w 2013 dołączyła do globalnej sieci VML (holding WPP) jako jej główny oddział w Europie. Jako Chief Strategy Officer zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii marketingowych w regionie EMEA i globalnie, a także oceną skuteczności i efektywności kosztowej kampanii, prowadzi długofalowe projekty konsultingowe, mające na celu digitalizację działalności dużych przedsiębiorstw. Odpowiada też za development nowych usług agencji i rozwój strategiczny VML.

Profil social media: https://www.facebook.com/heuretyk

Woźniak Marcin

 

Woźniak Marcin

Od 2003 roku związany z edukacją i z branżą szkoleń IT. W branży interaktywnej od 2008 roku. Początkowo zajmował się m.in. analizą i projektowaniem oraz koordynacją wdrożeń i rozwoju narzędzi e-marketingu w Wydawnictwie Szkolnym PWN. Następnie współtworzył jedne z pierwszych podręczników interaktywnych na polskim rynku wydawniczym dla Wydawnictwa Szkolnego PWN i Macmillan Polska. Obecnie prowadzi własny biznes Codigio, w którym tworzy m. in. strony www, aplikacje e-commerce, podręczniki interaktywne. Zajmuje się również e-marketingiem, SEO i SEM. Współpracuje z agencją Plum – Web Solutions jako IT Project Manager.

Profil social media: https://www.facebook.com/marcin.wozniak.5437

 

Patronem medialnym publikacji są:

 

 

Wasze komentarze (49)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
  • Damian

    Rzetelna lista. Można się zainspirować ich działaniem. Zabrakło na pewno kilku osób z SEO/SEM. studiolokomotywa.pl

    2017-09-18, 12:01
  • Michał

    Kto robił tę listę? Co najmniej kilka bardzo ważnych osób tutaj nie ma.

    2017-06-13, 22:57
  • Aga Kubik

    A ja bym dodała absolutnie Bartka Popiela! bizneszoom.pl

    2017-05-08, 22:38
  • Piotr

    Zacne towarzystwo grupa-icea.pl

    2017-03-21, 23:36
  • Wojciech

    Gratuluję wszystkim kumplom na liście! enterso.pl

    2016-12-24, 00:10
  • -- Zablokowany --

    Komentarz został zablokowany przez redakcję

    2016-11-21, 15:36
  • Kornelia

    Niektóre z tych osób również znam osobiście, fajna lista, którą uzupełniłabym o kilka osób :) carent-24.pl

    2016-03-04, 10:47
  • Sławek

    Fajna lista! co prawda powinna mieć max. 20 pozycji lub przynajmniej 300.. aby w którąś stronę nabrała jakości, ALE dobra praca autorów! pozdrawiam bizzit.pl

    2016-02-25, 16:29
  • hannaz

    fajna lista ,
    warto byłoby się na takiej znaleźć ;) alterweb.pl

    2016-01-11, 13:31
  • Kamila

    Mi brakuje jeszcze Rafała Agnieszczaka na tej liście, jakbym dłużej się zastanowiła, na pewno jakaś osoba by mi jeszcze przyszła do głowy. blog-bieganie.pl

    2015-12-28, 21:42
  • marcin89

    Dość ciekawa lista,a le jak dla mnie sporo osób brakuje jeszcze :) przegladarka-pozyczek.pl

    2015-12-28, 21:36
  • Szkoleniowiec Poznań

    Właśnie coaching prowadzony przez takie osoby ma duży wpływ na uczestników. szkoleniowiec.poznan.pl

    2015-11-02, 20:35
  • -- Zablokowany --

    Komentarz został zablokowany przez redakcję

    2015-10-09, 16:05
  • reklamowefilmy

    Świetnie, że zebraliście wszystkich w jednym miejscu. reklamowefilmy.pl

    2015-09-02, 20:02
  • Igor

    Większości nie znam, ale skoro mają duże sukcesy w ebiznesie to gratulacje. biznesok.pl

    2015-08-05, 13:52
  • Ela - Wawelowe

    Kto z nich nie ma jeszcze obrączki? wawelowe.pl

    2015-03-12, 13:26
  • Magda

    Brakuje Pawła Krzyworączki i Sławka Gdaka ale lista robi wrażenie. wykreuj.pl

    2015-02-16, 18:43
  • Misiek

    Widzę, że onet szybko skopiował Wasz pomysł ;D

    2015-02-03, 12:25
  • Aspagio

    Parę osób na tej liście znalazło się przez pomyłkę. wp.pl

    2015-01-31, 21:12
  • Marcin

    bardzo dobra lista, z tego co patrzę to są chyba wszyscy Ci co powinni :) bddziecko.pl

    2015-01-29, 10:17
  • Paweł Rabinek

    Bardzo dobra lista. Dużej części osób w ogóle nie znałem, a zapewne warto je obserwować. Czas zakasać rękawy i do roboty, aby znaleźć się na takiej liście może w przyszłości :) redseo.pl

    2015-01-28, 14:17
  • Aleksandra Niedzielska

    Bardzo dobre zestawienie:) Ledwie kilka osób znam osobiście, z częścią miałam przyjemność współpracować, a część obserwuję na stronach i profilach społecznościowych - pięknie! I fakt: to są postaci inspirujące. aleksandraniedzielska.pl

    2015-01-28, 12:36
  • Paweł Kresso

    Część osób znam, te osoby których nie znam miałem okazje poznać lepiej. Brakuje mi tu na pewno jednej persony, może nie tak medialnej, acz skutecznej - Sławomir Chojnacki z BIZZIT - King Bruce Lee Pozycjonowania Mistrz :-) kresso.pl

    2015-01-27, 18:29
  • Mateusz

    pierwszy raz w historii polskiego internetu widzę tyle pozytywnych komentarzy pod tego typu artykułem ;-) hej ho "świetna lista" ...

    2015-01-27, 18:26
  • Wojtek

    Bardzo fajna lista... wielu osób oczywiście nie znałem wcześniej...ale tak się zastanawiam dlaczego nie ma na niej Pawła Krzyworączki... pewnekonto.pl

    2015-01-27, 18:15
  • Krzysztof

    100 osób to co najmniej 100 udostępnień na Facebooku - dobry sposób na stworzenie szumu medialnego :) vpozycja.pl

    2015-01-27, 14:48
  • Piter

    Dobrze się czyta. Choć brakuje kilka osób.

    2015-01-27, 09:14
  • Rumore

    całkiem spoko, good job ;)

    2015-01-27, 08:38
  • Tomek

    Super lista. Warto follować te osoby aby być na bieżąco z wydarzeniami w branży. Na pewno kosztowała wiele pracy. Gratulacje.

    2015-01-27, 08:14
  • SebastianM

    Przeczytane od B do W, świetna lista. ;) Pomijając już sam fakt, że jest na niej 87 osób a nie 100. ;) sklep.siteseo.pl

    2015-01-27, 00:57
  • Paweł Zinkiewicz

    Platforma content marketingowa robi zestawienie z podręczników content marketingu a wszyscy i tak się łapią i szerują i linkują ;-) Jakie to proste. 150 osób by nie dało rady, bo nie ma tylu :)
    PS. Tak, piszę komcia dla linka nof bynajmniej.pl

    2015-01-27, 00:49
  • Kamil

    Świetna lista. Miło było poczytać sobie informacje o tylu osobach. Prawie połowy z nich kompletnie nie znałem. zarabianie24.net

    2015-01-26, 23:34
  • gosc-z-atlantydy

    @kryspin
    Aż 11? Kto poza Brańskim? :)

    2015-01-26, 22:58
  • Natalia

    Gdzie założyciel "Planety SEO" Paweł Rabinek? Gdzie spec od reklamy dóbr luksusowych w sieci Norbert Oruba? Gdzie Natalia Hatalska od niestandardowych form reklamy w sieci i poza nią. Gdzie?

    2015-01-26, 21:20
  • Taktak

    Polska branża internetowa jest nudna. Dosłownie. Wszędzie, całe czas przewijają się te same osoby, najciekawsze są relacje jakie ich łączą. Jeśli ktoś ma inne spojrzenie na świat od tej kliki, nie ma szans na zaistnienie w branży. Nie ma.

    2015-01-26, 20:32
  • oldboy

    A gdzie są Adam Dyba, Rafał Agnieszczak, Bartek Wyszyński? Na emeryturze, rencie, bezrobociu...?

    2015-01-26, 20:15
  • Ewa

    A gdzie Yuri Drabent?

    2015-01-26, 19:30
  • Kamil Jankowski

    @Mariano - Święta prawda!

    2015-01-26, 19:13
  • mariano

    większość to jak ktoś wspominał znajomi królika i znajomi z wszystkich tam zjazdów i zlotów ecoomercowych. Ktoś kogoś pozna, poznają inni..i tak się trafia na taką listę. Zupełnie bez sensu. Owszem..na liście również kilka osób mających jakiś wpływ na ecommerce i znaczących ...reszta to płotki ...któych co raz więcej na szkoleniach i tego podobnych imprezach. Popatrzcie trzeźwo na nasz rynek, co chwila ktoś wydzwania w sprawie jakiejś konferencji albo szkolenia - gdzie znów te same głowy będą gadać i udawać że mają się czym dzielić. A wiedza jaką przekazują jest dobra dla osoby spoza branży - dla początkującego. Teraz wszyscy tacy - zarabiają właśnie na tym, na szkoleniach, szczególnie widoczne jest to w SEO oraz w e-biznesie.

    Ci co robią coś konkretnego, często nie mają czasu na takie pierdoły jak całodzienne gadanie na grupie facebook czy jeżdzenie po wszystkich możliwych konferencjach :) ...oni siedzą po cichu i robią to, o czym Ci fachowcy z konfernecji nie mają zielonego pojęcia lub powtarzają to, co wiedzą wszyscy.

    2015-01-26, 18:17
  • omnomom

    kurcze, większość to prelegenci i specjaliści od teorii. Mało innowacyjnych "praktyków" z konkretnymi sukcesami na koncie.

    2015-01-26, 16:57
  • denek

    pare osób z sukcesem, reszta znajomi królika

    2015-01-26, 15:53
  • pipi

    Poza kilkoma, wartościowymi osobami, reszta to kółko wzajemnej adoracji, z klucza "partyjnego".

    2015-01-26, 15:41
  • Marcin

    Inspiracji i inspirujących osób nigdy za wiele. dg-com.pl

    2015-01-26, 15:22
  • QQQ

    Bosh... troszkę szpetnie, nic dziwnego, że wszyscy przed monitorami więcej siedzą :)

    2015-01-26, 15:01
  • Kryspin

    naliczyłem 11 osób z minimum 1 mln na koncie.
    reszta to 'eksperci'. ;)

    2015-01-26, 14:47
  • Daniel

    Łojezu, ale ludzi. Może ich posegregować wg majątku? Bo zbyt wielu osób nie kojarzę ;) bdsklep.pl

    2015-01-26, 14:26
  • Zgred

    Same znajome twarze :-) a towarzyskie życie kwitnie ;-) seo.zgred.pl

    2015-01-26, 14:24
  • Bartosz Bartczak

    Świetna lista, uaktualniłem listę osób które śledzę na fb. Brakuje mi jednak osoby Pawła Danielewskiego. videopiksel.pl

    2015-01-26, 13:58
  • Łukasz Przechodzeń

    Świetna lista i wiele, wiele super osób, z których kilka znam osobiście :)

    Tylko zdecydowanie brakło tutaj Ilony Patro. rowerowe-porady.pl

    2015-01-26, 13:44
Polecane artykuły
See Bloggers 2016 – relacja

Relacja z See Bloggers 2016. Czwarte wydarzenie jednego z największych spotkań digital influencerów w Polsce zgromadziło mnóstwo osób z branży. Warsztaty i liczne prelekcje były świetną okazją, aby bliżej poznać realia działalności blogerskiej. Jeżeli nie udało się Wam udać do Gdynii na to spotkanie, koniecznie przeczytajcie tę relację.

Social Media & Content Marketing na AGH - konkretny kierunek kształcenia!
Social Media & Content Marketing na AGH - konkretny kierunek kształcenia!

Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie rozpoczął rekrutację na czwartą już edycję studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing”. Studia cieszą się bardzo dobrą opinią u absolwentów, a wśród zalet słuchacze wymieniają możliwość nabycia praktycznych umiejętności, fachową kadrę oraz możliwość nawiązania cennych kontaktów.

Zmiany w projekcie NKS
Podsumowanie projektu NKS

Projekt Nowa Koncepcja SEO kończy swoją dynamikę - choć nadal będziemy publikować artykuły i prowadzić szkolenia z zakresu NKS i link buildingu, zmniejszamy częstotliwość naszych działań. Po tych kilku bardzo intensywnych miesiącach pora na podsumowania projektu - co udało nam się osiągnąć i jaki był odbiór NKS w branży?