Szablon briefu dla klienta agencji

Na zdjęciu radosne przygotowywanie briefu dla klienta
Każda profesjonalna agencja powinna mieć swój standardowy wzór briefu, który klient uzupełnia na etapie zapytania ofertowego. W tym dokumencie podaje on najważniejsze informacje potrzebne do przygotowania oferty. Co powinien zawierać brief? Zobacz na przykładzie – pobierz opracowany przez nas wzór briefu dla klienta agencji i dostosuj go do swoich potrzeb.
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Polecane artykuły
Opracowanie case study - grafika do artykułu
Case study - jak opracować ciekawe studium przypadku

Case study to forma prezentacji zrealizowanej kampanii i jej efektów. Dzięki tej formie agencja digitalowa może w przejrzysty i rzetelny sposób przedstawić strategię działań opracowaną dla klienta i wykazać ich skutki. Z tego artykułu dowiesz się, jak przygotować interesującą prezentację case study, a także, dlaczego warto analizować współpracę z klientem i dzielić się wnioskami.

Zdjęcie do artykułu o zapleczach SEO i alternatywach
Własne zaplecze SEO czy korzystanie z platform?

Prowadzisz działania SEO dla wielu klientów i zastanawiasz się, czy warto stworzyć własne zaplecze do link buildingu? Poznaj zalety i wady tego rozwiązania, a także koszty oraz dostępne alternatywy. Z tego artykułu dowiesz się, czym się różni budowanie zaplecza SEO od korzystania z platform, poznasz również inne popularne sposoby pozyskiwania linków.