Influencer - 7 kroków do realizacji współpracy z WhitePress® Influencer

Influencer w WhitePress
Jesteś twórcą internetowym i chciałbyś zarabiać na współpracach z markami? To proste! W WhitePress® Influencer przeprowadziliśmy kampanie influencer marketingowe dla setek marek i być może znajdziemy zlecenie także dla Ciebie. Nie wiesz, od czego zacząć i jak działa nasza platforma? Przeczytaj ten artykuł.
Ponad 18700 portali, 12200 influencerów, 260 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

1. Załóż konto w WhitePress – zajmie Ci to 5 minut!

2. Aktywuj konto – sprawdź skrzynkę e-mail i kliknij link aktywacyjny

3. Dodaj profil influencera w zakładce bloger/vloger – Moje profile

4. Uzupełnij dane

  • Dane ogólne, w tym Twoje zdjęcie, które będzie wyświetlało się w wyszukiwarce;
  • Kanały social media – Facebook, Blog, Instagram, YouTube. Pamiętaj, że Twoje minimalne statystyki powinny spełniać jedno z poniższych wymagań zasięgowych;
  • W przypadku Instagrama i Facebooka konieczne jest zalogowanie się w platformie poprzez Twoje kanały. Proces ten jest w pełni bezpieczny i szyfrowany;
  • Dodaj ofertę cenową (szacowane koszty współpracy).

Dodatkowo możesz uzupełnić zakładkę PORTFOLIO i załączyć w niej swoje wcześniejsze współprace ze zdjęciami i opisem – jest to opcja dobrowolna.

Pamiętaj, że Twoje minimalne statystyki powinny spełniać jedno z poniższych wymagań zasięgowych:

  • Facebook – min. 5000 like'ów na Fanpage'u,
  • Blog – min. 1000 UU (unikalnych użytkowników) miesięcznie,
  • Instagram – min. 5000 obserwatorów,
  • YouTube – min. 500 subskrypcji.

5. Prześlij swój profil do weryfikacji WhitePress®

Przebiega ona błyskawicznie – kanały zostaną zweryfikowane, a redakcja nada maksymalnie 5 kategorii dla Twojego profilu.

6. Korzystaj ze Strefy Ogłoszeń

Dostępne dla Ciebie są te ogłoszenia, które dotyczą Twojej kategorii i zasięgu. Możesz przesłać indywidualną ofertę do reklamodawcy, a on może się z Tobą skontaktować e-mailowo lub telefonicznie.

Pamiętaj, że prowadzimy też działania agencyjne i w każdej chwili możemy do Ciebie zadzwonić z propozycją współpracy.

7. Nie zapomnij założyć Wizytówki Influencera

To miejsce, w którym znajdują się najważniejsze informacje o Twoich kanałach. Są zaprezentowane w atrakcyjnej formie na profesjonalnej domenie nazwa.influencer.pl. Możesz ją przesłać reklamodawcy na etapie ustaleń kampanii, a reklamodawca w jednym linku otrzyma komplet informacji na temat Twoich kanałów.
Dowiedz się więcej o wizytówce.

Kto to jest influencer?

To właściciel bloga lub kanałów w social mediach z określonymi zasięgami (Facebook, Instagram, YouTube, blog). Influencer to osoba, która przedstawia w sieci określone treści, specjalistyczne lub rozrywkowe (tzw. LOL content).

Influencer traktuje indywidualnie każdy temat, przedstawiając subiektywną opinię. Testuje i recenzuje produkty na podstawie własnych doświadczeń. Dzięki osobistemu podejściu, tematyce i charyzmie tworzy wokół siebie zaangażowaną publiczność, która podąża za jego rekomendacjami i decyzjami zakupowymi. Influencer może wykorzystywać swój wpływ na odbiorców, nawiązując współpracę z markami, które są promowane przez niego w sposób indywidualny i charakterystyczny, nawiązujący do tematyki i stylu kanału influencera.

Dlaczego warto założyć konto influencera w WhitePress?

  • Możesz korzystać ze Strefy Ogłoszeń.
  • Znajdziesz tu ogłoszenia dopasowane do tematyki oraz zasięgu Twojego kanału.
  • Możesz zgłaszać się do briefów i zarabiać na współpracach.
  • Na atrakcyjnej domenie: nazwa.influencer.pl stworzysz własną Wizytówkę Influencera, która ułatwi komunikację z reklamodawcą.
  • Znajdziesz się w gronie ponad 12000 twórców, a reklamodawcy będą mogli w łatwy sposób znaleźć Twój profil i nawiązać z Tobą współpracę!

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a my rozwiejemy Twoje wątpliwości. Dostępni jesteśmy również na Instagramie: @whitepress_official na direct messages. A tu bezpośredni kontakt do naszych specjalistów:

kontakt whitepress influencer
 


 

  • Autor: Dorota Gryglak

    Tworzy dział influencer od 2016 roku. Odpowiada za realizacje kampanii z influencerami w WhitePress®, poprzez dobór influencerów, tworzenie strategii, koordynacje kampanii. Potrafi prześwietlić influencera i ocenić czy jest wiarygodnym partnerem do współpracy. Prowadzi także praktyczne szkolenia z influencer marketingu dla małych firm.

Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Polecane artykuły