Influencer - 7 kroków do realizacji współpracy z WhitePress® Influencer

Zaktualizowano: 2020-09-03
Influencer w WhitePress
Jesteś twórcą internetowym i chciałbyś zarabiać na współpracach z markami? To proste! W WhitePress® Influencer przeprowadziliśmy kampanie influencer marketingowe dla setek marek i być może znajdziemy zlecenie także dla Ciebie. Nie wiesz, od czego zacząć i jak działa nasza platforma? Przeczytaj ten artykuł.
Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

1. Załóż konto w WhitePress – zajmie Ci to 5 minut!

2. Aktywuj konto – sprawdź skrzynkę e-mail i kliknij link aktywacyjny

3. Dodaj profil influencera w zakładce bloger/vloger – Moje profile

4. Uzupełnij dane

  • Dane ogólne, w tym Twoje zdjęcie, które będzie wyświetlało się w wyszukiwarce;
  • Kanały social media – Facebook, Blog, Instagram, YouTube. Pamiętaj, że Twoje minimalne statystyki powinny spełniać jedno z poniższych wymagań zasięgowych;
  • W przypadku Instagrama i Facebooka konieczne jest zalogowanie się w platformie poprzez Twoje kanały. Proces ten jest w pełni bezpieczny i szyfrowany;
  • Dodaj ofertę cenową (szacowane koszty współpracy).

Dodatkowo możesz uzupełnić zakładkę PORTFOLIO i załączyć w niej swoje wcześniejsze współprace ze zdjęciami i opisem – jest to opcja dobrowolna.

Pamiętaj, że Twoje minimalne statystyki powinny spełniać jedno z poniższych wymagań zasięgowych:

  • Facebook – min. 5000 like'ów na Fanpage'u,
  • Blog – min. 1000 UU (unikalnych użytkowników) miesięcznie,
  • Instagram – min. 5000 obserwatorów,
  • YouTube – min. 500 subskrypcji.

5. Prześlij swój profil do weryfikacji WhitePress®

Przebiega ona błyskawicznie – kanały zostaną zweryfikowane, a redakcja nada maksymalnie 5 kategorii dla Twojego profilu.

6. Korzystaj ze Strefy Ogłoszeń

Dostępne dla Ciebie są te ogłoszenia, które dotyczą Twojej kategorii i zasięgu. Możesz przesłać indywidualną ofertę do reklamodawcy, a on może się z Tobą skontaktować e-mailowo lub telefonicznie.

Pamiętaj, że prowadzimy też działania agencyjne i w każdej chwili możemy do Ciebie zadzwonić z propozycją współpracy.

7. Nie zapomnij założyć Wizytówki Influencera

To miejsce, w którym znajdują się najważniejsze informacje o Twoich kanałach. Są zaprezentowane w atrakcyjnej formie na profesjonalnej domenie nazwa.influencer.pl. Możesz ją przesłać reklamodawcy na etapie ustaleń kampanii, a reklamodawca w jednym linku otrzyma komplet informacji na temat Twoich kanałów.
Dowiedz się więcej o wizytówce.

Kto to jest influencer?

To właściciel bloga lub kanałów w social mediach z określonymi zasięgami (Facebook, Instagram, YouTube, blog). Influencer to osoba, która przedstawia w sieci określone treści, specjalistyczne lub rozrywkowe (tzw. LOL content).

Influencer traktuje indywidualnie każdy temat, przedstawiając subiektywną opinię. Testuje i recenzuje produkty na podstawie własnych doświadczeń. Dzięki osobistemu podejściu, tematyce i charyzmie tworzy wokół siebie zaangażowaną publiczność, która podąża za jego rekomendacjami i decyzjami zakupowymi. Influencer może wykorzystywać swój wpływ na odbiorców, nawiązując współpracę z markami, które są promowane przez niego w sposób indywidualny i charakterystyczny, nawiązujący do tematyki i stylu kanału influencera.

Dlaczego warto założyć konto influencera w WhitePress?

  • Możesz korzystać ze Strefy Ogłoszeń.
  • Znajdziesz tu ogłoszenia dopasowane do tematyki oraz zasięgu Twojego kanału.
  • Możesz zgłaszać się do briefów i zarabiać na współpracach.
  • Na atrakcyjnej domenie: nazwa.influencer.pl stworzysz własną Wizytówkę Influencera, która ułatwi komunikację z reklamodawcą.
  • Znajdziesz się w gronie ponad 12000 twórców, a reklamodawcy będą mogli w łatwy sposób znaleźć Twój profil i nawiązać z Tobą współpracę!
     

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a my rozwiejemy Twoje wątpliwości. Jesteśmy również dostępni na Instagramie: @whitepress_official na direct messages.

 

  • Autor: Dorota Gryglak

    Tworzy dział influencer od 2016 roku. Odpowiada za realizacje kampanii z influencerami w WhitePress®, poprzez dobór influencerów, tworzenie strategii, koordynacje kampanii. Potrafi prześwietlić influencera i ocenić czy jest wiarygodnym partnerem do współpracy. Prowadzi także praktyczne szkolenia z influencer marketingu dla małych firm.

Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Polecane artykuły
guest posting
Guest posting: Jak wykorzystać artykuły gościnne do budowania wizerunku i link buildingu?

Szukasz sposobu na zwiększenie widoczności w sieci i przyciągnięcie nowych odbiorców? A może chcesz wzmocnić wizerunek eksperta w branży lub zacząć go budować? Guest posting może być odpowiedzią na Twoje potrzeby! Nie tylko umożliwi Ci dotarcie do nowych grup odbiorców, ale także pomoże w budowaniu reputacji eksperta w twojej branży i zdobycie cennych linków. Sprawdź jak rozpocząć swoją przygodę z artykułami gościnnymi!

wybór portalu w WhitePress
Jak wybrać portal w WhitePress®, by osiągnąć zamierzone cele?

To, czym powinieneś się kierować przy wyborze miejsc publikacji swoich artykułów, będzie zależało od tego, jaki cel Ci przyświeca i jakich efektów oczekujesz. Sprawdźmy razem jak zweryfikować jakość portali i wybrać odpowiednią ofertę wydawcy. Przeanalizujmy wspólnie - jak wykorzystać możliwości platformy WhitePress® by publikacje osiągały zamierzone cele.

Wymagania wobec portali wydawców w WhitePress®

Za pomocą platformy WhitePress® można publikować treści wszędzie! Zarówno na największych polskich portalach, popularnych stronach tematycznych, portalach miejskich jak i niszowych blogach. Z artykułu dowiesz się m.in. jak klasyfikujemy portale, oraz jakie warunki należy spełnić, aby trafić do danej jakości. Podsumowujemy także, na czym polega proces weryfikacji portali, prowadzony przez nasz zespół.