Sticky Ad - nowy format reklamowy, który zwiększa przychody wydawców z reklamy

Sicky Ad od waytogrow
Partner technologiczny WhitePress® -  firma Waytogrow, opracowała rozwiązanie, które pozwala na szybkie i proste zwiększenie zarobków z reklamy przez wydawców nawet o 25%. Poniżej przedstawiamy Ci, dlaczego warto z niego skorzystać i jak niewiele potrzeba, by je wdrożyć.
Ponad 18700 portali, 12300 influencerów, 260 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Przedstawiamy partnera - firmę Waytogrow

Waytogrow to spółka konsultingowo-technologiczna, której głównym celem jest dostarczanie wydawcom rozwiązań mających na celu maksymalizowanie przychodów z reklam online. Zaawansowane rozwiązania bazują na popycie z różnych platform programmatic, takich jak m.in.: Google, Xandr (Appnexus), Rubicon Project, Smart, OpenX i wielu innych. Wszystkie te źródła licytują powierzchnię reklamową w jednym momencie, w czasie rzeczywistym (tzw. header bidding), dzięki czemu dana odsłona jest wyceniana możliwie najwyżej.

Waytogrow należy do spółki, która jest większościowym udziałowcem WhitePress®.
 

Jak wygląda format Sticky Ad?

Sticky Ad ma postać belki przyklejonej do dolnej części ekranu, która podąża za użytkownikiem w trakcie przeglądania strony. Poniżej przedstawiamy wizualizacje tego formatu reklamowego. Został on przygotowany w kilku opcjach - pod urządzenia mobilne i tablety, a także w wersji desktop.

sticky ad

Taka forma zapewnia bardzo wysoką widoczność (90%+), a co za tym idzie jest atrakcyjna dla reklamodawców. Ponadto jest przyjazna dla użytkownika, a także w pełni kompatybilna ze standardami Google. Co równie ważne, można ją bez problemu zamknąć klikając w dobrze widoczny przycisk w jej prawym górnym rogu, a po zamknięciu zwija się i przestaje być widoczna.

Sticky Ad na żywo można zobaczyć na przykład na witrynie https://www.mniammniam.com/.
 

Jakie warunki spełnić, aby rozpocząć emisję Belki Sticky Ad?

Każda ze zgłoszonych stron jest w pierwszej kolejności weryfikowana pod kątem ruchu i jakości. Jeżeli Waytogrow określi, że oba warunki są spełnione, następuje przejście do kolejnego kroku, jakim jest wdrożenie.

Kryteria, jakie muszą zostać spełnione to:

  • ruch na minimalnym poziomie 100 000 odsłon miesięcznie (nie mylić z unikalnymi użytkownikami)
  • strona musi zawierać legalny content.

 

Czym Sticky Ad różni się od Google AdSense (Anchor Ad)?

Choć na urządzeniach mobilnych Sticky Ad może wyglądać podobnie do popularnego Anchor Ad dostępnego w sieci Google AdSense, jest to narzędzie o większym potencjale i elastyczności. Po pierwsze, format Sticky Ad jest dostępny także w wersji przeznaczonej na desktop oraz tablety, co oznacza, że jego zasięg, a co za tym idzie możliwości zarobkowe są większe. Warto przy tym dodać, że może działać w sposób responsywny, automatycznie dostosowując się do typu urządzenia, ale może też być ograniczony tylko do urządzeń mobilnych, desktopowych bądź tabletów.

Po drugie, Sticky Ad oferuje większą liczbę źródeł popytu na reklamy, a co za tym idzie dodatkowe strumienie przychodu. Z jednej strony zasila go Google Adexchange, z drugiej inne wiodące platformy programmatic zintegrowane dzięki nowatorskiej technologii header bidding. Dzięki temu masz pewność, że Twoja powierzchnia będzie za każdym razem sprzedana po najwyższej możliwej stawce.

Kolejną cechą odróżniającą rozwiązanie Waytogrow od Google AdSense jest wieloformatowość (tzw. multisize). Oznacza to, że może dynamicznie dopasowywać się do wysokości oraz szerokości reklamy i obsługuje:

  • w wersji desktop - formaty 970x90, 750x100 oraz 728x90
  • w wersji tablet - formaty 728x90 oraz 468x60
  • w wersji mobile - formaty 360x100, 360x50, 320x100, 320x50
     

Ponadto Sticky Ad oferuje:

  • możliwość dodania cappingu (nałożenie limitu wyświetleń reklamy na unikalnego użytkownika)
  • inteligentne odświeżanie reklam jeśli użytkownik nie przeładuje strony przez dłuższy czas
  • możliwość emisji albo bezpośrednio po załadowaniu strony, albo po określonej akcji użytkownika (np. przeskrolowaniu strony).
     

Bardzo prosta instalacja – dwa proste kroki dzielą Cię do zarobków

Sticky Ad to produkt stworzony z myślą także o tych, którzy nie mają do dyspozycji zespołu IT, dlatego też jego aktywacja jest prosta i nie wymaga zaawansowanych kompetencji technicznych. Wystarczy, że skontaktujesz się z Waytogrow (dane kontaktowe znajdziesz poniżej), a po potwierdzeniu warunków współpracy otrzymasz:

  • wpis, którą należy umieścić w pliku ads.txt obok już istniejącej zawartości
  • kod emisyjny, który należy wpiąć w stronę WWW bądź adserwer

Po wykonaniu tych dwóch kroków Sticky Ad rozpocznie działanie, a Twoje zarobki zaczną rosnąć.
 

Najważniejsze pytania

Ile pieniędzy dodatkowo zarobię?
Dotychczasowe wyniki sugerują, że możesz liczyć na wzrost nawet do 25% w stosunku do dotychczasowych zarobków z reklamy, szczególnie w przypadku ruchu mobilnego (rozpatrujemy źródła przychodów typu Adsense).

Czy Sticky Ad zadziała na Wordpress?
Tak, Sticky Ad funkcjonuje poprawnie także u wydawców korzystających z Wordpress.

Czy muszę zaktualizować ads.txt?
Tak, ponieważ Sticky Ad bazuje na popycie z platform programmatic. Wpis Waytogrow należy dodać do pliku ads.txt pozostawiając w nim jednak wszystko to, co znajdowało się w nim dotychczas (ważne!).

Czy muszę usuwać dotychczasowe formaty reklamowe?
Nie, Sticky Ad działa w sposób inkrementalny, nie powodując konieczności zmian w dotychczasowej siatce reklamowej, z wyjątkiem Anchor Ad dostarczanym przez platformę Google AdSense.

Czy wpłynie to na funkcjonowanie innych formatów?
Nie, Sticky Ad nie wpływa na pozostałe działania reklamowe.
 

Jesteś zainteresowany?

Jeżeli masz więcej pytań, prosimy o kontakt na adres e-mail: contact@waytogrow.eu. W wiadomości prosimy o podanie:Twój numer telefonu, adres strony, liczbę odsłon miesięcznie. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Polecane artykuły
trendy marketingowe w 2019 roku
Trendy w marketingu w 2019 roku

Jakie zmiany czekają nas 2019 roku w branży marketingu? Czy możemy spodziewać się zwykłej kontynuacji już obserwowanych tendencji, czy raczej przygotowywać się na wielkie przetasowania? Które trendy będą dominowały, a co w ciągu najbliższych 12 miesięcy przejdzie do lamusa? Zobacz jakich innowacji i spektakularnych powrotów możesz się spodziewać w najbliższym czasie!

podsumowanie roku 2018 w marketingu internetowym
Marketingowe podsumowanie 2018 roku

Przypominamy, co ciekawego działo się w marketingu w Polsce i na świecie podczas minionego roku. W poniższym artykule prezentujemy najistotniejsze zjawiska i trendy, które dominowały nie tylko na naszym rodzimym rynku, ale też były na ustach przedstawicieli z branży na całym świecie.