Jak być profesjonalnym blogerem?

Zaczynasz tworzyć bloga i wydaje Ci się, że to bułka z masłem? Jednak po dwóch tygodniach jesteś zawiedziony/a, że to takie ciężkie, a czytelników nie ma? Reklamodawcy się nie odzywają, a przecież zrobiłeś/aś zakładkę Współpraca. Z tym problemem spotyka się większość osób, które zaczynają blogować.
Ponad 5100 portali, 4900 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Jak profesjonalnie blogować?

Każdy (no prawie) bloger marzy o pieniądzach i sławie, jakimi mogą pochwalić się czołowe polskie blogerki (m.in. Maffashion, Jessica Mercedes, Charlize Mystery). Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że zanim te osoby osiągnęły poziom i rozpoznawalność, jaką cieszą się obecnie, musiały przejść ciężką i długą drogę.

Z powodzeniem mogą być wzorem dla tych, którzy chcą monetyzować bloga, ale nie chcą być przy tym nijacy. Jak zatem profesjonalnie blogować, żeby zarabiać na swojej pracy i jednocześnie pozyskiwać nowych czytelników, którzy później będą chętnie wracać?

  • Powaga sprawy – jeśli chcesz zarabiać na swoim blogu musisz poważnie traktować zarówno czytelników, jak i reklamodawców. Brak odpowiedzi na zapytanie lub kontakt po terminie jest niedopuszczalny w biznesie. Traktuj swojego bloga, jak biznes (o ile chcesz go zmonetyzować). Nie możesz lekceważyć reklamodawcy. W końcu to on inwestuje u Ciebie i chce być traktowany profesjonalnie. Uwierz, marketing szeptany działa. Dlatego informacje o tym, jaki bloger jest profesjonalny, a jaki nie rozchodzą się błyskawicznie. Bądź tym/tą lepszą!
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Polecane artykuły
Rozliczenia produktów przekazanych influencerom
Rozliczenie z influencerem – kwestie podatkowe

Chcesz przekazać influencerowi podarunek, ale nie wiesz w jaki sposób go rozliczyć? Zastanawiasz się czy lepiej jest wykorzystać wymianę barterową, czy raczej udostępnić swój produkt w promocyjnej cenie? Zobacz która metoda w Twojej sytuacji najbardziej się opłaca. W artykule radca prawny Rafał Bartosik stara się rozwiać wszelkie wątpliwości dot. rozliczeń z influencerami.

opłacalność influencer marketingu
Czy influencer marketing się opłaca?

Na fali popularności influencer marketingu warto sobie zadać pytanie, czy współpraca z internetowymi liderami opinii jest dla marek opłacalna. Jako że każda firma jest inna, by poznać odpowiedź na to pytanie konieczna jest precyzyjna analiza efektów kampanii. Jak jednak zmierzyć skuteczność influencer marketingu? Jakich efektów oczekiwać? Wreszcie, jak influencerzy mogą wspierać pozostałe działania marketingowe?