Jak wypromować bloga? Wartościowe pisanie

Nie ma tutaj miejsca na przysłowiowe “lanie wody”, ponieważ czytelnik nie dysponuje czasem na czytanie zapychaczy. Skoro znalazł się na Twoim blogu, oznacza to, że coś go tutaj przyciągnęło. Zadaniem blogera jest go zatrzymać poprzez czarowanie słowem, używanie odpowiednich fraz oraz skuteczne operowanie hasłami.
Ponad 4900 portali, 4600 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Sukcesy zagranicznych blogerów

Moje koleżanki z zagranicy posiadły umiejętności wartościowego pisania i dzięki temu osiągnęły ogromny sukces. Rozpisują się o nich media na całym świecie, a one same piszą do gazet. Mają własne kolumny w czasopismach, wypowiadają się na wiele tematów jako specjalistki z danej dziedziny, a także wydają autorskie książki. Przytoczone przykłady witryn to tylko kropla w morzu wartościowych blogowych treści, jednak może zmotywują Cię do działania?

Garance Doré, francuska blogerka modowa, której przygoda z pisaniem zaczęła się zupełnie przypadkiem. Wcześniej pracowała jako ilustratorka, lecz pewnego dnia postanowiła zmienić swoje życie i zrezygnować z pracy. Założyła bloga, na którym początkowo publikowała głównie swoje prace. Z czasem zaczęły pojawiać się również wpisy dotyczące mody. W bardzo krótkim czasie Garance stała się ikoną francuskiego stylu, a jej blog przyciąga obecnie około 70 tys. osób każdego dnia. Doskonały styl i umiejętność doboru słów, sprawiły, że zainteresowały się nią największe światowe czasopisma modowe. Jej teksty publikowane były przez magazyny takie jak Elle, a także Vouge America. Od roku na stałe publikuje w Vogue Paris. Współpracuje także ze światowej sławy markami jako fotograf i ilustrator. Była między innymi autorką sesji zdjęciowej dla wiosennej kolekcji Chloé w 2012 roku. Wszystkie jej sukcesy sprawiły, że została doceniona przez światową blogosferę i uhonorowano ją nagrodą The Council of Fashion Designers of America dla najlepszej dziennikarki modowej. W 2015 roku ukazała się jej pierwsza książka pt. “Love, Style, Life”, której popularność zaskoczyła nawet samą autorkę.

Chiara Ferragni to zdecydowanie jedna z najpopularniejszych blogerek modowych na świecie. Włoszka była jedną z pierwszych osób, której udało się zamienić pasję w dochodowy biznes. Publikowane stylizacje oraz doskonały opis prezentowanych produktów sprawił, że w ciągu siedmiu lat Ferragni osiągnęła sukces o którym marzy każda blogerka. Każdy publikowany na jej blogu wpis jest dokładnie przemyślany, treść jest spójna i odpowiednio sformatowana, a przy tym opatrzona w kolorowe zdjęcia. Obecnie 27 letnia Chiara współpracuje z największymi markami modowymi na świecie jak Louis Vuitton, Kenzo czy Dior. We Włoszech, a także na stronie Amazon.com pojawiła się jej autorska książka, której nazwa została zaczerpnięta z samego bloga – The Blond Salad. Opisuje w niej swoje triki modowe, przedstawiając stylizacje na pięknych fotografiach. Sama blogerka twierdzi, że nigdy nie myślała nawet o własnej publikacji, jednak propozycja ze strony wydawnictwa wydała jej się doskonałą okazją do zdobycia jeszcze większej rzeszy czytelników. Nie myliła się – jej blog odwiedza dziennie niemal 600 tys. użytkowników.

Nicolette Mason to również przykład osoby, która ciężką pracą osiągnęła bardzo wiele, nie zwracając uwagi na wszechobecnych hejterów. Założycielka najsłynniejszego na świecie bloga o modzie XXL spieniężyła swoją pasję. To co wyróżnia Nicolette na tle innych, to nie tylko świetne wyczucie stylu, ale przede wszystkim próba uzmysłowienia poprzez bloga większym kobietom, że też są piękne. Od razu wiedziała do kogo adresowane będą jej posty, a ich treść przyciągała czytelników z dnia na dzień. Jej styl jest konkretny, pewny siebie i zabawny. Wyróżnia ją niesamowity dystans do swojej osoby. Dzięki swojej determinacji oraz umiejętności pisania Nicolette Mason prowadzi własną rubrykę w magazynie Marie Claire. W swoich felietonach opisuje życie kobiety o dużych rozmiarach w świecie, gdzie wciąż panuje szał odchudzania, a za żeński ideał uważny jest rozmiar zero. Na swoim koncie ma również współpracę z włoską edycją magazynu Vogue, a także z największymi markami świata mody, jak Dior czy Chanel.

Drodzy przyjaciele! Pamiętajcie, że dobry styl, świadomość swoich czytelników, odpowiedni dobór haseł i słów kluczowych sprawia, że blog z dnia na dzień zyskuje na swojej popularności. Zanim więc zniechęcimy się do końca, może warto poćwiczyć swój warsztat dziennikarski poprzez częstsze pisanie, śledzenie popularnych blogów lub też specjalne warsztaty pisarskie lub te z zakresu social media, które pozwolą nam również zadbać o odpowiednią promocję bloga. W ten sposób przygotujemy się merytorycznie do naszego wymarzonego sukcesu.

Wasze komentarze (2)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Pawel

    Z zasady zatwierdzane są wszystkie komentarze :-)

    2018-04-04, 15:09
  • PiszacaMama

    Ciekawy tekst i zupełny brak komentarzy? Czyżby autor z zasady ich nie zatwierdzał? pisanie.edu.pl

    2018-04-04, 12:25
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Polecane artykuły
Pozyskiwanie klientów i zwiększanie sprzedaży
Jak pozyskać wartościowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

W ciągu ostatnich kilku lat sprzedaż bardzo się zmieniła. To, co skutecznie oddziaływało na konsumentów jeszcze kilka lat temu, dziś nie przynosi już efektów. Wraz z dynamicznym rozwojem nowych mediów i technologii zmieniły się też przyzwyczajenia i preferencje odbiorców. Jak odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości? Odpowiedzią może być poznanie nowoczesnych technik sprzedażowych.

domeny dla swojego portalu i bloga
Jak wybrać odpowiednią domenę dla swojej strony internetowej

Wybór właściwej domeny dla swojej strony internetowej to jeden z pierwszych problemów na które natknie się każda osoba czy firma chcąca publikować w Sieci. Ceny poszczególnych adresów potrafią bardzo się różnić, nie zawsze odpowiadając ich rzeczywistej wartości. Zobacz jak się w tym chaosie odnaleźć i na co przede wszystkim zwrócić uwagę.