Julita Zamiara: Lioness - wywiad

Julita Zamiara (Lioness) jest autorką dwóch blogów oraz kanału na YouTube. Od ponad trzech lat tworzy wpisy i filmy głównie o tematyce urodowej. Jej blog nie raz pojawił się na stronie głównej gazety.pl i znajduje się w Top 1000 najczęściej czytanych blogów na blox.pl. Lioness dzięki blogowaniu mogła uczestniczyć w największej w Polsce Konferencji Urodowej MeetBeauty 2015.
Ponad 5100 portali, 4900 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Imię i nazwisko/pseudonim blogowy: Julita Zamiara (Lioness)
Blog: www.lioness.blox.pl
Facebook: www.facebook.com/lioness5147
Instagram: www.instagram.com/lioness5147/
Snapchat: Lioness5147
YouTube: Lioness5147 www.youtube.com/lioness5147
Ulubiony film/książka: Nie mam ulubionego filmu czy książki. Interesują mnie dane tematyki, które na długo zapadają w pamięć albo pewne cytaty, które później sobie zapisuję. Przywołuję wtedy przyjemne chwile. Lubię odkrywać historie. Jeżeli już ją poznam to kolejny raz sięgam po coś innego lub podobnego, nie po to samo 

Największe pasje, oprócz blogowania: Muzyka. A moim ulubionym zespołem jest Tokio Hotel. Kolejną pasją jest również nagrywanie i montaż filmów na mój kanał YouTube. Interesuje mnie również fotografia, astronomia i języki obce (amerykański i niemiecki).

Inspirują mnie: Inspiruje mnie Bill Kaulitz.

Odpręża mnie: Długa gorąca kąpiel z ładnie pachnącą kulą czy płynem. Relaksuje mnie również spacer po lesie.

Bawi mnie: Bawią mnie różne zabawne sytuacje w życiu codziennym. Jak np. ktoś powie coś śmiesznego czy się zabawnie potknie.

Mój ulubiony bloger to: Nie mam jednego. To grono jest spore między innymi bardzo lubię twórczość Lindy Hallberg, Angeliki Blick, Maffashion, Jessici Mercedes czy Maryam Maquillage.

Kiedy zaczęłaś tworzyć swojego bloga? Co było tego przyczyną?

Postanowiłam założyć bloga i kanał na YouTube aby dzielić się swoją opinią na temat kosmetyków. Moje zainteresowanie kosmetykami rosło coraz bardziej przez pudełka urodowe zamawiane co miesiąc. Siedziałam nawet godzinami dziennie w tej tematyce i moja fascynacja przerodziła się w pasję, którą chciałam się dzielić z innymi. Ponadto już od kilku lat miałam bloga o zespole muzycznym Tokio Hotel, więc poniekąd trochę znałam ten rewir blogowy ale muszę przyznać, że robiąc samodzielne wpisy, zdjęcia, filmy to zupełnie inna bajka niż po prostu przekazywanie informacji o danym zespole. Różne bywały chwile jak u każdego, jednak na ten czas nie żałuję swojej decyzji i uważam, że to był naprawdę dobry pomysł, że zaczęłam tworzyć coś swojego a nie tylko czytać blogi innych.

Kto lub co inspiruje Cię do blogowania?

Bardzo rzadko inspiruję się kimś, ponieważ lubię robić wszystko „po swojemu” i zazwyczaj to życie, kosmetyki i przemyślenia kosmetyczne inspirują mnie do stworzenia czegoś nowego. Czasem również mam tak, że pomysł przychodzi sam w danym momencie lub patrzę na jakiś/eś kosmetyki i wiem, jaki wpis czy film chcę stworzyć. Owszem mam swoje ulubione blogi ale wchodzę tam bo je lubię, a nie po to aby się zainspirować. Chcę mieć swoje pomysły i być dzięki temu originalna.

Jak motywujesz się do blogowania, kiedy nie masz chęci na pisanie?

Jeżeli tak naprawdę i bardzo nie chce mi się pisać, to tego nie robię, bo wiem, że jak zrobię coś „na mus” to, to nie będzie dobre. Robię sobie przerwę i tworzę na inny temat. Wtedy kiedy mam wenę i fascynację, wracam do tematyki i tworzę wpis. Według mnie jeżeli się dobrze zbilansuje swój grafik i będzie się wysypiać, to chęć i inspiracja do bloga będzie jeżeli rzeczywiście będzie chciało się go tworzyć. Największą motywacją do tworzenia jest moja pasja oraz również ludzie. Jeżeli ktoś napisze chociażby w jednym zdaniu lub słowie coś miłego to ta energia do tworzenia wpisu czy filmu sama przychodzi bo wiem, że ktoś lubi to co robię i czeka na więcej.

Jaką radę dałabyś początkującym blogerkom i blogerom?

Starajcie się aby blog odwzorowywał Was, piszcie regularnie i róbcie to najlepiej jak tylko potraficie. Nie kopiujcie a uczcie się od waszych ulubieńców i róbcie to po prostu po swojemu. Prędzej czy później na pewno Wasza praca zaowocuje i to w najmniej oczekiwanym przez was momencie

Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Polecane artykuły
Rozliczenia produktów przekazanych influencerom
Rozliczenie z influencerem – kwestie podatkowe

Chcesz przekazać influencerowi podarunek, ale nie wiesz w jaki sposób go rozliczyć? Zastanawiasz się czy lepiej jest wykorzystać wymianę barterową, czy raczej udostępnić swój produkt w promocyjnej cenie? Zobacz która metoda w Twojej sytuacji najbardziej się opłaca. W artykule radca prawny Rafał Bartosik stara się rozwiać wszelkie wątpliwości dot. rozliczeń z influencerami.

opłacalność influencer marketingu
Czy influencer marketing się opłaca?

Na fali popularności influencer marketingu warto sobie zadać pytanie, czy współpraca z internetowymi liderami opinii jest dla marek opłacalna. Jako że każda firma jest inna, by poznać odpowiedź na to pytanie konieczna jest precyzyjna analiza efektów kampanii. Jak jednak zmierzyć skuteczność influencer marketingu? Jakich efektów oczekiwać? Wreszcie, jak influencerzy mogą wspierać pozostałe działania marketingowe?