Anna Janda z Tygrysiaki.pl - wywiad

Anna to amatorka rodzinnego spędzania czasu. Na pierwszym miejscu stawia rodzinę, jednak nie zapomina o swoich potrzebach. Jest przede wszystkim mamą i żoną. To właśnie z mężem – Krzysztofem prowadzi popularnego bloga parentingowego – Tygrysiaki.pl
Ponad 5100 portali, 4900 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Kiedy zaczęłaś tworzyć swojego bloga? Co było tego przyczyną?

Bloga tworzę od nieco ponad roku. Mimo ścisłego wykształcenia zawsze ciągnęło mnie w stronę pisania i komentowania rzeczywistości, a kiedyś nawet marzyłam o studiowaniu dziennikarstwa. Przyczyną było więc moje niespełnione marzenie z dzieciństwa.

Kto lub co inspiruje Cię do blogowania?

Inspiracji do blogowania szukam w otaczającym mnie świecie. Czasem wystarczy jedna rozmowa czy sytuacja widziana na ulicy albo artykuł przeczytany w gazecie. Najczęściej jednak inspiracją do blogowania są moje dzieci i rodzinne życie, które staram się przedstawiać w nieco uogólnionym zarysie tak, aby każdy rodzic mógł się odnaleźć w opisywanej przeze mnie sytuacji.

Jak motywujesz się do blogowania, kiedy nie masz chęci na pisanie?

Kiedy tracę chęci na pisanie wracam do źródeł – zastanawiam się dlaczego zaczęłam pisać? Po co to robię? Szukam inspiracji w komentarzach na blogu i fanpage’u. Rozmawiam z mężem o potrzebnych zmianach. Sprawdzam statystyki, odwiedzam swoje profile społecznościowe i cieszę z każdej nowej osoby, która mnie odwiedziła zostawiając po sobie ślad. Zwykle przy tej okazji natrafiam na miłe niespodzianki – nagły skok odwiedzin, bardzo miły komentarz czy nawet prywatna wiadomość o treści: “Świetny blog”. Po przeczytaniu takiej wiadomości mogę pisać nawet całą noc.

Jaką radę dałabyś początkującym blogerkom i blogerom?

Warto się przełamać i zacząć pisać. Nawet jeśli nie bardzo wiesz o czym będzie Twój blog, to nigdy nie przekonasz się czy Twój pomysł był dobry, jeśli nie spróbujesz. Nie bój się wyjść do ludzi i komentuj na blogach dając o sobie znać innym blogerom.

Jakich blogów brakuje według Ciebie w polskiej blogosferze?

Polska blogosfera jest na tyle duża, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Każdego dnia odkrywam nowe blogi o których nie miałam pojęcia. Szczególnie cenię sobie te mniej popularne, którym nie brakuje profesjonalizmu i świeżego spojrzenia.

Jakie są Twoje plany związane z blogiem na następny rok/kilka lat?

Nie lubię robić tak odległych planów, szczególnie jeśli dotyczą one mojego bloga. Kluczowy cel jaki sobie założyłam to zwiększenie ilości stałych Czytelników, w czym ma pomóc nowy profesjonalny szablon. Wiem, że piszę wartościowe teksty, ale w praktyce to tylko 10-20% pracy jaką trzeba wykonać. Staram się więc korygować strategię rozwoju co miesiąc.

Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Polecane artykuły
Rozliczenia produktów przekazanych influencerom
Rozliczenie z influencerem – kwestie podatkowe

Chcesz przekazać influencerowi podarunek, ale nie wiesz w jaki sposób go rozliczyć? Zastanawiasz się czy lepiej jest wykorzystać wymianę barterową, czy raczej udostępnić swój produkt w promocyjnej cenie? Zobacz która metoda w Twojej sytuacji najbardziej się opłaca. W artykule radca prawny Rafał Bartosik stara się rozwiać wszelkie wątpliwości dot. rozliczeń z influencerami.

opłacalność influencer marketingu
Czy influencer marketing się opłaca?

Na fali popularności influencer marketingu warto sobie zadać pytanie, czy współpraca z internetowymi liderami opinii jest dla marek opłacalna. Jako że każda firma jest inna, by poznać odpowiedź na to pytanie konieczna jest precyzyjna analiza efektów kampanii. Jak jednak zmierzyć skuteczność influencer marketingu? Jakich efektów oczekiwać? Wreszcie, jak influencerzy mogą wspierać pozostałe działania marketingowe?