21 inspiracji na zwiększenie ruchu na stronie internetowej

zwiększenie ruchu na stronie internetowej
Wydawca strony internetowej w naturalny sposób pragnie pozyskać jak największy ruch. Może skorzystać z form płatnych i bezpłatnych takich jak: linki płatne, SEO, social media,marketing szeptany, blogerzy, content marketing. Możliwości jest wiele. Poniższa lista ma być inspiracją dla osób, które stawiają pierwsze kroki w promocji własnej strony lub bloga.
Ponad 4700 portali, 4500 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Każda strona internetowa - bez względu, czy jest stroną firmową, czy może blogiem lub innym tworem online - aby zaistnieć potrzebuje ruchu. Dlaczego ruch na stronie internetowej jest taki ważny? Jest on źródłem czytelników, interesantów oraz potencjalnych klientów, dlatego też warto dbać o pozyskiwanie stale nowego, napływającego ruchu na naszą docelową stronę. W niniejszym artykule nie tylko dowiesz się jak tego dokonać, ale również jak zebrać ruch, który jest wysoce wartościowy,  czyli dobrze „stargetowany”.

 

  1. Współpraca z blogerami -  współpracując z innymi blogerami np. poprzez gościnne wpisy, możesz liczyć na wzrost świadomości swojej osobistej marki. To także szansa na przejścia z ich strony do Twojego portalu, bloga, czy nawet strony firmowej. Pamiętaj, że w dzisiejszych czasach, blogerzy nie kojarzą się z nastolatkami zakładającymi pamiętniki. Często są to poważne i szanowane osobistości, dlatego warto nawiązywać z nimi współprace.
     
  2. Social Media – systematyczne budowanie swojej marki poprzez media społecznościowe to jedna z najlepszych metod, dzięki której można pozyskiwać ruch. Oczywiście nie można w 100% stawiać na Facebook’a, ponieważ każde medium społecznościowe ma swoje grupy, każde nadaje się do innego rodzaju dystrybucji i przyciągania ruchu i co najważniejsze, każde z nich cechuje się również innymi prawami. Przykładem może być tutaj Twitter i słynne 140 znaków.
     
  3. Komentuj na blogach – jeśli znajdziesz tematycznie zbliżony artykuł na blogach, możesz śmiało dołączyć do dyskusji. Komentarz, w przypadku, gdy jest on wysoce merytoryczny, możesz podpisać imieniem, nazwiskiem oraz adresem swojej strony internetowej. Użytkownicy bardzo często śledzą z pełnym zainteresowaniem to, co dzieje się wokół tematu artykułu. Chcą także zapoznać się z informacją czym zajmują się autorzy najciekawszych komentarzy.
     
  4. Pisz zgodnie z zasadami SEO – Pisanie według zasad pozycjonerskich, ma duże znaczenie w dobie nieustannie zmieniających się algorytmów wyszukiwarki Google. Nie zapominajmy, że ruch pochodzący z wyszukiwarki to ciągle procentowo najważniejszy ruch, jaki może uzyskać nasza strona internetowa.
     
  5. Linkuj do swojej strony – w pozycjonowaniu witryn internetowych w dalszym ciągu bardzo ważnym aspektem są linki pozycjonujące. To one sprawiają, że nasza domena jest lepiej widoczna w wyszukiwarkach, dzięki czemu większa liczba osób ma szansę do nas trafić.
     
  6. Twórz wartościową treść – jeśli prowadzisz firmę, a jedyną treścią jest dział „oferty” oraz „o firmie”, to nie dziw się, że nikt nie wraca na Twoją stronę www. Tylko nieustannie oferując nowy „content” możesz liczyć na płynny i systematyczny wzrost ruchu na stronie internetowej. Jeśli tego nie robisz, to trudno będzie Ci przyciągać uwagę nowych oraz starać się o powrót „starych" userów.
     
  7. Udzielaj się na forach – idealnym narzędziem do pozyskiwania ruchu jest udzielanie się na forach branżowych. Wówczas wystarczy, że piszesz ze stopką lub masz informację w BIO o swojej witrynie, a z pewnością zainteresujesz różne osoby chcące poszerzyć dane zagadnienia.
     
  8. Linki sponsorowane – inaczej Google AdWords. Jest to metoda tzw. płatnego ruchu, który może znacznie zwiększyć ruch na Twojej stronie - nawet o kilkaset procent. Wystarczy, że ułożysz listę fraz według grup, które są tematycznie powiązane z Twoją witryną.
     
  9. Twórz newslettery – komunikacja mailowa w ostatnich latach zastąpiła nam tradycyjną pocztę. Z tego właśnie powodu warto zachęcać naszych użytkowników, czy też klientów do zapisywania się na nasz newsletter. Umiejętnie prowadzona komunikacja poprzez newsletter daje nam dobrze spersonalizowane „wejścia” na stronę.
     
  10. Mailing – to rodzaj wysyłki treści za pośrednictwem poczty elektronicznej. Na ogół ma charakter reklamowy, jednak jego umiejętne skomponowanie pozwala przynajmniej jednorazowo zapewnić nam wzrost ruchu w obrębie witryny.
     
  11. Pracuj nad swoim tzw. personal brandingiem – nasza marka osobista, inaczej personal branding jest możliwością nie tylko przyciągania ruchu na naszą stronę internetową, nasz kanał na YouTube, czy bloga. To także możliwość lepszej „monetyzacji” danego przedsięwzięcia. Warto starać się, aby nasza osobista marka nieustannie „pięła się do góry”, bowiem dzięki temu rozwijamy swoje witryny.
     
  12. Przyjazne „usability” wewnątrz strony www – jeśli nie zadbamy o ten - jakże prosty - zabieg, to możemy doprowadzić do tego, że pomimo dobrego contentu ludzie nie będą do nas wracali.  Dlaczego? Nikt nie lubi się męczyć, a użyteczność odpowiada za nasze postrzeganie danej strony internetowej. Niechętnie polecamy witryny, które są kiepsko skonstruowane, mają złą nawigację, niefunkcjonalne inne elementy, bądź po prostu zawierają błędy.
     
  13. Nie „hejtuj” - wyrażaj tylko prawdziwe opinie. Nikt tak łatwo nie traci zainteresowania swoją witryną jak osoba, która bezpodstawnie krytykuje, zaczepia i prowokuje. Często nawet osoby, które są specjalistami w danej branży, niestosujące się do zasady „nie zaczepiam mniej popularnych, mniej znanych, czy choćby słabszych” tracą w oczach osób, które odwiedzają ich witryny. To jedna z podstaw etycznych, jednak mająca duże znaczenie także w pozyskiwaniu ruchu lub jego traceniu.
     
  14. Pokazuj się na spotkaniach branżowych – gdy jesteśmy na jednym, drugim, czy trzecim spotkaniu branżowym możemy przemycić kilku osobom fakt naszej inicjatywy, naszego projektu, czy naszej strony www. Im więcej osób dowie się o nas w taki sposób, tym łatwiej będzie nam przeskalować odwiedziny na naszej stronie internetowej. Pamiętaj, że osoby, które usłyszą o nas na takim spotkaniu mogą podać ciekawostkę o danej stronie dalej, zyskując dla nas dodatkowy ruch.
     
  15. Stosuj różne kanały tworzenia treści – podcast, blog, video. To tylko niektóre narzędzia, dzięki którym możesz zwiększyć ruchu na swojej stronie. Jak wiele ludzi, tak dużo jest preferencji co do materiałów i form, z których lubią oni korzystać. Jedni preferują słuchanie podcastów, inni zaś czytanie formy blogowej. Spróbuj także dotrzeć do użytkowników mobilnych poprzez narzędzia jakie przygotował Google - np. Google Moja Firma.
     
  16. Twórz treści pod użytkowników, a nie pod „monetyzację” - nie od dziś wiadomo, że tworząc treści dla użytkowników przyciągasz ich znacznie skuteczniej, niż gdyby te teksty miały mieć formę typowo reklamową. Użytkownicy chętnie odwiedzają miejsca, które przekazują konkretną wartość. Wówczas są też znacznie bardziej skłonni „posharować” dany materiał.
     
  17. Nasycaj słowami kluczowymi tekst, który tworzysz – jest to kolejna zasada pozycjonerska, która ułatwia nam pozyskiwanie ruchu. Jeśli będziemy używali słów kluczowych, które przynoszą ruch, to zwiększymy widoczność treści w wyszukiwarkach.
     
  18. Używajmy chwytliwych tytułów/nagłówków – każdy nagłówek to szansa na otworzenie danego materiału. Pamiętaj, że w dzisiejszych czasach o uwagę potencjalnego czytelnika walczysz z wielką ilością blogów, czy portali. Dlatego też tak istotny jest chwytliwy tytuł.
     
  19. Bądź transparentny – dzielenie się osobistymi przeżyciami i wiedzą pozwala bardziej pokazać „ludzką twarz”, dzięki temu łatwiej zachęcić ludzi na czytanie Twoich materiałów. Wiedzą oni wówczas, że jesteśmy naturalni i szczerzy w tym co robimy.
     
  20. Regularność – obecnie wiele osób ma z tym spory problem, ponieważ traktują swoje strony  nie jako biznes, ale jako hobby. Czasami nie mamy czasu na aktualizacje informacji, tworzenie nowych treści i innych podobnych rzeczy. To spory błąd. Regularne planowanie i tworzenie contentu zapewnia nam stały odbiór przynajmniej tych, którzy już pokochali nasze prace.
     
  21. Zainstaluj wtyczkę RSS – w chwili obecnej dużo osób korzysta z subskrypcji blogowych. Warto zainstalować wtyczkę RSS, aby internauci mogli bezproblemowo docierać do nowych treści. Pamiętaj, że żyjesz w szybkich czasach i nie każdy pamięta o Twoim blogu. Komunikat na RSS podpowiada, że ulubiony autor właśnie poczynił nowe dzieło.

 

Wasze komentarze (76)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Jakub

    Do 18 pkt, używaj chwytliwych nagłówków, ale nigdy CLICKBAITÓW, ostatnio mega popularne jest robienie użytkownika w konia, byle ściągnąć użytkownika do siebie. Best-pol.com

    2018-07-20, 16:07
  • Rafał

    Nam na początku takie rady pomogły. Przy obecnej konkurencji to podstawa. Najważniejsze aby pisać dla ludzi, a reklamować swój biznes za wszelką cenę. octavilla.com

    2018-07-17, 15:37
  • Magda

    Już któryś raz wracam do tej strony :) Dzięki wielkie za te wskazówki, krótko i na temat, konkret. mienko.pl

    2018-07-11, 14:27
  • brodacz

    Przydatne kompendium. menland.pl

    2018-06-09, 17:41
  • webcenter21

    Artykuł bardzo pomocny dla osób którzy zaczynają działać w sieci. Szczególnie polecam stworzenie swojego bloga i pisanie wartościowej treści która przyciąga sporo osób na stronę. webcenter.com.pl

    2018-06-01, 18:51
  • Webik

    Kilka wskazówek na pewno wykorzystam, a część już zastosowana od początku istnienia strony :) webanaliza.pl

    2018-05-10, 09:20
  • ADRIAN

    Tak często nowi blogerzy zapominają o "ludzkiej twarzy" i wklejają na forach, fb i innych portalach szablony z linkiem podpisanym KUP lub ZAREJESTRUJ, a nie pomyślą o tym że ludzie chcą korzyści i wypadałby się pokazać, otworzyć i wręcz wyczuć towarzycho w danym miejscu. Podświadomie trzeba być pewnym że ma się super ofertę lub treści za które inni się się będą się przepychać. Zrezygnować z ważności na rzecz zamiaru rozwiązania problemu swoją ofertą ;) zalol.pl

    2018-04-08, 18:06
  • Artur

    Trzeba to przetestować :) art-steel.pl

    2018-03-26, 20:42
  • Karol

    Niektóre z tych punktów juz zastosowane. Na kolejnymi pracuje. Dzięki za porady. jakpomnazacoszczednosci.pl

    2018-03-25, 05:28
  • Rafał

    Czas wdrożyć kilka punktów ze zaprezentowanych inspiracji :) cenaro.pl

    2018-03-13, 08:04
  • Opalmed

    To wszystko jest bardzo ciekawe... ale kto ma na to czas... no chyba, że ktoś będzie żył wiecznie! opalmed.pl

    2018-03-08, 15:05
  • m4rlb0r0

    My dopiero na początku tego roku zintegrowaliśmy ze sklepem bloga i zaczęliśmy go po ludzku i dla ludzi prowadzić. gniazdka.eu

    2018-03-06, 22:56
  • Trzcianka

    W lokalnym serwisie informacyjno-społecznościowym stawiamy na treści i komentarze mieszkańców miasta i regionu. Unikamy płatnych reklam i sztucznego pozycjonowania. Im bardziej serwis i zawarte w nim treści są wiarygodny i niezależne tym chętniej jest odwiedzany... trzcianka.info

    2018-02-21, 16:04
  • Bad Cars

    Bardzo wartościowy artykuł. Czy w przypadku wypożyczalni samochodów ,gdzie na stronie znajduje się niewiele contentu (z racji tego, że potencjonalnego klienta głównie interesuje nasza flota i cennik) jest sens dodawania artykułów "branżowych"? Czy lepiej wrzucać je wyłącznie na FB/Google firma? bad-cars.pl

    2018-02-21, 10:34
  • Adam

    Ciekawe:) synergypoland.pl

    2018-02-17, 14:03
  • dem

    Zgadzam się z przedmówcą. Można by coś dodać w temacie płatnego pozyskiwania użytkowników zarówno poprzez sieci wyszukiwania jak również reklam elastycznych. Uważam, że te ostatnie, dobrze poprowadzone mogą przynieść całkiem ciekawe rezultaty niedużym kosztem. A co do artykułu to chętnie wykorzystam kilka wskazówek. hvacpr.pl

    2018-02-12, 21:37
  • ComTrade

    Artykuł świetny i konkretny. Jeszcze można dopisać coś na temat adwordsów, ponieważ uważam że również są bardzo korzystne i dosyć szybko przynoszą nam efekty. comtrade.pl

    2018-02-06, 13:32
  • Rysiek

    Fajna lista. Czy ruch na stronie w ramach linków sponsorowanych ma przełożenie na poprawę wyników strony w rankingu google? blog.adwokat-24.pl/

    2018-02-02, 16:29
  • ArFeN

    Koniecznie muszę zainstalować wtyczkę RSS oraz zacząć zbierać maile do bazy ekonomiczny-wojownik.pl

    2018-01-25, 16:49
  • SEMPIRE

    Naprawdę fajnie opracowana lista, która która otwiera wiele możliwości w pozyskiwaniu ruchu na stronę internetową.
    Mając na uwadze wszystkie 21 elementów żaden właściciel strony nie powinien się nudzić. sempire.pl

    2018-01-23, 14:35
  • CarProShine

    Szczerze mówiąc nie bardzo wiem jak większość podpunktów zastosować przy sklepie internetowym carproshine.pl

    2017-12-18, 22:56
  • Łukasz

    Dużo ciekawych informacji, ale pisanie treści mocno nasyconych słowami kluczowymi może na zaszkodzić bo tekst będzie traktowany przez wyszukiwarki jako sztuczny i nie da tyle mocy co powinien. Lepiej z tym zachować umiar. grupago.pl

    2017-12-18, 22:55
  • Bex

    Jak skorzytac z tych wtyczek RSS w platformie wordpress? ktos podpowie uslugi.jeremias.com.pl

    2017-12-13, 08:16
  • Damian

    Bardzo interesujący artykuł. Na pewno skorzystam z paru punktów. Mam nadzieję, że pomogą one z rozwojem dość nowo powstałej strony. Pozdrawiam :) just2know.pl

    2017-11-26, 14:59
  • Paul

    Przydatny artykuł, warto sobie taką wiedzę usystematyzować, ten artykuł dokładnie trafia w sedno. towarowa.studio

    2017-11-21, 20:04
  • Gerard

    Przydatny artykuł. Do większości punktów stosujemy się, zastanawia mnie ostatni punkt związany z rss, czy da to w ogóle jakikolwiek efekt? eporady24.pl

    2017-10-16, 21:28
  • Trenujmy24

    Często stosuje tego typu zabiegi. Robiąc to samemu tracę niestety dużo czasu, a z kolei zlecając to komuś - na moim aktualnym poziomie zaawansowania ciężkie do kontrolowania. trenujmy24.pl

    2017-10-09, 10:34
  • Adam K.

    Ile czasu zajęło Wam przekierowanie dużej liczby osób na stronki/blogi? Jak długi to jest proces? giveresult.com

    2017-09-29, 13:30
  • mattovsky

    Aktualnie stosuję punkty 2, 5, 6, 12, 15 oraz 20 jednak to jeszcze nie daje takiego rezultatu jakbym chciał. Pewnie to dlatego, że to nowa strona (około miesiąc) i na efekty trzeba jeszcze poczekać :D Tak czy siak, celnie wypunktowane ;) sitemag.pl

    2017-09-20, 01:22
  • Jola

    Wkrótce wdrażamy nowe strony, informacje uznaliśmy za bardzo cenne. samotnica.pl

    2017-09-19, 21:10
  • Robert

    Bardzo ciekawe informacje, pozdrawiamy. wrozbitabogumil.pl

    2017-09-19, 21:03
  • PTRC

    Czy wysyłki z systemów co zarabiają na czytaniu stron są warte? Kiedyś były takie systemy gdzie trzeba było wejść na stronę i przeczytać artykuł/siedzieć na niej przez 20 sek... highlab.pl

    2017-09-12, 09:26
  • Czajniczek

    Bardzo przyjemny artykuł, na pewno będę korzystał z tej wiedzy :) czajniczek.sklep.pl

    2017-08-14, 22:28
  • Nano Leader

    Dobry temat na artykuł, ale co zrobić jeśli ma się stronę poświęconą naprawdę wąskiej tematyce (jak np. powłoki hydrofobowe, nano powłoki ja my)? NanoLeader.pl

    2017-08-14, 21:42
  • Greg

    Fajny i przydatny artykuł. Spróbuję zastosować. Zobaczymy jaki będzie skutek. angliabus.pl

    2017-08-14, 14:47
  • marcin_s

    Bardzo przydatne są darmowe blogi, jak np. Wordpress.com, blox.pl, czy blogspot.com. utworzylem na nich blogi powiazane tematycznie z moją stroną (zajmuję się bielizną w dużych rozmiarach) i mam spory ruch na stronie dzięki nim sklep.salonmodyxxl.pl

    2017-08-09, 23:41
  • Marcin

    Dodałbym jeszcze do listy przeprowadzanie konkursów dla czytelników. Jest to świetny sposób uzyskanie ruchu, w połączeniu z reklamami na facebooku można uzyskać fajne efekty, a użytkownicy będą zadowoleni :) wolnoscipieniadze.pl

    2017-08-09, 17:35
  • Joanna Sadowska-Nowotniak

    Regularność jest kluczowa. Z drugiej jednak strony brak czytelników w początkowej fazie jest demotywujący. Wszystko sprowadza się do tego, że większość osób się w jakimś stopniu poddaje, dlatego nie osiąga założonego celu. welovebusiness.pl

    2017-07-29, 15:25
  • Rafał

    Na prawdę fajny tekst. Lekki, a przy tym merytoryczny. lemon-project.com

    2017-05-05, 22:48
  • bodziec

    Masz własny biznes lub stronę internetową ?
    Chcesz skutecznie go reklamować?

    2017-03-28, 10:41
  • Rafał

    Najważniejszy chyba jest punkt 20, czyli regularność, zwiększanie ruchu na stronie jest procesem długotrwałym i nie każdemu starcza cierpliwości :) stronyabonamentowe.pl

    2017-03-14, 18:55
  • Michal

    Dzięki za artykuł. followtheview.com

    2017-02-24, 22:10
  • Piotr

    Lista fajna aczkolwiek trzeba pamiętać, że nie wielkość ruchu, a jego jakość ma w tych czasach szczególne znaczenie. Stąd poza próbą "wejścia" w wyniki organiczne wyszukiwarek, komunikacją via. social media i SEMem, warto rozważyć współpracę z inluencerami ściśle związanymi z tematyką naszej strony. ecotatry-hotel.pl

    2017-01-25, 21:16
  • Dominik - Innowacyjna Nauka e-Biznesu

    Bardzo dobre rozwiązania. Jak na razie najszybsza metoda to oczywiście kampanie w Google Adwords, ale kiedy piszemy dużo na blogu to również można zyskać dużo darmowego ruchu, za który nie musimy już płacić, ale nic nie przebije Adwords innowacyjnanaukaebiznesu.pl

    2017-01-25, 15:21
  • Ola

    Rzeczywiście ciekawa, inspirująca lista - warto dodać tu jednak jeszcze jedno działanie, jakim jest organizowanie akcji marketingowych. To świetny sposób na zwiększenie ruchu na stronie, zyskanie rozgłosu i przyciągnięcie nowych użytkowników. Oczywiście trzeba tez zadbać o wygląd i użyteczność strony www, aby użytkownicy do nas wracali. eactive.pl

    2016-12-27, 11:46
  • England

    Świetny artykuł. Dział marketingu dziękuje za przypomnienie tak małych a jednak wielkich wskazówek. england.pl

    2016-11-24, 07:21
  • Pawel

    Dzięki za cenne porady! forexpolska.info

    2016-10-24, 10:34
  • Mateusz

    Pokaźna lista, dzięki. Na pewno przyda się przy pracy nad stroną. passengerspot.com

    2016-10-18, 14:36
  • Wojtek

    hej, dzięki za tę listę. jestem w trakcie zmian na mojej stronie i wyłapuję wszelkie dodatkowe sposoby. jeszcze raz wielkie dzieki :) warsztatdobregoslowa.pl

    2016-10-17, 14:57
  • Tomek

    Fajna lista, napewno godna uwagi. fallingbrick.co.uk

    2016-10-12, 15:22
  • Łukasz | cashbacker.pl

    Dobrze napisane. Można jeszcze wykorzystać facebook ads do zwiększenia oglądalności naszego profilu/strony. cashbacker.pl

    2016-09-22, 15:19
  • -- Zablokowany --

    Komentarz został zablokowany przez redakcję

    2016-09-19, 13:46
  • Arek

    Te porady w większości są dla blogowiczów, np. twórz chwytliwe nagłówki. Wiem, że może być ciężkie do przeanalizowania i do opisania, ale przydała by się lista jak zwiększyć ruch na stronie www typu wizytówka :) Niektóre z powyższych pasują, ale temat warty przemyślenia. I opisania. inreso.pl

    2016-08-18, 17:19
  • killerbees

    Jak najbardziej podpisuje się także pod tym artykułem. Trzeba czasami poświęcić wiele czasu i sił a niekiedy i monet aby ruch się zwiększył. Jednak należy pamiętać że nie od razu Rzym zbudowano. biznesforum.eu

    2016-08-16, 18:43
  • Michał Wyszyński

    Świetny artykuł. Warto wiedzieć więcej niż tylko trochę:) Ruch na blogu to nie taka prosta sprawa michalwyszynski.pl

    2016-08-16, 18:04
  • PROinformatyk

    Całkiem niedawno zacząłem prowadzić własnego bloga. Samo tworzenie stron internetowych nie było mi obce ale przychodziło powoli i przy ogromnym nakładzie pracy. Pozyskiwanie ruchu i pozycjonowanie to jednak praca dużo trudniejsza. Musze przyznać, że twoje wskazówki przeczytałem jakiś miesiąc temu i zaczynają działać. Ktoś wyżej napisał, że to wskazówki dla bardzo początkujących. Ja sądzę jednak, że każda taka wskazówka jest na wagę złota bo my blogerzy wszyscy walczymy o uwagę użytkowników. Tą uwagę bardzo trudno jest zdobyć i bardzo łatwo stracić. Jeszcze raz dzięki za wskazówki :) Od siebie dorzucę wtyczkę YoastSEO dla użytkowników wordpressa. Wtyczka bardzo pomaga pisać artykuł zgodny z zasadami SEO. Dzięki niej uczymy się jak powinien wyglądać tekst przyjazny wyszukiwarce oraz użytkownikowi. Dodatkowo dla każdego webmastera test SEO strony http://seoaudyt.clearsense.pl/ gdzie po wpisaniu adresu naszego bloga strona sprawdzi jego zgodność z wyszukiwarką i powie co jeszcze należy poprawić. proinformatyk.pl

    2016-07-19, 14:34
  • Marcin

    Lista dobra dla bardzo początkujących. Myślę, że jednak każdy, kto choć trochę poważnie myśli o swojej stronie, stosuje takie metody w praktyce. tutajzdrowie.pl

    2016-06-30, 15:30
  • m4rlb0r0

    Bardzo fajna lista, trzeba będzie wieczorem punkt po punkcie przeanalizować :) gniazdka.eu

    2016-05-31, 12:33
  • passssssss

    sztuczny ruch to nie zawsze klienci passat713.cupsell.pl

    2016-04-17, 07:27
  • luki

    Bardzo ładnie i kompleksowo sporządzona lista. Istotna sprawa nie tylko dla początkujących e-kalambury.pl

    2016-04-08, 20:20
  • Michal

    Dzięki za listę. Na pewno zastosujemy te wskazówki w praktyce! premiumkarmy.pl

    2016-04-04, 11:42
  • Marek

    Dzięki za cenne wskazówki, dopiero zaczynam swoją przygodę i mam wrażenie, że zostałem zahibernowany na 15 lat.... PromoFirma.pl

    2016-02-16, 19:05
  • Piotr

    Uczę się, czytam i marnie mam efekty ... pracowniakreska.eu

    2016-02-16, 09:49
  • -- Zablokowany --

    Komentarz został zablokowany przez redakcję

    2016-01-29, 08:50
  • Ola

    Bardzo dobry artykuł z wypunktowanymi i czytelnie przedstawionymi możliwościami zwiększenia ruchu. Mam wątpliwości co do kwestii spotkań branżowych, czy aby na pewno spotkanie poza światem wirtualnym ma znaczący wpływ na rusz strony? Ze swojej strony polecam równie interesujący materiał http://mediait.pl/jak-zwiekszyc-ruch-na-stronie-internetowej. Pozdrawiam :) alterweb.pl

    2016-01-19, 14:08
  • Paweł

    Czas wdrożyć w życie :) dzięki za cenne wskazówki. bubusiek.pl

    2015-12-30, 21:24
  • Internet Manager

    Krótko, konkretnie i profesjonalnie i co najważniejsze na czasie im.org.pl

    2015-12-02, 20:56
  • Igor

    Punkt 8 jest niestety tylko dla firm.
    Bloger bez firmy nie może przeprowadzić kampanii adwords netmoney.pl

    2015-12-02, 15:23
  • Dawid

    Wiec zaczynamy, wiele pracy przed nami w związku z tym że lista jest bardzo obszerna. Artykuł godny polecenia. extre.pl

    2015-12-01, 18:51
  • Sara

    Bardzo ciekawa lista - krótko, zwięźle i na temat. Co do tematu to największe efekty daje wartościowa treść. Wtedy popularność serwisu rozwija się sama. praca.jobkralle.pl

    2015-11-04, 20:44
  • r3v

    Naprawdę fajny wartościowy artykuł. silenceonthewire.com

    2015-10-18, 22:44
  • Kreator

    Pamiętajmy też o wyglądzie naszej strony internetowej. Content jest bardzo istotny, ale ludzie są wzrokowcami i jeśli nie przykujemy ich uwagi odpowiednim layoutem strony czy UX to użytkownik do nas nie wróci. Polecam na bieżąco analizować swoją stronę i modyfikować ją pod kątem użytkowników.
    Służy do tego np. Analyzeo, gdzie możemy sprawdzić dokładne działania użytkownika na naszej stronie jak np. scrollowanie czy klikanie. Można przetestować bezpłatnie, warto.

    2015-09-30, 13:44
  • Bartek

    Dzięki za wskazówki. Pora je zastosować i doglądać coraz to większego ruchu na stronie :) mobiletry.com

    2015-06-30, 10:34
  • moneygrabbing

    Super lista. Warto udzielać się na forach, gdyż tam znajdziemy najlpeszych użytkowników naszego serwisu. moneygrabbing.co.uk

    2015-05-25, 23:08
  • Marcin

    Merytoryczny artykuł, nie ze wszystkim się zgadzam, jedno jest pewne- strony oparte tylko na katalogach nie mają prawa bytu w wynikach wyszukiwania :( przykładem jest http//:promocje.alltimetop.pl - żerują tylko na social media - warto obejrzeć zakalca ;) szukam.kursypolska.pl

    2015-04-17, 22:00
  • Łukasz

    Świetna lista! Jako uzupełnienie polecam artykuł na stronie growth-hacking24.pl pt. "Sniply Zupełnie (Nie) Darmowe Narzędzie do Pozyskiwania Ruchu" proste i skuteczne narzędzie, o którym warto w tym miejscu wspomnieć. grwoth-hacking24.pl

    2015-03-12, 13:36
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Polecane artykuły
Pozyskiwanie klientów i zwiększanie sprzedaży
Jak pozyskać wartościowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

W ciągu ostatnich kilku lat sprzedaż bardzo się zmieniła. To, co skutecznie oddziaływało na konsumentów jeszcze kilka lat temu, dziś nie przynosi już efektów. Wraz z dynamicznym rozwojem nowych mediów i technologii zmieniły się też przyzwyczajenia i preferencje odbiorców. Jak odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości? Odpowiedzią może być poznanie nowoczesnych technik sprzedażowych.

domeny dla swojego portalu i bloga
Jak wybrać odpowiednią domenę dla swojej strony internetowej

Wybór właściwej domeny dla swojej strony internetowej to jeden z pierwszych problemów na które natknie się każda osoba czy firma chcąca publikować w Sieci. Ceny poszczególnych adresów potrafią bardzo się różnić, nie zawsze odpowiadając ich rzeczywistej wartości. Zobacz jak się w tym chaosie odnaleźć i na co przede wszystkim zwrócić uwagę.