50 kampanii z udziałem digital influencerów, które zawładnęły blogosferą

Jak zaistnieć w blogosferze? W teorii to dość proste: trzeba mieć dobry pomysł na swój internetowy dziennik, ciekawie pisać i być wyrazistą postacią. Jednak autor staje się profesjonalnym blogerem nie tylko dzięki treści, ale głównie za sprawą opłacalnych współprac marketingowych. Bycie ambasadorem marki, udział w kampanii reklamowej lub promowanie produktów konkretnego brandu to dla każdego autora spory zysk, ale i sposób na bycie częścią fajnej inicjatywy. Poznajcie 50 kampanii reklamowych z udziałem digital influencerów, które zawładnęły blogosferą!
Ponad 5100 portali, 4900 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

1. Domodi

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, a wiele pań zadaje sobie to samo pytanie: jaki strój kąpielowy wybrać na lato, by być modną w tym sezonie? Odpowiedź na to ma Fashionelka – blogerka nawiązała współpracę z Domodi i przygotowała wpis przewodnikowo-reklamujący. Marka niedawno wystartowała z własną aplikacją, którą testowała Eliza, a następnie przedstawiła swoje wrażenia. Dzięki tej współpracy znalezienie idealnego bikini zajmuje tylko chwilę!


fot. fashionelka.pl

2. Ceneo

Choć Jason Hunt wielokrotnie wspominał, że programy partnerskie nie są dla niego opłacalne, przy okazji współpracy z Ceneo spojrzał na nie zupełnie inaczej. Afiliacja to pomysłowy sposób na nawiązanie współpracy oraz dodatkowe zarobienie pieniędzy na blogu. Jason umieścił na swoim blogu wpis z krótkim, ale zrozumiałym przewodnikiem dla każdego, kto chciałby rozpocząć przygodę z afiliacją. To naprawdę się opłaca!


fot. jasonhunt.pl

3. Amica

Gdy marka Amica wprowadzała na rynek nowy blender, postanowiła zaprosić do współpracy znanych blogerów. W kampanii WyzwanieKoktajl wzięli udział m.in. Jessica Mercedes, Maciej Mazurek (Zuch Rysuje), Koszulkowo, Mediafun czy Kocham Gotować – jej celem było zaangażowanie ich w kreatywną promocję, rozpropagowanie nośnego hashtaga oraz zdobycie popularności w social media. Akcja zdecydowanie się opłaciła: ukazało się ponad 28 publikacji na blogach, marka zdobyła nowych ambasadorów oraz efektownie wypromowała swój nowy blender. W dodatku zaangażowana społeczność aktywnie wymieniała się przepisami na zdrowe koktajle – pycha!


fot. pruskigotuje.wordpress.com

4. Uber

Kalorie wcale nie muszą być puste! Podczas wspólnej kampanii Banków Żywności i Ubera z okazji Tłustego Czwartku marki postanowiły zorganizować akcję charytatywną, do której zaprosili celebrytów i blogerów. Każde pudełko pączków to 10 zł przekazanych na rzecz wsparcia lokalnych oddziałów Banków Żywności w całej Polsce – kampania pomogła nie tylko wypromować Ubera, ale i zyskała bardzo pozytywny odbiór w mediach. Wsparły ją m.in. takie gwiazdy, jak Karolina Malinowska, Ada Fijał czy blogerki Maffashion i Shinysyl.


fot. newsroom.uber.com

5. MasterCard

Michał Szafrański, autor poczytnego bloga Jak oszczędzać pieniądze nawiązał roczną współpracę z MasterCard. W jej ramach przygotował m.in. kompendia wiedzy na temat kart bankowych oraz kurs „Pokonaj swoje długi”. Dzielił się swoją wiedzą, doradzał, odpowiadał na pytania – czyli robił to, co do tej pory na swoim blogu – dzięki czemu zyskał wielu nowych czytelników, a marka bardzo dobre miejsce na promocję.


fot. pokonajswojedlugi.pl

6. Dove

Jedna z najpopularniejszych marek kosmetycznych na świecie ma na swoim koncie liczne kampanie mające na celu ukazanie prawdziwego piękna. W ramach projektu „Dove rozpieszcza blogosferę” firma zaangażowała najbardziej znane polskie blogerki w warsztaty edukacyjne poświęcone prawidłowemu nawilżeniu skóry, a wszystko to w Paryżu! Akcja spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem w mediach społecznościowych i została nagrodzona Złotym Spinaczem w kategorii social media.


fot. lamode.info

7. Instadruk

Choć dziś robimy całe mnóstwo zdjęć, raczej ich nie przechowujemy – a szkoda, bo są źródłem pięknych wspomnień i miło się do nich wraca. Instagram na papierze? A czemu nie? Firma Instadruk postanowiła zrobić miły prezent Macademian Girl i wysłać do niej najciekawsze zdjęcia z jej Instagrama w formie wydruku. Fotografie w formie memo okazały się strzałem w dziesiątkę, bo dzięki obecności na blogu wpływowej autorki pomogły wypromować markę. Co więcej, po akcji promocyjnej pozostała piękna, kolorowa pamiątka!


fot. macademiangirl.com

8. Ikea
Ikea doskonale wie, jak dobrze zadbać o swoją promocję! Przy okazji premiery nowego katalogu marka zorganizowała sesję zdjęciową z blogerami, która następnie trafiła na spersonalizowane okładki. Dodatkowo każdy z nich opisał swój dzień ze szwedzką marką meblarską, dodał fotografie za kulis, a jednocześnie wypromował Ikeę w social media. W akcji wzięli udział m.in. Vanitas, Szafa Sztywniary czy StayFly.


fot. stayfly.pl

9. MAC

Która kobieta nie szaleje za kultowymi szminkami MAC? Tę markę kochają wszystkie blogerki, nie tylko kosmetyczne, ale i modowe czy lifestyle’owe – nic dziwnego, że na łamach ich internetowych dzienników co rusz pojawiają się posty jej poświęcone. Akcja z ich udziałem pomysłowo wykorzystała zjawisko trendsettingu, czyli promowania określonych produktów i zachęcania do ich kupna. Popularne blogerki mają znaczny wpływ na decyzje zakupowe swoich czytelniczek i w najskuteczniejszy sposób mogą przekonać je do kupna produktów MAC!


fot. agwerblog.pl

10. Somersby

Jakie jest najlepsze piwo smakowe na rynku? Oczywiście, że Somersby – po akcji z blogerami nikt nie miał ku temu cienia wątpliwości! Marka zaprosiła do współpracy aż 101 internetowych autorów, m.in. Fashionelkę, Segrittę, Kominka, Pawła Opydo czy Jessicę Mercedes. Pomysłowo wykorzystany kanał na YouTubie, profil na Instagramie, konkursy dla czytelników oraz wydarzenie główne – impreza Lorda Somersby – przyniosły marce bardzo pozytywny odbiór w mediach.


fot. jemerced.com

11. The Glenivelt

Whisky doskonale komponuje się ze smakiem wielu potraw – dodaje im niepowtarzalnego smaku i aromatu, dzięki czemu dania są naprawdę wspaniałe! Marka The Glenivelt postanowiła zrobić blogerom kulinarnym niespodziankę i wysłać do nich paczki zawierające specjalny dinner kit. Wyjątkową atrakcją zestawu był przepis na danie obiadowe z dodatkiem whisky, dzięki któremu smaki jeszcze lepiej do siebie pasowały. Mniam, sam chętnie bym go spróbował!


fot. chilibite.pl

12. ASUS

Testowanie produktów to jedna z najczęściej przeprowadzanych współprac z blogerami. Na taką formę kampanii zdecydowała się marka Asus – zachęciła ona popularnych autorów poruszających tematykę lifestyle’u, podróży i mody do sprawdzenia, jak produkt sprawuje się w codziennym użytkowaniu oraz jakie ma zalety. Przez miesiąc blogerzy prowadzili fotodziennik, w którym dzielili się swoimi wrażeniami z czytelnikami, a efekty współpracy pozytywnie wpłynęły na postrzeganie marki.


fot. gadzetomania.pl

13. Tangle Teezer

Blogerki uwielbiają Tangle Teezer! Ta brytyjska marka zrobiła prawdziwą furorę wśród autorek popularnych dzienników – nie dość, że produkt fantastycznie się sprawuje i faktycznie wyróżnia się wśród konkurencji, to jeszcze jest chwalony przez wiele niezależnych źródeł. Zachęcone pozytywnymi recenzjami czytelniczki chętnie sięgały po te wyjątkowe szczotki do włosów – to kolejna bardzo dobrze przeprowadzona kampania!


fot. womancosmeticsreccomending.blogspot.com

14. Tesco

Jak impreza w gronie przyjaciół, to i pyszności na stole! Tesco postanowiło zaprosić do współpracy popularnych blogerów kulinarnych, którzy przygotowali cykl wpisów zawierających lokowanie produktów marki w ramach akcji TescoParty. Każdy bloger otrzymał listę tematów z pomysłami na przyjęcie i w oparciu o nią musiał przyrządzić ciekawe przekąski oraz pyszne dania. Na stołach prezentowały się same pyszności – przyznaję, że ta kampania wypadła wyjątkowo smakowicie!

15. Piotr i Paweł

Kuchenne Atelier Piotr i Paweł to efekt współpracy marki z blogerami kulinarnymi. Sieć supermarketów zaprosiła do kampanii trzech popularnych autorów – Tomek Woźniak, Dorota Indycka (Kuchenne Szaleństwa) oraz Magda i Adam Gendźwiłłowie (Crust and Dust) zabrali swoich czytelników w podróż po świecie smaków. Co miesiąc przygotowywali potrawy z innego zakątka geograficznego, m.in. Meksyku i Włoch, a kampania z ich udziałem obejmowała działania na YouTubie, blogu marki oraz w mediach społecznościowych.


fot. atelier.piotripawel.pl

16. Coca-Cola

Tylko Coca-Cola potrafi tak zaangażować blogerów i youtuberów do swojej kampanii! Tuż przed Bożym Narodzeniem marka zaprosiła do współpracy znanych w polskim Internecie publicystów i autorów filmików, m.in. Abstrachuje i Maffashion. Opowiedzieli oni o emocjach związanych z tymi wyjątkowymi świętami, przygotowali wyjątkowy konkurs i zachęcili, by dzielić się radością. To właśnie ona jest sensem Bożego Narodzenia!


17. McDonald’s

McDonald’s to kolejna światowa marka, która postanowiła zachęcić blogerów do współpracy. Firma jest świadoma tego, że wokół jej działalności narosło wiele mitów, więc by ocieplić swój wizerunek, zaprosiła najbardziej znane postaci w polskiej blogosferze do prawdziwego ”tour de burger”. W efekcie postała seria wpisów obalająca nieprawdziwe informacje związane z produktami McDonald’s, a po tej akcji odbiorcy spojrzeli na markę o wiele przychylniejszym okiem!


fot. facebook.com/MAFFASHION.official

18. Daniel Wellington

Piękne, niezwykle eleganckie i sprawdzające się w każdej okazji. Zegarki Daniel Wellington są doskonałym uzupełnieniem każdej stylizacji, o czym bardzo dobrze wiedzą blogerzy i trendsetterzy. Marka zaangażowała we współpracę znanych autorów i autorki związanych z modą, m.in. Gosia Boy, Horkruks i Casualism, którzy przygotowali wpisy poświęcone tym wyjątkowym zegarkom. Notkom towarzyszyły stylowe i piękne zdjęcia – nie sposób się nimi nie zachwycić!

19. Deichmann

Nie od dziś wiadomo, że każda kobieta może podbić świat – musi mieć jedynie wygodne buty. Marka Deichmann postanowiła zaprosić do współpracy trzy znane blogerki modowe, Styloly, Miss Ferreira oraz Deynn, i zorganizowała wyjątkową akcję wiosennych metamorfoz. Autorki przygotowały dla swoich czytelniczek konkurs, w którym mogły one odświeżyć swoją garderobę i dobrać do niej ciekawe buty z kolekcji Deichmann.


fot. blog.domodi.pl

20. Śnieżka

Choć w pierwszej chwili trudno jest wyobrazić sobie współpracę marki produkującej farby oraz pary podróżników, udało się ją zrealizować. To kreatywne i niezwykle ciekawe wyzwanie podjęli autorzy bloga Wędrowne Motyle – zabrali swoich czytelników w wyjątkową podróż do świata kolorów, krajów i krain geograficznych, a główną inspiracją była paleta barw Śnieżki. Wspomnienia w barwach kojarzących się z konkretną podróżą to naprawdę wyjątkowa współpraca!


fot. gdziewyjechac.pl

31. Credit Agricole

Czy w dzisiejszym świecie możliwe jest wykonywanie wymarzonej pracy? Jak polubić swoje zawodowe zajęcie lub znaleźć takie, które zapewni nam i satysfakcję, i środki na realizację pasji? Takie porady przygotował dla swoich czytelników Andrzej Tucholski – bloger opublikował wpis ze współpracy z Credit Agricole, w którym udzielił wskazówek, jak stawiać pierwsze kroki na rynku pracy. Jaka jest najlepsza strategia na znalezienie zawodu marzeń? Jakie cechy charakteryzują dobrego pracownika? Kreatywność, pewność siebie, determinacja – jak je w sobie odnaleźć? Ten wpis to prawdziwa kopalnia informacji!

fot. andrzejtucholski.pl

32. GIFMI

Ile razy zdarzyło się Wam otrzymać nietrafiony prezent? Niedopasowany do stylu ubierania wisiorek, książka autora, z którym nie przepadacie, albo smycz dla psa lub kota, podczas gdy w ogóle nie posiadacie czworonoga… Z myślą o takich sytuacjach powstała strona gifmi.pl – za jej pomocą można przygotować wymarzoną listę prezentów i… podczas kolejnej okazji podrzucić ją znajomym lub rodzinie! Marka przygotowała specjalną kampanię z udziałem autorów bloga Bakusiowo – każdy z nas ma własny zestaw rzeczy i marzeń, które chciałby mieć, a dzięki liście można do nich skuteczniej dążyć!

33. Lovela

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu każdej kobiety, ale nie zawsze przebiega ona bez dokuczliwych objawów. Czy istnieją jakieś dobre sposoby na rozluźnienie się i odstresowanie w tym niezwykłym momencie? Na swoim blogu Segritta udowadnia, że tak – wraz z marką Lovela przygotowała poradnik dla kobiet, które chciałyby się zrelaksować w ciąży.

34. Make Life Easier

Polskie marki – to jest to! Rodzimi producenci kosmetyków oraz ubrań zdecydowanie mają się czym pochwalić i są doceniani za granicą. Kasia Tusk z bloga Make Life Easier przygotowała wpis promujący cztery polskie firmy kosmetyczne, w których produkty warto zainwestować.


fot. makelifeeasier.pl

35. BMW

Marka BMW wie, jak przygotować kampanię na najwyższych obrotach! W 2015 roku nawiązała współpracę z popularnym blogerem motoryzacyjnym, Blogomotive, i przygotowała wyjątkowy konkurs dla wielbicieli samochodowych gadżetów. Kto nie marzy o zabawie zdalnie sterowanym, prototypowym modelu BMW Vision EfficientDynamics? Marka przygotowała aż 20 takich aut do rozdania!


fot. blogomotive.pl

36. God Save Queens

Piękna bielizna i kostiumy kąpielowe to znaki rozpoznawcze marki God Save Queens. Firma postanowiła przygotować kampanię z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich autorek o tematyce mody, Maffashion, i wraz z nią przenieść się w plażowy klimat. Blogerka wypadła przepięknie w tej sesji zdjęciowej!


fot. maffashion.pl

37. Melvit

Jak prowadzić zdrowy styl życia? Trzeba zacząć od diety – bez niej ani rusz! Produkująca zdrowe produkty spożywcze i przekąski marka Melvit zaprosiła do współpracy znaną parę fitness blogerów, Fit Lovers. Wspólnie przygotowali kampanię, sesję zdjęciową oraz przepisy z wykorzystaniem np. otrębów owsianych, mąki razowej lub kaszy quinoa. I smacznie, i zdrowo!


fot. fit-lovers.pl

38. Disney

Zuch nie tylko rysuje i pisze, ale także ma talenty plastyczne! Na swoim blogu Maciej Mazurek udowadnia, że ojcowie mogą wyjątkowo inspirować swoje dzieci – wraz z Disney Polska przygotował wpis dotyczący kreatywnych gier i zabaw w klimacie Star Wars. Ogłoszony został także konkurs, w którym do wygrania był robot R2D2.

http://zuchpisze.pl/dzieci-chca-zabawek-i-twojej-obecnosci-dlaczego-tego-nie-polaczyc/

39. Braun

Jaki jest kosmetyczny niezbędnik każdego mężczyzny? Z pewnością jest to golarka – i to bez względu na to, czy nosi brodę, kilkudniowy zarost czy goli się każdego dnia. Przy okazji wprowadzenia na rynek nowego modelu, CoolTec, marka Braun nawiązała współpracę ze znanym blogerem związanym i z technologią, i męskimi gadżetami. Paweł Opydo przetestował produkt, przygotował szczegółową recenzję oraz zorganizował konkurs dla swoich czytelników.


fot. opydo.pl

40. Emirates

Wyjazd sponsorowany to dla wielu blogerów okazja, by spełnić marzenie z dzieciństwa lub odwiedzić wyjątkowy kraj. Marka Emirates zaproponowała Pauli Jagodzińskiej podróż do jednego z najbardziej egzotycznych państw świata, Dubaju – blogerka spędziła tam trzy dni, a po powrocie opublikowała szczegółową, profesjonalnie przygotowaną relację. Takie wyjazdy zostają w pamięci na całe życie!


fot. beauty-fashion-shopping.pl

41. Orange

Internet jest wszędzie! By to udowodnić, Orange nawiązało współpracę z popularnymi blogerami – marka chciała wzmocnić swój wizerunek jako nowoczesnej, zaawansowanej technologicznie, a jednocześnie wypromować nowe możliwości mobilnego Internetu. W akcji wzięli udział m.in. Artur Kurasiński z AK74 oraz Dorota Kamińska z Pozytywna Kuchnia – ta kampania pokazała zarówno ekspercką stronę testowania produktu, jak i jest zastosowanie na co dzień.

Konkurs z Orange – wygraj mobilny internet. Dodatkowo recenzja routera Huawei E587


42. YetiPay.pl, Virtualo

Co wspólnego mają blogerzy, e-booki i… białe kozaczki? Niezwykle pomysłową i humorystyczną akcję ma na swoim koncie ekipa Antyweb, internetowy sklep sprzedający elektroniczne książki Virtualo oraz YetiPay – provider szybkich płatności. Celem akcji była promocja nowej formy sprzedaży książek z serwisu Virtualo, a wszystko zaczęło się od zakładu: jeśli w ciągu dwóch tygodni platforma sprzeda 1000 e-booków, to przedstawiciele YetiPay będą musieli stawić się w biurze Antyweb w białych, futrzanych kożuchach i kozaczkach. Choć nie udało się pobić wymaganej ilości zakupionych towarów, a „biała parada” się odbyła, akcja cieszyła się ogromną, viralową popularnością.

43. Balia SPA

Dlaczego warto skorzystać ze spa? Odpowiedź na to pytanie wydaje się być oczywista, ale blogerka Must Have Fashion postanowiła samodzielnie się o tym przekonać. Na sponsorowany wyjazd zaprosiło ją Balia SPA w Kazimierzu Dolnym – miejscu spokojnym, niezwykle urokliwym i zdecydowanie wartym odwiedzenia! Joanna przygotowała bogatą foto- i videorelację ze swojego wyjazdu: jak zwykle piękna, a w dodatku zrelaksowana i wypoczęta!

44. Vistula

Każdy mężczyzna zyskuje w garniturze – a szczególnie w tym szytym na miarę! Kultowa marka Vistula włączyła do swojej oferty usługę Made to Measure, a do współpracy zaprosiła najelegantszego polskiego blogera, Mr Vintage. Ta akcja to bardzo udany przykład współpracy barterowej: marka zyskała świetnego ambasadora, Michał zaś – piękny i wyjątkowy garnitur.

45. Chicco

Wyprawka dla maluchy i przyszłej mamy? Blogerki parentingowe doskonale wiedzą, czego potrzebują dzieci w pierwszych dniach życia, dlatego też marka Chicco postanowiła sprezentować Mum and the City niezbędne produkty. Ilona Kostecka przygotowała obszerną recenzję i kolorową fotorelację oraz udzieliła kilku wskazówek dla wszystkich kobiet, które wkrótce zostaną matkami. Narodziny dziecka bywają radosnym, ale i niezwykle ciężkim momentem, a dzięki takiej współpracy młode mamy mogą odpocząć i w pełni cieszyć się z powiększenia rodziny!

46. Promod

Czy można przygotować modny look wyłącznie z ubrań jednej marki? Jak najbardziej – taką współpracę mają na swoim koncie blogerzy z Fashionable. Ich współpraca z marką Promod miała wiele odsłon; w jednej Ania Zając przygotowała wakacyjną, lekką stylizację z wykorzystaniem ubrań z nowej kolekcji, w innej zaś połączyła klasyczną, białą koszulę z czarnym kapeluszem i rockowymi sztybletami. Również panowie mogli znaleźć coś dla siebie w sklepie on-line marki.


fot. fashionable.com.pl

47. Aztorin

Niezapomniana podróż i wyzwanie w jednym? Blogerzy uwielbiają takie połączenia – a zdobyć najwyższy szczyt Afryki, Kilimandżaro, to spełnienie marzeń niejednego sportowca! Taką współpracę mają na swoim koncie marka Azotrin oraz What Anna Wears, a w dodatku miała ona wyjątkowe zakończenie: zaręczyny, a następnie ślub ze swoim życiowym partnerem, Markiem Warmuzem!

48. Le Grand

Pogoda za oknem już coraz łaskawsza, lato zbliża się wielkimi krokami – pora na rower! Charlize Mystery uwielbia ruch na świeżym powietrzu, a na przejażdżki po mieście nie ma lepszego wyboru, niż stylowa amsterdamka. Blogerka przygotowała wakacyjną sesję zdjęciową oraz zorganizowała konkurs dla swoich czytelniczek, w którym nagrodą główną był właśnie taki rower.

http://charlizemystery.com/2016/06/idealna-stylizacja-na-rower-konkurs/

49. Pilsner Urquell

Marka Pilsner podjęła się dość trudnego zadania – dotrzeć do środowiska blogerskiego związanego z branżą piwną, które niezbyt przychylnie patrzy na komercyjne, wielkie koncerny. Czy mimo wszystko można zmienić jego opinię na temat popularnych browarów? Okazuje się, że tak: zorganizowanie pomysłowej akcji w Krasnymstawie przekonało ich, że Pilsner to naprawdę smaczne piwo, po które warto sięgać. Plus atmosfera festiwalu Chmielaki na Lubelszczyźnie – akcja została doceniona w prestiżowym konkursie Złote Spinacze.


fot. facetemjestem.pl

50. Książęce

Podobną akcję ma na swoim koncie marka Książęce – wprowadziła ona blogerów kulinarnych w świat piwa, ale i ciekawej kultury piwowarstwa. Piwo jest niezobowiązującym trunkiem na weekendowe szaleństwa, ale i doskonale komponuje się z posiłkami: dlatego też marka zdecydowała się na zaproszenie do współpracy blogerów kulinarnych. Podczas warsztatów autorzy przygotowali ciekawe potrawy, które urozmaicał smak piwa – jako wyborny smakosz i ja chętnie bym ich spróbował!

Oto 50 najciekawszych kampanii w polskiej blogosferze! Które z nich podobały się Wam najbardziej i które uważacie za najlepsze? Dodalibyście jeszcze jakąś do tego rankingu? Swoją opinią podzielcie się ze mną w komentarzach!

Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Polecane artykuły
Rozliczenia produktów przekazanych influencerom
Rozliczenie z influencerem – kwestie podatkowe

Chcesz przekazać influencerowi podarunek, ale nie wiesz w jaki sposób go rozliczyć? Zastanawiasz się czy lepiej jest wykorzystać wymianę barterową, czy raczej udostępnić swój produkt w promocyjnej cenie? Zobacz która metoda w Twojej sytuacji najbardziej się opłaca. W artykule radca prawny Rafał Bartosik stara się rozwiać wszelkie wątpliwości dot. rozliczeń z influencerami.

opłacalność influencer marketingu
Czy influencer marketing się opłaca?

Na fali popularności influencer marketingu warto sobie zadać pytanie, czy współpraca z internetowymi liderami opinii jest dla marek opłacalna. Jako że każda firma jest inna, by poznać odpowiedź na to pytanie konieczna jest precyzyjna analiza efektów kampanii. Jak jednak zmierzyć skuteczność influencer marketingu? Jakich efektów oczekiwać? Wreszcie, jak influencerzy mogą wspierać pozostałe działania marketingowe?