Influencer Marketing - praktyczny e-book

Zaktualizowano: 2016-11-29
influencer marketing - e-book dla reklamodawców, agencji, blogerów i vlogerów
Nasz najnowszy e-book to ponad 150 stron konkretnej wiedzy o influencer marketingu, a na nich m.in. 11 case studies, 16 komentarzy ekspertów i wiele porad od samych influencerów. Przeznaczony jest dla agencji reklamowych oraz firm, które już prowadzą lub chcą prowadzić kampanie. To także lektura dla samych blogerów i vlogerów. Chcemy pokazać, że influencer marketing jest skuteczną oraz przystępną formą promocji dla każdego.
Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

Choć influencer marketing jest dość nowym trendem, to szybko zyskuje popularność. W Stanach Zjednoczonych wykorzystuje go już 65 proc. marek (tapinfluence.com), natomiast w Polsce powoli przekonuje się do tej formy promocji coraz więcej firm.

Czy wiecie, że 53% odbiorców blogów i vlogów przyznaje, że kupiło produkt pod ich wpływem? 

Dlaczego warto przekonać się do influencer marketingu? Marka nawiązując współpracę z b(v)logerem ma możliwość dotrzeć do nowych odbiorców, którzy są aktywni i otwarci na przekaz. Influencerzy mają realny, poparty badaniami i wynikami sprzedażowymi wpływ na opinie i działania odbiorców (w e-booku mamy dla ciebie aż 11 case studies). Ponadto są uważani za wiarygodne i godne zaufania źródło informacji.

Najważniejsze zalety influencerów:

  • publiczność - aktywni odbiorcy,
  • wpływ - realny wpływ na działania konsumentów,
  • autentyczność i zaufanie - efekt długotrwałej relacji z odbiorcami,
  • relacja - stały dialog z odbiorcami, 
  • storytelling - tworzenie emocjonalnych opowieści o marce,
  • precyzja dotarcia - atrakcyjna grupa docelowa dla marki,
  • efekt społecznościowy - tworzenie chętnie sherowanego contentu,

statystyki - ebook

Jeżeli myślimy o influencer marketingu, to bardzo często wydaje nam się, że jest to forma promocji przeznaczona tylko dla dużych podmiotów, które mają współpracować z najbardziej popularnymi influencerami. Dla większości firm i agencji wyszukanie odpowiedniego blogera czy youtubera oraz zasady współpracy wydają się bardzo skomplikowane.

Wystarczy jednak stosować się do kilku najważniejszych zasad,

wysłuchać samych twórców i im zaufać aby osiągnąć sukces.

Sami influencerzy powinni także zaznajomić się z punktem widzenia marketingowców oraz firm. Ten e-book ma w tym pomóc. Jest dużą dawką motywacji i edukacji. Przy czym opiera się na czytelnych case studies, a także przedstawia głosy wszystkich zainteresowanych stron.

Zawartość e-booka:


MOTYWACJA
Wprowadzenie w świat Influencer Marketingu (po co współpracować z influencerami, kim oni są, jak się dzielą, na czym polega ich fenomen, najważniejsi polscy influencerzy).

WIEDZA
Jak współpracować z influencerami? (różne modele współpracy, narzędzia social scoring, organizacja współpracy z influencerem i dobre praktyki, dos and don’ts, kwestia finansów i weryfikacja oczekiwań influencera, jak go zmotywować do działania).

PRAKTYKA

Case Studies (omówimy m.in. case studies: Mobile Vikings, IKEA i akcja Blogogody, MV-1 Canada, Asus, Somersby, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH i blogerzy podróżniczy, MasterCards i Michał Szafrański). 

Influencer marketing - zobacz możliwości platformy WhitePress >>

Pobierz e-book
influencer marketing - praktycznie
i zapisz się do naszego newslettera – będziesz otrzymywał informacje o najnowszych artykułach. Wysyłamy tylko wartościowe informacje.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich ich podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Podanie danych osobowych, takich jak adres e-mail w powyższym formularzu jest dobrowolne, lecz konieczne, aby otrzymać nieodpłatną licencję niewyłączną na korzystanie z oferowanego e-booka. Państwa dane będą przetwarzane w celu udostępnienia publikacji elektronicznej oraz w celach marketingowych prowadzonych przez WhitePress sp. z o.o. i jej zaufanych partnerów handlowych.

Zapisując się na newsletter, wyrażacie Państwo zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od WhitePress sp. z o.o. oraz jej partnerów. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest uzasadniony interes Administratora i jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Przesłanie formularza jest równoznaczne z akceptacją Polityki Prywatności.

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych przez WhitePress sp. z o.o., w tym także przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość

Partnerzy e-booka:

Influencer.pl, Marketing przy Kawie, Magazyn Online Marketing Polska, E-Biznes, Ad Monkey, Nowy Marketing, Life Tube, Off On Agency, Business in Brief, Portal Medialny, SIGNS, Interaktywnie.com, Social Press, Marketing & Biznes, Marketing Link, Epr.pl, Brand24, Wobuzz, SentiOne, Sotrender, ClickCommunity, TakaOto, IndaHash, faceAddicted, BLOGmedia, izmałKowa.

 

Infografika promująca e-booka "Influencer marketing" (autor: Gabriela Pyjas):

ebook - influencer

 

Wasze komentarze (11)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Kasia

    @Marta to był self-publishing :) Wydawnictwo WhitePress®, Bielsko-Biała, 2016 r.

    2019-09-23, 13:22
  • Marta

    Chciałabym użyć fragmentów z Państwa raportu w pracy licencjackiej. Czy mogę prosić o informację na temat wydawnictwa oraz miejsca wydania?

    2019-09-23, 12:10
  • Jakub

    Bardzo fajna lektura dla początkujących w temacie. Dzięki

    rankly.pl

    2018-08-08, 12:28
  • Adam

    @Oliwia: Autorki to Justyna Fabijańczyk i Agata Cupriak, natomiast 2016 to rok wydania.

    whitepress.pl

    2018-06-04, 08:29
  • Oliwia

    Czy mogłabym otrzymać informacje o autorach i roku wydania ?

    2018-06-03, 13:31
  • Natur

    Bardzo fajny e-book. Przeczytam od deski do deski. Bardzo chciałbym w tym temacie ruszyć z moim projektem. Dziękuje za tak dużą partię wiedzy.

    natur-sklep.pl

    2017-09-21, 10:46
  • WhitePress

    Dziękujemy, zaktualizujemy ebooka.

    2016-11-29, 14:33
  • Krzysztof Zemczak

    Super ebook, dużo przydatnych informacji. Właśnie pracuję nad wprowadzeniem zmian w życie mojego serwisu :)

    P.S.
    Czepliwie z mojej strony :) :
    Punkt 1.3 brzmi:
    "1.3. INFLUENCER MARKETING VS. MARKETING SZETANY" - wkradła się Wam mała literówka ;)

    eCzytelnik.com

    2016-11-29, 13:46
  • Marek Extraseo

    Już czytamy i wdrażamy - dziękujemy za tak obszerną wiedzę zebrana w jednym miejscu i to za DARMO !!

    extraseo.pl

    2016-11-29, 12:44
  • Marcin Tomczyk

    To chyba najobszerniejszy e-book o influ jaki wyszedł na polskim rynku. Dobra robota!

    posadzki-centrum.pl

    2016-11-29, 11:45
  • pi314

    Wreszcie!

    2016-11-29, 11:43
Polecane artykuły
Zarabianie na blogu
Jak zarabiać na blogu? 6 przepisów na zarabianie na blogu w 2024!

Twórca, który zakłada bloga, chciałby dzielić się ze swoimi czytelnikami ciekawymi treściami, zyskać popularność i renomę w branży. Wraz z sukcesami internetowego dziennika pojawia się coraz większa rozpoznawalność i liczniejsze propozycje współpracy ze strony marek. Przyglądamy się blogosferze pod kątem finansowym – jak zarabiać na blogu? Sprawdź 6 sposób na generowanie przychodów dzięki prowadzaniu bloga!