Influencer Marketing - praktyczny e-book

influencer marketing - e-book dla reklamodawców, agencji, blogerów i vlogerów
Nasz najnowszy e-book to ponad 150 stron konkretnej wiedzy o influencer marketingu, a na nich m.in. 11 case studies, 16 komentarzy ekspertów i wiele porad od samych influencerów. Przeznaczony jest dla agencji reklamowych oraz firm, które już prowadzą lub chcą prowadzić kampanie. To także lektura dla samych blogerów i vlogerów. Chcemy pokazać, że influencer marketing jest skuteczną oraz przystępną formą promocji dla każdego.
Ponad 4100 portali, 4200 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Choć influencer marketing jest dość nowym trendem, to szybko zyskuje popularność. W Stanach Zjednoczonych wykorzystuje go już 65 proc. marek (tapinfluence.com), natomiast w Polsce powoli przekonuje się do tej formy promocji coraz więcej firm.

Czy wiecie, że 53% odbiorców blogów i vlogów przyznaje, że kupiło produkt pod ich wpływem? 

Dlaczego warto przekonać się do influencer marketingu? Marka nawiązując współpracę z b(v)logerem ma możliwość dotrzeć do nowych odbiorców, którzy są aktywni i otwarci na przekaz. Influencerzy mają realny, poparty badaniami i wynikami sprzedażowymi wpływ na opinie i działania odbiorców (w e-booku mamy dla ciebie aż 11 case studies). Ponadto są uważani za wiarygodne i godne zaufania źródło informacji.

Najważniejsze zalety influencerów:

  • publiczność - aktywni odbiorcy,
  • wpływ - realny wpływ na działania konsumentów,
  • autentyczność i zaufanie - efekt długotrwałej relacji z odbiorcami,
  • relacja - stały dialog z odbiorcami, 
  • storytelling - tworzenie emocjonalnych opowieści o marce,
  • precyzja dotarcia - atrakcyjna grupa docelowa dla marki,
  • efekt społecznościowy - tworzenie chętnie sherowanego contentu,

statystyki - ebook

Jeżeli myślimy o influencer marketingu, to bardzo często wydaje nam się, że jest to forma promocji przeznaczona tylko dla dużych podmiotów, które mają współpracować z najbardziej popularnymi influencerami. Dla większości firm i agencji wyszukanie odpowiedniego blogera czy youtubera oraz zasady współpracy wydają się bardzo skomplikowane.

Wystarczy jednak stosować się do kilku najważniejszych zasad,

wysłuchać samych twórców i im zaufać aby osiągnąć sukces.

Sami influencerzy powinni także zaznajomić się z punktem widzenia marketingowców oraz firm. Ten e-book ma w tym pomóc. Jest dużą dawką motywacji i edukacji. Przy czym opiera się na czytelnych case studies, a także przedstawia głosy wszystkich zainteresowanych stron.

Zawartość e-booka:


MOTYWACJA
Wprowadzenie w świat Influencer Marketingu (po co współpracować z influencerami, kim oni są, jak się dzielą, na czym polega ich fenomen, najważniejsi polscy influencerzy).

WIEDZA
Jak współpracować z influencerami? (różne modele współpracy, narzędzia social scoring, organizacja współpracy z influencerem i dobre praktyki, dos and don’ts, kwestia finansów i weryfikacja oczekiwań influencera, jak go zmotywować do działania).

PRAKTYKA

Case Studies (omówimy m.in. case studies: Mobile Vikings, IKEA i akcja Blogogody, MV-1 Canada, Asus, Somersby, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH i blogerzy podróżniczy, MasterCards i Michał Szafrański). 

Influencer marketing - zobacz możliwości platformy WhitePress >>

Pobierz e-book
influencer marketing - praktycznie
i zapisz się do naszego newslettera – będziesz otrzymywał informacje o najnowszych artykułach. Nie wysyłamy reklam, nie spamujemy.

Partnerzy e-booka:

Influencer.pl, Marketing przy Kawie, Magazyn Online Marketing Polska, E-Biznes, Ad Monkey, Nowy Marketing, Life Tube, Off On Agency, Business in Brief, Portal Medialny, SIGNS, Interaktywnie.com, Social Press, Marketing & Biznes, Marketing Link, Epr.pl, Brand24, Wobuzz, SentiOne, Sotrender, ClickCommunity, TakaOto, IndaHash, faceAddicted, BLOGmedia, izmałKowa.

 

Infografika promująca e-booka "Influencer marketing" (autor: Gabriela Pyjas):

ebook - influencer

 

Wasze komentarze (6)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
  • Natur

    Bardzo fajny e-book. Przeczytam od deski do deski. Bardzo chciałbym w tym temacie ruszyć z moim projektem. Dziękuje za tak dużą partię wiedzy. natur-sklep.pl

    2017-09-21, 10:46
  • WhitePress

    Dziękujemy, zaktualizujemy ebooka.

    2016-11-29, 14:33
  • Krzysztof Zemczak

    Super ebook, dużo przydatnych informacji. Właśnie pracuję nad wprowadzeniem zmian w życie mojego serwisu :)

    P.S.
    Czepliwie z mojej strony :) :
    Punkt 1.3 brzmi:
    "1.3. INFLUENCER MARKETING VS. MARKETING SZETANY" - wkradła się Wam mała literówka ;) eCzytelnik.com

    2016-11-29, 13:46
  • Marek Extraseo

    Już czytamy i wdrażamy - dziękujemy za tak obszerną wiedzę zebrana w jednym miejscu i to za DARMO !! extraseo.pl

    2016-11-29, 12:44
  • Marcin Tomczyk

    To chyba najobszerniejszy e-book o influ jaki wyszedł na polskim rynku. Dobra robota! posadzki-centrum.pl

    2016-11-29, 11:45
  • pi314

    Wreszcie!

    2016-11-29, 11:43
Polecane artykuły
Ile zarabiają polscy blogerzy i influencerzy
Ile kosztuje influencer marketing?

W artykule staramy się trzeźwym okiem spojrzeć na kwestię zarobków polskich influencerów oraz realnych kosztów kampanii. Odpowiedź jednak wcale nie jest prosta, a na ostateczną wycenę wpływa zazwyczaj wiele czynników. Poznaj te najważniejsze!