Influencer Marketing - praktyczny e-book



influencer marketing - e-book dla reklamodawców, agencji, blogerów i vlogerów
Nasz najnowszy e-book to ponad 150 stron konkretnej wiedzy o influencer marketingu, a na nich m.in. 11 case studies, 16 komentarzy ekspertów i wiele porad od samych influencerów. Przeznaczony jest dla agencji reklamowych oraz firm, które już prowadzą lub chcą prowadzić kampanie. To także lektura dla samych blogerów i vlogerów. Chcemy pokazać, że influencer marketing jest skuteczną oraz przystępną formą promocji dla każdego.

Choć influencer marketing jest dość nowym trendem, to szybko zyskuje popularność. W Stanach Zjednoczonych wykorzystuje go już 65 proc. marek (tapinfluence.com), natomiast w Polsce powoli przekonuje się do tej formy promocji coraz więcej firm.
 

Czy wiecie, że 53% odbiorców blogów i vlogów przyznaje, że kupiło produkt pod ich wpływem? 
 

Dlaczego warto przekonać się do influencer marketingu? Marka nawiązując współpracę z b(v)logerem ma możliwość dotrzeć do nowych odbiorców, którzy są aktywni i otwarci na przekaz. Influencerzy mają realny, poparty badaniami i wynikami sprzedażowymi wpływ na opinie i działania odbiorców (w e-booku mamy dla ciebie aż 11 case studies). Ponadto są uważani za wiarygodne i godne zaufania źródło informacji.  

Najważniejsze zalety influencerów:

  • publiczność - aktywni odbiorcy,
  • wpływ - realny wpływ na działania konsumentów,
  • autentyczność i zaufanie - efekt długotrwałej relacji z odbiorcami,
  • relacja - stały dialog z odbiorcami, 
  • storytelling - tworzenie emocjonalnych opowieści o marce,
  • precyzja dotarcia - atrakcyjna grupa docelowa dla marki,
  • efekt społecznościowy - tworzenie chętnie sherowanego contentu,

 

statystyki - ebook

Jeżeli myślimy o influencer marketingu, to bardzo często wydaje nam się, że jest to forma promocji przeznaczona tylko dla dużych podmiotów, które mają współpracować z najbardziej popularnymi influencerami. Dla większości firm i agencji wyszukanie odpowiedniego blogera czy youtubera oraz zasady współpracy wydają się bardzo skomplikowane.
 

Wystarczy jednak stosować się do kilku najważniejszych zasad,

wysłuchać samych twórców i im zaufać aby osiągnąć sukces.


Sami influencerzy powinni także zaznajomić się z punktem widzenia marketingowców oraz firm. Ten e-book ma w tym pomóc. Jest dużą dawką motywacji i edukacji. Przy czym opiera się na czytelnych case studies, a także przedstawia głosy wszystkich zainteresowanych stron.
 

Zawartość e-booka:
 


MOTYWACJA
Wprowadzenie w świat Influencer Marketingu (po co współpracować z influencerami, kim oni są, jak się dzielą, na czym polega ich fenomen, najważniejsi polscy influencerzy).

WIEDZA
Jak współpracować z influencerami? (różne modele współpracy, narzędzia social scoring, organizacja współpracy z influencerem i dobre praktyki, dos and don’ts, kwestia finansów i weryfikacja oczekiwań influencera, jak go zmotywować do działania).

PRAKTYKA

Case Studies (omówimy m.in. case studies: Mobile Vikings, IKEA i akcja Blogogody, MV-1 Canada, Asus, Somersby, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH i blogerzy podróżniczy, MasterCards i Michał Szafrański). 

 

Influencer marketing - zobacz możliwości platformy WhitePress >>

POBIERZ E-BOOKA
INFLUENCER MARKETING - PRAKTYCZNIE
i zapisz się do naszego newslettera – będziesz otrzymywał informacje o najnowszych artykułach. Nie wysyłamy reklam, nie spamujemy.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez WhitePress z siedzibą w Bielsku-Białej, przy ul. Legionów 26/28, w celu korzystania usługi „Newsletter Baza Wiedzy”. Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi „Newsletter Baza Wiedzy.”
Komentarze
WhitePress 2016-11-29, 14:33
Dziękujemy, zaktualizujemy ebooka.
Krzysztof Zemczak 2016-11-29, 13:46
Super ebook, dużo przydatnych informacji. Właśnie pracuję nad wprowadzeniem zmian w życie mojego serwisu :)

P.S.
Czepliwie z mojej strony :) :
Punkt 1.3 brzmi:
"1.3. INFLUENCER MARKETING VS. MARKETING SZETANY" - wkradła się Wam mała literówka ;)
Marek Extraseo 2016-11-29, 12:44
Już czytamy i wdrażamy - dziękujemy za tak obszerną wiedzę zebrana w jednym miejscu i to za DARMO !!
Marcin Tomczyk 2016-11-29, 11:45
To chyba najobszerniejszy e-book o influ jaki wyszedł na polskim rynku. Dobra robota!
pi314 2016-11-29, 11:43
Wreszcie!
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Bloguj, inspiruj, zarabiaj!
Stworzyliśmy nowy moduł dla influencerów.
Zarejestruj się
Zapytaj o ofertę SEO.
Zintegrowane usługi SEO
dla wymagających.
Napisz do nas
Skuteczne narzędzie
wspierające e-Marketing.
Zobacz jak działa platforma
Sprawdź możliwości
Śledź nas na
Facebooku
Zobacz również
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 45 1240 1170 1111 0010 5429 3648

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top