Influencer Marketing - praktyczny e-book

influencer marketing - e-book dla reklamodawców, agencji, blogerów i vlogerów
Nasz najnowszy e-book to ponad 150 stron konkretnej wiedzy o influencer marketingu, a na nich m.in. 11 case studies, 16 komentarzy ekspertów i wiele porad od samych influencerów. Przeznaczony jest dla agencji reklamowych oraz firm, które już prowadzą lub chcą prowadzić kampanie. To także lektura dla samych blogerów i vlogerów. Chcemy pokazać, że influencer marketing jest skuteczną oraz przystępną formą promocji dla każdego.
Dwudniowe szkolenie SEO & CM w Warszawie 16-17.10.2017 w cenie 776 zł.
Zapisz się

Choć influencer marketing jest dość nowym trendem, to szybko zyskuje popularność. W Stanach Zjednoczonych wykorzystuje go już 65 proc. marek (tapinfluence.com), natomiast w Polsce powoli przekonuje się do tej formy promocji coraz więcej firm.

Czy wiecie, że 53% odbiorców blogów i vlogów przyznaje, że kupiło produkt pod ich wpływem? 

Dlaczego warto przekonać się do influencer marketingu? Marka nawiązując współpracę z b(v)logerem ma możliwość dotrzeć do nowych odbiorców, którzy są aktywni i otwarci na przekaz. Influencerzy mają realny, poparty badaniami i wynikami sprzedażowymi wpływ na opinie i działania odbiorców (w e-booku mamy dla ciebie aż 11 case studies). Ponadto są uważani za wiarygodne i godne zaufania źródło informacji.

Najważniejsze zalety influencerów:

  • publiczność - aktywni odbiorcy,
  • wpływ - realny wpływ na działania konsumentów,
  • autentyczność i zaufanie - efekt długotrwałej relacji z odbiorcami,
  • relacja - stały dialog z odbiorcami, 
  • storytelling - tworzenie emocjonalnych opowieści o marce,
  • precyzja dotarcia - atrakcyjna grupa docelowa dla marki,
  • efekt społecznościowy - tworzenie chętnie sherowanego contentu,

statystyki - ebook

Jeżeli myślimy o influencer marketingu, to bardzo często wydaje nam się, że jest to forma promocji przeznaczona tylko dla dużych podmiotów, które mają współpracować z najbardziej popularnymi influencerami. Dla większości firm i agencji wyszukanie odpowiedniego blogera czy youtubera oraz zasady współpracy wydają się bardzo skomplikowane.

Wystarczy jednak stosować się do kilku najważniejszych zasad,

wysłuchać samych twórców i im zaufać aby osiągnąć sukces.

Sami influencerzy powinni także zaznajomić się z punktem widzenia marketingowców oraz firm. Ten e-book ma w tym pomóc. Jest dużą dawką motywacji i edukacji. Przy czym opiera się na czytelnych case studies, a także przedstawia głosy wszystkich zainteresowanych stron.

Zawartość e-booka:


MOTYWACJA
Wprowadzenie w świat Influencer Marketingu (po co współpracować z influencerami, kim oni są, jak się dzielą, na czym polega ich fenomen, najważniejsi polscy influencerzy).

WIEDZA
Jak współpracować z influencerami? (różne modele współpracy, narzędzia social scoring, organizacja współpracy z influencerem i dobre praktyki, dos and don’ts, kwestia finansów i weryfikacja oczekiwań influencera, jak go zmotywować do działania).

PRAKTYKA

Case Studies (omówimy m.in. case studies: Mobile Vikings, IKEA i akcja Blogogody, MV-1 Canada, Asus, Somersby, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH i blogerzy podróżniczy, MasterCards i Michał Szafrański). 

Influencer marketing - zobacz możliwości platformy WhitePress >>

Pobierz e-book
influencer marketing - praktycznie
i zapisz się do naszego newslettera – będziesz otrzymywał informacje o najnowszych artykułach. Nie wysyłamy reklam, nie spamujemy.

Partnerzy e-booka:

Influencer.pl, Marketing przy Kawie, Magazyn Online Marketing Polska, E-Biznes, Ad Monkey, Nowy Marketing, Life Tube, Off On Agency, Business in Brief, Portal Medialny, SIGNS, Interaktywnie.com, Social Press, Marketing & Biznes, Marketing Link, Epr.pl, Brand24, Wobuzz, SentiOne, Sotrender, ClickCommunity, TakaOto, IndaHash, faceAddicted, BLOGmedia, izmałKowa.

 

Infografika promująca e-booka "Influencer marketing" (autor: Gabriela Pyjas):

ebook - influencer

 

Wasze komentarze (6)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
  • Natur

    Bardzo fajny e-book. Przeczytam od deski do deski. Bardzo chciałbym w tym temacie ruszyć z moim projektem. Dziękuje za tak dużą partię wiedzy. natur-sklep.pl

    2017-09-21, 10:46
  • WhitePress

    Dziękujemy, zaktualizujemy ebooka.

    2016-11-29, 14:33
  • Krzysztof Zemczak

    Super ebook, dużo przydatnych informacji. Właśnie pracuję nad wprowadzeniem zmian w życie mojego serwisu :)

    P.S.
    Czepliwie z mojej strony :) :
    Punkt 1.3 brzmi:
    "1.3. INFLUENCER MARKETING VS. MARKETING SZETANY" - wkradła się Wam mała literówka ;) eCzytelnik.com

    2016-11-29, 13:46
  • Marek Extraseo

    Już czytamy i wdrażamy - dziękujemy za tak obszerną wiedzę zebrana w jednym miejscu i to za DARMO !! extraseo.pl

    2016-11-29, 12:44
  • Marcin Tomczyk

    To chyba najobszerniejszy e-book o influ jaki wyszedł na polskim rynku. Dobra robota! posadzki-centrum.pl

    2016-11-29, 11:45
  • pi314

    Wreszcie!

    2016-11-29, 11:43
Polecane artykuły
Co influencerzy sądzą o barterze?
Co influencerzy sądzą o barterze?

Jakie umowy zawierać z influencerami? Czy zapłata w formie wymiany produktów i usług może być dla blogera satysfakcjonująca? Jeśli tak, to jakie warunki powinny zostać spełnione, by nie zaszkodzić wizerunkowi firmy? W poniższym artykule postanowiliśmy spytać o to samych zainteresowanych.