Social Media & Content Marketing na AGH - konkretny kierunek kształcenia!


Celem studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing” jest wykształcenie specjalistów ds. social media, content managerów, content designerów, community managerów, kreatywnych pracowników działów marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, PR, social media i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie. Słuchacze poznają strategie i taktyki działań w mediach cyfrowych, zdobędą wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu planowania i tworzenia treści, wezmą także w udział w licznych warsztatach i konwersatoriach.
Nowa odświeżona edycja studiów to więcej zajęć z zakresu najnowszych platform społecznościowych i nowego PR-u, jeszcze więcej ćwiczeń praktycznych i warsztatów oraz przebudowana, bardziej efektywna ścieżka edukacyjna. Niezmiennie, wśród wykładowców, znajdą się specjaliści z takich firm, jak m. in.: Social Frame, Think Kong, Socjomania, VML Poland, opcom, Agencja Warszawa, Pracuj.pl. WhitePress i SentiOne są partnerami studiów podyplomowych.
Studia adresowane są do absolwentów szkół wyższych, pracowników agencji reklamowych, interaktywnych i PR, działów marketingu, działaczy w sektorze organizacji pożytku publicznego, pracowników instytucji państwowych i wszystkich osób które rozpoczynają lub planują pracę w branży marketingowej. Inicjatorem i partnerem merytorycznym kierunku jest agencja Social Frame.
Więcej informacji na stronie: www.studiasocialmedia.edu.pl
Kontakt
Adrian Gamoń
Opiekun merytoryczny
Tel. 511 153 666
e-mail: adrian.gamon@socialframe.pl