Jak używać Instagrama i przyciągać followersów?

https://www.whitepress.pl/userfiles/baza_wiedzy//260/156285480910650100.png
Instagram stał się jednym z największych serwisów społecznościowych. Miesięcznie korzysta z niego ponad 1 mld użytkowników na całym świecie. W Polsce na Instagrama regularnie zagląda około 6,4 mln osób – w tym 58,5% to kobiety (NapoleonCat, wrzesień 2018). Instagram stał się ulubionym narzędziem blogerów, vlogerów oraz celebrytów. Korzysta z niego, także większość globalnych firm - głównie marki motoryzacyjne, modowe i podróżnicze.
Dwudniowe szkolenie SEO & CM w Gdańsku 16-17.09 2019 w cenie 876 zł
Zapisz się

Instagram to potężne narzędzie do budowania wizerunku oraz wspierania działań marketingowych. To zupełnie wyjątkowy portal społecznościowy, ponieważ treść o charakterze reklamowym jest tutaj wręcz pożądana przez użytkowników. Jednak w żadnym przypadku nie może to być natarczywa reklama! Liczą się treści, a właściwie zdjęcia, wysublimowane.
 

Jak zacząć publikować zdjęcia na Instagramie?

  1. Zaloguj się do Instagrama, wpisując swój numer telefonu lub adres mailowy.
  2. Wybierz nazwę, która jasno opisuje to, co robisz.
  3. Wypełnij swój profil (dodaj zdjęcie profilowe, krótkie bio i link do swojej strony).
  4. Połącz swoje profil na Instagramie z kontem na Facebooku.

Po połączeniu z Facebookiem na fanpage’u pojawi się nowa zakładka ze zdjęciami pobranymi z Instagrama. To świetnie wygląda na profilu FB, pomaga też facebookowym fanom znaleźć Cię na Instagramie. Instagram jest własnością Facebooka i firmy takie jak Mercedes-Benz świetnie wykorzystują połączenie obu tych potężnych narzędzi social media.

Źródło: facebook.com/MercedesBenz/
 

Jak używać Instagrama?

Po pierwsze zaprezentuj swój unikalny sposób widzenia świata. Instagram to miejsce, w którym kreujesz i pokazujesz własny styl życia. Stwórz strategię (czyli określ swoje cele i metody, którymi będziesz je realizować), a następnie konsekwentnie ją realizuj poprzez regularne publikowanie treści.

Sprawdź, jakie zdjęcia otrzymują najwięcej polubień. Użytkownicy Instagrama wolą ilustracje w jasnych tonacjach, z filtrami rozjaśniającymi, preferując raczej błękity aniżeli odcienie czerwieni. Możesz stosować filtry z Instagrama, ale możesz też korzystać z bardziej rozbudowanych apek, takich jak Vsco, Afterlight czy Snapseed, w których znajdziemy mnóstwo świetnych efektów i możliwości edycji naszych fotografii. Dużą popularnością cieszy się również mobilna (i darmowa!) wersja Lightroom – jednego z najlepszych programów do obróbki zdjęć z pakietu Adobe.

Afterlight jest w gruncie rzeczy dość prostym narzędziem, ale zawiera wszystkie niezbędne funkcje i aż 74 różne efekty. Jedną z ciekawszych opcji jest Highlight Tone, pozwalająca na podkręcenie koloru niebieskiego, co daje zdjęciom czystszy, świeższy wygląd. Snapseed z kolei pozwala na selektywne ustawienia w wybranym rejonie zdjęcia, co świetnie sprawdza się w sytuacjach, gdy chcemy skupić wzrok widza na konkretnym obszarze zdjęcia. Lightroom pozwoli Ci natomiast na precyzyjne dopasowanie jasności i nasycenia wybranej barwy, np. bawiąc się suwakiem koloru niebieskiego możesz sprawić, że woda i niebo nabiorą modny turkusowy odcień.

Świetną aplikacją jest też Camera+ (tylko na iOS). Kosztuje $ 2.99, które są w pełni warte zainwestowania! Pozwoli Ci ona uzyskać efekty zbliżone do profesjonalnego sprzętu. Aplikacja ta została wyróżniona przez „Time’a” i „Wall Street Journal” za to, że dzięki niej prawie każde ujęcie wygląda oryginalnie i znakomicie.

Źródło: screen z aplikacji Afterlight
 

Jeśli chcesz ułatwić sobie zadanie, możesz skorzystać z tych aplikacji:

  • Instaquote lub Piclab – pozwala na tworzenie pięknych zdjęć z nałożonym na nie tekstem (dostępne dla iOS i Android).
  • Later – pozwala na automatyczne dodawanie wpisów, potrafi wybrać optymalną porę na publikację (dostępna dla iOS i Android).
  • Crowdfire – pozwala na śledzenie tego, co robi konkurencja.
  • Iconosquare – pozwala obejrzeć statystyki konta: najpopularniejsze zdjęcie, średnią liczbę polubień i udostępnień, a nawet wzrost liczby obserwatorów.
  • Print Studio – umożliwia druk zdjęć z Instagrama w wielu ciekawych formach.
  • IFTTT – pozwala na automatyczne zapisywanie zdjęć z Instagrama na Dysk Google lub inny wybrany nośnik.
     

Co to są hashtagi i jak je dobierać?

Hashtagi to słowa lub zwroty poprzedzone znakiem #. Umożliwiają one przypisanie zdjęcia do odpowiednich grup tematycznych, a dodatkowo ułatwiają użytkownikom Facebooka znalezienie Twojego profilu na Instagramie. Najlepiej używaj hashtagów ogólnych, opisujących promowany przez Ciebie styl życia, takich, w które wpisuje się Twoje zdjęcie, a także brandingowych, skłądających się z nazwy marki czy produktu. Maksymalnie możesz umieścić 30 hashtagów. Niedawno Instagram udostępnił opcję śledzenia hashtagów. Tak samo jak obserwujesz innych użytkowników, teraz możesz również follować wybrany hashtag i być na bieżąco z publikacjami, które są nim oznaczane. To świetna opcja dla marek, która umożliwia marketerom szybką analizę tego, kto i w jaki sposób wykorzystuje ich unikalny hashtag lub nazwę firmy.

  1. Umieszczaj między 11 a 15 hashtagów pod każdym ze zdjęć.
  2. Twórz konkursy i kampanie oparte na hashtagach. Nie bój się wymyślać unikalnych hashtagów.
  3. Używaj nazwy marki, którą promujesz (np. nazwę Twojego bloga) jako hashtagu.
  4. Używaj popularnych hashtagów, by wpasować się w aktualne trendy na Instagramie.
  5. Używaj hashtagów ogólnych i bardziej szczegółowych. Przykładowo, gdy pokazujesz zdjęcie butów górskich, użyj hashtagu „góry”, „trekking”, „tatry” oraz „buty górskie”, „górskie przygody” itd.
  6. Używaj tagów dopasowanych do Twojej branży i grupy produktów.
  7. Zachęcaj innych użytkowników do robienia zdjęć i oznaczania ich wybranym przez Ciebie hashtagiem.
  8. Używaj hashtagów także w Instastories.
     

Jakie są najbardziej popularne hashtagi na Instagramie?

  • #instagood – ulubiony hashtag profesjonalnych fotografów, jedynie dla naprawdę dobrych zdjęć
  • #photooftheday, #picsoftheday – używane przy publikacji ulubionego zdjęcia danego dnia
  • #selfie – zdjęcie twarzy robione „z ręki”
  • #nofilter – zdjęcia bez filtra
  • #foodporn – najpopularniejszy hashtag kulinarny
  • #tbt – to skrót od Throwback Thursday i oznacza czwartkowe zdjęcie z przeszłości
  • inne bardzo popularne tagi: #love, #kiss, #cool, #funny, #cute.
Lista najpopularniejszych hashtagów w Polsce
1 #polishgirl 16 #lfl
2 #polska 17 #jedzenie
3 #poland 18 #instamatki
4 #warszawa 19 #odpoczynek
5 #polskadziewczyna 20 #szczecin
6 #polishboy 21 #fitness
7 #wroclaw 22 #lublin
8 #warsaw 23 #lodz
9 #f4f 24 #bieg
10 #krakow 25 #wrocław
11 #poznan 26 #bieganie
12 #gdansk 27 #love
13 #katowice 28 #paznokcie
14 #gdynia 29 #wiosna
15 #instamama 30 #kraków

Źródło: instagramboost.pl

Pełną listę 100 najbardziej popularnych hashtagów na Instagramie możesz zobaczyć tutaj.

Lista najpopularniejszych hashtagów
1 #love 16 #art 
2 #instagood 17 #instadaily
3 #photooftheday 18 #friends
4 #fashion 19 #repost
5 #beautiful 20 #nature
6 #happy 21 #girl
7 #cute 22 #fun
8 #tbt 23 #style
9 #like4like 24 #smile
10 #followme 25 #food
11 #picoftheday 26 #instalike
12 #follow 27 #family
13 #me 28 #travel
14 #selfie 29 #likeforlike
15 #summer 30 #fitness

Źródło: techjunkie.com


Zapoznaj się z listą najpopularniejszych hashtagów i… nie używaj ich zbyt często. Im więcej zdjęć znajduje się pod hashtagiem, tym trudniej się wybić i dotrzeć do osób, które mogą być zainteresowane twoim zdjęciem. Im większe masz konto, tym większym tagów możesz używać. Przy kontach o średniej wielkości dobrą praktyką jest stosowanie hashtagów do ok. 500k postów.
 

Programy do planowania tagów i zarządzania hashtagami:

  • Hashtracking – potężne narzędzie pozwalające obserwować popularność danego hashtagu.
  • Tagomatic – aplikacja pozwalająca na znalezienie powiązanych, podobnych hashtagów.
  • Hashtagify.Me – wpisujesz hashtag i otrzymujesz listę powiązanych hashtagów.
  • Iconossquare – to narzędzie to więcej niż hashtagi, pozwala bowiem na pełną analizę generowanego ruchu. W przypadku hashtagów pokazuje te najczęściej przez nas używane.
  • HashTags, TagFire – narzędzia zbierające najpopularniejsze hashtagi na Instagramie. Jednym kliknięciem możemy łatwo skopiować zbiór hashtagów.

Źródło: screen z aplikacji Hashtracking
 

Jak wykorzystać Instagram Stories?

Po sukcesie Snapchata popularne relacje zagościły również na Instagramie. Dzięki nowej funkcjonalności użytkownicy mogą dodawać zdjęcia lub krótkie video na swoich Instastories. Takie treści mają szczególny charakter – są dostępne jedynie przez 24 godziny, po czym znikają z profilu. Wybrane relacje możesz zapisać i wyróżnić na swoim kanale.

Instastories to format, który docenili prywatni użytkownicy i znane marki. Nic dziwnego - relacje dają nieznane wcześniej możliwości na zaangażowanie i dotarcie do fanów. Jakie treści cieszą się największą popularnością na relacjach? „Historie” zostały zaprojektowane z myślą o spontanicznym dzieleniu się chwilą. To doskonałe miejsce, żeby uchylić rąbka tajemnicy, jak wyglądają kulisy powstawania twojej marki. Co dzieje się na backstage’u? Kto odpowiada za wizerunek marki? A może szykujesz wielką promocję lub wprowadzenie nowych produktów? Dobre stories są nie tylko przemyślane, ale też oryginalne i ładnie wizualne. W stworzeniu angażujących relacji nieocenione mogą okazać się dedykowane aplikacje, np. Unfold czy StoryArt.
 

Jak zdobyć więcej fanów na Instagramie?

Jedną z najskuteczniejszych metod na przyciągnięcie nowych fanów na profilu jest organizowanie konkursów na najlepsze zdjęcie. Poproś użytkowników o umieszczenie zdjęcia na swoim profilu i oznaczenie go unikalnym, wymyślonym na potrzeby zabawy hashtagiem. Najlepiej jeśli jego nazwa bezpośrednio odnosi się do nazwy Twojego profilu, lub nazwy marki czy bloga, którego promujesz.

Najczęstszą formą konkursów organizowanych na Instagramie jest „Follow, Like, Repost” (obserwuj konto, polub zdjęcie, udostępnij je na swoim profilu oznaczając wybranym tagiem). Nie zapomnij o dodaniu hashtagów do postów, w których informujesz o konkursie. Możesz użyć takich hashtagów jak: #konkurs, #rozdawajka, #giveaway, #instagramgiveaway, #instagood, #contest. Dla zwycięzcy przygotuj atrakcyjną nagrodę (oczywiście pokaż ją wcześniej na zdjęciu) – powinna być ona bezpośrednio związana z tym, co robisz.

Inne sposoby na jak największą liczbę fanów:

  • Używaj hashtagów! Dobrą strategią jest stosowanie hashtagów zgodnych z tematyką zdjęcia, popularnych, ale także tych bardziej niszowych. Uważaj na hashtagi zbanowane, czyli takie, które naruszają regulamin Instagrama.
  • Używaj hashtagów kont repostujących, które udostępniają zdjęcia innych twórców.
  • Bądź aktywny na profilach innych użytkowników, wysyłaj polubienia i dodawaj komentarze.
  • Promuj swoje konto Instagram w innych sieciach społecznościowych. Poinformuj na swoich pozostałych profilach, że na Instagramie mogą zobaczyć niepublikowane nigdzie indziej zdjęcia, poznać od kuchni to, co robisz, wziąć udział w konkursach fotograficznych itp.
  • Zadawaj pytania w opisach zdjęć. Według niektórych badań posty w formie pytań angażują aż trzy razy bardziej.
  • Odpowiadaj na wszystkie komentarze na swoim profilu – zwłaszcza jeśli są negatywne lub krytyczne.
  • Wspominaj o swoich fanach w opisach zdjęć, a także o innych znanych osobistościach o znaczącej pozycji w środowisku/branży.
  • Kreuj pożądany styl życia i pokazuj zdjęcia Twojego biznesu od kuchni.
  • Dostarczaj spójny i wysokiej jakości content – najpopularniejsze konta są prowadzone z największą starannością w jednym stylu.
  • Twórz oryginalne i angażujące stories. Obecnie content video jest najbardziej angażującym formatem w social media i coraz więcej osób ogląda „historie” przypięte do profilu niż scrolluje tablicę ze zdjęciami.
  • Szukaj możliwości partnerstwa z innymi użytkownikami/firmami.
  • Nie bój się prosić o komentarze i zadawać pytania.
     

Jakie konta na Instagramie są najpopularniejsze w Polsce?

Chcesz zobaczyć, jak robią to blogerzy i vlogerzy, którzy mają najwięcej fanów? Zajrzyj na profil Angeliki Muchy, Stuu Burtona, Maffashion czy Red Lipstick Monster. To najbardziej lubiane profile w Polsce. Pamiętaj jednak, że sukces nie zależy wyłącznie od liczby polubień, lecz także od tego, czy uda Ci się stworzyć unikalny wizerunek i zdobyć grupę wiernych, prawdziwych i zaangażowanych fanów.

najbardziej wpływowi instagramerzy w Polsce

Źródło: Jason Hunt

 

Autor: Justyna Fabijańczyk
Aktualizacja tekstu: Magdalena Tronina 

Wasze komentarze (28)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Szymon Owedyk

    Super wskazówki. Wykorzystuje je do wypromowania swojego Instagrama o rozwoju i biznesie online. Codziennie dochodzą nowi followersi, więc wskazówki te działają. Udaje mi się stosować w praktyce. Swoje spostrzeżenia na temat hashtagów, najpopularniejsze hashtagi i inne wskazówki przedstawiam na swojej stronie.

    jaksierozwijac.pl

    2019-06-22, 11:22
  • Anita

    Bardzo fajny wpis, ostatnio założyłam Instagrama i w sumie nigdy nie przykładałam większej wagi do jakości robionych przeze mnie zdjęć, jednak teraz zwrócę na to większą uwagę i na pewno wykorzystam porady zawarte w tym artykule :)

    afterweb.pl

    2018-11-30, 12:08
  • Bartek

    Przydatny artykuł, informacje w nim zawarte przydadzą mi się. Właśnie założyłem konto na Instagramie, żeby promować moją stronę internetową.

    quizydlawiedzy.pl

    2018-11-20, 12:14
  • Nina

    Pisząc o hasztagach nie można zapomnieć o tych które sa zablokowane - czasem, nawet byśmy się tego nie spodziewali! Ale jak użyjemy jednego z zablokowanych hasztagów nasz post od razu jest ukryty w new feedzie i nie dotrze do osób, które na nie obserwują :/ na ostatnio przed wrzuceniem czegokolwiek na insta sprawdzam hasztagi, czy każdy z nich jest akceptowany

    hasztagban.pl

    2018-11-07, 05:56
  • Szymon Masło

    Zawsze uważalem, ze te #### maja duże znaczenie :)

    finansowyszymon.pl

    2018-11-06, 15:08
  • Ariel

    Fajne podsumowanie. Ciekawostka/Tip dla wszystkich którzy mają Instagram: Jeśli widzicie, że nagle obserwuje Was X osób, lajkuje zdjecia albo po prostu wstawia komentarze typu "Wow" ":)" "" - to nie są prawdziwi ludzie a automaty :-)

    expired1.com

    2018-11-05, 17:35
  • MaliNaila

    Zainteresowała mnie ta aplikacja z niebieskimi podtonami ;) Ale szczerze mówiąc na tym przykładowym zdjęciu praktycznie nie widzę różnicy. Ze Snapseed korzystam i również polecam :)

    malinaila.pl

    2018-10-18, 12:23
  • FreelCopy

    Bardzo dobry artykuł!
    Do wyszukiwania hashtagów dodałbym jeszcze ritetag.
    Świetne narzędzie. Bardzo przyjemne w obsłudze.

    @Dominika. Myślę, że dobrze jest, gdy ktoś działa i chce rozwijać swój biznes. Nawet, jeśli nie do końca wie jeszcze, jak robić to skutecznie. "Nabijacze" - jeśli będą chcieli - z czasem nauczą się, w jaki sposób wchodzić w interakcje z innymi użytkownikami. :) Każdy od czegoś zaczyna.

    freelcopy.pl

    2018-09-25, 12:40
  • Dominika

    Niestety warto by było wspomnieć również o wielu aplikacjach, które służą do zdobywania polubień czy obserwujących. Na instagramie coraz ciężej jest znaleźć wartościowe treści, a wiele profili korzysta z tych prostych "nabijaczy", ażeby sztucznie wykreować sobie polubienia, obserwacje czy nawet komentarze. I w sumie instagram jakoś specjalnie nie blokuje za to użytkowników - z ciekawości testowałam takie narzędzia bez żadnych konsekwencji. Poza tym pojawia się coraz więcej bezwartościowych komentarzy właśnie w celu zwrócenia uwagi na swój profil i chęci wypromowania go - i tu własnie to co piszesz jest mądre, ażeby wchodzić w interakcję z innymi użytkownikami, jednakże komentarze typu "świetne zdjęcie" pod każdym napotkanym postem są męczące, interakcja to pytania, zagwozdki, coś co daje emocje i wytwarza jakąś dyskusję, a nie tylko jest kolejnym nabitym komentarzem.

    czerwona-skarbonka.pl

    2018-09-10, 10:05
  • Pamarcin

    Za....ste!
    Kompendium wiedzy!!

    2018-08-01, 22:51
  • Joanna

    Z marketingu to jestem lewa noga, jak i w pisaniu tekstow, nie lubie personal brandingu, wole by poznano moja skutecznosc niz prywatne zycie.. Dzieki za artykul! Przyda sie :)

    wsednozwiazku.pl

    2018-07-29, 21:14
  • Mich

    Cześć, zauważyłem ostatnio kilka osob, których zdjęcia wyświetlają się codziennie pod danym hasztagiem w najnowszych. Oni po prostu edytują swój opis i wrzucają jeszcze raz te same hasztsgi aby generować więcej lajkow?

    2018-07-02, 08:14
  • tradelctra

    Dzięki za artykuł. My tak jak w artykule, na Instagramie zamieścimy zdjęcia pokazujące nasz sklep od kuchni:)

    tradelectra.pl

    2018-03-18, 18:13
  • Daniel

    Bardzo fajny artykuł, ponieważ można dowiedzieć się z niego wiele przydatnych rzeczy niezbędnych przy prowadzeniu Instagrama.

    bwkrakow.pl

    2018-03-02, 08:40
  • Monika

    Warto być na czasie z profilami w social mediach. Często publikowane treści sprawiają, że firma staje się rozpoznawalna. Najlepiej sprawdzają się w branżach, które były wymienione w artykule, czyli przy markach motoryzacyjnych, modowych, zegarków, biżuterii i podróżniczych.

    ideoforce.pl

    2018-02-12, 12:17
  • Łukasz M

    Ciężko jest się wypromować na instagramie, dlatego bardzo ważna jest wiedza i właśnie tego typu pomocne wpisy. Dziękuję :)

    wjakisposob.pl

    2017-12-28, 20:50
  • Adrian

    Obecnie według naszych statystyk Instagram to najpopularniejsze medium i nie zmieni się to szybko :)

    szybkielajki.pl

    2017-09-10, 03:53
  • Andziiix

    Uwielbiam Instagrama :3

    2017-09-02, 17:46
  • Tomek

    Ja w swojej firmie używam Insta i Facebooka :) Kiedy jedziemy na targi albo montujemy u klienta jakieś urządzenia chcemy się chwalić tym. W tych czasach reklama w socjal media to priorytet.

    opomax.com.pl

    2017-02-28, 20:46
  • Marek

    Teraz jest tak dużo tych profili firmowych, że na nowe zaproszenia nawet nikt nie reaguje :(

    den-tour.pl

    2016-12-17, 13:00
  • marek

    Ciekawy artykuł. Dziękuję.

    efekt-prawko.pl

    2016-12-08, 22:05
  • Fotobu

    O programach do hashtagów nie słyszałam - trzeba wypróbować ! :)

    fotobu.pl

    2016-11-04, 08:50
  • Justi

    Instagram jest fajny!

    cyfrowinomadzi.pl

    2016-08-26, 17:20
  • Marek

    Arek.. Nie do końca tak jest. Mnóstwo osób naprawdę zamożnych i takich "trendy" z tego korzysta. Takich, którzy mają Porsche i własny biznes po rodzicach :)

    kinvestments.pl

    2016-08-16, 15:25
  • Arek

    Wszystko spoko, ale wg mnie Instagram jest dla małolatów, a nie przedsiębiorców.

    sklep.metalvit.pl

    2016-08-10, 11:48
  • Justyna

    Dziękuję za pozytywne komentarze!
    W razie jakichkolwiek pytań, chętnie odpowiem :-)
    Pozdrawiam,
    Justyna z Odiseo.pl

    odiseo.pl

    2016-07-29, 14:31
  • Angelika

    Bardzo przydatny wpis - właśnie takich informacji szukałam! :)

    roiexperts.pl

    2016-07-20, 11:30
  • DentiMedical

    Niedawno zaczęliśmy przygodę z Facebookiem, aż tu nagle słyszymy, że czemu nie ma nas na Instagramie, o Snapchacie nie wspominając. Hmm, chyba małymi krokami musimy wejść w ogromny świat social media. W końcu trzeba być tam, gdzie nasi klienci :) Ten artykuł z pewnością bardzo nam pomoże.

    dentimedical.pl

    2016-07-15, 04:41
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Polecane artykuły
Czy Nasza-klasa.pl to cmentarzysko profili?

Nasza-klasa.pl - kiedyś najpopularniejszy serwis społecznościowy, dzisiaj miejsce wymarłych profili? Pierwsze medium społecznościowe, które połączyło Polaków, wydawałoby się, powinno wywiesić kartkę "nieczynne". Sprawdź jak radzi sobie rodzima Nasza Klasa w dobie hegemonii Facebooka i innych Social Mediów.