Facebook. Jak zaprosić wszystkich znajomych na wydarzenie?



Wydarzenie na Facebooku
Zapraszanie znajomych na wydarzenie na Facebooku – niby proste, a jednak! Żadna to przyjemność, gdy mamy kilka tysięcy znajomych na profilu, a na wydarzenie każdego musimy zaprosić z osobna. Jak uprościć sobie pracę i zrobić wszystko kilkoma kliknięciami? Są na to sposoby.

Wysłanie zaproszenia na wydarzenie na Facebooku nie stanowiłoby  wielkiego problemu, gdyby nie fakt, że w standardowych funkcjach portalu nie ma możliwości zaproszenia wszystkich jednorazowo. Trzeba więc każdego zapraszać z osobna… albo wykorzystać różne sztuczki i triki, które poznacie w tym artykule.

 

Utwórz wydarzenie na Facebooku i zaproś wszystkich

Najpierw utwórz wydarzenie – nadaj mu nazwę, wybierz datę, miejsce i czas, w których się odbędzie, uzupełnij opis i dodaj zdjęcie wyróżniające. Podstawowe rady, jak utworzyć wydarzenie, znajdziesz w Centrum Pomocy Facebooka. Następnie skorzystaj z jednego z poniższych sposobów.

 

Wtyczka do Chrome pozwalająca zaprosić wszystkich na wydarzenie

Pierwszym sposobem jest instalacja wtyczki do przeglądarki Chrome (kliknij w link, aby pobrać wtyczkę). Jak to działa? Wtyczka jest prostą aplikacją, która zapisze się w naszej przeglądarce Chrome. Po jej zainstalowaniu wracamy na stronę wydarzenia.

1. Klikamy w „zaproś”, następnie klikamy „wybierz znajomych”.

2. Wybieramy opcję „wszyscy znajomi” i przesuwamy listę do samego końca.


3. Klikamy na ikonkę aplikacji w pasku wyszukiwarki Chrome. W tym momencie powinna zacząć działać i zaznaczyć wszystkich znajomych z naszej listy.  Nie trzeba przewija
4.  listy w dół – aplikacja automatycznie przewija okno z listą zaproszonych na dane wydarzenie gości.

W zależności od tego, ilu mamy znajomych i ile zaproszeń wysyłamy, Facebook może ograniczyć nam możliwość zapraszania dużej liczby osób, aby chronić się przed spamem.

 

Kod pozwalający zaprosić wszystkich znajomych na wydarzenie

Drugim sposobem jest użycie aktualnego kodu. Technika zawsze jest taka sama, ale nowe kody nieco różnią się od siebie i zawsze trzeba szukać najnowszego, ponieważ Facebook na bieżąco walczy z hurtowymi zapraszaczami. Kod działa w przeglądarkach Chrome i Firefox. Jak go używać? Najpierw wejdź na stronę wydarzenia, na które chcesz zaprosić gości.

  1. Kliknij w „zaproś”, następnie zaznacz „wybierz znajomych”.
  2. Wybierz opcję „wszyscy znajomi” i przewiń listę kontaktów do samego końca.
  3.  Jeśli używasz przeglądarki Chrome, kliknij CRTL + SHIFT + J. W przypadku Firefoksa: CTRL + SHIFT + K. Powinna pojawić się konsola programisty. Tam wpisz poniższy kod i zatwierdź enterem. Następnie poczekaj chwilę, aż znajomi zostaną zaznaczeni.
  4. Aktualny kod do szybkiego zapraszania znajomych na wydarzenie na Facebooku:  var inputs = document.getElementsByClassName('_1pu2'); for(var i=0;i<inputs.length;i++) { inputs[i].click(); }
  5. Przewiń listę znajomych, znów wklej kod do konsoli programisty i kliknij enter. W ten sposób możesz zaznaczyć po 50 znajomych jednorazowo.

 

Rola wydarzeń na Facebooku i kilka szybkich rad, jak wykorzystać ich potencjał

Wydarzenia to integralna część Facebooka – za ich pośrednictwem umawiamy się ze znajomymi na urodziny i imprezy, dowiadujemy się o dużych imprezach masowych, są też świetnym sposobem na wsparcie działań marki lub bloga.

  1. Użyj fanpage’a do stworzenia wydarzenia, a swój profil osobisty dodaj jako gospodarza.
  2. Upewnij się, że wszystkie najważniejsze informacje znajdują się w górnej części opisu i można je zobaczyć bez konieczności rozwijania go.
  3. W lokalizacji podaj nazwy znanych punktów orientacyjnych, a nie tylko sam adres.
  4. Jeśli impreza trwa dłużej niż pięć dni, lepiej utworzyć wiele wydarzeń.
  5. Pozwól zaproszonym gościom komunikować się ze sobą – umożliwiaj wymianę komentarzy na stronie wydarzenia.

Facebook umożliwia tylko dodawanie własnych znajomych do wydarzenia. Udostępnij event na swoim fanpage’u i zachęć członków wydarzenia, by zapraszali swoich znajomych, jeżeli zależy Ci na jak największej liczbie uczestników. Na stronie wydarzenia w prawej kolumnie będziesz mógł obserwować, ile osób zostało zaproszonych, ile osób jest zainteresowanych oraz ile przyjęło lub odrzuciło zaproszenie.

Autor: Justyna Fabijańczyk

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Nie wysyłamy reklam, nie spamujemy. Zapisz się!
Zobacz także
Komentarze
Łukasz Ropczyński 2016-10-22, 14:42
Najtrudniej jest jednak zgromadzić odpowiednio dużą liczbę fanów na Facebooku. Nasz profil ma zebrane ponad 17 tys. fanów. Przybywa sukcesywnie po około 100 tygodniowo. Tymczasem "naszej konkurencji" z dnia na dzień urosło z 3 tys. fanów do 40 tys. Pod poszczególnymi postami mają po 2-3 polubienia. Ehhhh... Facebook powinien jakoś walczyć z kupowaniem polubień.
JanuszInternetów 2016-07-07, 13:50
Nie no spoko, nowe specjalnie to jakoś to nie jest, ale fajnie że content się kręci ;)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Bloguj, inspiruj, zarabiaj!
Stworzyliśmy nowy moduł dla influencerów.
Zarejestruj się
Zapytaj o ofertę SEO.
Zintegrowane usługi SEO
dla wymagających.
Napisz do nas
Skuteczne narzędzie
wspierające e-Marketing.
Zobacz jak działa platforma
Sprawdź możliwości
Śledź nas na
Facebooku
Zobacz również
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 45 1240 1170 1111 0010 5429 3648

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top