Facebook. Jak zaprosić wszystkich znajomych na wydarzenie?

Zaktualizowano: 2016-06-29
Wydarzenie na Facebooku
Zapraszanie znajomych na wydarzenie na Facebooku – niby proste, a jednak! Żadna to przyjemność, gdy mamy kilka tysięcy znajomych na profilu, a na wydarzenie każdego musimy zaprosić z osobna. Jak uprościć sobie pracę i zrobić wszystko kilkoma kliknięciami? Są na to sposoby.
Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

Wysłanie zaproszenia na wydarzenie na Facebooku nie stanowiłoby  wielkiego problemu, gdyby nie fakt, że w standardowych funkcjach portalu nie ma możliwości zaproszenia wszystkich jednorazowo. Trzeba więc każdego zapraszać z osobna… albo wykorzystać różne sztuczki i triki, które poznacie w tym artykule.

 

Utwórz wydarzenie na Facebooku i zaproś wszystkich

Najpierw utwórz wydarzenie – nadaj mu nazwę, wybierz datę, miejsce i czas, w których się odbędzie, uzupełnij opis i dodaj zdjęcie wyróżniające. Podstawowe rady, jak utworzyć wydarzenie, znajdziesz w Centrum Pomocy Facebooka. Następnie skorzystaj z jednego z poniższych sposobów.

 

Wtyczka do Chrome pozwalająca zaprosić wszystkich na wydarzenie

Pierwszym sposobem jest instalacja wtyczki do przeglądarki Chrome (kliknij w link, aby pobrać wtyczkę). Jak to działa? Wtyczka jest prostą aplikacją, która zapisze się w naszej przeglądarce Chrome. Po jej zainstalowaniu wracamy na stronę wydarzenia.

1. Klikamy w „zaproś”, następnie klikamy „wybierz znajomych”.

2. Wybieramy opcję „wszyscy znajomi” i przesuwamy listę do samego końca.


3. Klikamy na ikonkę aplikacji w pasku wyszukiwarki Chrome. W tym momencie powinna zacząć działać i zaznaczyć wszystkich znajomych z naszej listy.  Nie trzeba przewija
4.  listy w dół – aplikacja automatycznie przewija okno z listą zaproszonych na dane wydarzenie gości.

W zależności od tego, ilu mamy znajomych i ile zaproszeń wysyłamy, Facebook może ograniczyć nam możliwość zapraszania dużej liczby osób, aby chronić się przed spamem.

 

Kod pozwalający zaprosić wszystkich znajomych na wydarzenie

Drugim sposobem jest użycie aktualnego kodu. Technika zawsze jest taka sama, ale nowe kody nieco różnią się od siebie i zawsze trzeba szukać najnowszego, ponieważ Facebook na bieżąco walczy z hurtowymi zapraszaczami. Kod działa w przeglądarkach Chrome i Firefox. Jak go używać? Najpierw wejdź na stronę wydarzenia, na które chcesz zaprosić gości.

  1. Kliknij w „zaproś”, następnie zaznacz „wybierz znajomych”.
  2. Wybierz opcję „wszyscy znajomi” i przewiń listę kontaktów do samego końca.
  3.  Jeśli używasz przeglądarki Chrome, kliknij CRTL + SHIFT + J. W przypadku Firefoksa: CTRL + SHIFT + K. Powinna pojawić się konsola programisty. Tam wpisz poniższy kod i zatwierdź enterem. Następnie poczekaj chwilę, aż znajomi zostaną zaznaczeni.
  4. Aktualny kod do szybkiego zapraszania znajomych na wydarzenie na Facebooku:  var inputs = document.getElementsByClassName('_1pu2'); for(var i=0;i<inputs.length;i++) { inputs[i].click(); }
  5. Przewiń listę znajomych, znów wklej kod do konsoli programisty i kliknij enter. W ten sposób możesz zaznaczyć po 50 znajomych jednorazowo.

 

Rola wydarzeń na Facebooku i kilka szybkich rad, jak wykorzystać ich potencjał

Wydarzenia to integralna część Facebooka – za ich pośrednictwem umawiamy się ze znajomymi na urodziny i imprezy, dowiadujemy się o dużych imprezach masowych, są też świetnym sposobem na wsparcie działań marki lub bloga.

  1. Użyj fanpage’a do stworzenia wydarzenia, a swój profil osobisty dodaj jako gospodarza.
  2. Upewnij się, że wszystkie najważniejsze informacje znajdują się w górnej części opisu i można je zobaczyć bez konieczności rozwijania go.
  3. W lokalizacji podaj nazwy znanych punktów orientacyjnych, a nie tylko sam adres.
  4. Jeśli impreza trwa dłużej niż pięć dni, lepiej utworzyć wiele wydarzeń.
  5. Pozwól zaproszonym gościom komunikować się ze sobą – umożliwiaj wymianę komentarzy na stronie wydarzenia.

Facebook umożliwia tylko dodawanie własnych znajomych do wydarzenia. Udostępnij event na swoim fanpage’u i zachęć członków wydarzenia, by zapraszali swoich znajomych, jeżeli zależy Ci na jak największej liczbie uczestników. Na stronie wydarzenia w prawej kolumnie będziesz mógł obserwować, ile osób zostało zaproszonych, ile osób jest zainteresowanych oraz ile przyjęło lub odrzuciło zaproszenie.

Autor: Justyna Fabijańczyk

Wasze komentarze (6)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Lidia

    Jak w zwykłym poście mogę odznaczyć wszystkich znajomych?

    2022-11-27, 12:59
  • Malwina Kierzkowska

    A nie uważacie, że zapraszanie całego grona swoich znajomych to trochę rak? ;)

    efektywnanaukajezykow.wordpress.com

    2018-05-09, 14:28
  • Gerard

    niestety opisany dodatek już nie działa, ja używam kodu JS

    eporady24.pl

    2017-10-23, 16:08
  • Krzysztof L

    Hmmm
    No mam wielu znajomych ale fb ogranicza zapraszanie jedynie do 500 osób ...
    Jest sposób jakiś na to ?
    Dziękuję za odpowiedź
    Pozdrawiam

    2017-04-06, 17:32
  • Łukasz Ropczyński

    Najtrudniej jest jednak zgromadzić odpowiednio dużą liczbę fanów na Facebooku. Nasz profil ma zebrane ponad 17 tys. fanów. Przybywa sukcesywnie po około 100 tygodniowo. Tymczasem "naszej konkurencji" z dnia na dzień urosło z 3 tys. fanów do 40 tys. Pod poszczególnymi postami mają po 2-3 polubienia. Ehhhh... Facebook powinien jakoś walczyć z kupowaniem polubień.

    kierunekwlochy.pl

    2016-10-22, 14:42
  • JanuszInternetów

    Nie no spoko, nowe specjalnie to jakoś to nie jest, ale fajnie że content się kręci ;)

    freelancer-warszawa.pl

    2016-07-07, 13:50
Polecane artykuły
hashtagi instagram
Hashtagi na Instagramie - jak ich używać? Lista najpopularniejszych hashtagów w 2024 roku

Hashtagi to narzędzie służące kategoryzowaniu i promowaniu treści w mediach społecznościowych. Od ich wprowadzenia przez Instagram w 2011 roku, mimo znaczących zmian w platformie, nadal odgrywają istotną rolę w zwiększaniu zasięgu publikacji. Czym dokładnie są hashtagi? Jak, ile i jakie dodawać do treści na Insta? Które są najpopularniejsze w Polsce i na świecie w 2024 roku? W artykule odkrywamy tajniki hashtagów na Instagramie!

jak uzywac instagrama
Funkcje Instagrama. Przewodnik po IG dla początkujących

Instagram jest jednym z największych serwisów społecznościowych. Miesięcznie korzysta z niego ponad 2.4 mld użytkowników na całym świecie. W Polsce na Instagrama regularnie zagląda około 11,6 mln osób – w tym 60% to kobiety (NapoleonCat, grudzień 2023). Serwis stał się popularnym narzędziem marketingowym dla blogerów, celebrytów, tradycyjnych mediów i firm z różnych branż. Wykorzystywany jest do budowania społeczności, generowania sprzedaży, kreowania marki, a także do celów rozrywkowych, informacyjnych i edukacyjnych.