Jak zarejestrować się w module Influencer na platformie WhitePress - tutorial

WhitePress zarabianie
Prowadzisz bloga, masz kanał na YouTubie, masz duże zasięgi w mediach społecznościowych? Możesz zarabiać z WhitePress Influencer. W artykule pokazujemy jak założyć konto.
Ponad 5100 portali, 4900 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Dedykowana strona do rejestracji dla blogerów/vlogerów dostępna jest pod adresem: whitepress.pl/influencer. Proces rejestracji jest prosty i do niczego nie zobowiązuje - pozwala jednak zebrać wszystkie niezbędne informacje jakich oczekują reklamodawcy. Z tej podstrony może skorzystać także każdy dotychczasowy użytkownik platformy.

 

Użytkownik posiada konto w WhitePress

Jeśli posiadasz już konto na platformie WhitePress, moduł Influencera będzie Twoją kolejną zakładką o nazwie „Bloger/vloger”.  Wystarczy, że wejdziesz w „Moje dane” w prawym górnym rogu swojego konta i zaznaczysz opcję Bloger/vloger. Pamiętaj, by po przejściu do nowej zakładki zatwierdzić regulamin.

 

 

Nowy użytkownik w WhitePress Influencer

Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, wykonaj prosty proces rejestracji oraz zaakceptuj regulamin by przejść do uzupełniania danych. Zacznij od strony: https://www.whitepress.pl/influencer. Po wpisaniu adresu email, imienia i nazwiska oraz telefonu i hasła zostaniesz przeniesiony do zakładki "Dane ogólne". Na tym etapie nie wymagamy potwierdzenia twojego adresu email - ale będzie to niezbędne przed weryfikacją twojego konta.

 

Zakładka "Dane Ogólne"

W zakładce DANE OGÓLNE wpisz imię i nazwisko oraz załącz swoje zdjęcie. W ten sposób spersonalizujesz swój profil, a reklamodawca łatwo Cię rozpozna. Jeśli nie dodasz avatara, zrobimy screena z Twoich mediów społecznościowych, abyś nie pozostał anonimowy.


 

Następnie opisz dokładnie swoją ulubioną tematykę oraz formę wypowiedzi, a także scharakteryzuj siebie, swojego bloga, vloga lub kanał social media. Napisz, dlaczego warto z Tobą współpracować, jakie masz doświadczenia i jakich działań się nie podejmujesz. Poinformuj jaki charakter mają Twoje wpisy (reklamowy, całkowicie obiektywny itd.).

 

Następnie zaznacz jakie kanały posiadasz, zapisz zmiany  i przejdź do następnej zakładki

 

 

Zakładka "Twoje Media"

W tym miejscu wklej linki do mediów, które wybrałeś w poprzedniej zakładce. Jeśli posiadasz bloga, wpisz liczbę unikalnych użytkowników jaka odwiedza go miesięcznie. Pamiętaj, by dodać statystyki z Google Analytics! W ten sposób uwiarygodnisz podane dane, a my będziemy mogli zweryfikować Twój profil.
 

 

Kolejnym krokiem jest uzupełnienie adresów Twoich kont w portalach społecznościowych. Po wklejeniu linka nasze roboty określą, czy masz wystarczającą liczbę fanów na swoich kanałach, abyśmy mogli je zaproponować reklamodawcom.


Aby dodać Snapchat, załącz screena z ostatniego snapa z My Story. Jeśli nie potrafisz zrobić print screena ze Snapchata to najedź kursorem na pytajnik - tam znajdziesz podpowiedzi.

 

Minimalne wymagania

Przynajmniej jeden z Twoich kanałów musi spełniać minimalne wymagania. Pozostałe media będą mogły służyć jedynie jako kanał promocji do kampanii przeprowadzonych w mediach głównych.

Minimalne wymagania (przynajmniej jeden musi być spełniony):

• Blog – 1000 UU
• Kanał na YouTube – 500 subskrybentów
• Fanpage na Facebooku – 5000 fanów
• Twitter – 1000 followersów
• Instagram – 1000 obserwujących
• LinkedIn – 500 obserwujących
• Snapchat – minimum 1000 widzów

 

Zwróć uwagę na symbole obok wpisanego adresu i zapoznaj się z legendą:

 

- ten kanał nie spełnia on minimalnych wymagań. Możesz użyć go tylko do promowania treści.

 


- ten kanał spełnia wymagania. Możesz go użyć zarówno do dystrybucji jak i promocji treści

 

Po dodaniu mediów przechodzimy do zakładki „oferty”.

 

Zakładka "Oferty"

Możesz przygotować kilka ofert, które zobaczą potencjalni reklamodawcy. Zaznacz kanał na którym chcesz publikować treści:



Kolor czerwony oznacza, że dany kanał spełnia nasze wymogi i możesz być podstawą twojej oferty.

 

Następnie opisz szczegółowo swój pomysł na publikację treści. Np. "Oferta zawiera przygotowanie recenzji produktu, z publikacją na blogu oraz promocją na Facebooku i Instagramie. Sami wykonamy fotografie produktów (lalbo: należy przesłać lub udostępnić nam produkt)."

 

Zaznacz czego dotyczy oferta. Możesz dodać jedną lub kilka opcji.



Następnie opisz szczegółowo sposób promocji na wybranych przez Ciebie kanałach.

 

Teraz jeszcze tylko wyceń swoją ofertę i zapisz!


Możesz wybrać zakres cenowy lub ustalić konkretną cenę za kampanię.  Dodatkowe informacje o sposobie rozliczania znajdziesz klikając w ikonę z „?”.

Po zapisaniu oferty przechodzimy do KAMPANII.

 

Zakładka "Kampanie"

Tutaj opublikuj swoje portfolio. Możesz pochwalić się z jakimi markami dotychczas współpracowałeś i jakie były efekty tej współpracy. Dzięki temu reklamodawca zobaczy Twój profesjonalizm i chętniej zleci Ci współpracę.


Opisz kampanię i dołącz zdjęcia!


Zrobione? To teraz czas na zarabianie! Ruszamy już po wakacjach.

Powodzenia!

Wasze komentarze (3)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • camille0395

    Ja słyszałam że niby można ile się ma ja mama 192 :) i po uzupelnieniu danych nie mam prawa :) podobno

    2018-06-17, 02:45
  • Ariegi

    Prze genialna inicjatywa. Bardzo chętnie skorzystam z usług youtuberów. Ciekawe na ile będą się cenić.

    2016-06-27, 11:54
  • FotoGuzik

    Fanpage na Facebooku i 10 tys. fanów...? Spore te wymagania...

    fotoguzik.pl

    2016-06-08, 19:07
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Polecane artykuły
Rozliczenia produktów przekazanych influencerom
Rozliczenie z influencerem – kwestie podatkowe

Chcesz przekazać influencerowi podarunek, ale nie wiesz w jaki sposób go rozliczyć? Zastanawiasz się czy lepiej jest wykorzystać wymianę barterową, czy raczej udostępnić swój produkt w promocyjnej cenie? Zobacz która metoda w Twojej sytuacji najbardziej się opłaca. W artykule radca prawny Rafał Bartosik stara się rozwiać wszelkie wątpliwości dot. rozliczeń z influencerami.

opłacalność influencer marketingu
Czy influencer marketing się opłaca?

Na fali popularności influencer marketingu warto sobie zadać pytanie, czy współpraca z internetowymi liderami opinii jest dla marek opłacalna. Jako że każda firma jest inna, by poznać odpowiedź na to pytanie konieczna jest precyzyjna analiza efektów kampanii. Jak jednak zmierzyć skuteczność influencer marketingu? Jakich efektów oczekiwać? Wreszcie, jak influencerzy mogą wspierać pozostałe działania marketingowe?