Google AdWords przejdzie bardzo dużą przebudowę!

Google AdWords redesign
Google poinformowało właśnie za pośrednictwem swojego bloga, że wkrótce pojawią się bardzo duże zmiany w sposobie działania panelu Google AdWords. Zmiany dotyczyć będą wyglądu jak i mechaniki działania samego narzędzia. Mimo, że tylko niewiele szczegółów zostało zdradzonych, można wierzyć, że zmiany będą bardzo duże.
Ponad 4600 portali, 4200 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Na blogu Google AdWords właśnie został dodany wpis informujący webmasterów i wszystkie osoby zajmujące się obsługą reklam płatnych Google Adwords, że w związku z 15 leciem platformy AdWords przejdzie ona totalny redesign oraz inne zmiany na jakie czekali użytkownicy przez ostatnie lata.

Naturalnie, cały panel zostanie dostosowany do wyglądu Material Design. Po za zmianami wizualnymi zmieni się też jego filozofia działania oraz możliwości. Tak przynajmniej można wnioskować z wpisu.

Od teraz panel AdWords będzie przygotowany w oparciu o zasadę mobile-first. Nie można się temu dziwić. Zdecydowania większość zapytań kierowanych do Google, wysyłana jest z urządzeń mobilnych. Można to wyczuć chociażby poprzez zapowiedzianą ostatnio aktualizację algorytmu Google Mobilegeddon II. Można gdybać, że Google pracuje nad nowymi formatami reklam kierowanych stricte do urządzeń mobilnych ale także takich które będą wspierać filozofię mikro-momentów które będą od momentu wydania nowego panelu jeszcze mocniej wspierane.

Czego więc można będzie się spodziewać?

Narzędzia które pozwoli jecze łatwiej reklamować się w wynikach płatnych Google ale także - pozwoli na reklamowanie się w zupełnie nowych miejscach! Aktualnie możliwe jest na przykład uruchomienie kampanii shoppingowej czy reklamy w filmiku YouTube - wkrótce powinny być możliwe w wykorzystaniu zupełnie nowe formaty reklamowe.

Załoga Google Adwords cały czas zbiera opinie i uwagi od swoich użytkowników - tych początkujących jak i bardzo mocno zaawansowanych, a także od tych którzy zarządzają małymi i dużymi kontami AdWords.

Kiedy można spodziewać się nowej wersji panelu AdWords?

Nie padły, żadne konkretne daty. Może się to wydarzyć w przyszłym tygodniu a może - wnioskując z wpisu być dostępny dopiero w okolicach przełomu 2016 oraz 2017 roku. Na pewno warto bacznie śledzić wszystkie informacje związane z nowym panelem AdWords.

Oryginalny wpis znajduje się na blogu Google.

Wasze komentarze (7)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Paweł Strzebiecki

    Podobają mi się obecne zmiany w Adwords, szkoda tylko że co chwile wywala błąd i trzeba odświeżać stronę. alfabet-sukcesu.pl

    2017-11-07, 13:59
  • -- Zablokowany --

    Komentarz został zablokowany przez redakcję

    2016-10-21, 12:52
  • Tomasz

    "Aby skorzystać z Planera słów kluczowych, musisz mieć co najmniej jedną aktywną..." Już złodzieje z Google ograniczają co tylko jeszcze mogą..... niedługo zabronią w ogóle korzystać z Keywordplannera albo wpłata 1000zł wtedy cała branża seo padnie, za nią samo Google. niech tak się w końcu stanie... zło9dziejstwo do potęgi. maxrolety.pl

    2016-06-21, 21:27
  • Igorex

    Przestało działać Keyword Planner.
    Aby skorzystać z Planera słów kluczowych, musisz mieć co najmniej jedną aktywną kampanię biznes.it

    2016-06-11, 14:56
  • Tomasz Idaszek

    Dość długo nie było istotnych zmian w panelu.
    Także naturalne, że musiały przyjść. stronyinternetowe.mobi

    2016-04-01, 12:09
  • Karina

    Zapewne dopiero przełom 2016/2017 nastąpią te zmiany. strefasem.pl

    2016-03-30, 20:12
  • Marcin Brzeziński

    Już wytyczne google na 2016 rok wskazywały, że zostanie położony większy nacisk na urządzenia mobilne. Także pozostaje czekać na nowości, pozdrawiam. gogler.pl

    2016-03-29, 10:37
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Polecane artykuły
Pozyskiwanie klientów i zwiększanie sprzedaży
Jak pozyskać wartościowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

W ciągu ostatnich kilku lat sprzedaż bardzo się zmieniła. To, co skutecznie oddziaływało na konsumentów jeszcze kilka lat temu, dziś nie przynosi już efektów. Wraz z dynamicznym rozwojem nowych mediów i technologii zmieniły się też przyzwyczajenia i preferencje odbiorców. Jak odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości? Odpowiedzią może być poznanie nowoczesnych technik sprzedażowych.

domeny dla swojego portalu i bloga
Jak wybrać odpowiednią domenę dla swojej strony internetowej

Wybór właściwej domeny dla swojej strony internetowej to jeden z pierwszych problemów na które natknie się każda osoba czy firma chcąca publikować w Sieci. Ceny poszczególnych adresów potrafią bardzo się różnić, nie zawsze odpowiadając ich rzeczywistej wartości. Zobacz jak się w tym chaosie odnaleźć i na co przede wszystkim zwrócić uwagę.