Polecamy "Raport SEO 2015 - liderzy swoich branż"!

Raport SEO 2015 - liderzy swoich branż
Zachęcamy do zapoznania się z raportem SEO za rok 2015, w którym przeanalizowano wyniki wyszukiwania dla 13 najpopularniejszych w Polsce branż. Dzięki raportowi możemy w szybki sposób podglądnąć jak na przestrzeni roku zmieniał się estymowany ruch kierowany do uwzględnionych w raporcie stron. Warto zaznaczyć, że raport został przygotowany na podstawie danych z SEMSTORM. Zachęcamy do pobrania raportu!
Ponad 4400 portali, 4100 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż” został przygotowany przez Marketing w sieci, którego partnerem medialnym jest Whitepress.

Raport uwzględnił 13 branż oraz średnią widoczność serwisów na przestrzeni roku. Zapleczem technologicznym dla tego raportu okazał się niezastąpiony SEMSTORM.

„Celem raportu było wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Dane zostały zebrane z każdego miesiąca 2015 roku, a wyniki w raporcie to średnia wartość roczna” – pisze w raporcie Wojciech Przekop, SEO Manager w Mayko Sp. z o.o .

Z danych jakie zostały zebrane w ramach raportu zauważyć można, że praktycznie każda branża, która została omówiona, posiada swojego lidera. Zdarzają się jednak takie ciekawe branże jak Dom i ogród, gdzie trwa zacięta walka pomiędzy dwoma ogromnymi stronami o pozycję lidera.

Interesująco prezentuje się także zestawienie stron w kategorii Kredyty i pożyczki. Do sierpnia 2015 roku trudno byłoby podać lidera branży. Naturalnie Vivus potencjalnie plasował się na pierwszym miejscu, jednak nie była to przewaga, której nie dało się pokonać. W sierpniu nastąpiło załamanie estymowanego ruchu, ale już we wrześniu udało się stronie zdeklasować konkurencję.

Kultura i rozrywka to także ciekawy przykład dla TOP10. Mimo tego, że ogólnie znane są problemy sieci Empik, strona ta coraz lepiej radzi sobie w wynikach organicznych. Kto wie – być może to właśnie dobra widoczność w wynikach wyszukiwania ratuje jeszcze firmę przed upadkiem?

W branży Nieruchomości warto zwrócić uwagę na spadek ruchu w serwisie otomoto.pl, który spowodowany był totalną zmianą strony. Najpewniej bardzo dobrze przygotowana migracja na nową wersję serwisu sprawiła, że serwis utrzymał swoje pierwsze miejsce w rankingu.

Sam raport jest ciekawą analizą tego, jak wyglądają wyniki wyszukiwania dla słów kluczowych, w których walczą ze sobą bardzo duże firmy. Jest to także znak dla firm, że dobrze przygotowana strategia SEO może zaowocować stabilną widocznością w Google.

Jeżeli chcesz, aby i Twoja strona była w stanie wkrótce walczyć o najwyższe miejsca w wynikach wyszukiwania, zajrzyj do Nowej Koncepcji SEO. Zobacz jak zadbać o swoją stronę od podstaw, lub jak odpowiednio przygotować się do współpracy z agencją SEO!

Wasze komentarze (4)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Pożyczka online

    Dokładnie pożyczki pozabankowe, to świetna opcja dla każdego biznesu ! aasapolska.pl

    2017-10-05, 15:53
  • PozyczkaOK

    Na rynku pożyczek pozabankowych, głównie budżety decydują o wysokich pozycjach w google, jest to również ciągła praca nad tym aby serwis miał wysoką jakość contentu. pozyczkaok.pl

    2016-08-01, 07:50
  • Wojciech Przekop

    @Leon Amator Ok, a tak z ciekawości, jakie by Pan brał serwisy/sklepy pod uwagę w kategorii "Marketing"? Oczywiście nie biorąc pod uwagę portali itd. managerseo.pl

    2016-01-28, 15:04
  • Leon Amator

    Brakuje wielu ciekawych kategorii np. przemysł czy marketing.

    2016-01-28, 14:27
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Polecane artykuły
See Bloggers 2016 – relacja

Relacja z See Bloggers 2016. Czwarte wydarzenie jednego z największych spotkań digital influencerów w Polsce zgromadziło mnóstwo osób z branży. Warsztaty i liczne prelekcje były świetną okazją, aby bliżej poznać realia działalności blogerskiej. Jeżeli nie udało się Wam udać do Gdynii na to spotkanie, koniecznie przeczytajcie tę relację.

Social Media & Content Marketing na AGH - konkretny kierunek kształcenia!
Social Media & Content Marketing na AGH - konkretny kierunek kształcenia!

Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie rozpoczął rekrutację na czwartą już edycję studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing”. Studia cieszą się bardzo dobrą opinią u absolwentów, a wśród zalet słuchacze wymieniają możliwość nabycia praktycznych umiejętności, fachową kadrę oraz możliwość nawiązania cennych kontaktów.

Zmiany w projekcie NKS
Podsumowanie projektu NKS

Projekt Nowa Koncepcja SEO kończy swoją dynamikę - choć nadal będziemy publikować artykuły i prowadzić szkolenia z zakresu NKS i link buildingu, zmniejszamy częstotliwość naszych działań. Po tych kilku bardzo intensywnych miesiącach pora na podsumowania projektu - co udało nam się osiągnąć i jaki był odbiór NKS w branży?