Pobierz kompletny audyt SEO portalu weselnego!

Zaktualizowano: 2016-01-14
Audyt SEO portalu weselnego
Tak jak obiecaliśmy w trakcie webinaru 9 grudnia, oddajemy w Wasze ręce audyt SEO serwisu lokale-wesele.pl. Zobacz, jak wielu kwestii nie udało się poruszyć podczas grudniowego webinaru! Kompletny, 63-stronicowy audyt SEO portalu weselnego może znaleźć się na Twojej skrzynce mailowej już teraz! Poznaj szczegóły.
Dwudniowe szkolenie SEO & Content Marketing w Poznaniu 20-21 kwietnia w cenie 1286 zł
Zapisz się

Po przeprowadzonym 9 grudnia webinarze, na którym wykonany został audyt live portalu weselnego www.lokale-wesele.pl obiecaliśmy, że udostępnimy zupełnie za darmo pełny i kompletny audyt SEO serwisu.

W związku z tym oddajemy w Wasze ręce 63-stronicowy audyt SEO serwisu, w którym znajdziecie wszystkie znalezione błędy, problemy, ale też analizy i zalecenia dla strony. Wszystko to okraszone przykładami, wyjaśnieniami, a także propozycjami naprawy!

 

Czy to wszystko?

Absolutnie nie! Teraz będziemy mogli wspólnie śledzić wprowadzanie zmian w serwisie i cały proces pracy nad lepszą widocznością strony. 

 

W samym audycie znajdziesz między innymi:

  • analizę ruchu oraz widoczności w sieci,
  • analizę działania serwisu (tzw. techniczne SEO), w tym analizę sąsiedztwa strony,
  • analizę optymalizacji (SEO) strony,
  • poruszona została także kwestia przydatności strony dla użytkowników.

 

Jak pobrać audyt SEO serwisu?

Aby pobrać gotowy audyt SEO wraz ze wszystkimi załącznikami musisz podać nam swój mail. To na niego dostarczymy Ci wszystkie pliki, jakie mogą przydać się podczas przeglądania audytu.

 

Pobierz audyt już dziś i śledź razem z nami wszystkie zmiany wprowadzone w serwisie!

Pobierz kompletny
audyt SEO portalu weselnego
i zapisz się do naszego newslettera – będziesz otrzymywał informacje o najnowszych artykułach. Wysyłamy tylko wartościowe informacje.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Partnerzy i media - Nowa Koncepcja SEO

Wasze komentarze (15)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Erwin

    Fajnie, że mogłem zobaczyć z czym się audyt w ogóle je. Ja jestem zielony w kwestii marketingu internetowego i optymalizacji stron. Prowadzę swój biznes od wielu lat i strona była dla mnie tylko jako wizytówka na internecie ale czytałem o tym, że potrzebne jest wykonanie audytu przed rozpoczęciem działań optymalizacyjnych i pozycjonowania strony. Wiem, że warto to zrobić. Muszę zainwestować w te działania, bo zwróci mi się to w przyszłości. Teraz biznes przenosi się do internetu.

    2019-02-21, 10:35
  • Paweł Bolek

    Dobra rzecz i brawa za odwagę :)

    brandrei.com

    2017-10-04, 07:42
  • Rafał Dziurowicz

    Super! Przyda się do robienia audytów, dzięki wielkie!

    dziurowicz.eu

    2017-03-10, 17:42
  • Toffi

    Rzetelny i całościowy. Wskazówka dla innych. O wielu rzeczach nie wiedziałem, człowiek uczy się całe życie, dzięki :)

    mailingo.pl

    2016-02-01, 21:16
  • Mateusz

    60 stron? Aż strach pobierać :-)

    wydrukujemy.to

    2016-01-31, 14:34
  • Sigma System

    Ta ilość stron mnie przeraziła :)

    sigmasystem.pl

    2016-01-18, 14:02
  • Paweł Gawliński

    Przyda się :) Dzięki wielkie.

    altemedia.pl

    2016-01-15, 18:16
  • Wojciech Przekop

    Mega robota!

    managerseo.pl

    2016-01-15, 12:45
  • Tomasz

    Kawał dobrej roboty, dzięki !

    seo.jestemkontent.pl

    2016-01-15, 09:11
  • Anna Miotk

    Podoba mi się! Dobra podstawa do rozmowy z administratorem własnej strony. Przydałaby się taka ściągawka w wersji mini, które parametry trzeba sprawdzić i jakich narzędzi można użyć.

    annamiotk.pl

    2016-01-14, 19:16
  • Krzysiek

    Syty content ! Tak to się robi! dziękuje ;)

    2016-01-14, 14:57
  • Rochu

    Genialne :) Oglądałem webinar, pobrałem raport i teraz przekładam na praktykę.

    babanakonju.pl

    2016-01-14, 14:16
  • Cambridge

    Świetny materiał. Już na dysku.
    ps. Webinar poprowadzony profesjonalnie i merytorycznie. Oby więcej takich. Audytów nigdy dosyć.

    fce.pl

    2016-01-14, 13:53
  • Wyrazista

    To się nazywa merytoryczny content! Świetne podsumowanie wiedzy z webinaru.

    wyrazista.pl

    2016-01-14, 13:17
  • Jacek

    Dobra robota! Już pobieram i się zabieram do czytania!

    2016-01-14, 12:45
Polecane artykuły
Bounce rate - jak zminimalizować?
Jak zmniejszyć bounce rate? Skuteczne sposoby poprawy współczynnika odrzuceń

Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń, to nic innego jak udział wizyt, podczas których określona osoba odwiedziła daną stronę, a następnie opuściła serwis. Jak się okazuje w praktyce, bounce rate może nieźle namieszać, szczególnie u tych właścicieli witryn, którzy nie mają pełnej wiedzy o tym, jak go interpretować. Oto co warto wiedzieć o współczynniku odrzuceń i jak go poprawić.