Internetowe ciekawe źródła wiedzy.

źródła wiedzy
Nasza platforma jest narzędziem w rękach marketingowców, pozycjonerów, przedstawicieli public relations oraz wydawców portali internetowych. Na stronach platformy publikujemy systematycznie artykuły, które mają dostarczyć inspiracji i wiedzy naszym partnerom. Nie będziemy jednak kopiować innych. Jak spotkamy się z ciekawym artykułem lub opracowaniem wskażemy go poniżej.
Ponad 5100 portali, 5000 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Nasze ulubione źródła wiedzy będziemy dodawali systematycznie, starannie - dzieląc je na coraz węższe kategorie. Co jakiś czas będziemy także sprawdzali, czy nasze linki działają, czy są aktualne.
 

Pozycjonowanie

Filmy Google na FB czyli kanał Google Webmasters - idealny do oglądania na dobranoc

http://www.youtube.com/user/GoogleWebmasterHelp

 

Artykuł o tym dlaczego lepiej być pierwszy niż trzeci w wynikach google, czyli o CTR.

http://seoinfo.edu.pl/wplyw-pozycji-strony-na-ilosc-odwiedzin-ctr/

 

Pomysły na SEO podczas konferencji SEO 2014 (angielski). Na prawdę warto się wczytać!

http://www.seo-girl.co.uk/2014/04/brightonseo-april-2014-takeways.html

 

SEO a prawo, czyli artykuł o nieetycznych zachowaniach i ich prawnych aspektach. Blog Agnieszki Stach, które gorąco polecamy.

http://prawatworcow.pl/it/seo-a-prawo-nieuczciwej-konkurencji/

 

Narzędzia SEO - zebrane w jednym miejscu i polecane przez znane polskie osobistości ze środowiska pozycjonerów.

http://critical.pl/pierwsza-polsce-pelna-lista-narzedzi-seo-polecanych-specjalistow/

 

Content Marketing

Duże zdjęcia za 1$. Ogromny wybór, jasne zasady. Czyli duża oszczędność dla wszystkich, którzy chcą tworzyć piękny "content".

http://www.dollarphotoclub.com/
 

Okno + newsletter na WordPressa - przy okazji bardzo aktywny blog

http://growth-hacking24.pl/wordpress-popup-wtyczka-do-wp-dzieki-ktorej-zbudujesz-liste-mailingowa/

 

Dla Wydawców

Giodo - krok po kroku jak zarejestrować zbiór danych osobowych.

http://mamstartup.pl/poradnik/2656/rejestracja-zbiorow-danych-osobowych-w-giodo-krok-po-kroku

 

Inne

Specyficzne funkcje Google. Niewiele osób zna te możliwości Google, niektóre są bardzo ciekawe.

http://rynekdomen.pl/2014/7-adresow-google-ktore-warto-znac/

Porady dotyczące konwersji

http://sprawnymarketing.pl/artykuly/666-porad-optymalizacja-konwersji-zebrane-przez-oli-gardnera/

Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Polecane artykuły
trendy marketingowe w 2019 roku
Trendy w marketingu w 2019 roku

Jakie zmiany czekają nas 2019 roku w branży marketingu? Czy możemy spodziewać się zwykłej kontynuacji już obserwowanych tendencji, czy raczej przygotowywać się na wielkie przetasowania? Które trendy będą dominowały, a co w ciągu najbliższych 12 miesięcy przejdzie do lamusa? Zobacz jakich innowacji i spektakularnych powrotów możesz się spodziewać w najbliższym czasie!

podsumowanie roku 2018 w marketingu internetowym
Marketingowe podsumowanie 2018 roku

Przypominamy, co ciekawego działo się w marketingu w Polsce i na świecie podczas minionego roku. W poniższym artykule prezentujemy najistotniejsze zjawiska i trendy, które dominowały nie tylko na naszym rodzimym rynku, ale też były na ustach przedstawicieli z branży na całym świecie.