Pierwsze polskie badania efektywności content marketingu - E-book

Zaktualizowano: 2015-11-12
Content marketing w Polsce
Ile trzeba wydawać, aby zwiększyć efektywność swoich działań? Jakie treści najczęściej tworzą polscy marketerzy? Jak zmieni się content marketing w kolejnych 5 latach? Odpowiedzi na te i inne pytania prezentujemy w obszernym raporcie "Content marketing w Polsce - efektywność, strategie, prognozy 2016".
Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

Jeśli wzięliście udział w przeprowadzanych we wrześniu pierwszych polskich badaniach efektywności content marketingu, zapraszamy do porównania swoich odpowiedzi z innymi. Chcecie poprawić swoje wyniki działań? Odsyłamy do porad ekspertów z braży. 

W e-booku zebraliśmy odpowiedzi na pytania z 6 kategorii:

  • efektywność i pomiar,
  • strategia,
  • cele,
  • realizacja strategii,
  • budżet,
  • prognozy.


Czy wiecie, że 50% firm planuje zwiększenie wydatków na content marketing?

Zastanawiacie się jak budżet i doświadczenie wpływa na końcowe wyniki kampanii? A może jesteście ciekawi skąd w raporcie znalazł się Król Julian i Alicja z Krainy Czarów?

Zapraszamy do lektury!

Pobierz e-book
content marketing w Polsce
i zapisz się do naszego newslettera – będziesz otrzymywał informacje o najnowszych artykułach. Wysyłamy tylko wartościowe informacje.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich ich podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Podanie danych osobowych, takich jak adres e-mail w powyższym formularzu jest dobrowolne, lecz konieczne, aby otrzymać nieodpłatną licencję niewyłączną na korzystanie z oferowanego e-booka. Państwa dane będą przetwarzane w celu udostępnienia publikacji elektronicznej oraz w celach marketingowych prowadzonych przez WhitePress sp. z o.o. i jej zaufanych partnerów handlowych.

Zapisując się na newsletter, wyrażacie Państwo zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od WhitePress sp. z o.o. oraz jej partnerów. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest uzasadniony interes Administratora i jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Przesłanie formularza jest równoznaczne z akceptacją Polityki Prywatności.

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych przez WhitePress sp. z o.o., w tym także przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość

Wasze komentarze (20)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Michał

    Dzisiaj content marketing to konieczność. Niestety czasem nadal spotykam klientów, którzy tego nie rozumieją i nie chcą inwestować w edukację klientów lub, co gorsza, uważają że sama inwestycja w treści przyniesie im szybko duże zyski. Jestem ciekaw jak takie badanie efektywności content marketingu wyglądałoby w tym roku.

    michalskup.pl

    2018-08-07, 20:11
  • Michał

    Naprawdę ciekawy e-book, często polecamy go naszym klientom - po co zmieniać coś co jest dobre? :)

    moontales.pl

    2018-06-18, 17:43
  • Dawid

    Content marketing to obecnie podstawa przy pozycjonowaniu stron, dlatego warto coś wiedzieć na jego temat. Bardzo przydatny ebook, na 100% się przyda. :)

    wiperapp.eu

    2018-03-27, 12:21
  • Jakub

    W pełni się zgadzam - content od lat jest jednym z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych. Skuteczności content marketingu nie da się przecenić, niestety jednak ciężko znaleźć czas na to by wykorzystać wszystkie pomysły jakie nam przychodzą do głowy. :)

    fajnykomputer.pl

    2018-03-25, 21:30
  • Rafał

    Świetny E-book jak widać dużo waszych prognoz się sprawdziło:) Czekam na więcej takich informacji.

    cebit.pl

    2017-12-31, 11:59
  • Tomasz

    Świetny artykuł, naprawdę dużo ciekawych rzeczy się z niego dowiedziałem, na pewno będę tutaj wracał, pozdrawiam.

    creativium.pl

    2017-11-20, 09:02
  • Katarzyna

    Content marketing jest bardzo ważny i co raz więcej firm go po prostu wybiera, gdyż reklama w internecie obecnie stoi bardzo wysoko.

    servikom.pl

    2017-10-10, 12:40
  • Jacek

    Dopiero teraz znalazłem ten raport. Właśnie się pobiera i zaraz zabieram się za lekturę. Dzięki wielkie - dobra robota! :)

    finansinfo.pl

    2017-05-30, 14:10
  • Bartłomiej Jakubowski

    Content marketing to tak naprawdę niezbędny element marketingu każdej firmy, która chce zająć liczącą się pozycję na swoim rynku. Chyba, że to jest Orlen. Ale oprócz takich wyjątków to każda nowa firma, aby zaczęła pozyskiwać klientów powinna zainwestować w tworzenie wysokiej jakości treści na bloga firmowego.

    bartlomiejjakubowski.pl

    2016-11-26, 11:24
  • Roman

    Czytałem - bardzo ciekawy raport, dzięki.

    semkonsultant.pl

    2016-09-20, 16:24
  • Irek

    W naszej firmie pracujemy sami nad zwiększeniem widoczności wykorzystując content marketing. Działania przynoszą efekty ale nie zawsze . Widocznie potrzebna jest pomoc profesjonalistów

    kanon24.pl

    2016-05-28, 06:52
  • Majka

    Świetny raport dla osób zajmujących się CM i ogólnie działających w branży marketingowej. Widać tu, jak content zyskuje na znaczeniu.

    ideoagency.com

    2016-05-13, 10:06
  • PIXMO

    Interesująca lektura, jeżeli te prognozy się sprawdzą to będzie to naprawdę ciekawy rok dla marketingu.

    pixmo.pl

    2016-03-18, 11:00
  • JKB Print

    Bardzo fajny e-book polecam.

    jkbprint.pl

    2015-12-21, 14:50
  • Internet Manager

    Interesujące.

    im.org.pl

    2015-12-02, 20:02
  • anna

    Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że ten content marketing "na hejnał", często bez strategii i pomiaru efektywności to takie bardzo arcypolskie:
    "Ja z synowcem na czele, i? - jakoś to będzie! "

    2015-11-20, 09:46
  • Ryszard

    Ciekawa publikacja. Na razie przeczytałem pobieżnie, ale z lektury niektórych fragmentów nasuwa mi się wniosek, że działamy (my - firmy) na razie nieco po omacku.

    ergo-fotel.pl

    2015-11-19, 22:02
  • Przemek Kosior

    Faktycznie jeden z ciekawszych e-booków, jakie ostatnio czytałem. Otwiera oczy.

    przemyslawkosior.pl

    2015-11-19, 20:11
  • Wojciech Wesołowski

    Bardzo Ciekawy materiał. Uważam że content marketing idzie w bardzo dobrym kierunku. Bardzo przyjaznej i nie nachalnej reklamy.

    WojciechWesolowski.pl

    2015-11-19, 15:40
  • Antyczek

    Dziękujemy za kolejną fachową publikację, która potwierdza fakt iż dobry content ( tu ebook) spełni rolę marketingową. Wysoka liczba udostępnień choćby na fb to potwierdza -już po kilku minutach po publikacji.
    Oczywistym faktem pozostaje więc stosunek jakości do efektywności - obojętnie jaką metodą mierzymy zwrot/uzyskanie efektów, założeń. Nurtuje jednak pytanie: czy więc między wierszami faktem pozostaje iż ponad połowa budżetu( skoro nie spełnia określonych wymagań) została wyrzucona w błoto?

    antyczek.pl

    2015-11-18, 10:15
Polecane artykuły
Siła Topic Cluster w pozycjonowaniu witryny - strategia planowania treści

Planowanie treści to kluczowy etap, który często decyduje o ich późniejszym sukcesie. Algorytmy wyszukiwarek nieustannie się zmieniają, jednak jedna rzecz pozostaje niezmienna. Topic clustery, które w kontekście SEO czy pozycjonowania publikowanych w sieci treści, odgrywają bardzo ważną rolę. Czym są, w jaki sposób je tworzyć i jak prawidłowo implementować je w tworzonych treściach - tego dowiesz się z tego artykułu.

Newsletter
Co to jest newsletter i jak go tworzyć? Dobre praktyki prowadzenia newslettera

Newsletterom nie zaszkodziły ani media społecznościowe, ani rozwój mobile marketingu. Wręcz przeciwnie. Wykorzystując efekt synergii, można uczynić z nich nie tylko najskuteczniejsze narzędzie sprzedażowe, ale też znakomitą metodę dystrybucji contentu. A co więcej – odpowiednio zaprojektowany newsletter sam w sobie może stanowić wartościowy content i źródło pozytywnego doświadczenia marki.